Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Baldur's Gate 3
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
parandroid
nagyúr
Sima RX6600-zal játszok, 1440p monitoron (és felbontáson), nekem sem volt gond a megjelenítessel. Mondjuk nem is állítgattam, szóval valszeg eléggé le van véve a grafika. Kártyacsere épp esedékes, de nem emiatt a játék miatt, ehhez nekem ez is elég lenne.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz parandroid #803 üzenetére
Act 3-ban sem a VGA-val lesz gond, hanem a procival. Ott óriásira nő a prociigénye, és még a csúcs CPU-kal is laggol.
***
-
Fitzgerald
veterán
Nightsong questline,
Balthazar fight mekkora cumi lvl7-en...nem szeretek visszatöltögetni, de most megtettem, és még a dialógus során lelöktem inkább a mélybe.
Amúgy szerintem a Gauntlet of Shar-ban a Self-Same trial mutatja a legjobban, hogy mennyire jó játékos valaki, amikor a saját doppelgangereid ellen harcolsz.
Hát én elég szar játékos vagyok... -
atainprison
senior tag
válasz Fitzgerald #805 üzenetére
Ez nem feltétlen válasz inkább általános tippek Tactician végigjátszást követően:
- a radiant sebzés az egyik legjobb a játékban, rengeteg az undead ellenség )(Balthazar bossfightnál kifejezetten hasznos, az egyik legjobb skill a clericnek van a Spirit Guardian
- a körökre osztott játékoknál mindig nagyon nagy előny, hogy kik kezdik az első kört, ezért az initiative bonus nagyon hasznos, mindenkinek ajánlom az Alert feat használatát, minden classra
- a nagyobb harcoknál ne felejtsétek el használni a consumables cuccokat (elixír, potion, spell scrolls), simán megfordíthatnak egy vesztett helyzetet és rengeteget lehet belőlük találni plusz craftolni is lehet, nem érdemes tartalékolni
- rengeteg build videó van a neten, ami szerintem 90%-ban marhaság, ne dőljetek be nekik, a multiclass a legtöbb class esetében nem éri meg, mivel az utolsó pár szinten kapjátok a legerősebb spelleket, featureöket, amelyik classnál megéri az a rogue, barbarian, ranger
- az egész harc az action és bonus action pontok felhasználásának menedzseléséről szól, minden karakterhez próbáljatok találni valami hasznos dolgot, amire el tudjátok használni a bonus actiont is, ne maradjon felhasználatlanulHirtelen ennyi jutott eszembe, remélem tudtam segíteni ezzel néhány játékostársnak.
-
-
Capricornus
aktív tag
válasz atainprison #806 üzenetére
Jól mondod!
Mondjuk arra, hogy egy adott ellenfél mire rezisztens vagy épp érzékeny, mindig érdemes figyelni és kihasználni.
A House of Grief alatti csatában eltoltam két sunbeam scrollt és azzal kb. meg is nyertem a harcot, mert a Shar hívők érzékenyek voltak a radiant damázsra. Per aspera ad astra!
-
kicsako
őstag
Kezdjetek monkot, iszonyat broken Az elején gyengének tűnt, aztán most már lv10en mindent is elpusztít. Nem néztem hozzá min-maxolós buildet, teljesen magamtól játszom talált itemekből, de egyszerűen mindent elpusztít. 60-70 dmg-ket lehet vele osztani egy körben ha szerencséd van, és még CC-zni(stun, prone, stagger) is tud.
Balthazar Fightot 3 körből nyertem Kendricket minden phaseben 2 körből öltem, még a nagy csonti verziót is. -
atainprison
senior tag
A monk tényleg erős, főleg az open hand subclass, de szerintem a legdurvább a fighter, főleg lvl 11 után mikor megkapod a második extra attackot. Minden buff, elixír, scroll nélkül 4 attack egy körben 25-40 sebzés/ attackkal számolva, 100-160 sebzés körönként.
