Hirdetés

2024. május 12., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-23 11:57:24

LOGOUT.hu

Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#97151) anglergab válasza petakpa1 (#97150) üzenetére


anglergab
addikt

A teljes e-mail cím az azonosító.
Amúgy gyakran gond van az azonosítással, a szerver (Liberty Global) nem válaszol vagy hibára fut, akkor is ha jó az azonosító.
Van, amikor folyamatosan ez van, azaz kiesik a szerver. Ekkor nem használható a Wi-Free.
Sajnos sokat romlott a megbízhatósága az elmúlt időszakban. Egy mobilnet sokkal megbízhatóbb.

[ Szerkesztve ]

(#97152) petne válasza szabogabor10 (#97149) üzenetére


petne
őstag

Akkor megtörtént a fejlesztés :D :D :D

(#97153) inf3rno válasza petne (#97152) üzenetére


inf3rno
nagyúr

Minden technikai akadály elhárult. Gyorsan dolgoznak a fiúk. :D

Buliban hasznos! =]

(#97154) petakpa1 válasza petakpa1 (#97150) üzenetére


petakpa1
őstag

Megvan. Az egész kell, tehát B) :)

@ angerlab: Köszi, közben rájöttem én is. Most épp működik a szolgáltatás :))

[ Szerkesztve ]

"... Feltalálom a hidegfúziót oszt reszeltek az amcsiknak...":)))

(#97155) LyonnaisFan1 válasza hakuho36 (#97147) üzenetére


LyonnaisFan1
őstag

Ha kézileg csinálok egy keresést a Philipsem meg is találná? Miskolcon vagyok, vagy mégsem?

Ja tárgytalan. Arra a frekire én nem is tudok rákeresni, ha meg igen, akkor semmit sem találna.

[ Szerkesztve ]

As I sit here and slowly close my eyes. I take another deep breath. And feel the wind pass through my body. I'm the one in your soul. Reflecting inner light. Protect the ones who hold you. Cradling your inner child ((Godsmack - Serenity))

(#97156) szabogabor10 válasza inf3rno (#97153) üzenetére


szabogabor10
veterán

Bárcsak minden ilyen gyorsan menne náluk...

iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen

(#97157) nicu71 válasza petakpa1 (#97150) üzenetére


nicu71
addikt

Be kell irni,ugy emlékszem.

"-Te jó ég,mindjárt 8 óra!!! - Amilyen éjszakám volt,még jó hogy nem 9 !?"

(#97158) tomp


tomp
félisten

Újra szétesett a DVB-C, a modem feltöltésije újra 47 lett.
Mérgemben szétszedtem az egészet. TV ágat kikötöttem(a kártya úgyis csak a Horizon Go miatt van)
Leírás szerinti csillapítás nélküli végre ment a modem, a -8dB-re pedig a box, hpf nélkül.
Eddigi legjobb értékeket kaptam:

[ Szerkesztve ]

(#97159) szabogabor10


szabogabor10
veterán

Voda boxon IP-n továbbra is a 9-esen van a Duna World HD, SD nincs, és ne is legyen. Nekem már haladás, hogy nem tudok véletlenül SD verziót nézni a HD helyett, mert lelőtték az SD stream-eket.

[ Szerkesztve ]

iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen

(#97160) kabelmania27 válasza tomp (#97158) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Modem értékek rendben vannak.
Boxon milyen a jelerősség/minőség?

(#97161) tomp válasza kabelmania27 (#97160) üzenetére


tomp
félisten

Ugyan olyan!
Vicces, hogy ha kihúzom a koaxot a box akkor is mutatja, hogy SNR: 38
Szerintem az csak dísz...
Ha a TV-be átdugom a kábelt akkor jelerősség 71%, minőség 100%
-4dB-el az erősség 90% volt.

(#97162) RudiLicenc válasza CloakedWayne (#97085) üzenetére


RudiLicenc
aktív tag

Amit itt mértél, milyen beállításokkal csináltad?

Üdv!

(#97163) kabelmania27 válasza tomp (#97161) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

71% is elfogadható jelerősség.
Ennél a bekötésnél alacsony lesz a feltöltés, ettől független splitterrel egy vételi hely esetén nem lehetne probléma.

[ Szerkesztve ]

(#97164) vlevi


vlevi
nagyúr

Nekem mostanában az RTL Klub HD kritikán aluli.
De csak az. Illetve, lehet, hogy ugya azon a frekvencián a többi is szar, de nem tudom, melyik az a többi.
Más csoportba tartozó adókkal nincs gondom.
Nyíregyháza, mediacard.


