Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Alpachino #5770 üzenetére

    Amit a játékban be sem tudsz állítani, ugyanis a program compute shadert használ, vagyis nincs olyan, hogy 4xAA.

    (#5771) kovsol: Hogyne számolna mást. Driverből MSAA-d van. Azt ugyan a bedrótozás leszámolja, de nem lesz eredménye, mert deferred render a motor. Ezért van a játékba egy háromfázisú komplex AA építve, mert az MSAA az szart sem ér. Az egyes beállítások a fázisokat kapcsolják be. Első az FXAA, aztán az SSAA+FXAA, aztán az SSAA+FXAA+MLAA(irányított). A post-process AA-k compute shaderből mennek. Ráadásul SSAA mellett mindegyik mintavételre. Ez egy egyszerű módja annak, hogy ha valami erős computeban, akkor kihozd belőle az előnyt. Az FXAA-t sem viccből tolja az AMD. Többet számol az MLAA-nál, vagyis nagyobb lesz a különbség a GeForce és a Radeon között. Valószínű, hogy a Sleeping Dogs AA-ja szándékosan van, így alakítva. Megmagyarázható persze minden fázis, mert kiegészítik egymást, de a felbontás négyszeresén két post-processt letolni luxus.

Új hozzászólás Aktív témák