Ha használsz Haste-et és action surge-t, az 10 attack egy kör alatt, ami 250-400 sebzés egy kör alatt.
Ezt lvl 12 fighterrel csináltam egyedül mindenféle buff, elixír, scroll és action surge nélkül.[ Szerkesztve ]
-
atainprison
senior tag
válasz Capricornus #808 üzenetére
Igen, az még egy jó általános tipp, hogy mindig nyomj egy examine-t az ellenfélre, ha először találkozol vele és akkor látod mire érzékeny vagy ellenálló.
-
VikMorroHun
senior tag
Az én kedvencem az volt, amikor egy levelezős fantasy szerepjátékban jelezték a vezetőnek, hogy valami nem stimmel a véletlenszerű sebzés dobásokkal, mert ha egy adott napi eseménysorozatból kiszedjük a sebzéseket, és sorban felírjuk őket, akkor egy szép sinus görbét kapunk...
Ja, az előbb menteném az állást, azt mondja, hogy 502-es hiba, nem tud menteni. Jé, betelt a 100 GB méretű C: meghajtóm. Letöröltem róla több, mint 1 GB helyet foglaló programokat, így lett 730 MB szabad helyem. (Lomtár is ürítve.) Mentettem állást, kb. 3 MB helyet foglal, 2 perccel később már csak 610 MB szabad helyem van. Ezzel se stimmel valami.
Gotta eat your food, pop your bubble flask to prevent the 1 shot, prep your spell buffs, then get comboed to death by some slashy slashy katana goddess that leeches damage too.
-
khalox
őstag
válasz VikMorroHun #812 üzenetére
Itt 30-31 Mb egy mentés, a 3 az valami anomália lesz... (vagy az elején lehet, hogy még kisebbek?)
[ Szerkesztve ]
-
VikMorroHun
senior tag
Nekem félelf (vagy egész? Franc se tudja) mágusom van, simán lövöldözi íjjal az ellenségeket, ha épp nincs kedvem cantrip tűznyilat lőni vele...
khalox:
Tényleg, mentettem egy újat, 614-ről lement 580-ra. Arra mondjuk kíváncsi lennék, mit tárolnak ekkora adatmennyiségen. Vagy úgy van, mint anno C64-en, kazettán, hogy egy minimális adatmentéshez is először kellett 5 perc szinronizálás?[ Szerkesztve ]
Gotta eat your food, pop your bubble flask to prevent the 1 shot, prep your spell buffs, then get comboed to death by some slashy slashy katana goddess that leeches damage too.
-
Kolbi_30
őstag
Never Winterbe volt monkom, ott eleg op volt..se megütni nem lehetett se kivarazsolni, de cserébe, sokszor támadott es a legtöbbször, nagyokat is sebzett. Itt most másodiknak asassint csináltam, az is beteg így az elején
You want some birth control, you can smoke a cigarette.
-
Igen, ahogy haladsz előre, meg egyre több mindennel csinálsz valamit, annál nagyobb lesz a save. Valójában szinte bármekkorára nőhet. Ez azért van, mert mindent el kell tárolni a save-ben, pl azt is, ha bármilyen tárgyat egy kicsit arrébb teszel. Ezért pl érdemes limitálni az auto save és quick save mentések sztámait, ezek azt hiszem alapból 25-25-re vannak állítva. Plusz érdemes a régebbi állásokat is törölni, pl ha már act 3-ban vagy, felesleges megtartani az act 1-es mentéseket (legalábbis mindet).
Amúgy ide menti a játék a mentéseket:
C:\Users\<windows username>\AppData\Local\Larian Studios\Baldur's Gate 3\PlayerProfiles\Public\SavegamesNekem most 1GB körül van, de 5-5-re van limitálva a quick és auto save, ill. nagyon ritkán használok normal save-t a quick mellett.
Itt van megoldás, hogyan lehet másik meghajtóra tenni a mentéseket (mklink-el):
[link][ Szerkesztve ]
***
-
Act 2
Karlachnak nem tudom megjavítani a szívért, mert a tiefling kovács magától kivándorolt a védővarázslaton kívülre, így meghalt. Nem volt kedvem visszatölteni állást e miatt, mert kb 1 óra ment volna kárba, így kíváncsi leszek mi lesz a következménye annak, hogy Karlachnak olyan marad a szíve, amilyen. ***
-
janos666
nagyúr
1440-hez (pontosabban 2160@DLSS-Quality) tuti elég a 8Gb. Nekem 10Gb van, de a játék fixen 6566Mb-ot használ (a háttér-folyamatokkal együtt 7.3~7.6 Gb az össz VRAM használat) Vulkan-al.
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
janos666
nagyúr
válasz janos666 #818 üzenetére
Pontatlan, amit írtam. A betöltött területtől is függ, hogy mennyi VRAM-ot fogyaszt. Most lementem az Underdark-ba, és itt csak 5550Mb VRAM kell neki.
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
nubreed
veterán
Hogy én is mondjak egy idegesítő dolgot, engem az zavar, hogy a főmenü eléréshez külön meg kell nyomni egy gombot és végig várni az animációt amíg bejön... nem lehet valahogy megoldani, hogy eleve ezzel induljon a játék?
We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.
-
VikMorroHun
senior tag
Adalék a kockadobásokhoz: Mágusom 6d6-os tűzgolyócskákat lőtt egy pókra. (2-es szintű varázslat, 3* kell célpontot választani, mindegyik ugyanaz volt). Kettő kritikus kudarc, aztán még egy Wild Magic próbát is elrontott. A pók lényegében sértetlenül megúszta a támadást.
Kiléptem a játékból, visszatöltés után lesből támadtam, egyből a tűzgolyócskákkal kezdtem: 19, 9, 12-es dobások, aztán még egy sikeres távolsági támadás, meg sikeres Wild Magic próba. A pók a köv. körben elégett. (Volt még 2 másik, épp hogy túlélte a csapat.)
Nagyon úgy tűnik, hogy van a játékban valami algoritmus a túl sok mentés/betöltés büntetésére.Gotta eat your food, pop your bubble flask to prevent the 1 shot, prep your spell buffs, then get comboed to death by some slashy slashy katana goddess that leeches damage too.
-
Gothmog
senior tag
válasz VikMorroHun #812 üzenetére
Melyik levelezős volt? (A 90-es években kipróbáltam én is egy-kettőt, de egyiknél se ragadtam le sokáig.)
Endure. In enduring, grow strong.
-
atainprison
senior tag
válasz VikMorroHun #821 üzenetére
"Nagyon úgy tűnik, hogy van a játékban valami algoritmus a túl sok mentés/betöltés büntetésére."
Ne terjesszük ezt a teóriát, ha lehet. Ennek semmi alapja nincs. Ha másodszor lesből támadtál (itt gondolom a "hide"-ra utaltál), akkor "advantage" van a támadásodra, ami azt jelent, hogy az attack roll-nál kétszer dobsz a dobókockával és a nagyobbat veszi figyelembe, így jóval nagyobb eséllyel találod el az ellenfelet.
Az attack roll növelésére egyébként elég sok megoldás van (gear, potion, high ground stb,), szóval csak okosan kell játszani és jóval nagyobb eséllyel fogod eltalálni az ellent (persze missre mindig van esély, az rng-t teljesen nem lehet kijátszani).
Ajánlom ezt a videót, amiben elmagyarázzák az attack roll működését, hogyan misselj kevesebbet, stb.[ Szerkesztve ]
-
VikMorroHun
senior tag
válasz atainprison #823 üzenetére
"Ennek semmi alapja nincs."
Csak a tények. Azok pedig makacs dolgok.