[ Szerkesztve ]

(#97165) anglergab válasza szabogabor10 (#97159) üzenetére


anglergab
addikt

Igen, MPEG4-en, ha jó a forrás anyag, az SD és a HD nagyon hasonló, főleg kisebb képátlón.

[ Szerkesztve ]

(#97166) anglergab válasza tomp (#97161) üzenetére


anglergab
addikt

Igen, sok mediabox is szinte mindig 80%-os jelerősséget mutat, még 10 dBm felett is, illetve 100%-os minőséget...
Ez alapján az SNR-t sem biztos, hogy jól mérik...
Ezért érdemes modemmel is megnézni a jelszinteket.

[ Szerkesztve ]

(#97167) szabogabor10 válasza anglergab (#97165) üzenetére


szabogabor10
veterán

Azért érezhető a különbség az SD csatikon, pláne nagyobb tv-n, bár azért kétségtelenül nézhetőbbek, mint DVB-n.

iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen

(#97168) anglergab válasza vlevi (#97164) üzenetére


anglergab
addikt

Alacsony frekvencián van, az a rész jellemzően zajosabb, talán a DOCSIS feltöltés vagy a régi analóg TV-k miatt.

(#97169) kabelmania27 válasza vlevi (#97164) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Sony tv érzékenyebb a jelre.
Nézd meg speedtest.net mérésnél feltöltés mérésénél szétesik-e a kép és kikapcsolt modem esetén jelentkezik-e a probléma?
anglergab: Ismerősnél 21-22es vételi értéket írt a cisco modem, miközben az sd box 80%-os erősséget és 100%-os minőséget írt, igaz a képminőséggel nem volt probléma és nem vettek észre kockásodást.

[ Szerkesztve ]

(#97170) LouiS22 válasza gduck (#97132) üzenetére


LouiS22
veterán

Ez szerintem sem állja meg a helyét, a Mtv. ebben az esetben elég világosan fogalmaz.

Ja, és így az is kiderült, amit azért sejtettünk: azért nincs több HD csati, mert nem férnek el. De legalább most kimondta a valaki, akinek most nincs neve.

Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!

(#97171) AsakuraDave


AsakuraDave
őstag

Megjött az első számlám vodától, de több lett kiszámlázva mint amennyinek kellene lennie.
Elvileg az első 3 hónap kedvezményes díjon megy illetve volt egy egyszeri bekötési díj.

1500+1045+3850 az nekem 6395Ft.
Ennek ellenére 8284Ft tartozást mutat az oldal.

A számlát még nem engedi letölteni amúgy... De nem értem mi ez a Telefon 1500Ft mikor nem vodásak vagyunk és nem kértünk telót? :W
FAQ-ban van valami, hogy ha számlázási időszak elött kötsz X nappal az az első számlán +ba rajta lesz, de ezt hol találom, hogy mi a számlázási dátumuk? Ezek szerint minden hó 14.-én számláznak? 08.11. -én igényeltük a szolgáltatást és 08.19. én kötötték be. :F

[ Szerkesztve ]

There's only one thing that hurts people more than lies. It's saying out loud the truth and facts.

(#97172) petne válasza AsakuraDave (#97171) üzenetére


petne
őstag

Akkor fogod megtudni, hogy micsoda, ha le tudod tölteni a számlát... addig felesleges találgatni. De szerintem ez törthónap lesz, augusztus 19-től szeptember végéig.

(#97173) anglergab válasza kabelmania27 (#97169) üzenetére


anglergab
addikt

Horizon box is szinte minden esetben 80%-os jelerősséget (10 dBm!) és 100% SNR-t (40 dB alatt!) mutatott.

[ Szerkesztve ]

(#97174) Meister


Meister
csendes tag

Valaki, akinek van iPad vagy Android párosítva a Vodafone TV App-hoz, meg tudná nézni, hogy a Pesti.Tv neki is akad-e kb egy perc után?
Köszi!

https://www.facebook.com/Meister1977

(#97175) Bobby G. válasza Meister (#97174) üzenetére


Bobby G.
senior tag

Nálam leállt kb 2-3 perc múlva. Nem tudom erre gondolsz-e.... (Android)

[ Szerkesztve ]

(#97176) picsirti válasza Meister (#97174) üzenetére


picsirti
tag

Szintén megáll 2-3 perc után. (iphone X)

(#97177) petne válasza Meister (#97174) üzenetére


petne
őstag

Nekem 20 perce rendben megy és Samsung note 10+.

