Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#842) Chaser válasza hadogabi1 (#839) üzenetére


Chaser
titán

jah, covid előtt bevitted alzába a kártyát, helyben kezedbe nyomták a pénzt, nem kérdeztek, nem néztek tömeggyilkosnak
covid óta valami automatába kell betenni, és értesítenek - ami akár fél óra alatt is megvan de lehet több is -
ez nem a sarki fűszeres mint a hazai it "kiskerek" 99%-a
részemről akkor szó nélkül visszamegy ha valami defekt van - persze ahhoz lőni is kéne ( : -

szerk:
Shkiz0
egyébként ez nagyon egyszerű
akinek nem tetszik a hatályos törvény/jogszabály, nem kell boltot nyitnia
ha alzát vesszük alapul, nyilván nem nagykertől vásárolnak hanem közvetlen a gyártóktól
külön support van az elállásra, belekalkulálták
sokszor drágább a visszavitt termék...mint az új ( : - nem tudom mi alapján matekozzák ki -
egy értelmes bolt ezzel tervez
aki meg ezzel visszaél az gondoljon bele hogy azért nem kéne, fordított helyzetben ő se díjazná
de ha valami sz@r, vagy nem úgy működik ahogy az ember elvárja, mért ne vinné vissza? és mért kéne magát ettől rosszul éreznie?
tavaly annyi sz@r/hiányos dologba belefutottam, hogy a végén még én éreztem magam kellemetlenül, de! erről rohadtul nem én tehetek, a kereskedő meg beszélje meg a beszállítójával

[ Szerkesztve ]

_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.