De tudod mit? Megvan a mentés, megnézem, ha csak simán megtámadom a pókot, anélkül, hogy meglepődne/hátrányba kerülne, akkor mi lesz.
10, 8, 1, 2
Harmadik betöltésnél (csak kíváncsiságból)
13, 10, 20, 11
Hát, érdekesek az eredmények.
Negyedik próba, hátrányból:
1, 10, 6, 15Gothmog:
Túlélők Földje, de ez még régen történt.Ja, a pókok ellen kitaláltam egy remek taktikát: szeretnek a szakadékok közötti hálóra teleportálni, és magaslatról támadni. A hálót viszont egy egyszerű tüzes boszorkányság (megnéztem angol-magyar nagyszótárban, mi a frász az a cantrip) leszedi. Az egyik pók a zuhanástól meghalt, a nagyobbnak (aminek több HP-ja van, mint a csapatnak összesen) több is kellett volna. Bezzeg a második hálót hiába égettem ki alóla, ott maradt a sziklán, háromnegyed részt a levegőben lebegve.
[ Szerkesztve ]
Gotta eat your food, pop your bubble flask to prevent the 1 shot, prep your spell buffs, then get comboed to death by some slashy slashy katana goddess that leeches damage too.
-
atainprison
senior tag
válasz VikMorroHun #824 üzenetére
A tények makacs dolgok, a probléma az, hogy amiről te írsz semmi köze a tényekhez.
Az is rng, hogy eltalálod-e a célpontot és az is, hogy mennyit sebzel. Az esélyeken persze lehet javítani, ha érted, hogy mi a matek mögötte. Úgy látszik, hogy neked fogalmad sincs róla, ezért javasoltam a fent belinkelt videót. Én csak segíteni akartam, meg persze azt, hogy a légből kapott teóriákat nem érdemes terjeszteni. -
Gothmog
senior tag
válasz VikMorroHun #824 üzenetére
Köszi a választ!
Túlélők Földjét én is nyomtam egy ideig (kezdetben csak Setét Patkány naplóját olvasgattam a Bíborholdban, majd a HKK megjelenését követően ért el a "próbáljuk ki" érzés egy kritikus szintet), de úgy éreztem, hogy későn szálltam be (HKK-s ismerőseim között volt pár ős-TF játékos, és ők állandóan a jó pszionikus képességekkel rendelkező mutáns másodlagos karaktereiket ajánlgatták megvételre, mert az mennyivel tápabb, mint a nyomorult troll, amit indítottam stb.), és az hamar elvette a kedvemet.
Viszont én inkább a Valhallás Észak lángjaiból néztem volna ki ezt a fajta programozói amatörizmust, mert a TF kódjai mögött elsősorban Tihor Miklós állt, akit - amennyire tudom - kb. zseninek tartottak akkoriban programozói körökben. (Az Észak lángjait is próbáltam, de az nagyon kiforratlannak tűnt.)
Volt még egy harmadik játék is, amibe az indulása környékén beszálltam, és az tetszett is (meg ott tényleg ott voltam az indulásnál, és az első pár körben nagyon szépen haladtam/fejlődtem), de közben egyetemre mentem, felvételire készülés stb., így félbehagytam, pedig volt még vagy 4-5 környi kreditem a játékhoz. Viszont a címére nem emlékszem, csak arra, hogy nem Valhalla és nem Beholder játék volt.
Endure. In enduring, grow strong.
-
LK
addikt
válasz atainprison #825 üzenetére
Én évek óta 5.0-val játszok és a körülmények kiaknázásáról szól az egész. Van plusz akciója a karakteremnek amivel magamra vonom az ellenfelek figyelmét pl. Máris nem mindegy hogy előnyből támad-e a csapatom,vagy sem. Sneak attack, stb. Én ugyanezt várom a játéktól kb. Volt, hogy a csapatom dobott egyest támadásra, majdnem meghaltunk. Aztán a DM dobott 3x1-est. Bármi lehet. Egy biztos, hogy a készítők nem akarják megutáltatni a játékot a vevőkkel. Nincsen érdekükben. Szóval igazad van, az rng bármire képes. Megnéztem a videót. Jó.
[ Szerkesztve ]
"óóóóó istenem.. boldogok a lelki szegények, mert övék a trollok és fanboyok országa, ámen" by PUG
-
atainprison
senior tag
Pontosan, ennek az egésznek ez a lényege. Nekem is volt, hogy egy karakterrel négyszer támadtam meg egy körön belül ugyanazt a célpontot 80%-os eséllyel és a 4ből 3 támadás misselt. Mennyi volt ennek az esélye? Nagyon kevés. Ettől még megtörténhet? Persze. A baj az, hogy vannak, akik néhány rossz rng mögött mindenféle összeesküvés elméleteket látnak.
[ Szerkesztve ]
-
Fitzgerald
veterán
válasz atainprison #806 üzenetére
Világos.
A Self-Same trialt azért is emeltem ki,mert ezen fight során gyakorlatilag ugyanabból az eszköztárból játszanak a doppelgangerek, mint amiből a játékos partyja is.
Ergo ha itt kikapsz, vagy nagyon-nagyon megszorongatnak, abból le lehet vonni néhány következtetést (tudom, szerencsével mint tényezővel nem számolok - én úgy látom, hogy nem elég prominens a szerepe ahhoz, hogy egy nagyobb, hosszabb csata kimenetelét egészében eldöntse).
Amúgy tényleg rohadt nagy az eszköztár amiből válogatni lehet, és valószínűleg nagyon durván vesztesnek tűnő helyzetekből is vissza lehet jönni sokszor, ha a játékos hajlandó kísérletezni, felfedezni a különféle játékmechanikákat, próbálgatni az eszköztárat.
Alapjáraton a játékosok túlnyomó része valószínűleg a rendelkezésre álló lehetőségeknek csak nagyon kis részét használja.[ Szerkesztve ]
-
Capricornus
aktív tag
Nekem eddig kétszer fagyott ki a játék, egyszer közvetlenül egy 50%-os támadás után. Visszatöltöttem az előtte lévő mentést és nem talált, ugyan az. 5x próbáltam meg újra és végül bejött. De ez, mint fentebb is írták, nem jelenti azt, hogy meg lenne buherálva a véletlen szám generátor.
Pár éve játszottunk asztali Five Rings-et és ahhoz írtam pythonban egy kis kockadobó prgramot. Raktam bele egy tesztet is és dobattam vele 10 meg 100 millió kockával és és utána felpottoltam a hisztogramot. Nagyon szépen látszott, hogy pár dobás esetén az egyenletes eloszlás egyáltalán nem azt jelentette, hogy 10 dobásból a 10 oldalú kocka 1-10-ig dobott. 100 milliónál már viszont szépen kezdett kisimulni a hisztogram. Szóval ne várjunk csodát ilyen alacsony számú mintánál, sajnos a teljes egyenletes eloszlás végtelen dobás esetén jön csak be.
Félig off: egy exem apja úgy tett lottóra, hogy mindig azokat a számokat húzta be, amik a statisztika szerint eddig a legkevesebbszer jöttek ki. Megpróbáltam neki elmagyarázni, hogy ez nem így működik és minden húzásnál minden számnak pont ugyan akkora valószínűsége van, hiszen a rendszer valószínűsége független az előző húzásoktól. Nem hitt nekem.
Itt ugyan ez van, ráadásul amiatt, hogy az alacsony dobási számnál még nem látszik az egyenletes eloszlás egyenletesnek, ez zavaró lehet, de így működik a statisztika.Amúgy meg aki játszott már asztali szerepjátékot, az tudja, hogy mindig a legkritikusabb pillanatban ront az ember.
Per aspera ad astra!
-
Gothmog
senior tag
válasz Capricornus #830 üzenetére
Ja, szerintem a többség, aki jelezte, hogy érzésre lehet valami gond (legalábbis a magam nevében szólva most), nem arra gondolt, hogy szándékos megbuherálás lenne (oké, a karmic dice elvileg az, de azt már az EA-ban is élből kikapcsoltam, és még csak ki sem próbáltam). Inkább arra, hogy ez a random, ami a játékban van, "flawed", tökéletlen. De valaki meg is jegyezte korábban (a programozás részhez én nem értek), hogy nem is olyan egyszerű szoftveresen tényleg jó, "valódi random" módjára viselkedő rng-t írni.
De nem vitának szánom, mert a többi dologban (statisztikai valószínűségek, mintaméret szerepe, lottós példa) abszolút igazad van.
És nyilván benne van a személyes, szubjektív érzet is olyan szempontból, hogy mondjuk zsinórban 5 darab 12-es dobás nem fog feltétlenül feltűnni az embernek (pedig elhanyagolhatóan kicsi erre az esély), de egymás után 2 db (vagy még inkább, 3 db) egyes dobás már igen. Persze mindenre megvan a matematikai esély, de pl. tegnap-tegnapelőtti játékidőmben (hétvégén volt időm kicsit jobban megtolni) kétszer találkoztam dupla egyessel, egyszer tripla egyessel, de volt olyan sorozatom is, amikor 12-szer misseltem zsinórban 50-55% találati esélyekkel. Ezek egyike sem újratöltésből jött, hanem játék közben jelentkeztek "természetes" módon. És persze lehet rá mondani, hogy ritka pech, de amikor több ilyet látsz (és ismerősöktől is hallasz hasonlókról), akkor óhatatlanul felmerül az emberben a gondolat, hogy "valami beakad" a játéknak, valami nem okés a random seeddel (vagy akárhogy nevezik is).Endure. In enduring, grow strong.
-
válasz Fitzgerald #829 üzenetére
A self-same trial nekem meglepően könnyű volt, elsőre megvolt. De biztos sokat számított, hogy én 8. szintű voltam, az ellenfelek meg csak 7-ek, amin meg is lepődtem.
***
-
Capricornus
aktív tag
Sajnos arról a részéről, hogy a játékban hogy van megoldva a véletlen szám generálás, nem tudok nyilatkozni. De ez egy valóban létező probléma. Emlékszem, hogy még mikor számtech szakkörre jártam általánosban és C64-et programoztunk, akkor 3-4 gépen is pont ugyan azok a véletlen számok jöttek ki többször egymás után.
De hogy on is legyen:
Az árusok készletei hosszú pihenések után töltődnek vissza? Illetve a potion és tekercs készletük mindig ugyan az, vagy valamennyire változik? Ezt megfigyelte már valaki?Per aspera ad astra!
-
nubreed
veterán
válasz Kolbi_30 #834 üzenetére
Vagy ez, vagy ahogy én csináltam:
meztelenre kell vetkőzni az összes karakternek, én a biztonság kedvéért az összes fegyvert is leszereltem és miután ez megvan, utána aktiváltam az adott shrinet vagy szobrot mi a fene az ott. Aztán mielőtt kezdődik a csata, vissza kell venni az összes felszerelést, és így sokkal könnyebb "magatokat" legyakni, hiszen ők meztelenül maradnak, armor nélkül. We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.
-
Ereshkigal
őstag
válasz Capricornus #835 üzenetére
A "gyári" random függvényeknél ha nincs inicializálás, akkor mindig ugyanonnan indulnak, így történhetett. Inicializáláskor meg gondolom az aktuális időből generált a C64 egy seedet. Egyébként tök jó algoritmusok vannak ma már, mindenki számára elérhetőek.
[ Szerkesztve ]
-
kicsako
őstag
Komolyan érdekelne, hogy nálatok hogyan folyik egy harc ha ennyire trükközgetni kell egy sima fightban is miközben az emberek panaszkodnak hogy Tacticianon is túl könnyű a játék.