(#97178) tomp


tomp
félisten

7 technikusi kelléket összeszedtem. Lassan nyithatnék egy boltot. :DDD

Ez csak annyi amennyit ők hagytak itt. Ehhez még hozzájönnek a saját cuccaim... :DD

(#97179) cof válasza tomp (#97178) üzenetére


cof
veterán

Már megint kivetted az izolátort lefogadom.

Nem is akarod, hogy jó legyen csak gyűjtöd a cuccukat. :D

[ Szerkesztve ]

Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok

(#97180) Livius


Livius
őstag

Nemrég volt téma itt a fórumban valakiknél, hogy már lassan fél éve a Voda net sebességek eléggé elmaradnak a kínált pl 500 Mbit/s-hez képest, és csak stabilan a garantált sebesség van meg, és reklamálni se érdemes mert az bizony megvan. Akkor volt téma, hogy az NMHH gyakori kérdésekben erről van is már infó, hogy a szolgáltató olyan nagyon egyszerűen nem pattinthat le ilyen garantált minimum dumákkal egy ilyen hibabejelentést. Most a Digis fórumban egy teljesen más szálon egy fórumtárs megosztotta ebben a témában kapott válaszát az NMHH-tól, és számunkra igen érdekes és pozitív értelmű a válasz.

[link]

"Általában igaz az, hogy amennyiben az előfizető (tapasztalata szerint) a szolgáltatást nem tudja az előfizetői szerződés szerint igénybe venni, akkor hibabejelentés tehet. Ez természetesen vonatkozik az internet-hozzáférési szolgáltatás le- és feltöltési sebességére is. A bejelentést a szolgáltatónak nyilvántartásba kell vennie és el kell végeznie a behatárolást (valós-e a hiba? ha igen, a szolgáltató érdekkörébe tartozik-e?) és az előfizetőt ennek az eredményéről tájékoztatnia kell 48 órán belül (kivéve, ha a hibát valósnak és az érdekkörébe tartozónak ítéli és az elhárításhoz nem szükséges az előfizető közreműködése, mert akkor az értesítés nem kötelező) valamint a valós és érdekkörébe tartozó hibát maximum 72 órán (vagy az ÁSZF-ben szereplő időn, ha az kevesebb) belül el kell hárítania. Ezt az eljárásrendet kell követnie akkor is, ha az előfizető a le- és feltöltési sebesség szerződéstől elmaradását jelenti be. Nem teheti meg azt, hogy egy hibabejelentést fel sem vesz, a behatárolás nyomán kell azt megállapítania, hogy a hiba valós-e. Az internet-hozzáférési szolgáltatásnál a szolgáltató nem csak a garantált sebességre szerződik. Az igaz, hogy a garantált sebességnek kell minden időpontban rendelkezésre állni (kivéve a leállásokat) de az nem, hogy hogyha a garantált sebesség ugyan mindig megvan, de annál több sosem, akkor az teljesen megfelelő teljesítés lenne. A szolgáltatónak ilyen esetben is fel kell vennie a hibabejelentést és el kell végeznie a behatárolást. (Különösen markánsan igaz ez a mobilinternet esetén, ahol jogszabály jelenleg nem tiltja a 0 garantált sebesség megadását, de ettől még a ténylegesen 0 sebességű internetet megfelelőnek minősítő és a hibát már ki sem vizsgáló szolgáltató jogellenesen jár el.) Emellett valóban létezik az a szabály is, amit Ön is beidézett, és ami azt mindenképpen jelenti, hogy amennyiben egy előfizetői hozzáférési ponton a hálózat műszakilag alkalmatlan a kínált sebesség elérésére, az a szolgáltató részéről jogsértést valósít meg. (Tehát arra a végpontra azt a csomagot nem értékesítheti, akkor sem, ha elvileg nincs neki másik, akkor vagy nem köt szerződést, vagy mégiscsak kialakít egy olyan csomagot, ami megfelel a helyi adottságoknak.) Emellett azt is alátámasztja, amit fentebb írtunk: az előfizetői szerződésnek része a kínált sebesség is, tehát az előfizető tehet hibabejelentést, ha a szolgáltatást nem tudja a szerződés szerint igénybe venni. (Amit nem várhat el, az az, hogy a szolgáltatás folyamatosan a kínált sebességen üzemeljen.)"

