Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#201) Exodion válasza Visormail (#200) üzenetére


Exodion
aktív tag

Hát ez olyan nemtudom. Még nem tapasztaltam hasonlót, van amikor kicsit lassabban reagálnak de 1napon belül mindíg kaptam választ bármit kérdeztem. Telefonon már akadt olyan hogy többet kellett várni de az mindenhol megvan. Jobb szeretem emailen mert akkor nyoma marad, utánna nemlehet mellébeszélni. :N

(#202) rednifegnar válasza Visormail (#195) üzenetére


rednifegnar
senior tag

nem, a gari (jotallas) csak fogyasztokra vonatkozik (fogyaszto = maganszemely), ez egy frankon kitalalt dolog.
ceg-es vasarlokent szerzodest kotsz az eladoval es annak masok a feltetelei (ezzel pl akkor lehet megszivni ha veszel magadnak valamit de kersz egy afas szamlat mert a haver majd elszamolja aztan +fingik a cucc). ugyan igy vannak mas dolgok amiben egy ceg nem olyan mint egy magan vasarlo, pl nem ervenyes ra a 14 napos elallas. ezert eselyes, hogy a kiterjesztett gari sem ervenyes cegnel (mivel normal gari sincs csak szavatossag).
aztan, hogy melyik bolt foglalkozik ezzel es melyik nem az egy masik dolog.
https://fogyasztovedelmi.blog.hu/2016/04/29/nemfogyaszto
https://kiszamolo.hu/ceg-nevere-notebookot-ugrott-a-jotallas/

[ Szerkesztve ]

A camera does not make art, the artist makes art.

(#203) PainKiller13


PainKiller13
őstag

Onlinefizetek-en kívül van még valami kupon jelenleg?

[ Szerkesztve ]

(#204) Vesti95 válasza Vesti95 (#198) üzenetére


Vesti95
tag

Update3:

Megnyitottam a paypal dispute-ot szerdán (csak dispute, nem claim volt még), válaszolni nem válaszoltak, azonban ma elfogadták a visszatérítést, tehát visszakaptam a pénzem. Ez volt az utolsó vásárlásom náluk. Aki előre akar nekik fizetni ajánlom hogy paypal-al tegye, máskülönben biztos sokkal hosszabb ideig tartana visszaszerezni a pénzt ilyen esetben. Amúgy információt nem adtak hogy mi volt a csomaggal, elveszett vagy fel sem lett adva, igazából semmire sem válaszoltak, azon kívül hogy fentebb említettem egy ilyen lemondó nyilatkozatot küldtek mindenféle magyarázat nélkül. (Ha valaki kap olyat, ne írja alá! Nagyon gyanús volt az is)

[ Szerkesztve ]

(#205) zeus_2k14


zeus_2k14
senior tag

Sziasztok

Olyan kérdésem lenne, hogy mennyire bonyolult az Alzánál a garanciális ügyintézés? Telefont szeretnék vásárolni. Az oldalon 2 évet írtak rá, hogy annyi. Hogy áll az Alza a garanciális ügyintézésekhez? Sajnos nincs velük egyenlőre tapasztalatom.

Köszönöm :R

(#206) Exodion válasza zeus_2k14 (#205) üzenetére


Exodion
aktív tag

Én a g6-om gariztattam velük. 3hét után visszakaptam majd arra 5napra a full vételárat visszautalták duzzogás nélkül... A szervízben megfúrták a telefon oldalát :DDD

(#207) rétisün


rétisün
veterán

sziasztok,

azt hiszem jobb lett volna rendelés előtt beleolvasnom a topikba, alighanem keresek másik boltot, ahonnan rendelek.....
egy telefont rendeltem, hétfő este, még mindig kiszállításra kész státuszban van, igaz csomagszámot már adtak, de nincs rá találat....ha így megy, a héten már nem is ér ide.

ahogy néztem, másnak is hasonló tapasztalatai voltak, szóval azt hiszem, az alzát hanyagolom ezután.

war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!