Act3 elején tartok, de Fightot még csak akkor töltöttem vissza amikor próbáltam különböző végkimenetelt elérni
(pl. Cursed landnél amikor az egyik tagot megfertőzi az átok, és utólag beugrott hogy mi lenne ha csak non-lethallal ölném meg, de ugyanúgy meghalt Ha valamit nem értetek esetleg, nyugodtan kérdezzetek, vannak itt jópáran szerintem akik 100+ óránál tartanak
-
Nekem a legtöbb harc elsőre megvolt különösebb trükközés nélkül. Volt pár, amit másodszor vagy harmadszorra is meg kellett próbálnom úgy, hogy jobban átgondolom milyen varázslatokat, eszközöket használok, esetleg a terepet jobban használom ki. Volt, amit elbuktam első próbálkozásra, és úgy döntöttem, hogy majd később visszajövök 1-2 szintugrás után. Amúgy a közepes (alapbeállítás) nehézségi fokozaton játszok. Nem szeretek úgy nehezíteni, hogy nem kapok valamit cserébe, értem ez alatt azt, hogy vannak olyan játékok, ahol nehezebb fokozaton pl. több XP-t kapsz (tipikus példája az Icewind Dale).
Amúgy még csak az Act 2 közepén tartok, kb 70 óra játékidővel (ebben lehet olyan 5 óra felesleg a visszatöltések miatt).
[ Szerkesztve ]
***
-
Gothmog
senior tag
Balanceden játszom, még Act1-ben (aktuálisan 5. szintű a parti), "odafent" minden megvan az alaptérképen, Underdarkot még csak most derítem fel.
Egyáltalán nem nehéz. Eddig kétszer töltöttem vissza harcot.
Egyszer a nagy póknál, ahol eredendően nem feltétlenül akartam harcba bocsátkozni, csak a követ próbáltam elcsenni (3. szinten, long rest előtti lerongyolódott partival mentem le), meg akkor már a fészekaljakat elpusztítani, hogy azokra már ne legyen gond, de észrevett és rám teleportált a nagy dög, s rögtön olyat köpött elsőre, amitől ketten is instant megfeküdtek.
A második visszatöltésem a gith patrolnál volt, ahol rögtön az első körben a négy gith három kritikust ütött be egyetlen kör alatt (pedig a főnökasszonyt ideiglenesen kiiktattam még az elején, tehát a három másik tolt be három kritikust a hat támadásukkal/varázslatukkal). Szintén long rest előtti utolsó csatának szántam, és ez a kezdés nem volt túl "szívderítő", így inkább a load game cheathez folyamodtam. Második nekifutásra már gond nélkül lement a harc, talán sebződni is alig sebződtem. (5-ös volt a partim.) Ott egyébként elsőre békés módszerrel is letudtam a patrolt (kicsivel mintha több xp járt volna azért a megoldásért, mint a harcért), de még az EA-ból emlékeztem pár jó cuccra, így inkább visszatöltöttem, hogy elkenjem a szájukat és kifosszam a hullákat...Különben tényleg nem nehéz, csak ésszel kell csinálni, és mérlegelni, hogy mikor van olyan szitu, amikor érdemes a bajosabb helyzetekre félrerakott itókákat, varázstekercseket vagy éppen varázslatokat, netalán egyéb szereket/cuccokat használni + a terep kihasználása (magaslati pontok, "szűkületek", fedezék/akadály a távolságiak elől stb.) mindig alap.
Persze néha vannak olyan dobási sorozatok a húszoldalúval (ikozaéderrel), amitől égnek áll az ember haja, és legszívesebben újratöltené azonnal (a gith patrolnál, mint említettem, tettem is ilyet), de többnyire sikerül ezt megállni, és általában ki lehet bekkelni a szar dobási sorozatokat is - még nem voltak annyira durva harcok, amik instant party wipe-pal büntettek volna ilyen helyzetet.[ Szerkesztve ]
Endure. In enduring, grow strong.