Tehát valóban nem lehet csak annyival letudnia a szolgáltatónak az ilyet, hogy megvan a garantált, elvileg kötelező ilyen esetben mindig felvenni a hibajegyet neki, és a végén tényleg el lehet menni akár addig is, hogy bizonyítania kell a szolgáltatónak azt, hogy a hálózat egyáltalán képes-e a kínált sebesség szolgáltatására a felhasználónak, mivel csak olyan csomagot értékesíthetne, aminek a kínált sebessége elérhető, nem pedig csak a garantáltnak kell elérhetőnek lenni folyton.

[ Szerkesztve ]

Gigabyte GA-Z170-D3H, Intel Core i7-7700K, Corsair Vengeance 2x8GB DDR4-3600MHz, Intel 545s 256GB SSD, EVGA GeForce GTX 1060 GAMING 6GB

(#97181) tomp válasza cof (#97179) üzenetére


tomp
félisten

Kivettem minden csilivili kiegészítőt igen! :D
Se hpf, se izolátor.

Out kimeneten van a modem, -8dB-en a box.
A modem most mutatja a legjobb értékeket.

Lehet tényleg csak gyűjtöm? Hát na. Fizetés kiegészítés. :DDD

(#97182) woodworm válasza Livius (#97180) üzenetére


woodworm
veterán

Volt már róla szó, a szélessáv oldalán ott is van a gyik között.

(#97183) cof válasza tomp (#97181) üzenetére


cof
veterán

Kösd be az SQ702 izolátort egy darab kábellel az IN elé, hidd el nem árt az semmit. Úgyis van annyi kis darab kábeled most mint a fene. :D

Mondjuk én nem a TAP osztót használnám. Jobb a TV jelerőssége a kettes osztóval.

[ Szerkesztve ]

Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok

(#97184) nicu71 válasza Meister (#97174) üzenetére


nicu71
addikt

Nálam nem akadt,én akadtam ki ,amikor belenèztem kb másfél perc alatt.Minősíthetetlen,ótvar ,tudtam kb mire számitsak,de még azt is alulmúlta az a pár keserves pillanat

"-Te jó ég,mindjárt 8 óra!!! - Amilyen éjszakám volt,még jó hogy nem 9 !?"

(#97185) pit stop válasza sziszi-fuszi (#97081) üzenetére


pit stop
addikt

Köszönöm a választ!
Pomt egyszerűsíteni szeretném, meg csomagokban vannak ugye jobb árak.
Tv se egyszerű, mert kell 3 box/kártya...
Megversenyeztetem őket, aztán amelyik a másik alá ígér azt hiszem az lesz :))

Oroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.

(#97186) tomp válasza cof (#97183) üzenetére


tomp
félisten

Minek a kábel darab? Rá tudom kötni közvetlenül az osztóra is. :)
3fajta osztóm is van még. Egyiknek mind2 vége -4,1dB-es, másiknak mind2 -3,6dB-es, a harmadiknak mind2 vége "Out" azaz nincs ráírva csillapítási érték.
Jelenleg még marad így. Oké, hogy a mostanival kapja a leggyengébb jelerősséget a TV de mondhatni a modem értékek fontosabbak. Az pedig ezzel az "Out" kimenettel a legjobb.
A lényeg, hogy a feltöltési jelszint ne menjen 45fölé. Most 1 csatorna kivételével 41-en van. Az egyik 42.

(#97187) cof válasza tomp (#97186) üzenetére


cof
veterán

Esztétikusabb kábellel, mint toldóval.

Nekem mindegy mit csinálsz, de nem értem miért makacskodsz, és erőlteted a TAP-ot mikor annak a legnagyobb a csillapítása.

Modemértékekkel sem kellene foglalkoznod nagyon mert a TV akad, a net az jó volt mindig állításod szerint.

De ha a modemen OUT-on 47-es értéket mérsz, akkor a TAP-on már 51-52 lenne a 4-5-el több csillapítás miatt és ezért akad a TV.

Amire nincs írva semmi az is -3dB-t csillapít durván.

Az viszont tény, hogy nálad alapból gyenge jel megy be a lakásba mert nálam még kettő osztó után is rendben voltak az értékek, és a TV is. Szóval majd előbb-utóbb elkerülhetetlen lesz az erősítőre is ránézni.

