- "Egyszerű" Ügyfélkapu+ regisztráció
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Asszociációs játék. :)
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Hóban vigad a ló
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- NASsoljunk: ZyXEL NSA-310 és az FFP
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- A siker két szabálya
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
mdk01
addikt
válasz rednifegnar #190 üzenetére
Köszönöm a segítséged.
Végül nem onnan rendeltem, büdös volt nekem az egész és tiszta forrásból megrendeltem 20e-rel többért. Ennyit megért a nyugalom.
Köszi mégegyszer. -
Vesti95
tag
Update2:
Válaszoltak emailre, de annyit hogy küldtek egy lemondó nyilatkozatot amit nekem ki kellene nyomtatni, alá kellene írni, és be kellene scannelni, amiben elismerem hogy ők nem küldték meg a terméket, és a termékről lemondok. Arról szó sincs hogy a pénzem visszakapom, csak annyit írnak benne hogy lemondok a termékről.
Normálisak ezek? De tényleg?
Visszaírtam hogy a terméket akarom, hisz már kifizettem. -
-
Vesti95
tag
válasz Visormail #195 üzenetére
Valóban gyorsan válaszoltak facebookon, de segíteni nem tudtak. Annyit tudtak mondani hogy írjak emailt. Aha, hát az már megvolt... A nyomkövetés még ma sem aktív.
Holnapig várok, utána nyitok egy paypal dispute-ot. Na ha arra nem válaszolnak érdemben, akkor a paypal visszaadja a pénzem
[ Szerkesztve ]
-
addikt
Ne írj emailt és ne hívd őket, leírtuk már korábban, hogy csak a facebookon válaszolnak normális idő alatt, ez ilyen tróger cég. Ott viszont hamar jön a válasz valamiért.
(#190) rednifegnar: hogy érted, hogy céges számlára nincs garancia? A kiterjesztettre gondolsz, vagy mire?
Itt sok mindent nem lehet átolvasni a kiterjesztettről ahogy elnézem [link] Ez a gyik-ba van "A kiterjesztett garancia ugyanúgy a gyártási hibákra terjed ki, mint a standard garancia." Viszont a Kondíciók link nem létező helyre mutat.
[ Szerkesztve ]
Ryzen 7 5700G, 32 GB, RX6750XT, Windows 11
-
Exodion
aktív tag
válasz rednifegnar #189 üzenetére
Megkaptam a jóváíró számlát, a teljes vételárat megtérítik az utolsó Ft-ig. Van egy pár bolt ahol példát vehetnének az Alzáról, eddig bármivel volt gondom az <=3hét alatt megoldódott . Itt a szervíz hibázott, nincs is kérdés adják az árát. Nem várjál megint xhónapot mint egyéb helyeken.
-
Vesti95
tag
Nem jött tegnap, és ma sem fog mert még a nyomkövetés nem aktív. Holnapban sem reménykedek, hisz akkor ma kellene kapnom emailt a feladásról.
Próbáltam hívni az Alzát, nem sikerült ügyintézőhöz jutnom. Mikor már 500ft lement a kártyámról inkább letettem. A tegnap reggeli emailre nem válaszoltak még. Holnap megpróbálom még1x felhívni őket, bár szerintem megint -500ft
Csütörtökön már nem tudok otthon maradni, tehát nagyszerű lesz...
[ Szerkesztve ]
-
Exodion
aktív tag
válasz rednifegnar #189 üzenetére
Igazából nemtudom még, ma veszi föl a GLS a telefont. Igazából én felajánlottam nekik hogy nem kérem vissza a teljes vételárat, sőt a vételár visszafizetéséhez sem ragaszkodtam, egy kupont is levásároltam volna. De annyi biztos hogy az ismételt javításnak semmi értelme nem lenne ezt ők is belátták. Ma viszik a telefont, és elvileg a jóváírószámla akkor készül ha a GLS megerősítette a csomag átvételét. Majd dobok egy helyzetjelentést a végeredményről.
-
rednifegnar
senior tag
ha ceges (vagy egyeni vallakozoi) szamlara kered, akkor azzal vigyazz. gari csak fogyasztok szamara van (azaz maganemberek fele), cegek kozott szerzodes van es jo eséllyel nincs 3 ev. persze a penzt biztos szivesen elfogadjak, csak ha gond van akkor kerdes, hogy mibe kotnek bele. pl abba hogy nem maganszemely. az ilyen kiterjesztett bolti garik amugy se olyanok mint egy gyartoi gari, jol olvasd el a felteteleket mert sokan rakefeltek ezzel (ertsd semmit nem ert).
A camera does not make art, the artist makes art.
-
Vesti95
tag
Köszi hogy megnézted
Tehát még szerdán sem valószínű hogy megkapom. Max Magyarországon lesz.Amúgy az Alza részéről ez szerintem simán gvh eset lehetne, hisz nem mondanak igazat a szállításról, és úgy látszik nem egyedi eset. Ha nem tudják vállalni akkor meg ne ígérjenek, rengeteg más webshop sem teszi.
