Hirdetés

2024. május 7., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#7651) Abu85 válasza gbors (#7637) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Honnan van ez a 70? Én ennyit biztos nem mondtam. Továbbra is kb. 25-30 low level játékról tudok jövő nyárig. Bár nem kizárt, hogy az univerzális áruház megdobja a lehetőségeket. Végülis az UE4 és a Unity már támogat DX12-t, de ezekről nem tudok pontos adatot.

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#7652) schwartz válasza Abu85 (#7651) üzenetére


schwartz
addikt

Innen

If he dies, he dies.

(#7653) rocket válasza Abu85 (#7651) üzenetére


rocket
nagyúr

UE4 DX12 jatek nem fog megjelenni a Pascalig, ezt nyugodtan boritekolhatod.

A velemenyed ugy valtoztatgatod mint mas az alsogatyajat :)
Nehany hete 25-30 AAA DX12 jatekrol irogattal, meg, hogy osztol csak low-level API jatekok jonnek.

Akkor is irtam mar, ne hidd el a M$ marketing rizsajat, mert a fele sem igaz.
10 low-level API jatek lesz 1 even belul, amibol 5 AAA cim (legalabbis annak hypeolt) lehet sokat mondtam.

[ Szerkesztve ]

"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."

(#7654) gbors válasza HSM (#7645) üzenetére


gbors
nagyúr

... szóval az úgy volt, hogy írtam, hogy árban és teljesítményben egyforma volt a két kártya, Te pedig linkeltél pár grafikont, hogy hol van közöttük a különbség... Nem lesz könnyű megmutatni :)

A különbség a build quality és a hűtés hatékonysága terén jelentkezett. Az idő talán megszépíti az emlékeket, de a 4850 és a 4870 rettenet igénytelen volt, főleg az első verziók. Cserébe ár / teljesítményben szőnyegbombáztak, és néhány igen kínos korrekcióra késztették az nVidiát.

(#7651) Abu85: ahogy schwartz is írta, sayinpety közreműködésével az MS-től. De megnéztem az aktát, 25-30 low level AAA játék szerepel benne jövő májusig + a kicsik :)

Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...

(#7655) Abu85 válasza gbors (#7654) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Igen, de ennyi kicsire nem számítottam. Értem én, hogy a Unity-ről nagyon egyszerű DX12-re váltani egy projektet, de akkor is újra kell tesztelni. Persze az X1-re lövés univerzális áruházból biztosan nagyon hízelgő.

Meg én low levelt számoltam, ami nem csak DX12.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#7656) Abu85 válasza rocket (#7653) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

A Fable Legends UE4 és idén jön.

Q4-ben elég nagy dömping lesz. Aztán ott a Rift megjelenése a Q1-ben. Öt LiquidVR játék jön egyszerre. És a LiquidVR csak low-level API-val támogat Mantle interoperabilitást.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#7657) HSM válasza TTomax (#7646) üzenetére


HSM
félisten

Véletlen se zavarjon, hogy a GTX260 közel a duplája volt a G92-es 9800 GTX-nek, amiről korábban beszéltem. :W Kb stimmel a kép, amit linkeltem, olyan 20-30%-ot hozhatott a húzott 4850-hez képest.

Igen, és még mindig inkább azt tartottam meg, mint a GTX260-at, azzal legalább 800Mhz-en frankón lehetett játszani mindenféle driveres gondok nélkül, igaz, még 10K-m is bukta a dolgot. Elég nagy lebőgés a GTX-nek.

(#7647) hpeter10: Így könnyű "bosszút állni", hogy egy másik termékről beszél, mint amiről én. :U

(#7648) Casanova*: Azért kis húzásra a refi GTX260-nak is megjött a hangja. :K Ráadásul a hátulján a fémlemezen szalonnát lehetett volna sütni. A 4890-el hűvösebb maradt a gép belseje azonos házban és szellőzéssel.
Amúgy nagyon prímán összerakott kártya volt a 260-as, volt benne anyag bőven, sajnáltam megválni tőle. :( Sajnos a driver nem bírta a felhasználási szokásaim.

(#7649) mlinus: Nekem a régi Radeon 9700 és a HD5850. Azokon játszottam a legjobbakat. De amúgy a 7970-et és 290-est is nagyon szerettem, de azok nem voltak meg olyan sokáig.

(#7650) szunya1: Ja, csak kár, hogy Ttomax a saját kapujába lőtte. :C

(#7654) gbors: Jó, hát a 4850 ref egy borzalom volt, és akkor finoman fogalmaztam, emlékszem én, nyugi. De voltak kitűnően megépített darabok, olyanokat kellett venni, és probléma megoldva. A 4870-en csak a VRM volt nagyon kicentizve, de amúgy jól működtek, volt akinek raktam össze gépet olyannal, és Furmark alatt sem nyúlt ki. ;)

[ Szerkesztve ]

(#7658) rocket válasza Abu85 (#7656) üzenetére


rocket
nagyúr

A konzolos jonne ev vegen, de elnezve oszre milyen X1 exkluziv system seller jatekokkal keszul a M$ (Halo, Forza), pici az esely, hogy iden megjelenik.
Raadasul mivel ez egy exkluziv system seller jatek, +6 honapot nyugodtan szamoljal jo esetben a PC verziora.

Hihetlen a realitasok helyett mennyire tamaszkodsz ezekre a marketing baromsagokra amit kulonbozo cegek osszhordanak a szines grafikonjaikon, es szemmel lathatoan az se erdekel, hogy mint hazigazda az elmult evekben nagyon sokszor melle nyultal.

[ Szerkesztve ]

"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."

(#7659) lowzor válasza HSM (#7657) üzenetére


lowzor
veterán

Voltak hát :K Nekem 4850-ből egy 1 gigás Sapphire Dual Slot Fansink volt sokáig, nagyon halk és jó volt. Emlékszem, hogy 35k volt újonnan az Iponban, nagyon jó ára volt. Ref-et csak az vett, akinek elmentek otthonról.

[ Szerkesztve ]

(#7660) rocket válasza gbors (#7654) üzenetére


rocket
nagyúr

Valoban az olcso gagyi jutott az ember eszebe a referencia HD4850 huteserol, en raktam is ra Accelero S1+-t, 2darab 120mm-es ventivel :)
Keresgeltem a kepet a forumon kartyamrol, de toroltek (pedig nagyon jol nezett ki a kicsi kartyan a nagy borda, meg a 2 nagy Thermaltake piros lapatos venti :) ), erdekes dolgokra bukktantam HD4xxx sorozat kapcsan ~7 evvel ezelottrol :D

"Dave Baumann@AMD:
"Something that hasn't been noted yet is that EA and SEGA are signed on with us for DX10.1 titles, we've also signed a fairly major deal with Blizzard."

[ Szerkesztve ]

"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."

(#7661) HSM válasza lowzor (#7659) üzenetére


HSM
félisten

Én refet vettem, olcsó volt. Nem vált be, ment rá egy AC S1. ;)
Utána Gainward Golden Sample karim volt, 512-es majd 1GB-os, azokat szerettem, jók voltak.

(#7662) rumkola válasza Abu85 (#7591) üzenetére


rumkola
veterán

te mindent tudsz

(#7663) Speed® válasza rumkola (#7662) üzenetére


Speed®
HARDVERAPRÓD

A piros vonal őt igazolja konkrétan. A kérdés már csak az, mikor ér az integráció arra a szintre, hogy teljesen megszűnjenek a belépő-középkat VGAk és max a felsőbb szegmensben legyen igény többre..az is kérdés, oda ki fog majd fejleszteni, töredék eladásért cserébe. Idővel kiderül..

(#7664) gbors válasza HSM (#7657) üzenetére


gbors
nagyúr

Nem csak a ref, hanem a korai custom változatok is. Gondolom visszaütött az árazás. De ezzel nem volt gond, mert itt volt a vásárlónak valódi választási lehetősége (olcsó + igénytelen vs drágább + minőségi) - a 4870-nél ez meg is maradt, a 4850-et viszont "elb***ta" az nVidia. Aztán a GTS250, bár ugyanazt a GPU-t tartalmazta, termékként sokkal igénytelenebb lett.

