Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • fonix232

    aktív tag

    Sziasztok!

    Bizalom Programmal kapcsolatban kérdeznék.

    Vettem január 16-án egy laptopot - N551JW, Extreme Digital-tól. Egyből csere volt másnap, mert hibás volt a darab. A végső laptopot regisztráltam a Bizalom Programba, egy héten belül kaptam róla az e-mailt, hogy elfogadták, ha gáz van, mehet az igénylés.

    Nos, van gáz. Több oprendszerrel kipróbálva, a videókártya haldoklik benne. Lefagy, összeomlik, stb. Jeleztem, jött az RMA február végén. Március közepére vissza is kaptam a laptopot, faszán működik, mindent cseréltek benne szinte.

    Az első dolog amit észrevettem, az a jelentős mennyiségű kopás a csuklótámasz részen. Nem tudom találkozott-e már más is ilyen problémával, az alu felületen jelentkezik apró fekete foltok formájában. Nem lerakódás, mert nem lehet lemosni.

    Ez nem is zavart, be is küldtem az igénylést még aznap. Fogadták, egy hét múlva jött az elfogadó e-mail. 30 napon (!!!) belül utalják az összeget. ÁSZF-ben ugye 30 munkanap szerepel... Na mindegy.

    A mai napon lejárt a 30 munkanap, se e-mail hogy csinálnak valamit, se semmi. Hívom az ügyfélszolgálatot, és az egy szem hölgy akit eddig elértem ott, mondta, hogy "sajnos fennakadások vannak, sok az igénylés, a pénzügyi osztály nem tud mit kezdeni vele, másfél hónap csúszás várható jelenleg, de amint tud valamit, e-mailben értesít".

    Futott más is ebbe bele? Kezdem úgy érezni hogy csak le akarnak rázni...

Új hozzászólás Aktív témák