[ Szerkesztve ]

Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok

(#97188) tomp válasza cof (#97187) üzenetére


tomp
félisten

Te nem nagyon érted mi a gond!
Modem értékekkel kell a legjobban foglalkoznom mivel a modem feltöltési értékei zavarják be a DVB-C vételt! Ha 46 lesz, szétesik a DVB-C!
Out kimeneten 41-42! -4,1dB-es csillapítással lesz egy idő után 46-47-49! Sebességben akkor sincs gond csak "Nincs jel" állapot lesz DVB-C-n!
Megnéztem amúgy közvetlenül a bejövő kábelen a modemet. Fix 40 volt a feltöltési! Out kimeneten 41. A 4. csatorna van csak 42-n.
Soha nem írtam, hogy Out-on van 47! :)
Épp ellenkezőleg. Out-on a valaha mért legjobb!

(#97189) cof válasza tomp (#97188) üzenetére


cof
veterán

A modem értékek csak arra a csatlakozásra érvényesek amin mérsz, ezért nem mérvadó már a TAP-on.

Pl. ha most 42 az OUT-on, akkor a TAP-on már 46 körül lenne.

Most az a lényeg, hogy 46 fölé ne menjen, mert akkor a TAP-on már 49-50 lenne az érték.

Ezért jó a kettes osztó, mert mind kettő kimeneten egyforma a csillapítás.

Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok

(#97190) tomp válasza cof (#97189) üzenetére


tomp
félisten

Igen egyforma annál mégis egy idő után elkezdett elmászni a feltöltési érték felfelé.
Azon alapból 44 volt ilyen melegben.
Azaz lehet, hogy a sima 2-es osztóval mind2 kimenet -4,1dB-en menne de akkor ott már eleve rosszabb lenne a feltöltési. E mellett ha elkezd felfelé mozogni szinte azonnal bezavarná a TV-t. Ha a net feltöltési értéke emelkedik, TV-n változatlan a jelerősség. Akkor esik le 0-ra ha a magasabb feltöltési mellett lesz upload a neten.

(#97191) Terentius


Terentius
őstag

Sziasztok!
Ha előfizetés mellé rendeltem egy tévét és nem vagyok megelégedve vele akkor ugyanúgy él a 14 napos elállás joga? A TV t az előfizetés mellé részletre vettem nulla százalékos konstrukcióban.

Poco F5 12/256 Gb

(#97192) troland26


troland26
őstag

Srácok
Van egy tv-m a szülői házba amit kb fél éve nem használtam , rendesen fizetem az előfizetést . Viszont ma be akartam üzemelni és azt írja a kártya érvényessége lejárt . Van valami trükk , hogy működésre bírjam ?

[ Szerkesztve ]

(#97193) kabelmania27 válasza pit stop (#97185) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Első kártya/box ingyenes, második/harmadikat ha kérsz minden adást tudsz nézni, kártya/box nélkül kódolatlan dvb-c és az analógok bejönnek ha a tévében van mpeg4 dvb-c tuner. Médiacardhoz CI+ modulfogadó szükséges, kártyának az az előnye hogy saját csatornasorrendet tudsz beállítani.
1270-es számon vagy ügyfélszolgálati irodába rendeled meg a szolgáltatást hamarabb bekötik.

[ Szerkesztve ]

(#97194) blakey válasza cof (#97183) üzenetére


blakey
titán

Az, hogy az izolátor nem árt, tudbék mesélni. Röviden, nálam konkrétan rossz volt az adás az alsó frekiken, minden külső zajt összeszedett, főleg az érzékenyebb tunerrel rendelkező TV-k esetében.

"Eladó: X96 Max+ Amlogic box" - *** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***

(#97195) cof válasza blakey (#97194) üzenetére


cof
veterán

Hát ha 10-ből 10 izolátor ezt csinálta nálad akkor igen, úgy működött ott azon a helyen mint egy antenna. De egy izolátor nem referencia, akkor az hibás volt, vagy valami gagyi.

[ Szerkesztve ]

Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok

(#97196) LouiS22 válasza Terentius (#97191) üzenetére


LouiS22
veterán

Netes vásárlás/telefonos rendelés esetén igen, hiszen nem volt személyesen jelen, nem tudtál meggyőződni a termékről fizikai valójában. De érdemes lenne elolvasni a (vélhetően) mailben kapott szerződést, egészen biztosan tartalmaznia kell egy erre vonatkozó szakaszt.

Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!

(#97198) Bobby G. válasza LouiS22 (#97196) üzenetére


Bobby G.
senior tag

Azért nem viszik túlzásba, elég sablon amit küldenek:

" Elállás, felmondás
Az Előfizető az Előfizetői Szerződés megkötésétől számított 14 napon belül hátrányos jogkövetkezmények és indokolás nélkül jogosult elállni az Előfizetői Szerződéstől. Ha a Szolgáltató az Előfizetői Szerződés teljesítését már az elállási jog gyakorlására nyitva álló határidőn belül megkezdi, úgy az Előfizetőt az Előfizetői Szerződés megkötésétől számított 14 napon belül indokolás nélküli, azonnali hatályú felmondási jog illeti meg. Mobilinternet-hozzáférés, mobil rádiótelefon-szolgáltatásra kötött Előfizetői Szerződés esetén az Előfizető a Szolgáltatás nyújtásának megkezdésétől számított 14 napon belül az Előfizetői Szerződést azonnali hatállyal felmondhatja, ha az Előfizetői Szerződés további teljesítéséhez fűződő érdeke azon okból szűnt meg, hogy az Előfizetői Szerződésben megjelölt igénybevételi helyen (cím, annak hiányában helyrajzi szám) a Szolgáltatás minősége nem felel meg az Előfizetői Szerződésben foglaltaknak, vagy a Szolgáltatás nem vehető igénybe. Felmondás esetén az Előfizetőnek a szerződéskötéstől a felmondásig eltelt időre járó arányos havi díjat, valamint forgalomarányos díjat tartalmazó szolgáltatás esetében az Előfizető által ténylegesen felhasznált forgalom díját, vagy a Szolgáltatással igénybe vett eseti díjas egyéb szolgáltatások ellenértékét szükséges megfizetnie. A Szolgáltató a szolgáltatástól való elállás esetén 3 havi előfizetési díjnak megfelelő összegű kártalanítást jogosult felszámítani előfizetésenként.
Az elállási, illetve felmondási jog gyakorlása esetén Ön csak a már nyújtott szolgáltatások ellenértékét köteles megfizetni (egyszeri díjak, forgalmi díj, videotár (VOD) használati díja, interaktív játékok díjai, eszközök kártérítési díja, stb.), illetve az Önnek átadott eszközöket az elállási vagy felmondási jog gyakorlását követő legkésőbb 14 napon belül visszaszolgáltatni. "

(#97199) blakey válasza cof (#97195) üzenetére


blakey
titán

Sony tunerje nem tolerálta, ugyanott, ugyanazon a helyen, ugyanazzal az antennával az LG-nek nem volt gondja, a Panasonic sem nagyon kekeckedett, Philipsen, Samsungon már nem próbáltam, ott már ki volt szedve :) . Sok TV volt ugyanott, ugyanazokkal a kábelekkel, sok esetben az izolátor semmit sem segít és sok esetben rosszabb eredmény születik. Ha nem muszáj akkor felesleges használni. Sok cuccom van kébeltévéhez, mert érdekelt a téma és beszereztem a krimpelőtől kezdve a csatlakozókon, osztókon, leválasztokon át szinte mindent. Hónapokig teszteltem, próbálkoztam, több márkájú TV-t is kipróbáltam, stb. Néhány évvel ezelőtt itt is meséltem, végeredmény az lett, hogy a Sony tuner eléggé érzékeny, finoman szólva, szóval sz@r :) , izolátor nem kell ha nem muszáj, inkább rontani szokott a helyzeten és igen, vannak környékek, külső hatások amik csak akkor játsznak szerepet ha ilyen dolgokat kipróbálsz, egyébként fel sem merül benned, hogy ilyen is lehetséges.

"Eladó: X96 Max+ Amlogic box" - *** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***

(#97200) cof válasza blakey (#97199) üzenetére


cof
veterán

Na igen, a jó kis Sony tuner. Nálam is az van az USB tuneren, és hát az elődje Panasonic volt az nem volt ennyire érzékeny a jelre mint a Sony.

Viszont néha szükséges az izolátor, nálam amikor PC-n TV-t néztem akkor már vibrált, csíkozódott az LCD amikor rádugtam a koaxot az USB tunerre, meg az egyik tuneremet valószínűleg az UPC túlfesze nyírta ki. Oda mindenképpen vennék ahol szikrázik az antenna dugó külső árnyékolása amikor bedugjuk a TV-be.

Egyébként nem is a segítség miatt kell alkalmazni hanem megelőzés. mert segíteni a vételen/jelen semmit sem fog. De olyat is láttam már, hogy valakinél fordítva volt bekötve, és akkor nem tölti be a funckióját normálisan.

[ Szerkesztve ]

Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.