Mielőtt hozzászólásban feltennéd a kérdésed olvasd el a Témaösszefoglalót, a Téma tudnivalókat vagy használd a keresőt.
Az esetek nagy többségében megtalálható a válasz!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [bambano:] Bambanő háza tája
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] USB to S/PDif konverter a modern RIAA, elektroncsövekkel
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] Négymagos Xeon(!) CPU LGA775-ös deszkában
- [Re:] [magmakocka:] PSX/PS2 CD/DVD tokhoz jó minőségű borító elkészítése
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:10:54
LOGOUT.hu
Hozzászólások
Aprósólyom
addikt
Én erőltetném, még akkor is, ha valaki elsőre nem válaszol elvárható módon. Mindenkinek van felettese is.
Már csak azért is, mert ha műszakilag bírja, és 10-20 év múlva nyugodt szívvel adod el, mert cserélsz, akkor ez neked erősen értékcsökkentő tényező.
Végül fogyasztóvédelem/békéltető testület. A békéltető testület megpróbálja rábírni a forgalmazót, szervizt, hogy a fogyasztó szempontjából elvárható módon és a tv.-t teljesítve járjon el. Ha nem, akkor pedig a fogy. védelem előszeretettel megvizsgálja őket kicsit, és szívesen oszt büntit, ami általában kevésbé éri meg a cégeknek, mint hogy ingyen kijavítsák a hibát.
Csak írásban kell kommunikálni, hogy követhető legyen és igazolható legyen a párbeszéd a békéltető testület és fogy. védelem felé.
Ha megemlíted a forgalmazónak a fogy védelmet, elkezdik összekapni magukat. Tipikus viselkedésmód, hogy a gyámoltalan vásárló miatt ne kelljen foglalkozni a konfliktusos helyzetekkel és spóroljanak. Sok kereskedő nagyon undorító és elfogadhatatlan hozzáállást tanusít.
(Bár az is benne van, hogy az alkalmazott nagyon béna kezdő, és a tipikus tahó/türhő kereskedelmi mentalitást nyomja, mert erre kondícionálták/így nőtt fel, miközben a cég lehet nem ezt várná el tőle. Ezért is kell előnytelen válasz esetén akár a feletteséhez tovább vinni, vagy panasszal élni, bejelenteni a békéltető testületnek. )
Jevons paradox
Téma tudnivalók
● Hozzászólás előtt olvasd el!
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- iPhone 14 PRO - Arany - Gyönyörű
- iPhone 14 PRO MAX - 2026.10ig Garancia - Független
- Microsoft Surface Book 2in1 Érintős Szétszedhető Laptop Tablet 13,5" -60% i5-7300U 8/256 QHD+ Win 10
- Lenovo Thinkpad T490, 14" FHD IPS, I5-8365U, 16GB DDR4, 256GB SSD, WIN 10/11, Számla, garancia
- Féláron! Új Dell XPS 13 9315 Prémium Érintős Profi Ultrabook 13,4" -50% i7-1250U 16/512 UHD+ Iris Xe