(bár tuti van valahol valami kisbetű hogy csak tájékoztató jellegű )Ha az alzánál nem láttam volna az elvileg fix szállítási időket, mentem volna az iponhoz, hiába lett volna drágább 10%-al, de ők tényleg akkor hozzák, amikorra megígérik (ki lehet választani az időpontot és 1 nappal korábban adják fel 1 napos határidővel - gls)
Ha mégis megjön ma, vagy esetleg holnap mert az még belefér, jelzem majd itt
[ Szerkesztve ]
-
Exodion
aktív tag
Visszakerestem az akkori rendeléseim e-mailjét, és egy keddi napon rendeltem. Szerdán már arról érdeklődtem, hogy ott a nyomkövetési azonosító de a postánál nincs olyan csomag. Csütörtökön már kicsit elpattant a cérnám ahogy elnézem a leveleim de végülis 12:42 -kor jött az email a postától hogy csomagot adtak föl nekem, és pénteken érkezett be a logisztikai üzembe, tehát következő hét hétfőn kaptam volna meg, de mivel apósom ott dolgozott bementem érte és kihoztam magamnak. Szerintem, bár ezt vedd egy oltári nagy tippnek ma semmiképpen ne számíts rá, főleg ha nincs is még a postai rendszerben a csomag.
-
Exodion
aktív tag
Ó csak nyugalom! A termékedet az ExpressOne elhozza Csehországból magyarországra. Közben már megvan a postai csomagszám. Majd amikor befutott itt átadják az MPL-nek, akkor kapsz egy e-mail -t a postától, hogy csomagot adtak föl neked és majd jól nyomon tudod követni a már meglévő csomagszámmal.
Pontosan ugyanígy jártam azzal a telefonnal amit most visszavásárolnak mert a szakszervíz totálkárosra javította az amúgy csak töltőporthibás de patent állapotban lévő telefont
[ Szerkesztve ]
-
Kobe
veterán
Mivel a szallitmanyozo cegek a sajat szamkoreiket egyedileg hatarozzak, hatarozhatjak meg, meg valid is lehet.
Ha futar hozza akkor nem a posta oldalan kene nezegetni (az johogy ismeretlennek latja, hoszen nem is o a szallito) hanem a futarceg sajat nyomkoveto rendszeren belul kellene lekerdezni -
Vesti95
tag
Szombaton rendeltem egy telefont, online kifizettem.
Már szombaton átváltott arra hogy a "futárnál van" de vasárnap reggel kaptam egy email-t is az alzától hogy igen a futárnál van, meg kaptam nyomkövetési számot, illetve hogy várhatólag ma (hétfő) hozzák ki.
A posta oldalán "A megadott küldeményre vonatkozóan a rendszer sajnos nem talált adatot."
Maga a számsorozat sem követi amúgy az eddig kapott kódoknak a mintáját, bár mivel lehet külföldről adták fel, így még oké is lehet.Ma kora reggel írtam nekik emailt, válasz még nem jött. (holnap fel is hívom őket) Visszaolvastam hogy mással már eljátszottak ilyen kamu nyomkövetést amikor vagy nem volt raktáron vagy felment az termék ára megrendelés után. Bár itt elvileg egyikről sincs szó, így még reménykedek hogy nem én vagyok a következő a sorban. Viszont 99,99% hogy holnap sem kapom meg, mert akkor már kaptam volna emailt a postától. Egy biztos, alzának többet nem fizetek előre.
A nyomkövetés PN-el kezdődik majd 2 szám, egy betű, majd 21 betű aminek a végén 6db nulla van. -- Ez valid?
[ Szerkesztve ]
-
Exodion
aktív tag
Valószínűleg ugyanúgy működik mint minden Alza-s termék. Megveszed, megpróbálod a hazai Bosch -al lemókolni a gondokat ők meg elutasítják mert a Cseh Bosch -hoz tartozik . Persze ez csak tipp, megprobálhatsz rákérdezni tőlük de egyértelműen gyáriszám alapján úgyis csak a Bosch fogja megmondani neked az áment.
[ Szerkesztve ]
-
mdk01
addikt
Valaki segítsen ezt értelmezni.
Szeretnék venni egy ilyen porszívót.
A 3 év garira azt írják, hogy 25.000,- pénz, de értelemszerűen a Bosch oldalán ingyen regsiztrálható, gondolom a gari papíron lévő kódszám, vagy valami alapján.Először is hol kell gariztatni majd a készüleket ha baja van? Vissza kell vennem az Alza-hoz, vagy beadhatom egy bosch márkaszervízbe is?
A másik, hogy ha megveszem számlára a porszívót, kötelezően adniuk kell garpapírt is? Elvileg igen, és ha jól gondolom, márpedig sztem jól gondolom akkor magam tudom regisztrálni itthon a készüléket a +3év garira és ingyen.Köszönöm a segítséget.
-
Exodion
aktív tag
Na igazából ettől gyorsabban még nem sikerült lezongorázni semmit. Bekérték a fotókat, megbeszéltük, hogy az originál javítás mondjuk 10-es skálán egy 2-es, mostmár mivel a fémház sérült nevezzük 9-nek. Jön a futár a készülékért és visszavásárolják. Hát kérem ilyen ügyintézéssel Magyarországon még nem találkoztam. Közelünkben is csak a Német Amazon ami ilyen korrektül kezeli a dolgokat.
Tőlem kapnak egy pirospontot . -
Exodion
aktív tag
Hát azért reménykedek. Itt mondjuk már nincs javítás... értelme se lenne. A képernyő a házba ragasztott képernyő csere csak úgy lehetséges ha egy új házba átteszik az alaplapot, de ha a hátlapot ilyen gányul sikerült leemelni akkor nincs miről beszélgetni.
Mindazonáltal nem nagyon sietik el válaszadást. Bármi mással írtam 1-2órán belül válaszoltak, most viszont feltünően nagy a csend, pedig előre közöltem velük, hogy ha rosszabb állapotban kapom vissza a telefont mint ahogy beküldöm akkor úgyse hagyom annyiban .[ Szerkesztve ]
-
Kobe
veterán
Fognak szorozni..... Jobb ha rakeszulsz
En nem szaroztam, 2-3 levelvaltas utan felnyomtam oket a fogyasztivedelemnel.
A sztori roviden annyi volt hogy 2db telefon melle adtak 2db vasarlasi utalvanyt, amit egy rendelesben akartam volna felhadznalni de a webshop valamilyen technikai hiba miatt nem engedte. Egy hetig probaltam nekik elmagyarazni, hogy a normal vasarlasi utalvannyal ezt meg lehet csinalni, es a promocio kereteben is csak annyit reklamoznak hogy az adott utalvany csak markabeli megkotest tartalmaz, semmi mast - akkor az indirekte azt jelenti, hogy mennyisegi korlatozas nincs rajta..
Erre elkezdtek magyarazkodni hogy de a penzugyi osztalyuk szerint igy meg ugy.... Na ott pattant el az agyam es dobtam be, hogy nekem kvara nem letszuksrglet a kupon, de ha nekik megeri a fogyvedelmi birsag (x100e HUF) egy 5e ftos kupon miatt, hat csinaljuk, rajtam ne muljon...Amiota epapir-on is lehet bejelentest tenni, tenyleg 2 perc alatt el lehet intezni
[ Szerkesztve ]
-
Exodion
aktív tag
Sziasztok,
Osztanék én is egy tapasztaltot az Alza -val. Rendeltem tőlök egy LG G6 -os telefont ment is szépen majd idén elkezdett rakoncátlankodni a gyortöltés funkció. Hát még garis volt a telefon novemberig leadtam hát a raklamációt. Küldtem fotókat a telefon akkori állapotáról a későbbi esetleges problémakezelés miatt. Ezt el is fogadták bekérték a fotókat, jött a GLS vitte a telefont. Elég gyorsan meg is fordult kb 3hét után a mai napon vissza is kaptam, csörög a telefon ExpressOne csomagot hozott. Megörültem átvettem kibontottam aztán vetettem egy behatóbb pillantást a készülékre és háááát amikor eljutottam erre a pontra:
Na hát itt kb ilyen volt a fejem: Aztán megláttam hogy mind a 4 sarka ugyanilyen a készüléknek . Az utolsó kisvárosi sarki GSM-ben jobb minőségű javítást kaptam volna ami fél napba sem került volna, most mev visszakapok egy darab ..... -ot. Ha nem lett volna garanciás magamnak szebben szétszedem. A dolog szépsége, hogy a hátoldalon volt egy kis karcolás legalábbis az eredeti hátlapon. Ezt én tökösen vállaltam is az originál fotókon amit az Alza megkapott be is jelöltem szépen pirossal. Na az nincs ott tehát a hátlapot kicserélték. Bár ha így néz ki az egész telefon akkor nemcsoda hogy kicserélték mert az a hátlap biza nem élte túl az eltávolítást.
Úgyhogy most ment egy levél az Alzának, hogy köszönöm szépen ezt így nem áll módomban elfogadni és itt áll a dolog, várok a válaszukra. Igazából tudom bizonyítani a telefon javítás előtti és utáni állapotát szóval remélem nem akarnak ezen szőrözni.
-
gery90
újonc
Sziasztok
Nincs véletlenül valakinek konyhai kisgépekre felesleges kuponja?
-
Kobe
veterán
Sziasztok
Legutobbi vasarlasnal kaptam 10K (2*5K) erteku kupont xiaomi termekekre
Ezeket fel lehet hasznalni 1 vasarlas alatt, vagy egyszerre csak 1et engednek? -
Krisz1000
tag
ilyet én is láttam 3 hete. egy csávónak fél órán belül 2x is kicseréltek egy kávéfőzőt, vmi tipushiba miatt.
egyből hozták, semmi szájhúzás, sőt még meg is mondták a csávónak h lehet jobban járna másik típussal, szóval nem az a hozzáállás h vidd csak el a szart a hatodik biztos jó lesz, minket nem érdekel, nekünk igy hozzák és társaide neki vmiért mindenképp az kellett szóval cserélték többször is.
reméljük nem rontják el az üzletet, mert régen volt részem ilyen pozitiv atmoszférában .
MM-hez, személyes átvevős webshopokhoz képest ég és föld. -
Krisz1000
tag
.
[ Szerkesztve ]
-
Krisz1000
tag
nekem a fentebb vázolt problémám megoldódott és amennyiben jó árú terméket találtok, akkor nagyon ajánlom a helyet, nagyon korrekt, pozitiv volt az egész hozzáállásuk.
remélem hogy nem romlalnak el!
árakban van csak szórás, de arra úgyis figyel az ember. van ami nagyon jó árban van, de van ami túlárazott, ezt mindenki eldönti maga.
pozitivum hogy az általam utolsó pillanatban, bár patika állapotban, bontatlan tartozékokkal, érintetlen fóliával visszavett telefont, amit a céges vásárlás miatt -10% százalékért vették vissza (ezt jelezték előre), ennyivel kevesebbért is tették ki, tehát nem lehúzósban nyomják. A következő vásárló megkapja ezt a különbözetet.
ergó nullszaldóban visszavásárolhatnám ugyanazt a telót ha mégis kéne
-
ReFleXx
addikt
Megosztanek egy pozitiv tapasztalatot az alzaval.
Rendeltem egy botmixert szemelyes atvetellel, este kibontva kiderült , hogy az egyik müanyag adapter benne törött. Gyári bontatlan csomagolású termék volt egyébként, gyártó logós matricával a doboz nyitóján, szal nem visszaküldött termék volt.
Legrosszabbra számitva következő munkanap visszamentem vele. Kb 5 percet voltam az ugyintezonel es ezalatt atnezte a visszavitt termeket, megnezte van-e raktaron es lepapirozta a cseret.
Arukiadasnal atvettem a cseretermeket, a biztonsag kedveert helyben kibontottam es lecsekkoltam, hogy éppségben van-e, szerencsere az volt.
A lenyeg hogy cakkpakk 20perc alatt vegeztem.Ettol rosszabb garis / visszarus ugyintezesem ne legyen es masnak sem.
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
Stonerice
őstag
Sziasztok!
Készleten lévő termékeket rendelés nélkül is meg lehet vásárolni személyesen?Pénz beszél, kutya utal! Aktuális főkomponenseim: 5600X / Msi B450 Gaming Plus Max / 16GB 3733 cl16 / Sapphire Nitro Rx480
-
Floyd80
addikt
Első rendelésem pozitív, PC házat vettem, szerda délután megrendeltem, elutaltam, péntek reggel már itt is volt a postán.
Mondjuk kicsit izgultam, hogy többen írták a csomagszámot nem ismerte fel a rendszer, nekem se, amit kaptam, a posta rendszerében még csürtörtök éjfélkor sem volt benne, persze mert hajnalba tették be. Ezt a feladási lépést azért beletehetnék a csomagkövetőbe az előkészítés elé, hogy legalább lássa a vevő, hogy a csomaghoz tartozó szám az valós.
FeldolgozásElőkészítés szállításhoz
2019.04.12. 3:44 OLK Csomaglogisztikai Üzem
KézbesítésKüldemény postán átvehető
2019.04.12. 6:33 Budapest 8 postaCsomagolás rendben volt, doboz sértetlen, kaptam 2000 Ft kupont, egyelőre tehát + pont az Alzának. Szegény postás néni mondjuk kicsit megszakadt, mikor a 12 kilós házat átemelte a pulton.
"Felesleges szigetelni a nyílászárókat, ha az ereszcsatornán szökik a meleg."
-
Krisz1000
tag
Sziasztok! mivel nem én vagyok a cégtulajdonos/aláíró, az Alza céges számlára vásárolt okostelefon visszavételéhez valamilyen meghatalmazást kér (+ aláírási címpéldány)
nem tudjátok pontosan hogy minek kéne szerepelnie a meghatalmazáson? remélem két tanút nem fognak kérni hozzá...
telefon imeitől gyári számtól kezdve mindent bele kéne írni vagy elég csak magára a vásárlási számla valami sorszámára utalni? köszi! -
Üdv. Milyen az alza gar? Redmi note 7 +1 év garis. Valakinek volt már dolga veliki?
2db APC BE-700GR szünetmentes tápegység eladó.
-
Televan74
nagyúr
Alza úgy döntött hogy gondolom mivel új terméket ne nagyon tudnak küldeni,visszakapom az árát.De nézek valami mást.Elment a kedvem a Vega56 Pulse kártyáktól.Sok a felbontott,és a gyártónál újra csomagolt.Ez nem az Alza hibája,de az már igen hogy garanciába hogy küldhettek bontott,használt terméket.
Mindenbe beleugatok!!!
-
addikt
Szeretném frissíteni a tapasztalataimat az Alza-val kapcsolatban.
Már több mindent vettem ott, szimplán mert a legolcsóbbak közt volt. Minden tutin ment. Pedig a marketingjük eléggé unszimpatikus az idegesítő hangú, ronda UFO szerű izé és igénytelen oldaluk miatt.
Majd vettem egy tápegységet és jeleztek, hogy nyertem valami nyereményjátékon, amivel visszanyertem a táp árát. Hú gondoltam biztos valami kamu, mert majd lesz benne valami kis betűs rész, hogy csak X és Y termékekre és csak bizonyos összegig.
Hát nem... tényleg levásárolhattam a tápom full értékét minden féle kamu dolog nélkül.
Szóval ez az első nagy piros pont!A második piros pont, hogy bontott terméket is szó nélkül azonnal visszavettek személyesen, hivatkozva a 15 napos elállásra.
A harmadik eset és egyben a leghihetetlenebb, hogy vettem egy videokártyát használtan egy magánszemélytől. Adás-vételivel bementem az Alza-ba, mert hangosnak találtam a ventilátorát, leadtam javításra. Simán hozzárendelték az én fiókomhoz a terméket. Majd 29 nap múlva jelezték, hogy visszaadják a teljes vételárat. Azt mondanom sem kell, hogy én kb a feléért vettem... Bementem és gondoltam bitztos kötekednek, de nem! Fogták a kp-t és a kezembe nyomták!
Szóval a kiskerek közül eddig ide tolnám a legtöbb virtuális pirospontomat!
[ Szerkesztve ]
There's a device that I've been using called a whoop.
-
Televan74
nagyúr
Holnap viszik el tőlem a hibás teljesítést.Természetesen az Alza költségére. Aztán ha az átvételi szelvényt beszkennelem és elküldöm nekik,akkor megkezdik az új termék kiadását. De korrekten felajánlották a pénzvisszafizetés lehetőségét is.