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
Könnyű? Kifejezetten nehéz a játék alapon is. Legalább is az Act 1-ben volt pár kemény harc, most értem be az act 2-be. Meg sok minden múlik azon, hogy megtalálsz-e eldugott tárgyakat. Pl. ha a tutorial végén begyűjtöd azt a mindig égő kardot, akkor az az elején bazi OP.
Meg ott vannak a spell-t használó karakterek, van egy rakás spelleljük amiről nulla infót kapsz a játékban, guide-okat kell nézned. Vagy legalább is nekem kellett, mert a BG játékokkal eddig nem játszottam.Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)
-
kicsako
őstag
válasz CPT.Pirk #842 üzenetére
Discord és redditen is elég sok panasz volt hogy a Tactician nehézségen is alig kell long restelniük az embereknek.
Valószínűleg annak nehéz, aki nem érti a játék működését, ezért is írtam hogy kérdezzetek nyugodtan
Az égő kard egyébként nem annyira OP mint gondolják az emberek, egy sima kard ami örökre dipelve van tűzbe, ezt te is meg tudod csinálni bármilyen karddal. Egy +1es kard már erősebb is nála dipelve.
Egyébként act1-ben megszerezhető az egyik legerősebb fegyver:
Gith Patrolnál Kithrak Voss-t command-drop weapon vagy láthatatlansággal pick-pocketelni. Van nála egy 2d6+3as 2kezes kard ami gatyásjenkiként további 1d6 psy sebzést okoz+mindenre is kapsz mentő bónuszt, Psy-ra resistet, és immunet charmra [ Szerkesztve ]
-
Nekem amúgy óriási élmény, hogy milyen fajokkal, szörnyekkel lehet találkozni a játékban, mivel elég jól ismerem a Forgotten Realms lore-t.
A drider-rel való találkozás eddig a kedvencem.
Ráadásul motion capture meg a szinkronszínészek iszonyat sokat tesznek a játékhoz.***
-
Kolbi_30
őstag
Most hogy ujrakezdtem, nem necromancerrel, asassin lett..borzaszto egyszeru lett, szinte meg nem csinaltam semmit, de mar lvl4 mindjart 5...meg nem voltam a goblin campben se a banyanal a kezdo map kb 1/3 van felfedezve..sebzesben egyenlore alacsony szinten verhetetlen..kesobb kivancsi leszek, mit mutat
You want some birth control, you can smoke a cigarette.
-
Gothmog
senior tag
Detto, nekem is nagy élmény, szintén egész elfogadható mértékben ismerem a világot/a bestiárumát
(És tök jó, hogy pl. Underdark Spectatornál tényleg annyi szem ül csápvégeken, amennyinek kell stb. Odafigyeltek egy csomó finom részletre is.)Endure. In enduring, grow strong.
-
Gergello
addikt
Sziasztok!
Geforce Now szolgáltatáson keresztül játszik valaki ? Mik a tapasztalatok? Köszi.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- iPhone topik
- Lexus, Toyota topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Tőzsde és gazdaság
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Házimozi belépő szinten
- Kupon kunyeráló
- Premier előzetesen a God of War: Ragnarök PC-s kiadása
- További aktív témák...
- Acer Aspire A715-71G új akkuval - i5-7300HQ, 16GB, 1050Ti 4GB, 256GB SSD
- iPhone 16 Pro 128 GB / 256 GB GB / 1év Apple garancia
- Microsoft Surface Laptop Go: i5-1035G1/8GB RAM/256GB SS/12"4 Touch/WIN10 Pro
- Apple iPhone 14 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Eladó AMD AM4 platform - Ryzen 9 3900X + MSI B450 + 32GB RAM + CPU hűtő - Egyben!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen