Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kobe
veterán
Fognak szorozni..... Jobb ha rakeszulsz
En nem szaroztam, 2-3 levelvaltas utan felnyomtam oket a fogyasztivedelemnel.
A sztori roviden annyi volt hogy 2db telefon melle adtak 2db vasarlasi utalvanyt, amit egy rendelesben akartam volna felhadznalni de a webshop valamilyen technikai hiba miatt nem engedte. Egy hetig probaltam nekik elmagyarazni, hogy a normal vasarlasi utalvannyal ezt meg lehet csinalni, es a promocio kereteben is csak annyit reklamoznak hogy az adott utalvany csak markabeli megkotest tartalmaz, semmi mast - akkor az indirekte azt jelenti, hogy mennyisegi korlatozas nincs rajta..
Erre elkezdtek magyarazkodni hogy de a penzugyi osztalyuk szerint igy meg ugy.... Na ott pattant el az agyam es dobtam be, hogy nekem kvara nem letszuksrglet a kupon, de ha nekik megeri a fogyvedelmi birsag (x100e HUF) egy 5e ftos kupon miatt, hat csinaljuk, rajtam ne muljon...Amiota epapir-on is lehet bejelentest tenni, tenyleg 2 perc alatt el lehet intezni
[ Szerkesztve ]
-
Exodion
aktív tag
Na igazából ettől gyorsabban még nem sikerült lezongorázni semmit. Bekérték a fotókat, megbeszéltük, hogy az originál javítás mondjuk 10-es skálán egy 2-es, mostmár mivel a fémház sérült nevezzük 9-nek. Jön a futár a készülékért és visszavásárolják. Hát kérem ilyen ügyintézéssel Magyarországon még nem találkoztam. Közelünkben is csak a Német Amazon ami ilyen korrektül kezeli a dolgokat.
Tőlem kapnak egy pirospontot . -
Vesti95
tag
Köszi hogy megnézted
Tehát még szerdán sem valószínű hogy megkapom. Max Magyarországon lesz.Amúgy az Alza részéről ez szerintem simán gvh eset lehetne, hisz nem mondanak igazat a szállításról, és úgy látszik nem egyedi eset. Ha nem tudják vállalni akkor meg ne ígérjenek, rengeteg más webshop sem teszi.
(bár tuti van valahol valami kisbetű hogy csak tájékoztató jellegű )Ha az alzánál nem láttam volna az elvileg fix szállítási időket, mentem volna az iponhoz, hiába lett volna drágább 10%-al, de ők tényleg akkor hozzák, amikorra megígérik (ki lehet választani az időpontot és 1 nappal korábban adják fel 1 napos határidővel - gls)
Ha mégis megjön ma, vagy esetleg holnap mert az még belefér, jelzem majd itt
[ Szerkesztve ]
-
Mr.Pentele
tag
Azt írja, hogy már a futárnál van a csomag:
Megfizetve, kérem várjon, a csomag kiszállítás alatt.Ha jól rémlik amikor egyszer pontosan vasárnapra esett ez a státusz, akkor aznap küldte a Posta is az e-mailt, hogy csomagküldeményt adtak fel Önnek. Na erre várok. Ma vagy holnap esedékes? Szerintem ha valaminek már van csomagszáma akkor azt nemsokára fel is adják.
[ Szerkesztve ]
-
C64
őstag
Az Alza egy ugyanolyan tisztességtelen nyomorék cég mint a legtöbb. Hülyének néznek, hogy mennyi akció meg kutyaf*sza van, miközben átb*sznak és ugyanúgy drágán adnak mindent. Csak a marketing, ezzel a fikafejű űrlénnyel, az megy. 🤣 Az emberek meg erre buknak...lol 🤨
Sok sikert azoknak akik tőlük vásárolnak 😂😂😂
[ Szerkesztve ]
Yᵒᵘ Oᶰˡʸ Lᶤᵛᵉ Oᶰᶜᵉ
-
windlord
őstag
válasz Exodion #4194 üzenetére
Meglepodnel, hogy mennyi szerviz javithat, gyartoi zaszlo alatt.
Van belole jobb es rosszabb. Termeszetesen aranyos az arazassal is.
Nem ertem egy ilyen orias, mint az Alza, miert szopatja magat ilyen koklerekkel illetve ilyen mentalitassal.
Amikor a tevet gariztattam, ugy, hogy vettem ra +5ev garit es negy honap utan cserelni kellett, az Alza bemondta, hogy visszautalja az arat, mert learazva vettem meg a tevet, kozben visszaugrott az eredeti arara es igy nekik nem megeros...
Vegul csak-csak kuldtek a tevet. Igaz kellett veszekedni boven.
[ Szerkesztve ]
-
Mr.Csizmás
titán
válasz Exodion #5125 üzenetére
btw én mindig bevillamosozok érte inkább mert 10p alatt megvan, karácsony előtt kérettem a budakeszis box-ba, mert egyszerűbb volt kibuszozni érte mint sorbanállni a rush idején, pont a végállomásnál van a box.