(#208) Kobe válasza rétisün (#207) üzenetére


Kobe
veterán

En pont ma kaptam levelet a kormanyhivataltol, hogy a panaszom okan hatosagi eljarast inditottak ellenuk (aminek altalaban 6 de inkabb 7szamjegyu birsag szokott a kimenetele lenni) :)
Imadom az ilyen cegeket, akik egy szimpla parezer forintos tetelen nem restek s*gget csinalni a szajukbol es inkabb benyelik a 100ezres birsagokat... Hat, akkor egeszsegukre, biztos ok jartak jol :)

(#209) sanzi89


sanzi89
addikt

Alza-ról rendeltem tegnap, terméket bankkártyával kifizettem, webshop tájékoztatása szerint a fizetés sikeres, számlámon zárolva van az összeg, de az online felületen még mindig azt látom, hogy nem történt fizetés, fizessek.
Korábban már két rendelést csináltam ugyanígy, akkor kb. rögtön megtörtént az összeg könyvelése. Írtam nekik egy üzenetet, hogy mi a túró van, de gondoltam megkérdezem itt is.

u.i.: Telefonos ügyfélszolgálat szerint van egy 24 órás könyvelési időintervallum. Eddig nem volt, meglássuk, de eléggé kőkorszaki megoldás ez a 24 órás könyvelés...

[ Szerkesztve ]

"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."

(#210) Marosko válasza sanzi89 (#209) üzenetére


Marosko
csendes tag

Fel van tüntetve náluk: Fizetési módok- Ha rendelkezik Visa vagy MasterCard kártyával, akkor az online vásárlás során felhasználhatja ezeket. Felhívjuk figyelmét, hogy minden kártyás vásárlás egy 24 órás biztonsági ellenőrzés tárgyát képezi, amely a kiszállítás idejét egy munkanappal késleltetheti. Csak az EU-n belül kibocsátott bankkártyákat fogadjuk el. :)

(#211) sanzi89 válasza Marosko (#210) üzenetére


sanzi89
addikt

Két nap múlva írt az Alza, hogy a tranzakció valamiért el lett utasítva, a vásárlást pedig törölték.
A számlámon a mai napig zárolva van az összeg, a zárolás július 10.-éig él, remélem nem fogják mégis levonni. Addig meg nem tudom használni a pénzem.

Megrendeltem utánvéttel újra, már használom is a terméket. Nem értem, amikor a Vaterának fizetek 100 Ft jutalékot, akkor nekik megéri egy normális online fizető rendszerrel együttműködni, az Alza meg egy teljesen nevetséges felületen elkéri a bankkártya adataimat (amivel azt csinálhat amit akar, mert nem a bankkártyás szolgáltatónak adom meg az adatokat) és 24 órán belül majd történik valami. Ez egyszerűen nevetséges és totálisan amatőr.

"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."

(#212) Marosko válasza sanzi89 (#211) üzenetére


Marosko
csendes tag

Írj nekik egy mailt, hogy a törölt megrendelésedet(megrendelési számot is adj meg) utalják vissza.

(#213) Darth_Revan


Darth_Revan
veterán

Üdv!

Ha van valakinek kuponfüzete és a TV-s kupont nem használná fel, akkor priviben megköszönném, ha átdobná :R

(#214) sanzi89 válasza sanzi89 (#211) üzenetére


sanzi89
addikt

Közben a zárolás eltűnt, a számlámról nem történt levonás.

Én hülye újra rendeltem valamit, ezt is kártyával akartam fizetni. Pénz zárolva, a rendelésem meg kb. 30 perc alatt törölve lett. Nem hiszem el, hogy ennyire pancserek.

Szóval az Alza és az Erste+Visa Electron nem jó barátok...

"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."

(#215) Marosko válasza sanzi89 (#214) üzenetére


Marosko
csendes tag

Nekem még nem volt gondom Visa Electron fizetéssel, mindig működött...mondjuk rá én Szlovákiából fizetek, lehet azért.

(#216) oriic


oriic
HÁZIGAZDA

Egyelőre csak tapasztalat:

Monitort vettem, netes rendelés, kártyával egyből fizettem. Semmi infó, majd jött fórum társtól értesítő, hogy akár 24 óráig is tarthat, míg leokézzák a rendelésem, addig pénzem náluk van. Nyilván a monitor kellett egyből, így töröltem a rendelést, majd megrendeltem újra, személyes átvétellel és ottani fizetéssel. Írták hogy előző rendelésnél pénzt visszautalják majd.

