Szokás szerint kezdett üres lenni a tank, és hát drága a benzin. Utánanéztem, és láttam, hogy a kétütemű motorok probléma nélkül üzemelnek etanollal, ha a többletüzemanyagot sikerül bejuttatni. Na gondoltam, akkor tegyünk ezt bele. Mivel így is sokat eszik, agyon van tuningolva, de hogy 20as karburátor hogy került rá...lényeg, gondoltam, elég az a többlet, amit benzinből is megeszik. Elmentem a kúthoz és z üres tankot telenyomtam E85 üzemanyaggal. Többet ilyet nem csinálok, ha nem eszik kevesebbet. A teli tankon spóroltam 300 forintot a benzinhez képest. Indultam, addig nem is volt baj, amíg volt a karburátorban benzin. De ahogy hígult, egy perc sem kellett, kezdett hirtelen gyengülni, de borzasztóan. Le nem állt, de menni nem tudtam vele. Kézi szívatós, tökig húztam, így a benzines üzem erejét elértem, de ahogy picit vissza engedtem, egyből gyengült...de alapjárat szinte nincs teljesen behúzott szívatóval (borzalmasan lassan pöfög), ha kiengedem, akkor pedig felpörög (szegényedig a keverék), majd leáll az üzemanyag hiánya miatt. Cserébe nem büdös. Ablaktisztító illata van (nem vicc). Az indítás is poénos, melegen tökig húzott szívató és fullgáz mellett egy-két rúgással indul (benzinnel melegen elsőre, minden nélkül), de ahogy elkapta gázt el kell engedni. Ha meg nem húzom, el sem kapja...szóval mindenféle átalakítás nélkül nem megy. Bár a keverék el van szegényítve, alapból is (még így is köpi a benzint, nem bírja elégetni, ekkora karburátort egy 50es hengerre...), a súbertű legalacsonyabb álláson (télen is...) van, szóval meglepő, hogy egyáltalán megy. Kellene nagyobb alapjárati és főfúvóka, akkor biztos jó lenne. De szerintem maradok a benzinnél. Leszívok kicsit, elkeverem és elhasználom.
50%-50% tökéletes, de kipróbálhatod 25% benzin 75% E85
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa