Hirdetés

!!! SZERVERLEÁLLÁS, ADATVESZTÉS INFORMÁCIÓK !!!
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!

Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Skizz #22942 üzenetére

    Az előadások alapján itt arra lehet számítani, hogy a fejlesztés elsődlegesen a kiválasztott célplatformra lesz ... Ennek megfelelően a dolog technikai része az adott konzol képességeihez lesz igazítva. Jelenleg azért nem érződik ennek a hatása, mert a PS3-at és az XBox360-at megpróbálták közös határokon belül használni, ám a két rendszer erőforrásai ebből a szempontból kifogyóban vannak. A jövőben például a grafikai fejlődéshez hozzá kell majd nyúlni az XBox 360 tesszalátorához, vagy a PS3 egyéb tartalékaihoz.
    Már most is érzi a PC-s piac a fejlesztők úgymond elpártolását, gondolj csak arra, hogy eddig nem igazán próbáltak megoldást teremteni az MSAA kontra Deferred Rendering problémára, ami miatt elég sok játék nem támogatja az élsimítást jelenleg.

Aktív témák