Új hozzászólás Aktív témák

  • spiritex

    veterán

    válasz Emi1986 #27207 üzenetére

    A Navon-t továbbra sem ajánlom, mert nekem az első tabom Navon volt, és borzasztó volt a terméktámogatása. Nincsenek frissítések, nincs normális szerviz, nincs fórum, csak a szerencse, ha kifogsz egy hibátlan példányt, vagy a szívás.. nekem az utóbbi jutott...

    (#27209) Emi1986
    Szívesen. Ha konkrétabban érdekel, kifogtam egy példányt, ami a Skype-tól 3 másodperc alatt lefagyott. Angry Birds Space-től kb. 3-4 perc alatt fagyott. 1 hónapot vártam, mire visszaküldte a hungaroflotta, hogy 150 óra tesztelés alatt nem produkálta a hibát, érdekes, mert nem volt náluk annyit a gép... egyeztettem az edigivel. Szóval nem ismerték el a hibát, frissíteni ugye nem tudták, mert nem foglalkoznak a frissítésekkel. Legegyszerűbb volt visszaküldeni. A cserekészülék valahogy eszükbe sem jutott... Bekapcsoltam a boltban, és 2 perc elég volt, hogy lefagyjon... mily' érdekes, náluk "150 órát" gond nélkül ment... Na hagyjuk, még mindig mérges vagyok rájuk, pedig már a 3. tabomat nyúzom.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés