Hirdetés

2024. május 28., kedd

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:10:54

LOGOUT.hu

Mielőtt hozzászólásban feltennéd a kérdésed olvasd el a Témaösszefoglalót, a Téma tudnivalókat vagy használd a keresőt.
Az esetek nagy többségében megtalálható a válasz!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#46739) Aprósólyom válasza bobalazs (#46737) üzenetére


Aprósólyom
addikt

Én erőltetném, még akkor is, ha valaki elsőre nem válaszol elvárható módon. Mindenkinek van felettese is.
Már csak azért is, mert ha műszakilag bírja, és 10-20 év múlva nyugodt szívvel adod el, mert cserélsz, akkor ez neked erősen értékcsökkentő tényező.

Végül fogyasztóvédelem/békéltető testület. A békéltető testület megpróbálja rábírni a forgalmazót, szervizt, hogy a fogyasztó szempontjából elvárható módon és a tv.-t teljesítve járjon el. Ha nem, akkor pedig a fogy. védelem előszeretettel megvizsgálja őket kicsit, és szívesen oszt büntit, ami általában kevésbé éri meg a cégeknek, mint hogy ingyen kijavítsák a hibát.
Csak írásban kell kommunikálni, hogy követhető legyen és igazolható legyen a párbeszéd a békéltető testület és fogy. védelem felé.
Ha megemlíted a forgalmazónak a fogy védelmet, elkezdik összekapni magukat. Tipikus viselkedésmód, hogy a gyámoltalan vásárló miatt ne kelljen foglalkozni a konfliktusos helyzetekkel és spóroljanak. Sok kereskedő nagyon undorító és elfogadhatatlan hozzáállást tanusít.
(Bár az is benne van, hogy az alkalmazott nagyon béna kezdő, és a tipikus tahó/türhő kereskedelmi mentalitást nyomja, mert erre kondícionálták/így nőtt fel, miközben a cég lehet nem ezt várná el tőle. Ezért is kell előnytelen válasz esetén akár a feletteséhez tovább vinni, vagy panasszal élni, bejelenteni a békéltető testületnek. )

Jevons paradox

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.