Hirdetés

2024. június 24., hétfő

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2014-09-04 17:21:16

LOGOUT.hu

Élet az Egyesült Királyságban…

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#34991) Alvin_ti4200


Alvin_ti4200
félisten

Az Univerzum nagyon nem akarja, hogy eljussak Kanadába :( :D

Két évvel az eredetileg tervezett és kifizetett, majd félig visszatérített út után megint nekivágnék, de most ott akadok el, hogy a Westjetnél nem tudok jegyet venni, mert nemrég a HSBC bevezette a kötelező két lépcsős azonosítást kb. minden online felületen történő vásárlásra (további részletek itt) és a légitársaságnál ez a funkció láthatóan nem létezik, így fel se dob nekem semmit az alábbi hibaüzeneten kívül:

Természetesen a customer supportot szinte lehetetlen elérni, én pedig nem fogok egy óráig várakozni. Sajnos van közel 300 font a Travel Bankban, amit mindenképpen fel akarok használni, mert két héten belül elvész, ez a COVID miatt meghiúsult úthoz tartozó repjegy visszatérítése. Éppen emiatt külsős cégen keresztül nem tudnék foglalni, csak a Westjet saját oldalán tudom felhasználni.

Már írtam nekik Twitteren, hogy mikorra várható ennek a biztonsági funkciónak a bevezetése, mert elég aktívnak tűnnek ott, kíváncsi leszek, mit válaszolnak. Mit javasolnátok, mint lehetséges megoldás? Váltsak ki egy hitelkártyát a HSBC-nél, arra nem vonatkozna ez a szabály? Van magyar Revolutom, amit soha nem használok, gondolkodtam, hogy esetleg arra átutalhatnék pénzt és megpróbálnék azzal fizetni, de nem tudom, az működne-e (látom, hogy van egyszer használható virtuális kárty is). Más fizetőeszközöm nincs.

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.