hol csináltattad?
én is akarok az enyémre, dupla csöves végüt.. elvileg kedden meg is csinálják, de azért érdeklődök még a hangjáról, pl hosszú úton 90 es tempóban mennyire zavaró a hangja?
nekem 1.0 swift van, 90 nél 2800 at forog a motor
hol csináltattad?
én is akarok az enyémre, dupla csöves végüt.. elvileg kedden meg is csinálják, de azért érdeklődök még a hangjáról, pl hosszú úton 90 es tempóban mennyire zavaró a hangja?
nekem 1.0 swift van, 90 nél 2800 at forog a motor
A Fulltuning-ról rendeltem a típusspecifikus középdobot és véget, a felrakást a szigetvári Suzuki Autóház csinálta. Annyi különbség van a sima és dupla, illetve az ovál között, hogy utóbbi a leghangosabb, a sima 80as és a dupla 65ös elvileg halkabb, de nekem nem tetszett. Sedanon szerintem abszolút nem szép egyik sem, ellenben az ovál eszméletlen jó áll. Az enyém 1900 és 2200 között irtó hangos hidegen, ha az egész rendszer átmelegedett, akkor már nem üvölt, de jól morog. A morgás függ a gázpedál állásától is, ha nincs terhelve a motor (nem gyorsul, hanem azonos fordulaton üzemel, például nagyjából sík úton haladva állandó tempóval), nagyon kellemes hangja van. Az biztos, hogy a lyukas rendszernél bőven jobb, visszajött a teljesítmény, és nincs repedt fazék hangja. Sőt, igazából mindenki megnézi, hogy mitől van ilyen hangja egy ilyen autónak.
Azt nem tudom, hogy az ezres motorral milyen lesz. Esetleg ezt a videót nézd meg: [link] Ezres és dupla csövű, illetve írhatsz a feltöltőnek is, ő biztos meg tudja adni a választ a kérdéseidre.
'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!
ezt a videót láttam én is jó hangja van.
amire kiváncsi lettem volna arra pont leirtad a lényeget ,,ha nincs terhelve a motor (nem gyorsul, hanem azonos fordulaton üzemel, például nagyjából sík úton haladva állandó tempóval), nagyon kellemes hangja van"
tehát nincs az az idegesitő búgó hang igaz?
én nem a teljesitmény nővelés céljából akarom rá a dobot, csak azért hogy legyen egykis mély, duruzsoló hangja.
amúgy az oval jön be nekem is a legjobban, sedanon főleg de aztán megtetszett ez a dupla csöves is
Igazából nem sok teljesítmény növelő hatása van, több a placebo hatás, mint a mérhető. Én azt vettem észre, hogy nőtt a nyomaték alacsony fordulat tartományban.
Az ovális durva mértékben tud búgni, ha erőteljesen szeretnél gyorsítani (már amennyire ezekkel a gépekkel lehet), vagyis jól megtaposod a gázt, akkor olyan morajlást levág z utastérben, hogy süketülsz...nagyon remélem, hogy ez idővel elhalkul (még alig van 50 kilométer a rendszerben), üzem melegen (nem a motor, hanem a kipufogó rendszer, főként a végdob, cirka 20 perc autókázás után) már nem annyira búg. De mondom. Elvileg ez hangosabb, mint a sima illetve dupla. Összehasonlítani nem tudom őket, mert csak ez van. Ha üresben túráztatom a motort, akkor ugyanolyan hangja van, mint a videókon.
'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!
ha lesz kedved csinalsz egy olyan videot h mesz az autoval?
kivancsi lennek milyen hangja van menet kozben
Na elhalkult végül? Nagyon kiváncsi vagyok, hogy mi lett a vége!
Smoke & Torque
Na elhalkult végül? Nagyon kiváncsi vagyok, hogy mi lett a vége!
Smoke & Torque
Egy picit, ha hidegebben indítom, már nem hangos, most már nincs morajló hangja, csak mély brummogás. Én szeretem.
'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!
1000-es swift-re szerintem nem sportdob kéne hanem vitorla.
elnézést, nem tudtam kihagyni.
Picit gyengusra sikerült, és emiatt pörög nagyon a motor, a kollégánál a 2800=90, 1.3nál ugyanez a fordulat már 105. Egyébként meg kell mondjam, bazi hangos, a HD dobok ezen is túltesznek, így biztos nem vennék olyat sem. Ma úgy jöttem haza Kaposvárról, hogy a csomagtartó nem volt lecsukva (ágyrácsot vettem, a vége kilógott 40 centire), borzasztó a hang, ami bejött, normál utazásnál nem hallottam, de így szó szerint idegesített, egy két nagyobb gázadásra hatalmas morajlás lett a jutalmam, nem beszélve arról, hogy a kipufogógáz is bejutott az utastérbe (ne kérdezzétek, hogy sikerült, de egy kicsit éreztem, kereszthuzatot csináltam az első ablakkal, így nem volt probléma, de a a morajlás kiegészült szélzajjal is. Öreg autó, na, de jól megy, a 110es tempó kényelmes neki, de hogy ma mindenki nyolcvannal csöszmörgött...az pedig nálam a legrosszabb. Négyben már sok, de öthöz még kevés...Viszont ilyen szép kellemes időben elég neki öt liter körül százon.
'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!
Én semmi hangját nem hallom a paraginak a swiften. pedig pár hete rajt van.
http://logout.hu/cikk/wd_red_3_tb_nem_csak_nas-ba/sajat_sztori_tapasztalat_kuruc2.html --------------------- http://logout.hu/cikk/ii_desktop_modding_verseny/a_vegeredmeny.html ----------------------------------------------------