Ez volt pénteken. A pénz kedden a számlámon volt. Időközben átvettem a monitort a 2. rendelésből még aznap, alig 2 órával a rendelés leadása után. Bontatlan doboz, monitort hazavittem, tökéletes minden, kivéve, hogy egy pixelhiba van a kijelzőn. Hívtam őket, persze garis, vigyem vissza, vagy online adjam be panaszom és eljönnek érte.

Sajnos munka miatt csak ma tudtam visszavinni cuccot. Elmondtam hogy mi van, srác kedves volt (Állat Zeldás órája és tetkója van, ha esetleg itt vagy haver, respect érte, ott elfelejtettem említeni), egyből mondta hogy ő visszaadná zsét helyben és rendeljem meg újra, de szóltak neki, hogy pixelhibás cuccnál ilyen nincs. (WTF?)

Szóval gari. Majd értesítenek sms-ben és emailben. Remélem azért nem kell a 30 napot kivárnom majd. :( (mert a monitor kell, nagyon tetszik)

[ Szerkesztve ]

Live-Die-Respawn

(#217) rednifegnar válasza oriic (#216) üzenetére


rednifegnar
senior tag

szamla maganszemely v ceges volt? mert ha magan akkor ket dolgot tehetsz, 14 napon belul elallsz (indokolni nem kell), penzed 14 napon belul vissza kell utalni. masik, ha 3 napon belul elromlik akkor kerdes nelkul kotelesek cserelni v az arat visszadni. ez nem opcio, kotelezo. ilyen nincs hogy 30 nap meg nezegetjuk. persze ha ceges a szamla akkor cumi van, se elallas se 3 napon be csere..

A camera does not make art, the artist makes art.

(#218) Kobe válasza rednifegnar (#217) üzenetére


Kobe
veterán

A problem az, hogy a ket ervelesbol egyik sem allja meg a helyet

Egyreszt a kollega nem futarral vette at, hanem szemelyesen, igy a tavollevok kozott kottetett szezodestol ellalasara vonatkozo 14 nap nem ervenyes

A 3 napon beluli meghibasodasba pedig a pixelhiba nem tartozik bele. Van egy szabvany, amely meghatarozza, hogy adott pixelsuruseg eseten mekkora lehet a maximalisan megengedett hibas vagy halott pixelek szama, es hol kell elhelyezkednie a monitoron, hogy hibasnak minosuljon
Gyartonkent ez a min. 3-5 halott / beragadt pixelt jelenti, es a 3 nal is akkor van asszem csere ha 2 negyzetcentimeteres teruletre koncentralodik

Ez tipikusan az IJB esete, es a kereskedo joindulstan mulik, csereli e. Amuhy, a hatalyos jog szerint baromira nem kotelessege

(#219) sanzi89 válasza Kobe (#218) üzenetére


sanzi89
addikt

A jogszabály viszont nem ezt mondja:

SZEMÉLYESEN VETTEM ÁT AZ INTERNETES WEBÉRUHÁZBÓL RENDELT TERMÉKET. VALÓBAN NEM ÁLLHATOK EL A VÁSÁRLÁSTÓL?
De, gyakorolhatja speciális, indokolás nélküli elállási jogát

Jogszabály: 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet

Kérlek tájékozódj, mielőtt téves infót írsz le, sőt javítasz ki másokat.

@oriic
14 napon belül indoklás nélkül el kellett volna állni a vásárlástó, ezt garanciába elintézni bonyolultabb lesz. Ismerni kellene a pontos monitor típust, és a gyártó pixelhibára vonatkozó feltételeit, abból lehetne kiindulni. De szerintem 1 hibás pixel sajnos bukta...

[ Szerkesztve ]

"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."

(#220) oriic válasza sanzi89 (#219) üzenetére


oriic
HÁZIGAZDA

Erről a monitorról van szó.

