Baldur's Gate 3
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [Parci:] Milyen mosógépet vegyek?
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Mr Dini:] Mindent a StreamSharkról!
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Hmm. Mi változott meg, hogy most nem tudok a táborban nem-avatar-csapattag és másik nem-avatar-csapattag közt beszélgetést indítani, mint az elején?
- Kondíció(k)tól függ (mikor mi ki és ki közt érhető el)?
- A story előrehaladtával változik?
- Rájöttek, hogy hülyeség és a patch-ekkel változott/szűkült? Vagy ez régen csak egy kozmetikai bug volt, és olyankor is az avatar-nak lett elkönyvelve a beszélgetés eredménye, mikor két nem-avatar jelent meg a képernyőn?
Az első táborozáskor, mikor kísérleteztem a kezelőfelülettel/opciókkal, akkor látszólag tudtam beszéltetni harmadik feleket egymással (ugyan úgy, mint avatar és harmadik fél közt). Mondjuk meghökkentő is volt (más csatát levezényelni parancsokkal, és szavakat adni másik szájába úgy, hogy ott sem állok mellettük). Szóval alapvetően támogatom, hogy ez ne legyen opció
[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."