Hirdetés

2024. június 19., szerda

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Baldur's Gate 3

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-08-10 10:27:02

LOGOUT.hu

Baldur's Gate 3

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#1151) HUN_Sector válasza Joco_77 (#1150) üzenetére


HUN_Sector
senior tag

Sanctuary varàzslat lesz a megoldás

(#1152) Talala


Talala
senior tag

Kiszabadítottam Halsint, vissza is tértünk a ligetbe. Meg volt az interakció. A táborban is jelen van, de a párbeszédnél nincs opció, hogy behívjam a csapatba. Elszúrtam valamit vagy majd később válik elérhetővé ez az opció?

(#1153) HUN_Sector válasza Talala (#1152) üzenetére


HUN_Sector
senior tag

Act 1-ben nem tudom még betoborozni.
Majd act 2-ben, ha felszámoltad a régión lévő átkot

(#1154) cactuar válasza Joco_77 (#1150) üzenetére


cactuar
aktív tag

Pont tegnap este győztem le a mocsadékot, nem volt vészes (középső nehézségen). Én így csináltam:

MC: bárd, Gale, Shadowhearth, Karlach + kiszabadítottam Hope-t, és magam mellé állítottam a nagy böszme démont. Bárd+ Gale counterspell-el kivédte Raphael kb összes varázslatát. Elsőnek az oszlopokat ésa tömeget intéztem el, a végén Raphaelt. A radiant sebzés a legtöbb csatában működik, de itt nem jó, mert visszaverik. Csak az oszlopok ellen használható. A force sebzés viszont jó mindenki ellen. Kb ennyi, másodjára lement nekem.

[ Szerkesztve ]

(#1155) Talala válasza HUN_Sector (#1153) üzenetére


Talala
senior tag

Köszi :R

(#1156) Joco_77 válasza cactuar (#1154) üzenetére


Joco_77
aktív tag

Olvasgattam most, sajnos nekem Bárd ninss a csapatban illetve Karlachot sem használtam. Nekem van Astarion (Rogue / Ranger), Shadowheart, Gale, Lazael.
Amiket olvasok, hogy beválhatnak: hold monster nagyon hatásos éneklő barátunk ellen, illetve Haste Potion csapatra dobva még a csata előtt, illetve van egy rakat gunpowder robbanóanyagom még.Csata közepén Divine Intervention sose használtam még eddig a játékban. Állítólag az oszlopokat elég lenyomni az addok megölése után, mindenképpen először az Addokkal akarok végezni ha egyáltalán sikerül. Globe of invulnerability is hasznos lehet. Meglátjuk remélem sikerül...túl sok jó cucc van a House of Hope ban, hogy át akarjam ugorni.

[ Szerkesztve ]

(#1157) Joco_77 válasza Joco_77 (#1156) üzenetére


Joco_77
aktív tag

Ezt is kipróbálom ha végképp nem megy:
I think I cheesed him... Somehow I had an extra runepowder bomb so I tossed it in the middle of the room and got my party under the mages forcefield spell turn 1. Turn 2 I shot it with a fire arrow and it destroyed all the pillars and about half of his minions outright.

:D

(#1158) ollie


ollie
MODERÁTOR

Holnap jön a nagy patch 3.

***

(#1159) Anti-Hero


Anti-Hero
aktív tag

Ez nem hanyag elegancia, mer' ez precíz igénytelenség.

(#1160) HUN_Sector


HUN_Sector
senior tag

Mi az a Tav?

(#1161) parandroid válasza HUN_Sector (#1160) üzenetére


parandroid
nagyúr

[link]

p

I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.

(#1162) janos666


janos666
nagyúr
LOGOUT blog

A 3D hálós puzzle-ön először egyszerre tapsoltam (de jó ötlet!) és morgolódtam (ez sok macera lesz!), de végül nagyon egyszerű volt. A "jutalom" viszont kiábrándító volt (hacak később nem lesz itt még valami).

TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

(#1163) ollie válasza janos666 (#1162) üzenetére


ollie
MODERÁTOR

Hol van az a puzzle? Nem emlékszem ilyenre, lehet, hogy nekem kimaradt.

***

(#1164) janos666 válasza ollie (#1163) üzenetére


janos666
nagyúr
LOGOUT blog

Az után találtam, hogy elindultam Kathric Thorm után, a teremből ahol Baldazar laborja volt át lehetett ugrani egy elszeparált részre, ahol egy konzol aktiválta. Egy ajtót nyit ki.
SPOILER: egy maja naptár szerűség van mögötte, ami a világvégéről próbál hadoválni.

TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

(#1165) ollie válasza janos666 (#1164) üzenetére


ollie
MODERÁTOR

Köszi, szerintem én azzal nem találkoztam. Már amúgy a játék vége felé tartok, talán 10-20 óra van hátra (eddig 140-145 órám van benne), és egyre több olyan dologgal találkozok az interneten, amit én nem láttam a játékban. Lesz ebből még pár végigjátszás azt hiszem.

***

(#1166) janos666 válasza ollie (#1165) üzenetére


janos666
nagyúr
LOGOUT blog

Én az első pár órában nagyon nehezen szoktam bele (panaszkodtam a kamerakezelésre), aztán beszívott, de 30-40 óra körül progresszíven alábbhagyott a lelkesedésem. Most tért kicsit vissza 60 óra körül, mikor újra beindult a story. Szeretem, de egyáltalán nem látom magam újrajátszani, legfeljebb talán bő 3-4-5 év múlva, ha akkoriban sokáig nem lesz semmi hasonló új játék.

De részben pont amiatt lassultam be, mert nekiálltam "térképészkedni" (minden kis zugba benéztem, hogy van-e ott valami, végigolvastam azt a könyvlapot is, ami egy mondat után kuka lehetett volna, stb), és ez a játék elég jó ebben, de azért picit érvényes rá az "open world" rákfenéje, hogy "igen, nagy a térkép, viszont nem, nincs minden 20m után új tartalom, de azért térképezd fel az egészet fekete papírra rajzolva, ha akarod, mert nem tudod, hogy hol nincs semmi". -> Ezt mondjuk szerintem azzal lehetne áthidalni, ha lehetne találni térképeket, vagy lenne olyan házikedvenc, aki átrepül a térkép felett, és jelzi, hogy hol mit látott (ilyenkor mondjuk megnyílna a fekete papír homályos térképpé [?] pontokkal, amikre lehet gyorsutazni úgy, hogy esetleg megakad a gyorsutazás és harcban találod magad).

Persze bennem is található a hiba fele. Csináltam olyat is, hogy nem territoriálisan haladtam, hanem ösvényt vágva egy quest nyomán, sőt, amolyan "death march" módban" (nincs tábor pihi, míg mindenki meg nem hal és vissza kell tölteni, ha még mindig nincs vége a quest-nek) és tudom, hogy az igazából élvezetesebb volt. De később aztán mégis visszamentem szétnézni a környéken.

[ Szerkesztve ]

TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

(#1167) Joco_77 válasza ollie (#1165) üzenetére


Joco_77
aktív tag

Az komoly...mármint a 140-150 óra....én Act3 ból a 2/3 át legalább már megcsináltam de ígyis 80 óránál tartok pedig minden zugba benéztem...vagy ezekszerint mégsem :) Nekem szerintem 90-100 óra körül ér véget, pedig nem nagyon hagyok mellékküldetést nyitva. Már most hiányzik a játék....nem akarom egyből újrakezdeni plusz meg is szeretnék várni még 1-2 javítást mielőtt megint nekiesek ennek a csodának.

[ Szerkesztve ]

(#1168) janos666


janos666
nagyúr
LOGOUT blog

Aki legalább annyira nincs képben az Act-ekkel, mint én (mert lehetetlenség anélkül, hogy túl sokat tud meg az ember előre), itt egy enyhe SPOILER, hogy nekem mikor vált először elérhetetlenné bármelyik korai terület (ez szerintem hasznosabb):
Mikor szemtől szembe kerültem Kathric Thron-al. Pár karakter kicsit hamarabb eltűnt, mikor Shar beengedett a ?szentélyébe? (de onnantól nem is nagyon volt másfelé tovább menni, mint a Moonrise Tower-be, ahonnan nincs sokat vissza).

TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

(#1169) VikMorroHun válasza jano1102 (#1070) üzenetére


VikMorroHun
senior tag

Láttam, neked is jöttek a hasznos tanácsok, hogyan kell szintet lépni. :)

Mondjuk, aki még életében nem játszott csapat alapú RPG-t, főleg Larian terméket, annak hasznosak lehetnek az olyan tippek is, hogy figyelni kell a felszínre, meg olyan fegyvert kell a csapattagoknak adni, amihez értenek is.

Nekem egyébként az volt a megoldás, hogy moddal 50%-kal növeltem a csapat erejét (6 fő), így egy súlycsoportba kerültünk az ellenféllel.

Nem lehet körökre osztott módba váltani, mert a karakter halott.

(#1170) Anti-Hero


Anti-Hero
aktív tag

Patch #3 is now live for Baldur's Gate 3!

This update brings the full release of Baldur’s Gate 3 to Mac, and allows you to change your character’s appearance in-game via the Magic Mirror.

[Patch #3]

[ Szerkesztve ]

Ez nem hanyag elegancia, mer' ez precíz igénytelenség.

(#1171) Gothmog válasza Joco_77 (#1167) üzenetére


Gothmog
aktív tag

Én 99 óránál járok per pillanat (mentés szerint), és Act2-ben vagyok még. (Igaz, feltehetően eléggé a végén már, mert Nightsong kiaszabadult, és Ketheric Thorm kiiktatása lesz műsoron.)

Azt nem tudom, hogy kihagytam-e bármit is (már olyan értelemben, ami figyelmetlenségből/bizonyos helyek vagy dolgok skippeléséből eredhet, és nem pedig quest-döntésekből), de én is kb. olyan stílusban megyek, hogy minden négyzetcentimétert igyekszem felderíteni.

Egy dologgal van problémám, pontosabban egy dologról feledkezek meg rendszerint, bár szerencsére mindig pótolom még időben: Balanced nehézségen (nekem legalábbis) meglehetősen könnyű a játék, és ezért gyakorlatilag alig használok Long Restet. (Az egész Act2-őt a spoileres pontig például simán letoltam volna LR nélkül úgy, hogy mindent felfedeztem a térképen/megcsináltam, amit csak lehet.) Viszont a karakterek dolgait sokszor LR alatt előjövő események gördítik előre, ezért szükség van rá. A spoileres rész előtt (még a Gauntletben, mielőtt belépnénk Shadowfellre) pihentem is vagy hármat zsinórban, mire a negyedik LR-nél már nem adott be semmi új bejátszást, csak pihenés volt ténylegesen.

Endure. In enduring, grow strong.

(#1172) ollie


ollie
MODERÁTOR

ÉS elkezdődött a D&D sessionje a BG3 voice actoroknak: [link]

***

(#1173) Atti777 válasza ollie (#1144) üzenetére


Atti777
senior tag

Megy a stream :K

Путин, иди нахуй!

(#1174) HUN_Sector válasza Atti777 (#1173) üzenetére


HUN_Sector
senior tag

Lae'zel hangja nagyon hasonlít a karakterre. Vad arcvonások :D

[ Szerkesztve ]

(#1175) parandroid válasza HUN_Sector (#1174) üzenetére


parandroid
nagyúr

Lehetne akár ő lae’zel hangja a játékban. Oh, wait! ;] :DDD

p

I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.

(#1176) Ereshkigal


Ereshkigal
őstag

Én ezt kicsit benéztem. Azt hittem, hogy a játékban fogják játszani a karakterüket. :U Meg élő lesz. De jópofák. ui.: Túl hangos a zene.

(#1177) PhilBrick válasza HUN_Sector (#1174) üzenetére


PhilBrick
őstag

ORLY?

(#1178) ollie válasza Gothmog (#1171) üzenetére


ollie
MODERÁTOR

Én kb 80 óránál végeztem Act 2-vel, és kb megdupláztam (ill. fogom) ezt a városban, szóval ebből kiindulva, neked még van 100 óra játékidőd.

***

(#1179) Gothmog válasza ollie (#1165) üzenetére


Gothmog
aktív tag

Szerintem az Illithid Colonyban található feladványra gondolt, csak kicsit félreérthető a fogalmazás.

Endure. In enduring, grow strong.

(#1180) janos666 válasza HUN_Sector (#1174) üzenetére


janos666
nagyúr
LOGOUT blog

A hang és beszédstílus szerintem SH-nál passzol legjobban (de lehet, hogy ő most is "karakterben van"), de a testgeometria és mimika (mikor nem mosolyog) L-nél (de ez szerintem elég sejthető volt, hogy L hangján van azért erős rájátszás és/vagy digitális filter...).

[ Szerkesztve ]

TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

(#1181) PhilBrick


PhilBrick
őstag

Vegigneztem a streamet, elveztem!
Egyreszt mindig jo elso D&D elmenyeket latni, masreszt kulon elmeny az ismeros hangokkal atelni.
Termeszetesen mindegyikuk gyakorlott szinkronszinesz, szoval mondat kozben siman karaktert valtanak. Neil Newbon kulonosen jol jatszott.

Kovetkezo resz vasarnap, en biztosan nezni fogom.

(#1182) dvd24 válasza janos666 (#1164) üzenetére


dvd24
senior tag

Van ott az ajtó mögött egy már-nem-emlékszem-milyen elme is egy githyanki monktól, amit ha ugyanazon a területen, Balthazar laborjában beraksz a gépbe akkor a main karakter kap egy permanent buffot.

(#1183) ollie válasza Gothmog (#1179) üzenetére


ollie
MODERÁTOR

Ja tényleg, el is felejtetettem. Annyira masszív a játék, hogy a részletekre visszaemlékezni is néha kihívás. Vagy csak én vagyok már túl öreg az 50 évemmel. :DDD

***

(#1184) ollie válasza PhilBrick (#1181) üzenetére


ollie
MODERÁTOR

Milyen hosszú volt? Sajnos nekem nem volt elég időm végignézni.

***

(#1185) ollie


ollie
MODERÁTOR

[link] :DDD

***

(#1186) PhilBrick válasza ollie (#1184) üzenetére


PhilBrick
őstag

Majdnem 3 ora. Lassan haladnak, de majd belejonnek. Uj Critical Role nem lesz beloluk, de gondolom nem is celjuk.

(#1187) FlashBird


FlashBird
tag

Nem tudom nektek miért ilyen hosszu a játék én kb. 50 óra alatt végeztem mentés szerint...

(#1188) ollie válasza FlashBird (#1187) üzenetére


ollie
MODERÁTOR

Mert minden lyukba belenézek, mindent megcsinálok amit lehet, mindent felfedezek, és még így is kihagytam a tartalom felét, mert sok esetben teljesen más dolgokat lehet választani, csinálni, ami teljesen megváltoztatja a történetet. Pl hozol olyan döntéseket, hogy bizonyos NPC-k már nem fognak létezni később, ezért nem lesznek hozzájuk köthető küldetések.

Egyébként mentés szerint nekem is kb 20 órával kevesebb lenne, de az nem pontos, mert nem látod benne azt például, ha pl visszatöltesz 1 órával korábbi állást, és inkább onnan folytatod.

***

(#1189) ollie


ollie
MODERÁTOR

Hogyan használjuk a void bulb-ot kreatívan (act 1 vége felé van): [link]

***

(#1190) CPT.Pirk válasza FlashBird (#1187) üzenetére


CPT.Pirk
Jómunkásember

Könnyen. Pl. utána kell olvasni a build-eknek, a skillek működésének és a minimap a játékban totál használhatatlan.

Arra írnak 50 órát a neten, ha csak a main dolgokon szaladsz végig. Szóval kérdés, hogy mit hagytál ki. Nekem 75 óra volt eljutni az Act3-ba, de én nekem ez egy totál új játék volt.

Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)

(#1191) Gothmog válasza FlashBird (#1187) üzenetére


Gothmog
aktív tag

Azért végeztél ennyi idő alatt, mert valószínűleg a mellékküldetések zömét kihagytad, egy rakat dolgot észre sem vettél, fel sem fedeztél a térképeken, a szereplőkkel is feltehetően alig beszélgettél (és azokat is gyorsan végignyomkodtad), magyarán kb. végigrohantál a játékon.

Persze mindenki úgy játszik, ahogy jólesik neki, tehát ne fodg fel kritikaként, amit írtam. Nem annak szántam. (Persze dícséretként se, hogy milyen f@sza gyerek vagy, hogy ennyi idő alatt végig tudtad vinni :DDD )
Egyszerűen más a játékstílusunk. Én most "kiélvezem" a játékot, mint egy finom süteményt, lassan fogyasztom el. Tervezek majd második végigjátszást is, rögtön az első után, Dark Urge karakterrel (én nagyon-nagyon gonosz leszek, pont a fordítottja, mint a mostani főhősömmel). Ott már én is bizonyosan gyorsabb leszek, hiszen rengeteg mindent tudni fogok, illetve a mellőlem hulló karakterek miatt kevesebb lesz a személyes küldetések száma is ;]

Endure. In enduring, grow strong.

(#1192) D4v3


D4v3
őstag

(#1193) FlashBird


FlashBird
tag

Na viszont arra kíváncsi lennék hogy milyen extra tartalmak vannak amiket kihagyhattam, mellékküldik 60% tuti megvolt csak amit nem találam érdekesnek azt skippeltem. Van valami oldal ami mutat minden side questet? Még jatek közben csekkoltam nem-e hagyok ki valamit adott területen, legalább annyire hogy tudjak róla.

(#1194) janos666 válasza dvd24 (#1182) üzenetére


janos666
nagyúr
LOGOUT blog

Ah, kösz. Kíváncsi voltam, hogy mire lehet használni azokat (a játék legeleje óta hurcolhatja őket magával az ember, ha akarja). De ezt pl. pont nem is vettem észre azon a helyen (se a konténert, se azt, ami fogadja).

TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

(#1195) janos666


janos666
nagyúr
LOGOUT blog

Hihetelen, Patch 3-on vagyok, és mégis belefutottam ebbe a kritikus bug-ba: [link]
Jó, hogy a Google talált megoldást, csak épp nálam nem jött be (kilépett asztalra a játék).
A másik hasonlónál ki kellett dobnom 2-3 órát, de legalább egyszerű és gyors volt meghatározni, hogy hova kell visszatöltenem. Na ez nem olyan... Fogalmam sincs meddig kéne visszamennem a mentésekkel.

TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

(#1196) janos666 válasza janos666 (#1195) üzenetére


janos666
nagyúr
LOGOUT blog

Sokadik nekifutásra továbbjutottam.

TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

(#1197) HUN_Sector


HUN_Sector
senior tag

Jótanács: Gauntlet of Sharban egy druida se próbáljon owlbearként nagy távokat repkedni, mert féltávon összeroppantja az engine a karaktert

Egy kérdès: Ha megkezdem az act 2 utolsó küldijét, a moontowerest, Jaheira már a hídon áll (mindenki halott mellette), attól függetlenül még van mód Astariont a torony aljában lévő drow kereskedőhöz kísérni?

(#1198) dvd24 válasza HUN_Sector (#1197) üzenetére


dvd24
senior tag

A drow csajjal találkozhatsz act 3-ban is, viszont azt nem tudom, hogy ott is ugyanúgy reagál e Astarionra.

(#1199) Gothmog válasza dvd24 (#1182) üzenetére


Gothmog
aktív tag

Engem már az EA óta izgattak a "befőttes üvegbe" rakott agyok (akkor még hármat lehetett belőlük találni a nautiloidon - cipeltem is őket magammal, persze hiába, de azért a végleges játékban ott megtalálható kettő is mindig a szütyőmben volt most), hátha lehet velük kezdeni valamit, és a héten meg is lett az eredménye: [teljes befőttes gyűjtemény] :DDD (Persze pont a nautiloidról származók csak "flavour" jelleget adtak a dolognak mást nem, de így sem bántam meg, hogy végig a zsákomban voltak addig a pontig.)

[ Szerkesztve ]

Endure. In enduring, grow strong.

(#1200) HUN_Sector


HUN_Sector
senior tag

Maradt még bent bug: Thaniel questline, végső harc
Ha van rajtad divine aura, ami sebzi radiant damage-el az árnylényeket, a búra eltűnése után ha a közelébe mész, Thaniel gonoszabbik fele instant meghal és nem kezdődik beszéd cutscene. Hogy én mennyit rohangáltam, kerestem hol lehet a kiscsávó, mígnem visszatöltöttem és voila, úgy már működött, ha mellőztem ezt a spellt

[ Szerkesztve ]

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Baldur's Gate 3
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.