(#7655) Abu85: ennyi kicsire az MS-en kívül senki sem számít. Sőt, valószínűleg ők se, csak muszáj volt valami ütős számot írni valamelyik slideware-be, aztán valakinek biztos annyira megtetszett odafenn, hogy félhivatalos álláspont lett belőle. Pont mint Hofinál a malacok, csak nagyobbak a szorzók :)

(#7660) rocket: ez a k**va történelem, csak a baj van vele :D

Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...

(#7665) #85552128 válasza rocket (#7660) üzenetére


#85552128
törölt tag

Az a "major deal" ha jól emlékszem a Sega esetében a Stormrise-t jelentette. Az tényleg gyorsult dx10.1 alatt, de egy szar játék volt :D
Az EA-nál a BattleForge volt, viszont a Dragon Age 2 DX11 támogatással jött és visszaskálázta magát 10 és 10.1-re is ha a 11-es rendert választottad ki - ez volt az egyik (egyetlen ?) játék ami tényleg használta a visszafelé kompatibilitást...
Amúgy volt egy pár dx10.1-es játék kb. annyi mint Mantle.
Blizzardot meg hagyjuk, ők még mindig dx9-en vannak (kivéve wow), dualcore supporttal :C Technikailag az egyik legelmaradottabb cég még úgyis, hogy a Diablo-ig PC exkluzívak voltak...

[ Szerkesztve ]

(#7666) Abu85 válasza rocket (#7658) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

A Fable Legends egy crossplatform multis játék lesz. Az MS az év elején jelentette be, hogy egyszerre jön PC-re és Xbox One-ra, és két platformon lehet majd egymás ellen játszani.

A saját számaim nem slide-ból vannak. Egyszerűen megkérdeztem, hogy ki támogatja a low-levelt az érkező játékokban. Aki visszaírt annak behúztam magamnál egy strigulát. Sokan nem írtam vissza egyébként. Lehet, hogy ezért van az MS-től jóval nagyobb számot. Ők biztosan sokkal jobban informáltak nálam.

(#7664) gbors: Az is lehet. Én mindenesetre inkább irkálok külön a fejlesztőknek, az a biztos. Lassan válaszolgatnak.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#7667) FollowTheORI válasza rumkola (#7662) üzenetére


FollowTheORI
nagyúr

Ebben benne van az iGPU is... szóval ezen belül a diszkrét valószínűleg elég pocsék mutatókat hozna.

Ma már a notebook a menő, és abba is egyre rikább mert sok a probléma a dGPU-val (Optimus, Enduro stb).
A broadwell/skylake meg aztán még ráfog tenni egy lapáttal erre.

Látszik is hogy még iGPU-kat beleszámolva is eléggé rosszul áll a desktop piac.

[ Szerkesztve ]

Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m

(#7668) rocket válasza Abu85 (#7666) üzenetére


rocket
nagyúr

Mert ok aztan nem szoktak mellebeszelni.

M$ beleszamolta az indie cimeket is, de a te altalad irt 25-30 AAA jatek a kovetkezo 11 honapban vicces, en inkabb maradok a realitas talajan :)

[ Szerkesztve ]

"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."

(#7669) Whysperer


Whysperer
addikt

nevessünk is néha:

[link]

[link]

[link]

ASUS b550 a gaming/ Ryzen 5800x3d/arctic liquid freezer ii 280/EVGA 550w GS/ SSD240+120Gb/g skill aegis 32 gb 3200 mhz / RX6800/Regnum RG6V TG

(#7670) Locutus


Locutus
veterán

Érkezik a 950TI

Komplett hangrendszerem eladó - https://hardverapro.hu/apro/mackie_studio_monitorok_mr5mk3_mr10s_mk3_sub_asus/hsz_1-50.html

(#7671) Whysperer válasza Locutus (#7670) üzenetére


Whysperer
addikt

Viszont ,ha a 950 TI jön már rögtön akkor a 960-nak meg a 970-nek is jön Ti?