Helyben azt mondta a srác, hogy a pixelhibára is él a gari, szóval cserélni fogják. Remélem nem vert át. :D

Live-Die-Respawn

(#221) Kobe válasza sanzi89 (#219) üzenetére


Kobe
veterán

No offense de ez hulyeseg. Legyszi olvasd el a blogbejegyzest (ha mar blogbejegyzest hivatkozunk legal sourcekent) es az abban is linkelt jogszabalyt. A bejegyzes belemagyaraz olyan dolgot, ami direkte nincs benne a jogszabalyban, ami emiatt maximum 50/50 alapon allja meg a helyet jogvita eseten
(tapadztalatbol mondom, volt mar ugyanebbol a konkret esetbol jogvitam ceggel) .

A jogszabaly nem egyertelmu a neten rendelt, de helyszinen atvett termekek eseten,van egy kiskapu, es ezt a kereskedok joggal ki is hasznalhatjak.

A jogszabaly csak arra hivatkozik h nem volt lehetoseged megtekinteni, szemrevetelezni, kiprobalni a termeket, mert hazhozszallitassal kerted.
Viszont azzal, hogy szemelyesen vetted at a termeket, ez a problema elharul, kerheted a termek kibontasat, kiprobalasat, szemrevetelezeset (az hogy elsz e vele mas mar tema), igy a kereskedo hivatkozhat erre hasonlo esetben.

Tobbek kozott volt mar tobb radios musor is ezugyben, ahol a fogyasztovedelem fomuftijat kerdeztek errol a konkret esetrol, de o sem tudott a jogi szoveg alapjan 100% allast foglalni

Amugy ebben a reszben - teljesen jogosan - a kereskedokkel vagyok. Megrendeltem valamit, elmentem erte, helyszinen fizettem, helyszinen kiprobalhatom (kiprobalhsttam volna), akkor ez mitol minosul tavol levok kozott kottetett szerzodesnek?

(#222) sanzi89 válasza Kobe (#221) üzenetére


sanzi89
addikt

Nem vagyok jogász, így konkrét törvény értelmezésekbe sem mennék bele. Az általam linkelt blogot konkrétan a fogyasztóvédelem oldalán is linkelik, mint tájékoztatást. De bőven elég csak rákeresni a kérdésre, ezer meg egy helyen meg lett válaszolva.

A szerződés nem a személyes átvétellel kezdődik, hanem a felek egybehangzó akaratnyilatkozatával jött létre, gyakorlatilag a webáruházban történő vásárláskor. Vásárlóként kattintok a "Megveszem" gombra, az eladó meg visszaigazolja a megrendelést. Tehát amikor az üzletedbe belép a vásárló, akkor ő - és az eladó - már egy megkötött szerződést teljesít, ehhez képest az, hogy személyesen veszi át az árut, vagy postán küldöd ki neki, csak technikai és nem jogi kérdés.

Nem egyszer éltem már ezzel a jogommal, sosem volt probléma belőle. Aki pedig nem így járt, az mehet a fogyasztóvédelemhez/homárhoz/netes nyilvánossághoz és vásároljon máshol.

A kereskedő maximum arra hivatkozhat, ha van lehetőség a vásárlás ELŐTT megtekinteni, kipróbálni valamint a fizikai paramétereiről meggyőződni a szóban forgó teméknek. Ez az esetek többségében életszerűtlen, kivitelezhetetlen. Plusz teljesen irreleváns, mert a webáruházban történő kattintás során létejön a felek közt a szerződés - ezzel kapcsolatban érdemes a bolt ÁSZF-ét átolvasni. Például a vevő részéről fizetési kötelezettség van, az eladó részéról pedig termék biztosítás, stb. Szép is lenne, ha nem így lenne.

De legyünk konkrétabbak, az Alza ASZF-jébe konkrétan le van írva, hogy mikor élhet valaki a 14 napos elállással. Így ha még jogi kiskapu is lenne, az ASZF miatt az Alza tekintetében ez sajna zárva van:

"A Fogyasztó a következő időpontoktól számított 14 napon belül jogosult a szerződéstől elállni indoklás nélkül (kivéve, ha a felek nem rendelkeznek másként):
- az áru átvételétől számítva (adásvételi szerződés esetén);
- az utolsó kiszállítás átvételétől számítva (többféle termék / többféle alkatrész kiszállítása esetén);
- az első kiszállítástól számítva (folyamatos teljesítésű szerződés esetén); vagy
- szerződés megkötésének napja és a termék átvétele közötti időszakban."

