Új hozzászólás Aktív témák

  • JoinR

    őstag

    válasz #70869248 #4168 üzenetére

    Olyan sokszor van, hogy kijáraton nem optimális fordulatszámtartományra érkezik van a kocsi pl. egy hosszú áttétel miatt, de ha ez a ford.szám annyira kicsi, hogy megéri utólag visszaváltani, akkor már kanyar előtt meg kellett volna tenni akár nagyobb lassítás árán is, legyen akármilyen ív vagy dőlés, hiszen valszeg ott kevesebb időt veszít, mint kigyorsításon a visszaváltással. Még az is lehet, hogy az elméleti és a gyakorlati ideális ív különböző lesz emiatt, van ilyen.
    A valóságban versenypályán menni meg eleve rizikós, nem nagyon találkoztam még olyannal, aki ne mert volna visszaváltani azért, hogy gyorsabb legyen :)

    Ettől függetlenül egyetértek, vannak a szimben olyan helyzetek, amikor a valóságban nem váltana vissza az ember, és szerintem is jó lenne egy kuplungos mezőny :K

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés