Hirdetés

2024. május 12., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-23 11:57:24

LOGOUT.hu

Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#66501) pjen


pjen
félisten

Üdv Urak,kérdeznék z uj média törvénnyel kapcsolatban.Előfizetésem egy csomag,Tv,net és teló.Ezért fizetek X összeget,hűséggel.A csomagon belül elég kedvező árak vannak.Viszont ha lejár a hűség a net-et a telót és a HBO-t átvinném a DIGI hez.A csomag Tv előfizetési díját továbbra is meg kell kapnom(digital Gold) hűséggel,vagy a UPC kérhet lista árat? :R

(#66502) Watercolour válasza pjen (#66501) üzenetére


Watercolour
aktív tag

Kérhet listaárat, mivel a többi szolgáltatás megszüntetése a szerződés módosításával jár, és nem kötelezi őket arra semmi, hogy ilyen esetben tartaniuk kellene a csomagos árát bármilyen szolgáltatásnak.

(#66503) 4Grider válasza pjen (#66501) üzenetére


4Grider
nagyúr

A 6090 Ft ráadásul nem is a Digital Gold listaár, ha listaárat kapnál, akkor igencsak kapkodnád a levegőt...

(#66504) kali válasza 4Grider (#66503) üzenetére


kali
legenda

Ahogy nézem a hatályos ászf mellékletet, jelenleg 7799 Ft.

(#66505) woodworm válasza kabelmania27 (#66432) üzenetére


woodworm
veterán

"Nézd meg milyen..."

Két db 2-way splitter van a modemig, mindkettő -4,1 dB-es ágakkal. Az elsőnél a tv leágazáson van egy közdarab, ami esetleg a csillapító lehet. Nehéz elolvasni, mert a szarufa felé esik, de mintha 3 dB-es felirat lenne rajta.

Érdekes volt a probléma megoldása, mert hiába indítottam újra minden hálózati eszközt, nem volt kapcsolat, a cb saját tesztje is ezt mutatta. Mellesleg nagyon nehezen jött be az adminoldal. Amint a modemre közvetlenül a pc-t csatlakoztattam azonnal lett kapcsolat és utána a visszarakott routeren keresztül is.
CB DDoS?

[ Szerkesztve ]

(#66506) Watercolour válasza woodworm (#66505) üzenetére


Watercolour
aktív tag

"CB DDoS?"

Ha a Connect Box Puma 6-os DoS problémára gondolsz, nem hiszem, hogy ez történt nálad. Amikor DoS alatt van a CB, teljesen lefekszik minden funkcionalitása, mind hálózat (még a pingre se válaszol egyik interfészén se), mind a menedzsment, nem csak "nehezen jön be az adminoldal".

(#66507) kabelmania27 válasza woodworm (#66505) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Az értékek rendben vannak, bejövő jelszint megfelelő, a csillapítót kiveheted a tévé előtt, ha az adásoknál télen folyamatos kockásodást tapasztalsz tedd vissza. Vannak megmagyarázhatatlan jelenségek.
Ellenőrizd, hogy nem lazultak-e ki az F csatlakozók, főleg a modemnél szokott előfordulni.
pjen: Mivel konkurenciás területről írsz ezért lehet maradni fog a mostani gold havidíj. Amikor lejárt a hűség az irodába mond le amit leszeretnél, következő számlán ha több a díj akkor 1221 lemondás gomb után kérhetsz ügyfélmegtartót.

[ Szerkesztve ]

(#66508) pinnacle


pinnacle
nagyúr

Tényleg a Facebookon érdemes érdeklődni a UPC-nál, ott hamarabb válaszolnak. December 28-án volt internet igénylésem, idáig 2x nem tudták, hogy mi a helyezet, másodszorra azt mondták, hogy a beruházási csoportot az ügyfélszolgálat is csak emailben éri el, ezek a levelek néha elkeverednek.
UPC online-tól egyből jött a válasz.
Házunk előtt dísztégla van, azért nem tudják bekötni, mert
Ennek eredeti állapotba helyezését a felmérés keretében nem tudtuk vállalni, így a beüzemelés nem történt meg.

Ez mit jelent? UPC-nél, hogy kötik be a földkábelt dísztégla esetén? Betonnal öntik ki a helyét? Utcán ilyen Viacolor téglával dolgozó munkások azt mondták, ezt simán fel lehet szedni, mert nincs rögzítve, legfeljebb az első téglát kell összetörni. Illetve a házunk előtt UPC akna is van, nem lehet a járda alatt behúzni a védőcsövet? Az a gond, hogy nekünk még régen simán csak beásták a földbe a koax+telefon kábelt, nem védőcsőben vezették be.
Szomszéd családi házba be van kötve az optika. Nekünk senki sem szólt. UPC alvállalkozói saját hatáskörben döntik el, hogy kinek kötik be és kinek nem?

Rákérdeztem, hogy idáig miért nem válaszoltak a megkeresésemre. Azért ez tényleg durva.

Rendszereinkben úgy látjuk, hogy a december végén tett megkeresésedben kollégáink nem kaptak választ ebben illetékes munkatársaiktól, ezért az ügy lezárásra került, miután nem tudtak érdemben tájékoztatni. Az okozott kellemetlenségért elnézést kérünk!

Ezt nem is értem, ha a beruházási csoport nem válaszol, akkor lezárják úgy az ügyet, hogy nekem nem is szólnak, miközben már 2x is kerestem őket?

[ Szerkesztve ]

(#66509) szabogabor10 válasza Watercolour (#66492) üzenetére


szabogabor10
veterán

Köszi szépen, fogok írni nekik.

iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen

(#66510) modi


modi
tag

Napokban került napvilágra a Fox megszűnése. A szolgáltatók még be sem jelentették, hogy Április 30-cal mi a tervük.
Szerintem addig felesleges a törvényel foglalkozni.
Igazi magyar emberi szokás,hogy mindjárt azt keressük hogyan bújunk ki egy hűségből, amikor szolgáltatón kivüli okok miatt kerül ki egy csatorna.
Vagy ködbért kiáltunk pár perces leállásért stb....

Több csatorna megszünt az elmúlt idöszakban.
Disney Junior, Sport M, C8, Sundance Channel stb...
Még sem volt tömeges elvándorlás...
Akkor miért nem volt ez irányú eszmecsere?

(#66511) szabogabor10 válasza modi (#66510) üzenetére


szabogabor10
veterán

Itt nem az elvándorlásról van szó, hanem hogy van-e lehetőség felmondani a hűséget. Márpedig ha a törvény nem fogalmaz egyértelműen (nem), akkor jogtanácsot kell kérni. Az meg tök mindegy, hogy mit terveznek a szolgáltatók, mindenképpen változni fog a csatikiosztás.

iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen

(#66512) Watercolour válasza modi (#66510) üzenetére


Watercolour
aktív tag

Ezt a picsogást hogy mi az igazi, tipikus magyar szokás hagyjuk már a francba.

Ismerni a törvényt és tisztában lenni a jogaiddal értelmiségi szokás. Országtól függetlenül.

Szerintem az igazán magyar szokás az, amikor legyintesz mindenre és hagyod, hogy ott húzzanak le és használjanak ki, ahol akarnak, és nem foglalkozol vele.

"Akkor miért nem volt ez irányú eszmecsere?"

Mert nem kérdezte meg senki. Most is csak azért indult el "eszmecsere", mert valaki megkérdezte.

(#66509) szabogabor10
Kérlek, oszd majd meg velünk a válaszukat.

[ Szerkesztve ]

(#66513) modi válasza Watercolour (#66512) üzenetére


modi
tag

Nem legyintek dolgokra, és nagyon is figyelem a szabályokat. Csak amikor megszünik egy csatorna ,és azért kerül ki a kinálatból nem biztos,hogy pattogni fogok. Nem a Foxért szerzödtem a UPC vel ráadásul kevesebb csatorna kinálat volt akkoriban.
Helyes, hogy utána nézznek a törvénynek és azt többieknek is tuttára adják.

De pl, amikor korábban emlitett csatornák megszünése még szó nem volt, és be került a Viasat3 HD, senki nem nehezményezte.
Vagy most a Eurosport 3,4,5.

Az biztos, ha ilyen ütemben szünnek meg a csatornák, és kerülnek ki, el kellene most már bövités illetve Pótlásuk. És jó lenne ha ez a HD irányba menne el...

Ugyan kicsit off. Miért van az,hogy ilyenkor mindenki "tudja" a jogait, és az értemiségre utalnak. De ha pl.be ülnek ezek az értelmiségi emberek az autóba, mindjárt elfelejtik a szabályokat, és az értelmiséget.

Egyébként pont jogorvoslatért fordulnának épp. Vagyis éppen nem ismert senki számára itt a törvény..
Vagyis akkor most mi van!?

[ Szerkesztve ]

(#66514) Toth_Jani válasza Watercolour (#66500) üzenetére


Toth_Jani
őstag

Ha létrehozok egy TV csatornát amit a szolgáltatoknak havi 10 forintért adok át továbbításra, de 1 hónap múlva azt mondom nem éri meg, akkor az ország összes TV előfizetője mentesül a hűség alól? :F
Azért kíváncsi leszek az Állami Mindig TV szerződést a FOX miatt hányan mondhatják fel?? :)

[ Szerkesztve ]

(#66515) Lazarski válasza modi (#66513) üzenetére


Lazarski
kezdő

"Csak amikor megszünik egy csatorna ,és azért kerül ki a kinálatból nem biztos,hogy pattogni fogok."
Nem pattog senki, csak szeretné jobban megérteni a saját és a szolgáltató jogait. Szerintem ez egy jogos igény.
A szolgáltatókat általában saját jogi osztály támogatja, az ügyfeleket meg gyakorlatilag senki. Ezt a helyzetet ki is használják, ezért jó ha egy ilyen fórumon kiderülnek az ilyen-olyan információk. Te már kívülről fújod az ÁSZF-et és egyéb ügyfeleket érintő dokumentumokat(amit persze havi szinten itt-ott megváltoztatnak)? Aha, ok... :)

"Nem a Foxért szerzödtem a UPC vel ráadásul kevesebb csatorna kinálat volt akkoriban."
Neked lehet igen, de ez nem feltétlen mindenkire igaz, mert attól is függ, hogy mikor szerződött. Az elérhető csatornák számát nagyjából havonta váltogatják, ami már önmagában zavaró. Ha valami bekerül, akkor az leginkább azért, mert a konkurencia is betette.

Az autóvezetési képesség teljesen független attól, hogy valaki értelmiségi vagy sem, tehát teljesen logikátlan az érvelésed. Watercolour csak arra próbált utalni, hogy aki értelmiségi az képes kell legyen megvédeni a jogait, értelmezni jogszabályokat, ami nem jelenti azt, hogy ne lehetne itt megbeszélni egymással, vagy felhívni valamire a figyelmet.

(#66516) Watercolour válasza Toth_Jani (#66514) üzenetére


Watercolour
aktív tag

"Ha létrehozok egy TV csatornát amit a szolgáltatoknak havi 10 forintért adok át továbbításra, de 1 hónap múlva azt mondom nem éri meg, akkor az ország összes TV előfizetője mentesül a hűség alól?"

Amit felvázoltál több okból életszerűtlen:
- TV csatornát létrehozni sem technikailag, sem jogilag nem annyi, hogy én gondolok egyet és létrehozok egy TV csatornát.
- Még ha nem is lenne rengeteg technikai és jogi kihívás benne, olyan irtózatos beruházásokról van szó, hogy senki nem fog csak úgy csatornákat gyártani.
- Attól, hogy te 10 forintért adnád a vadiúj csatornádat, a kutyának sem kellene, mert nincs rá valódi igény, tehát nem fizetne neked semmilyen szolgáltató.
- Ha esetleg valami isteni csoda folytán mégis, igen komoly szerződéseket kellene kötnöd ezekkel a szolgáltatókkal, feltehetőleg rád nézve nagyon komoly következményekkel, ha te azt felbontanád idő előtt.

Ha pedig idáig eljutottál, lenyelted a súlyos jogi következményeket, százmilliós-milliárdos kötbéreket, akkor igen, elérted a célod, rákényszerítetted a szolgáltatókat egyoldalú szerződésmódosításra, és igen, lehetőséget adtál az előfizetőknek, hogy felmondják határozott idejű TV előfizetéseiket.
Hát nem megérte?

Arról nem is beszélve, hogy hiába a lehetőség, senki nem fog élni vele, mert nagyon ritka az olyan ember, aki egyrészt tisztában van a jogaival ilyen esetben vagy hajlandó megismerni azokat, másrészt valóban van igénye arra, hogy egy csatorna miatt felmondja a határozott idejű szerződését.

Igazából az egész hozzászólásod egy értelmetlen sarkítás. Ha nem értesz velem egyet, nagyon szívesen elolvasom az érvelésed, illetve a vonatkozó törvények általad történő értelmezését.

"Azért kíváncsi leszek az Állami Mindig TV szerződést a FOX miatt hányan mondhatják fel??"
Nem tudom, hogy ez a kérdés mit jelent és hogyan kapcsolódik a témához. Mivel a törvény minden szolgáltatóra vonatkozik, így minden szolgáltatót érint, aki egyoldalúan szerződést módosít a törvényben meghatározott okokból.

(#66513) modi
Értetlenül állok a kis autós anekdotád előtt.

[ Szerkesztve ]

(#66517) modi


modi
tag

Az biztos,hogy nem volna baj ,hogy ha az ide vonatkozó törvény t pontosan lehetne ismerni.

Viszont a Fox csatornát működtető cég, eljárhatna úgyan úgy mint az Mtv, Comedy stb..
üzemeltető Viacom a Viva megszünésének esetében, Elvett, de adott is. Visszakerülhetet az RTL Spike miatt elvett Mtv Hits.

Nem mindug a konkurencia miatt kerülnek be csatornák, vagy bővitenek.
A Fox pl. Digin nincs. A Digisport meg a Telekomon, UPC n nincs. És folytathatnánk a sort...

Azért megnézhetjük,amikor a UPC kábelen indult a Digitális csomag,mennyi csatornával és mennyi pénzért lehetet szerzödést kötni. Ha jól emlékszem 4 HD csatorna volt (M1HD, M2HD, National Geographic CH HD angolul, HBO HD) most meg 33 HD adás van. És SD is körübelül a fele volt vagy még kevesebb a mostaninak.

De pl. 2016. ban sorba indulásuktól kezdve bekerültek a tv2 közeli csatornék, nem vettek ki helyette semmit.

Amikor leégett a Szentendrei fejállomás, még csak pár órája nem volt szolgáltatás már a ködbért emlegették a facebookon az előfizetők. Azt végül 3 nap alatt megoldották. Ezért is irtam , ,hogy a Magyarok a kibúvót keressik állandóan. Tisztelet a kivételnek.

Mindenestre a törvényt jobb ha megismeri az ember! Abban egyetértünk.

(#66518) Multibit válasza modi (#66517) üzenetére


Multibit
veterán

ködbért
:))

(#66519) z67 válasza Multibit (#66518) üzenetére


z67
őstag

Hát ha egyszer nem látták rendesen a műsort... Gondolom azt hitték az időjárás miatt.

[ Szerkesztve ]

(#66520) Apaxp


Apaxp
senior tag

Imádom a "jogi" fórumokat.
ad 1: amikor adó meszűnik, általában bekerül akínálatba egy másik.
ad 2: amikor plusz adók kerültek be áremelés nélkül, senki sem jogászkodott, nem akart szerződést bontani
ad 3: általában csomagokra (tv+net+telo) kötünk hűségszerződést. egy adó meszűnése csak a tv-t érinti. a netet és telefont nem. A felmondás viszont ilyen esetben a csomag felmondását eredményezi, tehát a szolgáltató a net+telo esetén a kedvezményes és és listaár közötti különbözetet joggal fogja behajtani.

