Vennék egy eszközt (Szlovák bolttól, 27% áfás számlával) és a bolt csak 24 hó garit ad rá, gyártó (mint Samsung) 120 hónap (csere garancia, mert javítani nem javítják) és a Magyar Samsung nem forgalmazza a terméket, így nem intézhető náluk a garancia 24 hónap lejárta után.(eddig a bolt intézi)
Ilyen esetben a garancia (csere) 10 éves az miként érvényesíthető, ha pl. 5-6 év után behal az eszköz?
Beszéltem a bolttal és Samsunggal is , de nem jutottam előrébb és ez nagyon elkeserítő... (EU mi, de minek?)
MD
L
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►