ASUS b550 a gaming/ Ryzen 5800x3d/arctic liquid freezer ii 280/EVGA 550w GS/ SSD240+120Gb/g skill aegis 32 gb 3200 mhz / RX6800/Regnum RG6V TG

(#7672) #85552128


#85552128
törölt tag

Na a legújabb Win 10 builddel és driverekkel már kiírja a Dxdiag is melyik kártya milyen DX FL-t támogat, remélhetőleg már nem változtatnak :))

[ Szerkesztve ]

(#7673) imi123 válasza #85552128 (#7672) üzenetére


imi123
őstag

Ez igen.12_1 támogatva.
Grat!

:R

Tévedni emberi dolog, de állati kellemetlen.

(#7675) #85552128 válasza wjbhbdux (#7674) üzenetére


#85552128
törölt tag

"5. EVGA GeForce 8400 GS 1 GB DDR3 PCI-E..."

LOOL :DD :C

Amúgy a cikk címe az is lehetne, hogy "Why should avoild Steam machines and get a PC with decent hardware" :U

[ Szerkesztve ]

(#7676) Laja333 válasza wjbhbdux (#7674) üzenetére


Laja333
őstag

Hatásvadász a cikk neve. Linux esetében nem ajánlja a Radeon-t. Vagyis inkább azt, hogy Geforce-os Steam Machine-t vegyél... Tekintve, hogy Vulkan lesz a fő API azokon a gépeken, elég erős öntökönrúgás ez az ajánlás. :C

[ Szerkesztve ]

(#7677) Abu85 válasza rocket (#7668) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Mivel kezdettől fogva crossmultira van tervezve a Fable Legends, így nehezen képzelhető el, hogy csak Xbox One-ra jön. Főleg úgy, hogy be van jelentve, hogy itt lesz PC-n is, persze csak Windows 10-hez. De nem ez lesz az egyetlen Windows 10 only játék idén. Jön egy másik Unreal Engine-es DX12 cucc ősszel.

Én is számoltam több indie címet. A Star Citizen is az például. Még mindig nem tudom, hogy az MS-nek honnan van a száma, de mint mondtam ők biztosan jobban informáltak.

(#7676) Laja333: Pláne úgy, hogy a Vulkan binding modellje egyedül GCN-en nincs emulálva. Persze ettől a shaderben kell megadni a memóriaelérést, de a CPU fogja betölteni és nem a GPU maga. Majd a Valve megköszöni a PC Worldnek, hogy aknázzák alá az üzletüket.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#7678) gtamate2 válasza wjbhbdux (#7674) üzenetére


gtamate2
veterán

A második cikkben az van hogy a Linux miatt érdemes óvakodni az AMD-től nem pedig más miatt.
" Nvidia may be unfriendly to the open-source community, but its Linux graphics driver has always been far ahead of AMD’s—and ATI’s, before AMD purchased ATI."

*Sn0w

(#7679) Televan74 válasza wjbhbdux (#7674) üzenetére


Televan74
nagyúr

Mit is várhatunk tőled! És Szaby59 egyből ráharap. :Y

Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!

(#7680) Laja333 válasza #85552128 (#7672) üzenetére


Laja333
őstag

Te már "main OS"-ként használod a win10-et? Valami tapasztalat?

(#7681) #85552128 válasza Televan74 (#7679) üzenetére


#85552128
törölt tag

Nem tudom mire célzol, az ilyen eladási statisztikák érdekességképp szerintem ide is tartoznak. Az, hogy az eredmény nem annyira szép már más dolog... Eleve nevetséges, hogy ilyen kaliberű kártyák bekerülnek a Top 20-ba nemhogy az 5. helyre, de az is, hogy emellett alig van értelmesebb AMD kártya a seregnyi Maxwell ellen . Úgy, hogy elvileg nemrég startolt el az "új" sorozat + a Fury (nyilván utóbbiból alig van még, de szépen látszik, hogy a userek sem vették be az átcímkézést és aki ilyen kaliberű kártyákat venne az inkább a konkurenciához megy).

(#7680) Laja333: Májustól használom, vannak még kisebb-nagyobb bugok - főleg a beépített alkalmazásokkal, de amúgy bőven használható általános dolgokra és játékra is. A legnagyobb bug talán az volt, amikor az egyik buildben többször kellett a tálcára kattintani mert nem vette észre :D
Pont ezzel kezdtem, de azóta már javították.
Mondjuk én magyarról angolra moddolt 8.1-ről frissítettem és azóta már többször és frissült új buildre szóval nálam nagyobb a hibák lehetősége is ennek ellenére az utóbbi néhány build szerintem nagyon jól működik egy teszt OS-hez képest.
Hétvégén lehet felrakom az AMD-s gépre is és megnézem van e gyorsulás AMD procival + egy 260X-szel.

[ Szerkesztve ]

(#7682) velizare válasza #85552128 (#7681) üzenetére


velizare
nagyúr

nem tudom mire vélni ezt a statisztikát. jól néz ki a 980ti az első helyen, hihető a 970 második helye, de a 750ti harmadik helyén már felvontam a szemöldököm, a tízezer forintos 8400 gs1 ötödik helyén nevettem, azon meg pláne, hogy a 8. helyen lévő r9 280 pitcain három helyet vert a legjobb 980ra.

Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.

(#7683) HSM válasza velizare (#7682) üzenetére


HSM
félisten

AZ R9 280 Tahitis, nem Pitcairn. ;) No igen, érdekes dolgok ezek....

(#7684) rocket válasza Abu85 (#7677) üzenetére


rocket
nagyúr

Nem mondtam csak X1-re jon, csak annyit, hogy nem egyszerre jonnek, mivel a Fable egy system seller exkluziv cim konzolon.

"Én is számoltam több indie címet. A Star Citizen is az például. Még mindig nem tudom, hogy az MS-nek honnan van a száma, de mint mondtam ők biztosan jobban informáltak."

Arra se emlekszel amit irtal :)

#7674:Mi ebben a meglepo? Eszak-Amerikaban nem sokakat erdekli az AMD, kb. mint a M$-nak a Japan konzolpiac :D

[ Szerkesztve ]

"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."

(#7685) smkb válasza wjbhbdux (#7674) üzenetére


smkb
őstag

A durva az, hogy 20-ból 13 EVGA...

(#7686) rocket válasza smkb (#7685) üzenetére


rocket
nagyúr

Miert lenne durva?

Eszak-Amerikaban a legelterjetebb NV exkluziv brand VGA fronton, ehez hozza jon vilagviszonylatban is kiemelkedo termektamogatasuk, sok VGA-ra vallalnak lifetime garanciat, es meg igyis arban versenykepesek.

"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."

(#7687) smkb válasza rocket (#7686) üzenetére


smkb
őstag

Mert meglepett. Azt tudtam, hogy USA-ban borzalamasan erős brand, de hogy ennyire, azt nem.

(#7688) gtamate2 válasza smkb (#7687) üzenetére


gtamate2
veterán

Én azt nem értem hogy itthon miért nem, pedig most már 3 év garival árulják itthon is a termékeiket. (A korábbi 2 helyett) A hűtésük pedig nagyon rendben van.

*Sn0w

(#7689) daveoff válasza rocket (#7660) üzenetére


daveoff
veterán

Ha már ennyire téma a 4850, én így nyomtam akkoriban.... :D


LG 27GL83A 27'' UltraGear™ QHD IPS 1ms Gaming Monitor with G-Sync®

(#7690) #85552128 válasza gtamate2 (#7688) üzenetére


#85552128
törölt tag

Annyival nem jobb/nem rosszabb a többi gyártótól, hogy mindenkinek, minden helyzetben, minden kártyánál #1 választás legyenek.
Az egyik 970-nél pl. csúnyán félretervezték a hűtést [link] - nyilván mindenki benézheti, de akkor is ez a típus biztos nem a legjobb termék... A Supportjuk nagyon jó, a top gyártók termékei közül meg szinte nem lehet mellényúlni annyira kicsi az eltérés, valamiben egyik, valamiben a másik jobb.
A tápjaik is jók még ha csak rebrandok is és nem ők gyártják, második Supernovát vettem mert meg se nyikkannak az "Eco" móddal

Amúgy egy időben volt olyan pletyka, hogy AMD partnerek is akartak lenni, csak az AMD lepasszolta őket :C

[ Szerkesztve ]

(#7691) rocket válasza smkb (#7687) üzenetére


rocket
nagyúr

AMD fronton megfeleloje a Sapphire lenne, termek minosegben felveszik a kesztyut az EVGA-val, de termektamogatas es garanciaban (2ev) sajnos mar nem.

"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."

(#7692) Egon válasza gtamate2 (#7688) üzenetére


Egon
nagyúr

Sajnos eléggé drága, a többihez képest.
Nem tudom milyen a hűtése, de pl. az én kártyám (560Ti) gyári hűtése általában kétventis volt, EVGA-ból (amit láttam) egy ventis verzió volt, ami nem nyerte el a bizalmam...:(
Ettől függetlenül, legközelebb lehet hogy EVGA kártyát veszek.

"Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)

(#7693) MiklosSaS válasza rocket (#7691) üzenetére


MiklosSaS
nagyúr

Gariztattam anno sapphire 7870-est, elso osztalyu volt. 4 nap alatt megkaptam a zsir uj kartyat.

~~~~~~ Privatban NINCS szakmai tanacs! ~~~~~~

(#7694) sixpak válasza MiklosSaS (#7693) üzenetére


sixpak
nagyúr

Én annak idején egy Sapphire 5850-et, hamar ment a dolog, küldték az újat, pedig csak a venti fosta össze magát....az más kérdés, hogy nem vártam ki a pár napot sem és vettem közben egy 6950-et. :D

https://www.flickr.com/photos/86396338@N05/

(#7695) MiklosSaS válasza sixpak (#7694) üzenetére


MiklosSaS
nagyúr

Nekem is pont a ventivel vplt baj, es kuldtek az ujat.

~~~~~~ Privatban NINCS szakmai tanacs! ~~~~~~

(#7696) gtamate2 válasza Egon (#7692) üzenetére


gtamate2
veterán

Nézd meg a mostani árakat, régebben csak 2 év volt rá és drágább is volt ahogy mondod, viszont mostanában kezdte olcsóbban adni itt a termékeit.

(#7690) Szaby59: Nem hinném hogy akartak volna partnerséget az AMD-vel, régóta kizárólagos nvidia forgalmazók. Érdekes, nem tudtam hogy így elnézték a hűtést, ahhoz képest a teztekben nem volt rossz a hőfoka. (Pl a Jetstreamet leelőzi)

[ Szerkesztve ]

*Sn0w

(#7697) sayinpety válasza gbors (#7500) üzenetére


sayinpety
tag

Igen. D3D12 nagyon erdekes mobile projecthez. Overhead csokkentese uzemidot noveli. Van iOS es Windows 10 mobile side projectunk. Metal es D3D12 haromszorosara novelte az uzemidot OGLES/D3D11 rendererhez kepest.

AAA % nem tudok. Aki teheti valt! Sokkal olcsobb D3D12re portolni. Ma minden console engine runtime resource creation elvu, am ez nem mukodik D3D11en. Ennek atirasa sok ide es penz. Explicit APIval csokken a kockazat, sokkal kevesebb lesz a rossz port. Kiadok a D3D11 legnagyobb ellensegei. Tul sok penzbe kerul.

[ Szerkesztve ]

(#7698) imi123 válasza sayinpety (#7697) üzenetére


imi123
őstag

Kár hogy a gyenge konzolok fognak itt határt szabni.
Ha a programozóknak kevesebb idejükbe kerül a port akkor kevesebbe fáj a játék a kiadónak.
Ez is adhatna egy kis löketet a Pc portok elkészülésének.

Tévedni emberi dolog, de állati kellemetlen.

(#7699) wjbhbdux


wjbhbdux
veterán

(#7700) gbors válasza sayinpety (#7697) üzenetére


gbors
nagyúr

Világos. Magyarul, a DX12 felé való gyorsabb elmozdulásnak anyagi okai vannak - ebből nekem az következik, hogy a következő 6-12 hónapban érkező címek nagy része ezeknek az anyagi előnyöknek a realizálására lesz kihegyezve, nem pedig a DX12-es innovációra. Additional benefitként pedig bejön a CPU-limitáció erős mérséklődése.
A másodikkal biztosan nyer az AMD - nem teljesítményelőnyre fog szert tenni, hanem a jelenlegi esetenkénti teljesítményhátrány fog "elveszni".
A RRC vajon fog differenciáni az architektúrák között?

Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.