"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."

(#223) Kobe válasza sanzi89 (#222) üzenetére


Kobe
veterán

Pedig erdemes lenne belemenni a jogi redzletekbe, mert hat a Fogyashtovedelem maga egy arnyekszerv, es a Bekelteto testulet is az, igy ha valamit tenylegesen el akarsz erni egy ilyen szituban, akkor polgari uton, birosagnal kell probalkoznod, ahol nem fogyasztovedelmi blogok bejegyzesei alapjan, hanem az irott torveny beturol beutre ertelmezesevel merik a jogot.

Amugy ezzel az egesz 14 napos felreertelmezessel az a gaz, hogy egy fogalmon alapul (szerzodeskotes), mig a teljes folyamstban benne van a tulajdonjpg atruhazasa, teljesites, mint jogi fogalmak
Csak hogy egyertelmu legyen: attol, hogy szerzodest kotottel, nem biztos hogy akkpr, olyan aron, olyan formaban lesz vagy kell belole teljesitesnek lennie, mimt ahogy eredetileg

Pl a ha a webshop felrak hiba miatt 1 HUF ert egy 1millas plazma tv-t, te megrendeled a hibas aron, a megfelelo hivstkozassal (jogosan) felmondhatja, visszamondhatja a webshop, nem fogod tudni behajtani rajta az 1 ftos tvt

Az h van olyan ceg, es te mar talalkoztal olyannal aki a 14 napot igy is ervenyesiteni engedi, az a szerencse kerdese. A torveny a torvenyben meghatarozottnal kedvezobb feltelek nyujtasat lehetove teszi a keredkedonek, nem tiltja azt. Inkabb azt erdemes tudni hogy ez - jogilag - egyaltalan nem kotelezo, ha szemelyesen veszed at a termeket

Az alza ASZF et ne vedd alapul, atbaszas. A szamlat egy nem magyar bejegyzesu ceg (Alza romania talan? Vagy valami hasonlo, ha gondolod megnezem) allitja ki, igy atvetelt kovetoen neked a magyar ceggel hivatalosan srmmilyen kovetelesed nincs, hiszen a teljesitest egy masik kulfoldi ceg intezte amivel a magyar fogyved nem tud mit kezdeni. Ezert is van annyi ugy az alzaval szemben de nem lehet "meggfogni" oket.
Az alzaval szemben a kereskedelmi es msrketing gyakorlat miatt lehet esellyel panaszt tenni, mert azt a magyar bejegyzesu ceg csinalja / promotalja, de teljesitedt kovetoen a nemzetkozi fogyved

(ha erdekel, igen, ezt is onnan tudom hogy van eppen futo fogyved ugyem az alzaval szemben)

[ Szerkesztve ]

(#224) Kobe válasza Kobe (#223) üzenetére


Kobe
veterán

Tudtommal hasonlot jatszik az emag es a mall. Hu is, kulfoldi ceg szamlaz

(#225) sanzi89 válasza Kobe (#223) üzenetére


sanzi89
addikt

Személyesen vettél át egy terméket, amit online rendeltél, 14 napon belül vissza szeretted volna vinni és elhajtottak? Mert ha nem, akkor irreleváns a fenti konkrét kérdésben, hogy milyen folyó ügyed van és kivel.

[ Szerkesztve ]

"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."

(#226) Kobe válasza sanzi89 (#225) üzenetére


Kobe
veterán

Igen, pont erre az esetre volt mar ilyen miatt is (nem az alzaval, masik informatikai kereskedessel) ugyem, ezert mondom h nem hasbol beszelek, volt alkalmam kitapasztalni a hivazkozott jogszabalyt
Most az alzaval egy masik ugy van folyamatban, ott kormanyhivatali hatarozat van rola hogy a panaszomat reszben (cssk msrketing szempontbol) tudja vizsgalni a haosag ugyanis az "fut" az alza.hu kft "alatt", a termekhez kotodo egyeb anyagi jogot bem tudjak vizsgalni (mivel szamlat nem magyar ceg allitott ki)

(#227) snecy20


snecy20
veterán

Abban tudtok segíteni, hogy alzás visszaküldésnek mi a pontos menete? Mit kell a user felületen kattintani, hogy elinduljon ez a folyamat? 14 napos elállás, futár vinné vissza a monitort.

Az Oroszországnak küldött iráni drónszállítmányok csak elnyújtják a háborút.

(#228) Marosko válasza snecy20 (#227) üzenetére


Marosko
csendes tag

Írsz az alza@info.hu-ra, hogy nem vagy elégedett a termékkel és szeretnél elállni és megadsz egy megrendelés számot. Ha lehet fényképezd le a monitor kijelzőjét nyugodtan bekapcsolt állapotban is, lehetőleg látszódjon, hogy nem sérült, ezt a fájlt csatold.Majd utána írnak, valszeg begyűjtés lesz.

[ Szerkesztve ]

(#229) snecy20 válasza snecy20 (#227) üzenetére


snecy20
veterán

Megtaláltam, egy dolog viszont nem tiszta:

A küldeménynek a következő tételeket kell tartalmaznia:

A termék eredeti csomagolással, minden tartozékkal és sérülésmentes állapotban, illetve a megrendeléssel küldött ajándékok
A kísérőlevél, amely tartalmazza a szerződéstől történő elállás megerősítését a vásárlás dátumától számított 14 napon belül
A vásárlási bizonylat másolata.

Csak elektronikus számlával rendelkezem. Elég, ha a kísérőlevélben a rendelési számra hivatkozom?

Az Oroszországnak küldött iráni drónszállítmányok csak elnyújtják a háborút.

(#230) Marosko válasza snecy20 (#229) üzenetére


Marosko
csendes tag

Igen, elégnek kell lennie, max azt kinyomtatod és mellé teszed.

(#231) snecy20 válasza Marosko (#230) üzenetére


snecy20
veterán

Majd email-ben csatolom nekik a számla pdf-jét. :)

Az Oroszországnak küldött iráni drónszállítmányok csak elnyújtják a háborút.

(#232) Marosko válasza snecy20 (#231) üzenetére


Marosko
csendes tag

Jó lesz az úgyis

(#233) Met


Met
nagyúr

A garis ügyintézés hogy működik?
Weben nyitottam egy reklamációt. Érte jönnek vagy be kell vinnem a cuccot?
Vagy nem is kellett volna a weben szarakodni hanem egyből bevinni?

"If in doubt, flat out!" Colin McRae

(#234) Marosko válasza Met (#233) üzenetére


Marosko
csendes tag

A biztonág kedvéért én írnák a helyedben egy mailt az info@alza.hu-ra.Ha kijelzős a termék akkor fényképet a kijelzőről csatolni, egy rövid hiba leirás + egy megrendelési szám.Utána ha vidéki vagy egyeztetés után összeszedik a terméket.Ha budapesti vagy kapásból viheted reklamálni a Róbert-Károly körúti üzletbe, jól becsomagolva, minden tartozékával együtt.

(#235) Met válasza Marosko (#234) üzenetére


Met
nagyúr

Akkor beviszem, gondoltam megspórolom a sétát ha küldenek érte futárt:)

"If in doubt, flat out!" Colin McRae

(#236) Marosko válasza Met (#235) üzenetére


Marosko
csendes tag

Összeszedik akkor is ha budapesti vagy és nem akarod bevinni, csak az hosszadalmasabb folyamat. A személyes ügyintézés a reklamációnál sokkalta gyorsabb.

(#237) predakon


predakon
őstag

Sziasztok,
Tegnap vettem egy Sony fejhallgatót és a számlán a garancia résznél ezt látom: 24 SO.
Ez a termék: [link]

Garancia 24 hónap (Statisztikai számjel 12)

Kicsit bizonytalan vagyok, tehát 2 év garanciát biztosít az alza? Nem tudom mi az az SO.

Köszönöm!

PH PS5/XBOX discord link https://discord.gg/QUKTTkrrrA

(#238) Marosko válasza predakon (#237) üzenetére


Marosko
csendes tag

Szia. A jótállás 24 hónap. A statisztikai számjel nem érdekes,nem befolyásolja a jótállást.

(#239) snecy20


snecy20
veterán

Mi a tapasztalat, általában mennyi idő alatt utalják vissza a vételárat? Kihúzzák 14 (vagy 30?) napig, vagy már előbb?

Az Oroszországnak küldött iráni drónszállítmányok csak elnyújtják a háborút.

(#240) predakon válasza snecy20 (#239) üzenetére


predakon
őstag

Én kétszer voltam ilyen szituban, mind a kétszer új terméket kaptam (szartak bele, forgatták a pénzem), mindig kivárták a 30 napot. Egyébként ha az én bizniszem lenne én is így csinálnám :D

PH PS5/XBOX discord link https://discord.gg/QUKTTkrrrA

(#241) snecy20 válasza predakon (#240) üzenetére


snecy20
veterán

Jah, elállásról van szó, új termék a világért sem kéne. :D
De úgy olvastam az előbb, hogy már nem 30 nap a visszatérítés határideje, hanem arra is 14.

Az Oroszországnak küldött iráni drónszállítmányok csak elnyújtják a háborút.

(#242) predakon válasza snecy20 (#241) üzenetére


predakon
őstag

14 az a vásárlástól számított, ha 14 napon belül viszed vissza akkor azonnal visszafizetik az árat kpban

PH PS5/XBOX discord link https://discord.gg/QUKTTkrrrA

(#243) Spartacushu


Spartacushu
csendes tag

Van olyan rajtam kívül, akinek nem működik az alza.hu-n a bejelentkezés? Google fiókkal.

(#244) Marosko válasza Spartacushu (#243) üzenetére


Marosko
csendes tag

Pár embernek tuti...2 hete nem tudják rendbe rakni az oldalt.

(#245) snecy20


snecy20
veterán

Kicsit furcsa volt hogy pénzvisszafizetéshez IBAN szám kellett nekik. :U
Meg ezek a félig cseh félig magyar formalevelek... kiváncsi leszek arra a 14 napon belüli visszautalásra.

Az Oroszországnak küldött iráni drónszállítmányok csak elnyújtják a háborút.

(#246) snecy20


snecy20
veterán

Egy ilyen üzenet tőlük általában mennyire hitelt érdemlő?

Üdvözöljük!

A visszafizetés megtörtént. Mivel nemzetközi utalásról van szó ezért 3-5 munkanapig is eltarthat amíg a pénz megérkezik önhöz.

Ha bármilyen további kérdése lenne, forduljon hozzánk bizalommal.

Kellett nekik IBAN szám mert nemzetközi az utalás csak azt nem tudom miért, viszont tudtommal annak is végbe kell mennie 2 napon belül.

Az Oroszországnak küldött iráni drónszállítmányok csak elnyújtják a háborút.

(#247) Exodion válasza snecy20 (#246) üzenetére


Exodion
aktív tag

Nekem egy csütörtökön utaltak, és következő hét hétfőn már a számlámon volt reggel 8-kor az összeg. Csehországból utalnak, onnan jön a rendelt áru is, végülis cseh bolt :)

(#248) snecy20 válasza Exodion (#247) üzenetére


snecy20
veterán

De magyarországi pénzügyi osztálya nincs a cégnek? :)
Ha helyben visszaviszed, akkor kifizetnek rögtön készpénzben.

Az Oroszországnak küldött iráni drónszállítmányok csak elnyújtják a háborút.

(#249) Kobe válasza snecy20 (#248) üzenetére


Kobe
veterán

Nem veletlenul allitja ki cseh ceg a szamlat, es nem veletlenul nincs kulin penzugyi osztalya :)

(#250) oriic


oriic
HÁZIGAZDA

Gyors kerdes:

Ha a szervizben levo termeket vegre cserelni akarjak, de idokozben elfogy a naluk levo termek, akkor mindenkepp a vetelarat adjak vissza? Vagy kerhetek masik termeket?

Live-Die-Respawn

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.