Mindenbe beleugatok!!!
-
Speed®
HARDVERAPRÓD
Akkor most utoljára: a jogsértéshez segítségnyújtás sem fér bele!
-
athomi
veterán
Nem játékkódokat kapsz az amd-től, hanem aktiválós linkeket. Így az amd reward oldalán és a uplay/steam-be együttesen bejelentkezve lehet aktiválni a játékokat, majd az aktiválást követően bekerülnek a játékok a uplay/steam fiókokba. Csak azért hogy ez tisztába legyen és ne kódokat várjatok az amd-től.
-
CoRt3z
tag
Sziasztok! Az AMD videókártyákhoz járó játék promócióval kapcsolatban írok.
Azt látom, hogy csak addig szükséges az AMD kártya, míg a játék kódját megszerezzük az AMD rewards oldalról.
Az onnan kapott kódot már bármilyen gépen aktiválhatom nem? Hisz ahogy látom, azok utána normális STEAM-es, vagy UPLAY-es kódok lesznek.Köszi előre is,
Norbi[ Szerkesztve ]
-
Televan74
nagyúr
Nekem tegnap küldtek vissza egy használt Sapphire Vega56 Pulse -t. Garanciális csere volt. Nem tudom hogy garanciába küldhetnek e vissza használt terméket. És remélem a garancia ugyan úgy él tovább,mert csak egy blokkot kaptam a csere kártyáról.
Mindenbe beleugatok!!!
-
koko52
nagyúr
-
ron8
senior tag
Sziasztok! Az ehhez kapott játékokból hányat lehet beváltani?
-
akarmi1971
csendes tag
Igen kifizettem . Volt telefon és email is az üszinek. A visszautalással , elállással azért nem basztathatom őket mert ők is ezt szeretnék . csak sajnos ilyen áron nem kapok kártyát.
Most nagyjábol végigolvastam az ASZF-et.a III/1 rész alapján van keresnivalóm , mert a szerződés létrejött , teljesíteniük kell.
Most visszaküldöm nekik a saját szövegüket megnézem mit lépnek rá .
Lehet elküldöm a Tékozló Homárra , azt nem szokták szeretni . -
rednifegnar
senior tag
válasz akarmi1971 #142 üzenetére
lehet nem posta hanem valami masik ceg.
a termeket hiaba koveteled ha nem akarjak nem adjak oda tok mindegy milyen okbol. viszont a vetelarat kovetelheted az vissza jar. egyet tehetsz, ha visszajott a loved jelented a fogyvedelemnel (kormhivatal) es a gvh-nal. bevett "gyakorlat", hogy akciosban hirdetnek, nem szallitanak, aztan valamilyen okra hivatkozva feldobjak hogy teljes aron megis van. ez gvh eset.A camera does not make art, the artist makes art.
-
addikt
-
Speed®
HARDVERAPRÓD
válasz akarmi1971 #142 üzenetére
Üdv a klubban..engem év végén szivattak bucira így, az ünnepeket VeGA nélkül töltöttem..január közepén jött meg az "újra" kiküldött darab, de mivel nem 1 eset volt, kételkedem az elkallódott csomagban..ilyen rendszeresség mellett nem gyenge bukta lenne. Én biztos addig verném a palávert, amíg meg nem kapod, amiért fizettél. Vagy..pénz vissza és másnál költsd el..ha ezt feldobod nekik, valószínűleg rögtön rugalmasak lesznek. Ezek szerint fizettél is már, ez nem csak egy egyszerű téves kiírás/rendelés, amiből kiugrálhatnak szerintem. Persze a fogyvéd topikban érdemes felvetni a kérdést bizonyosságért.
-
akarmi1971
csendes tag
Sziasztok.Múlt hét végén rendeltem egy vega56 videoöártyát 122000Ft ért. Nnem ért ide. A kapott csomagkódot a posta nem ismeri. Az alza annyit mondott hogy ők sem kapnak választ a postától/futárcégtől.Felajánlották hogy kérhetem a visszatérítést. Közöltem, hogy én a kártyát kérem,küldjék el újra. Ez szerinük nem megoldható ,rendeljem meg újra. Na igen csak most már 162000-ért van kint(és van raktáron)
Vélemény ,tapasztalat? Követelhetem hogy a megrendeléskori Áron szállítsanak? -
exec79
tag
nekem eddig minden rendben volt, semmi negativum, rengeteg dolog van keszleten is, ami raktaron van masnapra ottvan, 10 percnel tobbet meg nem vartam helyszinen. Igy kell ezt csinalni, sajnalom hogy nem Magyar ceg, ok erre meirt nem kepesek?
-
koko52
nagyúr
Üdv! Kaptam alza kuponfüzetet. Kb 5-10% kedvezmény 30 féle termékre. Ami itt releváns:
Monitor: 5000ft - 100 000 felett
Nyomtató: 4000ft- 50 000 felett
Hangszóró-fejhalgató: 2500ft-25000 felett
Mobil: 5000ft-80 000 felett
Tablet 6000ft-60 000 felett
Játékkonzol: 16000ft-160 000 felett
Tv és kiegészítői: 7000 ft- 150 000 felett
PC: 10 000ft - 200 000 felett
+egyebek (parfüm, óra, játék,szépségápolás, porszívó, konyhai gép) akit érdekel írjon küldöm a kódot.[ Szerkesztve ]
"Meglepetten néztünk Európára, arra, hogy mennyire nyitottak az országok, és vannak, akik csak úgy magukhoz veszik a bevándorlókat, fel nem ismerve azt, hogy egy napon a saját hazájukban kisebbséggé válhatnak."-Ernst Roets
-
-
inf3rno
nagyúr
válasz rednifegnar #137 üzenetére
Nem a céggel kell hadakoznia. A banknál kell bejelenteni, hogy lenyúlták a pénzt, és hogy kéred vissza. Onnantól az Alzának a feladata, hogy bizonyítsa, hogy már pedig te rendelték tőlük.
Buliban hasznos! =]
-
rednifegnar
senior tag
majd azert figyeld a bankszamladat is, mert a haverom most hadakozik veluk. o is ajuldozott milyen faxa ceg, milyen csilivili palota es milyen jol ment minden. aztan megjelentek olyan terhelesek amikrol nem tud, nem vasarolt oszt levontak (nem is egy), plusz a bankja rakurt ezekre buntetokamatokat. ugyfelszolgalat kb 0, nem is akarnak segiteni, valahogy mar nem latja olyan rozsaszinnek a dolgot...
A camera does not make art, the artist makes art.
-
Speed®
HARDVERAPRÓD
Az panaszkodik, aki távolálló fél, mert szarnak az ember fejére, semmilyen szinten nem hajlandók kommunikálni, ha probléma van, csak ha a vásárlást/bevételt segíti elő a kommunikáció. Ez mindent elmond róluk, a többi csak a máz. Igen, nagy cég, nagy forgalommal, csakhogy ez azokon nem segít, akik szopóágon vannak velük. Nekem is rá kellett szánnom egy délutánt az ügymenetre, lett volna jobb dolgom is. Mondanám, hogy cserébe legalább gyorsan ment a beszerzés, de azzal is gond volt, nem kicsi, ami miatt számlával ment a kavarás, a mai napig ott van a hibás tétel a rendelések közt. Erősen hadilábon állnak a digitális technikával, ami ezen a szinten rossz vicc kategória egy ilyen profilú cégnél.
-
addikt
Mindenki panaszkodik Alzara pedig eddig nekem csupa pozitiv a tapasztalatom. Nem tudom hanyadik termeket vittem vissza szemelyesen a boltba 14 napon belul es minden fele kotekedes nelkul visszaadtak a penzt.
Ma garanciaba is leadtam egy kartyat ugy hogy nem az en nevemen van a szamla. Vittem adas-vetel es meghatalmazast es siman hozza rendeltek az en fiokomhoz az ugymenetet.Eddig csupa pozitiv minden, en ezerszer jobban ajanlom mint AQUA, EDigital vagy tarsait...
Adni-venni meg amugy is adas-vetelivel kellene a hasznaltpiacrol. Ra kell szokni, mert amugy is igy normalis.
[ Szerkesztve ]
There's a device that I've been using called a whoop.
-
apszi
őstag
Sziasztok! Az ALZA-nál vajon mindenre "bolti" gari van? Vennék egy KRUPS kávéfőzőt, de a negatív vélemények elbizonytalanítottak. Tényleg ennyire siralmas itt az ügyintézés, ha gond van?
-
athomi
veterán
Most vagyok náluk túl egy 14 napon belüli elálláson.
Röviden: (Majdnem) minden oké, gond nélkül visszautaltak.
Hosszabban: Az oldaluk még nem működik flottul. Mikor én próbáltam a visszaküldés opciót, akkor még cseh nyelvű szövegbe is belebotlottam az oldalukon. A visszaküldési opciót használva pedig szintén "Nem sikerült elküldeni az alkalmazást" hibaüzenetet kaptam. Ezt követően jeleztem a problémát a chat ablakjukban, ahol nem lepődtek meg, kérték hogy telefonon hívjam őket. Felhívtam őket és jeleztem az indoklás nélküli elállási szándékom a terméktől. Ami meglepő volt, hogy már előre azonosították hívás közben a profilom, valószínűleg hozzá van rendelve a regisztrált telefonszám a profilhoz és ezt látják. Termékbegyűjtést kértem, amit nem nagyon reklámoznak mint lehetőség, de kérhető és díjmentes. Ígérték, hogy jeleznek amint a futár érte tud jönni a termékért. 1 hét csend után végül kaptam egy email-t, amin részletes fotókat kértek a termékről. Megtettem, majd 1 nap alatt visszajeleztek, hogy pár nap múlva tudnak küldeni futárt, jelezzem vissza hogy hol adom át a terméket és melyik nap lenne a megfelelő. Válaszoltam, majd 3 munkanap múlva kaptam az újabb email-t, hogy következő nap jön a futár. Futárnak átadtam a terméket, másnap pedig ismét küldtek email-t, hogy adjak iban-t, számlatuladjonos nevet. 2-3 munkanap alatt visszautaltak.
Javaslat: Írásban is álljatok el, hogy maradjon nyoma. Eredeti csomagolásban küldjétek vissza a terméket az összes tartozékkal. A csomagolásba tegyétek bele a kinyomtatott számlát.
[ Szerkesztve ]
-
Speed®
HARDVERAPRÓD
Az email csak amiatt kellett, hogy ne csússzak ki a 14 napból, törvényi előírás szerint a közlés ezen formája is megfelelő, így is tettem, innentől már nem viszakozhatnak. Kalandos mondjuk a 14 nap ezen esetben, mert még decemberi rendelés, de jan. 18.án vettem át végül, köszönhetően a kavarásuknak..persze a lényeg a 14 nap. Meg a 0 support részleg..
-
Speed®
HARDVERAPRÓD
Most szerettem volna egy elállást foganatosítani, de az még hagyján, hogy visszaküldeném címre és kéri az adatokat a cseretermékhez (miközben a form elején pénzvisszatérítést választva megadom neki a számlainfókat ugye), de utána már minden mindegy alapon elküldeném az igénylést és egy "Nem sikerült elküldeni az alkalmazást" hibaüzenettel elszáll. Nyilván ki van ez találva..de megy egy email, hétfőn meg rájuk borítom az asztalt személyesen.
Eddig 2 esetben szivattak meg, első körben bő 2.5 hét várakozás után kiderült, hogy nem jön meg a rendelt termék, aztán kiküldték újra, ez meg hűtőhibás..úgy látszik nem kell nekik a pénzem. -
addikt
válasz Visormail #118 üzenetére
Küldtem képeket, pár nap múlva múlt hét szerdán végre elvitte a futár. Eltelt egy hét, semmi értesítés, a honlapon a reklamációk közt még mindig azt mutatja, hogy nem érkezett be termék.
Megírtam nekik ezt emailben, erre 2 óra múlva sms-ben válaszoltak, hogy ja már megoldódott. Gyorsan átírták a honlapon is, hogy "Lezárva pénzvisszafizetési jóváírási értesítéssel". Az sms-ben azt mondja, "A további információkról emailt küldtünk." így múlt időben, de nem jött tőlük levél azóta sem, már eltelt több mint fél óra.Ryzen 7 5700G, 32 GB, RX6750XT, Windows 11
-
qfm
őstag
Intézett már valaki 14 napos elállást? Egy terméket visszaküldenék nekik, ami a visszaküldés formot nyitja meg, ott pedig megkérdezi, hogy futár jöjjön érte, vagy én küldöm vissza. A futárért ilyenkor milyen költséget számolnak fel? Vagy a visszaküldöm opciót kell választani, csak nem írták le rendesen? És kérdezi, hol veszem át a csere terméket. De nem kérek csere terméket, hiszen elállás. Ilyenkor maradjon ott a számlázási cím?
-
ANDROID???
addikt
Teljesen jól érzem magam, hogy nem vettem meg. A normális márkaboltban is van ugyanaz a típus mint az alza .hu-nál, csak pár ezerrel drágább és egy évvel több a garancia is.
(Nem az ár miatt mentem az alza-hoz, hanem mert ott azonnal átvehető volt és a márkakereskedésben épp nincs majd csak 3-4 nap múlva lesz, gondoltam megveszem lerendezve és annyi, de így inkább természetesen ráér.) -
inf3rno
nagyúr
válasz ANDROID??? #120 üzenetére
Az én egeremet is a csehekhez küldték elsőre. Másodikra meg ki se jött a futár érte. Ha szempont nálad a garancia, akkor keress más boltot, de előbb nézd vissza itt [link], hogy mik a vélemények róla, mert a többségével gondok vannak.
[ Szerkesztve ]
Buliban hasznos! =]
-
ANDROID???
addikt
Ma rendeltem az alza-tól, elmentem és át akartam venni, de előtte megkérdeztem a gart.
Azt mondták, hogy elvileg a garancia számlával a magyarországi szervizben is intézhető, de ha hozzájuk viszem be akkor ők Csehországba küldik.
Felhívtam a magyarországi szervizt, azt mondta oda vigyem a cuccot ahol vettem, mert az alza nem partnerük. Erre megint megkérdeztem, hogy mégis futár jön érte az alza-tól, az alza pólós dolgozó azt mondta "minden esetben ide kell behozni" (Róbert K. Krt.).
Mondtam neki, hogy az aztán nagyon szép dolog, tehát meg sem veszem a rendelést törölhetik nyugodtan. Azt mondja erre, hogy semmi gond, ott tudom töröltetni, és mutatott a hátsó ablakra. Mire megkérdeztem, hogy az emailben törlés is játszik, és mivel igen volt a válasz el is köszöntem.
Inkább megveszem tuti helyről.Ma vagy félreinformáltak, vagy tényleg így van azt nem tudom..
-
addikt
válasz Visormail #107 üzenetére
Mivel a hétfőn este írt levelemre nem jött válasz, kedden írtam a facebookjukra is. Ott ma válaszoltak, elmondtam, hogy nem jött a futár amit kértem. Szól az illetékeseknek, kaptam egy emailt, hogy sajnálják a kellemetlenségeket, küldjek fényképeket a termékről...
Ryzen 7 5700G, 32 GB, RX6750XT, Windows 11
-
L4mie
veterán
pár darab egymás mellett futó monitort nézted?
Ott nekem is voltak anomáliák a nagykönyvhöz képest, fejvakarva nézegettem,
hogy melyik milyen paneles..hiába volt aláírva.
Az egyik TN volt a legjobb megelőzve a Va-t meg egy IPS-t is.[ Szerkesztve ]
Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák
-
jano_77
nagyúr
Köszönöm a segítséget. Tegnap meg tudtam nézni, kipróbálni a Dell S2716DG TN paneles monitort egyik haveromnál és tetszett.
Igaz ez a g-sync-es változat, de van freesync-es változata is, ami az új Nvidia driver miatt jobban tetszik, hajlok irányába.
Van még 1-2 Acer ami szintén nagyon tetszik, így még nem tudtam teljesen dűlőre jutni.
Viszont ami biztos, hogy az Alza-nál kinézett MSI Optix monitort elvetettem, mert VA paneles. Tegnap láttam egymás mellett egy VA paneles és egy TN paneles monitort és elment tőle a kedvem. Sokkal jobbak voltak a színei a TN paneles Dell S2719DGF-nek."egyenlőek között is mindig vannak és lesznek egyenlőbbek"
-
inf3rno
nagyúr
Persze 14 napon belül elállhatsz, de csak netes vásárlásnál. Viszont ha nem tudod személyesen intézni, akkor lebeszélnélek róla, mert egy garanciát sem tudnak elintézni. A visszautalásnál meg gondolom majd a huszadik felszólításra menne a pénzed kb.
Játékra TN 100Hz feletti, grafikai munkára IPS vagy fejlettebb színhű panelek a jók (TN semmiképp). Netezésre, filmezésre gyakorlatilag tökmindegy. Valamivel szebbek a színek egy színhű monitorral, de én úgyis mindig átküldöm a TV-re a filmet és nem monitoron nézem... Amúgy nem tudom, hogy bekalibrálják e az Alzánál, ahonnan én vettem anno, onnan küldtek kalibrációs fájlt hozzá és plusz egy ezresért kalibrálták, vagy valami ilyesmi áron. Anélkül nem sokat ér munkához az IPS sem. Legalábbis úgy sejtem. (Megnéztem, monitorguru volt a cég neve, nem tudom van e még, már régi a monitor, lassan cserélni kell.)
[ Szerkesztve ]
Buliban hasznos! =]
-
jano_77
nagyúr
Az lenne a kérdésem, hogy ha megrendelek vmit az Alza.hu oldalon, akkor ugye 14 napom van arra, hogy elálljak a vételtől és visszaküldjem a terméket!? (nyilván nem a 13-ik napra gondolok)
Működhet az, hogy veszek egy monitort és 1-2 nap használat után, ha nem jön be - nem tudok jelenleg dönteni, hogy milyen paneles legyen - akkor 3 nap múlva visszaviszem a csomagolásában? Vissza kell, hogy vegyék, ugye jól gondolom?"egyenlőek között is mindig vannak és lesznek egyenlőbbek"
-
inf3rno
nagyúr
válasz Visormail #100 üzenetére
Nekem egyelőre még mindig a 2017 decemberi dátum van, szóval a rendszerbe be se került, hogy egyszer már cserélték 2018 augusztusban, és onnantól újraindul a 2 éves garancia. Lehet, hogy megpróbálom gariztatni, még nem volt időm forrasztót se rendelni, és amúgy a görgőn kívül is van egy olyan hibája, hogy ugrik egyet néha a kurzor, amikor kattintok. Legutóbb azt írták, hogy 2-3 hónapot elszüttyögnek majd a javításán, ami gyakorlatilag annyit fog jelenteni szerintem, hogy letárolják a raktárban, aztán visszaküldik ugyanolyan állapotban. A Logitech legalábbis úgy tudom nem javít, csak cserél. Szóval még gondolkodok, hogy beszopassam e magam ezzel. Ha igen, akkor mindenképp lesz csomagolási video meg ilyenek.
Buliban hasznos! =]
-
kismércse
tag
Sziasztok!
A tegnapi napon (2019. 01. 14. vasárnap) rendeltem az alza.hu-ról egy terméket. Akkor még a szállításhoz 01.15 - 01.16. volt írva. Ma a futárhoz került a termék, és átváltott a kézbesítés ideje 01.16. - 01.17-re. Ez ilyenkor mennyire biztos? Reménykedhetek még a holnapi (01.15.) kézbesítésben, vagy mindig pontosan írják a várható dátumot?
-
jano_77
nagyúr
Az hogy lehetséges, hogy az ALZA-ál az Acer monitorokra CSAK 2 év garanciát adnak, miközben bárhol máshol 5 év van, hiszen ennyi a a gyártói garancia!? Ez nem a vásárló meg"lopása"?
Illetve a garancia minden termék esetében úgy történik, hogy bejelentem, kapok egy RMA kódot, majd kijönnek, elviszik és egyszer csak visszakapom - remélhetőleg a jó terméket? Csere? Alza szervizesei próbálják javítani a terméket vagy gyártói szakszervizbe viszik a terméket?[ Szerkesztve ]
"egyenlőek között is mindig vannak és lesznek egyenlőbbek"
Új hozzászólás Aktív témák
- HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 16/512 FHD HUN
- Szép! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 8/512 FHD HUN
- 486 CPU bazár
- S3 Trio64V2/DX 1 MB PCI videokártya
- Gamer Pc eladó! I5-9400F/Asus GTX 1660 Ti/16GB RAM 3000mhz/256GB SSD+500GB HDD
- Új 3,4GHz Intel N100 barebone
- Új 8GB 1600MHz 1,35V DDR3L és 1,5V DDR3 laptop RAM-ok, ingyen (Fox)posta másnapra
- Apple Iphone 16 plus 128gb fekete szinben TELJESEN UJ bontatlan FUGGETLENUL elado
- HP OEM/CUSTOM 775 alaplap + hozzátartozó front panel I/O TESZTELETLEN
- GIGABYTE 970A-UD3 REV1.2 TESZTELETLEN
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest