Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- sziku69: Szólánc.
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- djculture: Éhezők ssd és memória viadala.
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- DeFranco: Tanuljunk angolul játékosan! - Duolingo
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- MasterDeeJay: Harc a DDR5 árak ellen
- GoodSpeed: Munkaügyi helyzet Hajdú-Biharban: észak és dél
-
LOGOUT
Arduino hardverrel és szoftverrel foglakozó téma. Minden mikrovezérlő ami arduinoval programozható, és minden arduino program, board, és hardverrel kapcsolatos kérdések helye.
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
mardal84
#12854
üzenetére
Szia!
Ha a 9-es gombot helyettesíted húzókapcsolóval, akkor mondjuk így:// Simple example application that shows how to read four Arduino
// digital pins and map them to the USB Joystick library.
//
// Ground digital pins 9, 10, 11, and 12 to press the joystick
// buttons 0, 1, 2, and 3.
//
// NOTE: This sketch file is for use with Arduino Leonardo and
// Arduino Micro only.
//
// by Matthew Heironimus
// 2015-11-20
//--------------------------------------------------------------------
#include <Joystick.h>
Joystick_ Joystick;
void setup() {
// Initialize Button Pins
pinMode(9,
INPUT_PULLUP);
pinMode(10,
INPUT_PULLUP);
pinMode(11,
INPUT_PULLUP);
pinMode(12,
INPUT_PULLUP);
// Initialize Joystick Library
Joystick.begin();
}
// Constant that maps the phyical pin to the joystick button.
const int pinToButtonMap = 9;
// Last state of the button
int lastButtonState[4] = {
0, 0, 0, 0
};
void loop() {
// Read pin values
for (int index = 0; index < 4; index++) {
int currentButtonState = !digitalRead(index + pinToButtonMap);
if ((currentButtonState != lastButtonState[index]) && index == 0 ) { // 0 index = a húzókapcsoló a 9-es pinre kötve
lastButtonState[index] = currentButtonState;
Joystick.setButton(index, 1);
delay(10); // vár 10ms-ot, hogy a program észlelje a gombnyomást
Joystick.setButton(index, 0);
}
else if (currentButtonState != lastButtonState[index]) {
Joystick.setButton(index, currentButtonState);
lastButtonState[index] = currentButtonState;
}
}
delay(50);
}Ha másik gombra szeretnéd, akkor az index == 0 helyett 1,2 stb kell.
A kód azt csinálja, hogy minden húzás után 10ms-ig gombnyomás küld, majd elengedi. Ha ez kevés lenne, növeld a delay(10) értékét.
Új hozzászólás Aktív témák
- Hario MINI MILL SLIM PLUS tekerőt keresek, mert elveszett
- Google Pixel 10 Pro XL Moonstone Super Actua 120 Hz, Pro kamera 5 zoom 256 GB Használt,Gari
- 3db - Dell Alienware 18 Area-51 AA18250 18" - Intel Core Ultra 9 275HX, 64GB, 2TB SSD, RTX 5090
- Eladó egy HP omen 17-w131ng laptop 1,5 TB ssd vel Dobozában
- Új, Aktiválatlan iPhone 17 Pro (256 GB) (rendelhető)
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
ekkold