"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |
-
bezilaci
csendes tag
-
hoffman_
nagyúr
válasz Exodion #5212 üzenetére
még abban is bíznék, hogy van olyan jófej az első tulaj/eladóm, hogy közbenjárna nekem. csak a pofátlanságnak is van határa, ma újra beszéltem egy ügyintézővel, ő még tapló is volt. nem is értem, komolyan
Erdei88:
ez nem is rossz ötlet, erre rá se mertem nézni, de ez így jó lehet. köszönöm a tippet! más kérdés, hogy az elmúlt napok tanulsága plusz a topic garancia és egyéb probléma ügyei miatt nem is bíznék a garijukban, Corsair-hez küldözgetni meg macerás.[ Szerkesztve ]
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
fatal`
titán
válasz Exodion #5230 üzenetére
A dolog ott bukik, hogy a cserét a hibás termékkel ilyenkor a gyártó állja és nem a kereskedő, ugyanis ő adja a garanciát (az Alza fele).
Tehát semmilyen többletköltséget nem jelent a csere az Alzának, pontosan 0 forintjába/eurojába/cseh koronájába kerül.
Egy nagyker esetén ilyenkor szó nélkül cserélik a terméket (ha még gyártják a konkrét típust), teljesen mindegy mikor mennyibe került.
Így a fogyasztót érné kár, ami szembemegy a garanciával/jótállással.
Arról nem beszélve, hogy kellékszavatosság != jótállás.
[ Szerkesztve ]
-
bezilaci
csendes tag
válasz Exodion #5230 üzenetére
Igen, magasabbak a mostani árak (ahogy egy 10 év garanciával rendelkező termék esetén is azok lesznek, mondjuk 9 év hibamentes használat után) így azt is látni kéne, hogy nem egy 40ezres tápról van szó, hanem egy 60ezres rossz tápról.
A kicserélés semmiféle többletköltséggel és jogosulatlan előny szerzésével nem jár, hisz mindenben megegyező paraméterű termékről beszélünk, ahogy a gyártó/forgalmazó is egy ua fogja kicserélni.
Amennyiben a vásárló elfogadja a visszafizetést, úgy ő anyagi hátrányát szenved, hisz a teljesen ua, számára kiválthatatlan eszközt, már magasabb áron tudja csak megvásárolni.
És akkor most ebben lássuk azt is meg, hogy a kereskedő ellenben olyan anyagi előnyre tesz szert, ami őt nem illeti meg, hisz a gyártó díjmentesen kicseréli neki a terméket és azt a jelenlegi magasabb áron fogja értékesíteni.[ Szerkesztve ]
-
Executioner
aktív tag
válasz Exodion #5230 üzenetére
Mi köze ennek a mostani árakhoz?
A kereskedő elküldi a hibás terméket a gyártónak vagy fogalmazónak aki pedig javítja vagy cseréli a terméket. Nincs többletköltség!Egyébként fordított esetben amikor az árak csökkentek akkor esélytelen volt pénzt visszakérni. Érdekes módon csak a csere -bármire- jöhetett szóba.
Exec
-
kurtz
aktív tag
válasz Exodion #5418 üzenetére
A gyári CM centit [az elülsőt] blokkolja a tápkábel. Ha az SFX helyére eröltetném akkor meg a VGA-t lefelé nyomná olyat meg nem játszunk. + Egy 776k-s gépnél ami elvben pre-build ne nekem kelljen már tetrisezni. Bár alapvetően nem is az a venti a baj, hosszú távon cserélve lesznek noctuakra alulra low profil, felülre teljes méretűt terveztem de így lehet low profil lesz belőle. M1 ez a kisebb probléma.
Amúgy időközben sikerült kihúznom belőlük, hogy tényleg nem írtak még 1 sort sem a jegyzőkönyvből, illetve tettek egy 10k-s ajándék utalványról szóló ajánlatot amire hát közöltem, hogy 15k-tól indul a büntetés szóval mi lenne ha nem nevettetnének.
[Nálam első sorban a jogi része vágta le a villanyt. Az alkatrészek előbb-utóbb meg lesznek.]R.I.P. Fractal Design Define R3 Arctic White 2011-2013
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Intel Core i7-3770K Hűvös!
- Bontatlan HONOR 200 PRO 12/512 GB DualSIM Fekete Kártyafüggetlen, 3 év hivatalos garanciával eladó
- TAMIYA RC 1/10 ALFA ROMEO GIULIA SPRINT GTA KIT távirányítós RC autó
- Apple iPhone 14 Plus, Midnight, makulátlan, 128Gb, garanciális, 88% akku
- Creative BT-W5 BT 5.3 USB transmitter aptX adaptive
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest