Hirdetés

2020. január 25., szombat

Gyorskeresés

Blog

[ ÚJ BEJEGYZÉS ]   [ ÚJ CIKK ]

  • Alkoholizáltam a robogómmal

    Szokás szerint kezdett üres lenni a tank, és hát drága a benzin. Utánanéztem, és láttam, hogy a kétütemű motorok probléma nélkül üzemelnek etanollal, ha a többletüzemanyagot sikerül bejuttatni. Na gondoltam, akkor tegyünk ezt bele. Mivel így is sokat eszik, agyon van tuningolva, de hogy 20as karburátor hogy került rá...lényeg, gondoltam, elég az a többlet, amit benzinből is megeszik. Elmentem a kúthoz és z üres tankot telenyomtam E85 üzemanyaggal. Többet ilyet nem csinálok, ha nem eszik kevesebbet. A teli tankon spóroltam 300 forintot a benzinhez képest. Indultam, addig nem is volt baj, amíg volt a karburátorban benzin. De ahogy hígult, egy perc sem kellett, kezdett hirtelen gyengülni, de borzasztóan. Le nem állt, de menni nem tudtam vele. Kézi szívatós, tökig húztam, így a benzines üzem erejét elértem, de ahogy picit vissza engedtem, egyből gyengült...de alapjárat szinte nincs teljesen behúzott szívatóval (borzalmasan lassan pöfög), ha kiengedem, akkor pedig felpörög (szegényedig a keverék), majd leáll az üzemanyag hiánya miatt. Cserébe nem büdös. Ablaktisztító illata van (nem vicc). Az indítás is poénos, melegen tökig húzott szívató és fullgáz mellett egy-két rúgással indul (benzinnel melegen elsőre, minden nélkül), de ahogy elkapta gázt el kell engedni. Ha meg nem húzom, el sem kapja...szóval mindenféle átalakítás nélkül nem megy.

    Folytatás...

    Samus 7 éve 8

  • Paragi Sportkipufogó - Suzuki Swift Sedan '94

    Végül olyat vettem, amit eredetileg nem akartam, a nagy, ovális végűt, ami elvileg a "leghangosabb" az elérhető típusspecifikus dobok közül. Na nem a hangja miatt, hanem mert ez passzolt leginkább a Sedan hátuljához. És tényleg veszett jól néz ki. Persze nem a gyári felépítésben, mert azon csapott ovál vég volt, hanem simával kértem, sokkal szebb.

    A felszerelést szakműhely végezte (Suzuki Autóház Szigetvár), a műbizonylat pecsételése miatt volt szükség erre, de mint később kiderült, nem is baj, hogy ide kellett vinnem.

    Ugye típusspecifikus, és a katalizátortól indulva cserélve lett a csőrendszer középdobbal, és a végdob. Minden a Sedan-ra való. Az autó felkerült az emelőpadra (nem csápossal lett emelve, hanem paddal, lévén így a felfüggesztés nem lóg, hanem látni, a cső pontosan hol is lesz normál állapotában, eddig probléma volt, hogy nagy hátsó terhelés (két utas hátul) mellett a cső hozzáért a hátsó stabilizátor rúdhoz, ezzel irdatlan zörgő hangja lett, mind kívül, mind belül idegesítő volt...). Tehát lekerült a régi rozsdakupac, és a helyére az új, tömítőgyűrűkkel (tűzkarika) és csavarokkal együtt persze, a gumitartók maradtak, cseréjüket semmi sem indokolta, nem voltak repedtek.).

    Folytatás...

    Samus 7 éve 11

Hirdetés

Copyright © 2000-2020 PROHARDVER Informatikai Kft.