Samsung A52s 5g dual sim, Acer E5-573G win10+linux mint

(#66521) viktorhu válasza Apaxp (#66520) üzenetére


viktorhu
veterán

Szerintem erről most kár vitatkozni. Akinek olyan súlyos törést okoz egy csatorna elvesztése, hogy úgy érzi, hogy őt most lehúzzák és kihasználják, azt jobb, ha elengedik a hűségből, mert senki nem járna jól a folytatással. Gondolom, akkor innentől nem is néz több tévét, hiszen a foxot a konkurenciától sem fogja megkapni. A többieknek meg majd kiderül, hogy mi jön a helyére, már akit érdekel egyáltalán annyira a dolog, hogy észre fogják venni egy csatorna cseréjét.

(#66522) Watercolour válasza Apaxp (#66520) üzenetére


Watercolour
aktív tag

1. Egyrészt ez közel sem mindig így van, másrészt teljesen mindegy, változott a csatornák összetétele, ezért egyoldalúan szerződést módosít a szolgáltató, tehát az ügyfélnek van lehetősége felmondani a határozott idejű szerződést.

2. Nyilvánvalóan nem, mert utána is megkapod azt a szolgáltatást, amire előfizettél. Ha eltűnik egy csatorna, akkor nem.

3. Ha elolvasod a szerződésed, explicit ki van benne emelve az egyik bekezdésben, hogy a szerződő felek (előfizető és szolgáltató) a szolgáltatásokra külön szerződést kötnek. Tehát a telefonod, TV-d és interneted jogilag 3 különböző szerződés, hiába egy csomag a gyakorlatban.
A TV szerződésed szolgáltató általi egyoldalú módosításával csak a TV szerződésedet van lehetőséged felmondani.
Ugyanakkor a szolgáltatónak ilyen esetben nincsen joga a másik két határozott idejű szerződést egyoldalúan módosítani, tehát nem emelheti meg a másik két szolgáltatás árát listárra. Jobb is, hiszen eszetlen nagy kiskapu lenne, hiszen a törvénynek pont az a célja, hogy az előfizetőt védje a szolgáltató önkényes szerződésmódosításaival szemben, így pedig még egy szopatóeszközt adna a szolgáltató kezébe.

(#66521) viktorhu
Továbbra sem arról van szó, hogy bárkiben törést okozna egy csatorna elvétele, engem konkrétan egyáltalán nem érdekel, és nem is akarok ezért szerződést bontani.
A beszélgetés arról szól, hogy a törvény ilyen esetben lehetőséget biztosít erre az előfizetőnek. A törvény célja az, hogy valamennyire védje az előfizetőt a szolgáltató önkényes szerződésmódosításaitól, illetve lehetőséget biztosítson arra, hogy ha aláírt egy határozott idejű szerződést, melyben vállalja, hogy X szolgáltatásért fizet adott összeget, és azt a szolgáltatást nem kapja meg, akkor könnyes búcsút vehessen a szolgáltatótól anélkül, hogy brutális kötbért varrnának a nyakába.
Nem értem, ez egyesek számára miért ellenszenves dolog.

Arról pedig nem is beszélve, hogy egyáltalán nem értem, miért védik egyesek ennyire a szolgáltatókat. Minden eszközt bevetnek azért, hogy szopassák az előfizetőket, ahogy tudják, néha az illegalitás élén táncolva, és ha beszélgetünk egy törvényről, mely talán enyhe hátrányt okoz a szolgáltatónak az előfizetővel szemben bizonyos esetben, fel vannak háborodva.

Például velem is, és pár napja írta valaki, hogy vele is eljátszották azt, hogy hazudoznak arról, hogy nem kötelesek kötbért fizetni, ha a hiba az előfizető lakásán kívül van, a "külső hálózatban".
-

[ Szerkesztve ]

(#66523) Maarki


Maarki
aktív tag

Sziasztok!

Kérdéssel fordulnék hozzátok remélem tudtok segíteni.

Ilyet hallottam nem tudom ,hogy igaz-e vagy csak pletyka.

Szóval igaz ,hogy korlátlan az internet de az apró betűs részben mégsem mert nézik az adat forgalmad és ha folyamatosan túl léped a 300gb akkor korlátozásban ( sávszél, adatmenyiség) részesítenek.

Ez igaz ? Ha igen akkor nem ott kötöm meg előre is köszönöm!

üdv.: Maarki

(#66524) Lacccca87 válasza Maarki (#66523) üzenetére


Lacccca87
őstag

ÁSZF tartalmazza de a fórumról még senkit nem vertek bilincsre túlzott adatforgalomért. ( nekem speciel havi átlag 500-600GB a forgalmam, 2 felhasználó melett)

(#66525) kezo0 válasza kezo0 (#66328) üzenetére


kezo0
addikt

Csak a történeti hűség kedvéért jegyzem meg, hogy nálam most megint eltűnt a Horizon Go-ból az a négy HD csatorna, amelyek bekerülését nemrég jeleztem... Nem értem, mi történik ezzel a Go-val.
Éjjel teljesen használhatatlan volt, a csatornák legalább felénél az EPG infókat sem töltötte be, és ezeket a csatornákat nézni sem engedte, mondván, nincs hozzá jogosultságom.
Megbízhatatlan, kiszámíthatatlan szolgáltatás. Kár érte, mert amúgy egy jó dolog lenne.

Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

(#66526) Geri89


Geri89
aktív tag

Sziasztok! Korábban kérdeztem itt otthoni szolgáltatásokkal kapcsolatban.. Nos tovább alkudozni nem sikerült, kb. 6400 Ft-ért adnak most majd 120-as netet, digital bronz+hd csomagot, vezetékes telefont (erre nincs szükségünk), illetve 1 gb mobilnetet (erre szintén semmi szükség). Az ügyintéző szerint az 1 gb net nélkül drágább lett volna a csomag... Nos most küldték a szerződést, amiben tételesen vannak a szolgáltatások, a mobilnet kb 1400 Ft/hó.

Nos a kérdésem az lenne, hogy oké, most aláírom az 1 évet.. Másnap a CSAK mobilnetet van lehetőség lemondani? Ilyenkor mennyi kötbér lenne? Elvileg akkor még nem vettem igénybe sok kedvezményt.. Jó a gondolatmenet? :R

[ Szerkesztve ]

(#66527) Tuya


Tuya
tag

Sziasztok!

UPC Horizon box külső HDD kérdés (elhiszem,hogy le van írva valahol,de amíg egy troll beírja,hogy a google a barátom meg olvassak vissza....na de nem megyek bele).

2 kérdés:
-Mekkora külső HDD-t lehet csatlakoztatni?Valahol olvastam,hogy 160-500 giga...pont ilyenem nincs, esetleg más méret is összejött valakinek, pl nagyobb pendrive, stb....

-Ha régi vinyót szerzek akkor az áramellátást rack-el oldjam meg,külső táp...vagy van valami átalakító kábel USB-re?

Köszi!

(#66528) merqree válasza Tuya (#66527) üzenetére


merqree
őstag

Az itteni kereső is használható ám:

UPC-s leírás

[ Szerkesztve ]

(#66529) ztsoft válasza Tuya (#66527) üzenetére


ztsoft
őstag

Szia!

esetleg más méret is összejött valakinek, pl nagyobb pendrive
Igen, teszt jelleggel egy 4GB-os pendrive-ot használtam, de a mérete miatt, nem alkalmas egy teljes műsor rögzítésére. Viszont egy 2,5" 80GB-os HDD, USB-s házzal elég volt az F1-es szabadedzés rögzítésére, ami nagyjából 2 óra volt (azt nem tudom, hogy mennyi szabad hely maradt még rajta).

Ha régi vinyót szerzek akkor az áramellátást rack-el oldjam meg,külső táp
Igen. Az USB csak a 2,5" HDD-ek képes ellátni (5V-al), a 3,5"-os HDD-nek már kell a 12V is, amit az USB nem biztosít.

vagy van valami átalakító kábel USB-re?
Igen, létezik ilyen is, így már használható a nagy 3,5" HDD is, nekem egy ilyen van [link].

Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.

(#66530) pjen válasza Tuya (#66527) üzenetére


pjen
félisten

A pent a sebessége miatt nem nagyon szereti.A HDD táp az kérdéses.vanamelyik 2,5 ös elmegy 1 USB röl,van amelyik nem,ez kábel függő is.A 3,5" nak mindenképpen kell táp.De ez csak az én tapasztalatom.

(#66531) Abysmal


Abysmal
aktív tag

Sziasztok!
Tavaly nyáron úgy jártam, hogy Ausztriába, majd Csehországba mentem és a UPC-s SIM kártyám nem volt hajlandó felkapcsolódni az ottani hálózatokra. Így ezzel a SIM-mel nem csak netem nem volt, de még hívni se bírtam senkit ez idő alatt.
A telefon egy Xiaomi Redmi Note 3 Pro, tehát dual SIM-es. A UPC-s csak másodlagos SIM-ként van használva, mobilnethez. Az elsődleges egy Telekomos SIM, ami minden gond nélkül csatlakozott az ottani hálózatokhoz, ment a roaming. Pár héten belül újra megyek Ausztriába, és jó volna, ha most nem lenne ezzel gond.
A Nemzetközi adatbarangolás be volt kapcsolva, másmilyen erre vonatkozó beállítást nem láttam. Valakinek van valami ötlete, hogy mi lehetett a gond, és hogy tudom megoldani?

(#66532) pjen válasza Abysmal (#66531) üzenetére


pjen
félisten

Mért nem hívod a UPC-t,ők biztos tudják.

(#66533) Gubek-Einste válasza Maarki (#66523) üzenetére


Gubek-Einste
Topikgazda

Van ilyen kitétel de már évek óta nem alkalmazzák, havi több TB-s forgalomra se mondanak semmit, anno még jött figyelmeztető e-mail 80 és 100%-nál de már az sem jön.
Én pl havi szinten 2,5-3 TB forgalmat csinálok.

Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by Vodafone Internet 150 with CBN CH7465VF & Asus RT-AC65P

(#66534) rlazol


rlazol
addikt

Sziasztok!

UPC, XIV kerület. Ugye nincs NATolva az IP cím?

köszi!

Az orvosom szerint elmebajban szenvedek. Ez butaság. Minden percét élvezem!

(#66535) 4Grider válasza rlazol (#66534) üzenetére


4Grider
nagyúr

NAT-olt ip-t nem ad a UPC. De ipv4 helyett simán adhatnak ipv6-ot...

(#66536) Watercolour válasza 4Grider (#66535) üzenetére


Watercolour
aktív tag

Ez technikailag nem igaz, ha "áttesznek IPv6-ra", akkor az IPv4-et NATolva és tunnelezve kapod.

(#66534) rlazol
Ennyi információból nem tudjuk megmondani, nem területfüggő. Valószínűleg véletlenszerűen választják ki időnként azokat az előfizetőket, akiket DS Lite IPv6-ra váltanak.
Lépj be a modemed (vagy ha modem módban van és saját routert használsz, akkor a saját routered) adminfelületére, és nézd meg a WAN interfész IP címét.
(Ha modem módban van a szolgáltatói eszközöd, akkor biztosan nincs NATolva, mert bekapcsolt DS Lite esetén nem tudod modem módba tenni.)

[ Szerkesztve ]

(#66537) rlazol válasza Watercolour (#66536) üzenetére


rlazol
addikt

Megnéztem a routerből, azonos a külső honlapok által látottakkal.
A gondom az, hogy a NASomat kívülről vagy webes felületről látom, hálózati meghajtóként nem. Belső hálóról megy. Ugyanezekkel beállításokkal a DIGInél ment.

Ha jól értem, amit írtál, biztosan nem vagyok DSlite IPv6 ban sem, ugye?

Az orvosom szerint elmebajban szenvedek. Ez butaság. Minden percét élvezem!

(#66538) 4Grider válasza rlazol (#66537) üzenetére


4Grider
nagyúr

Ha a webes felületét látod, akkor ott nincs nat.

(#66539) rlazol válasza 4Grider (#66538) üzenetére


rlazol
addikt

másik topikban kapott tanács eredményeképp kiderült, hogy csak az 5001-es port van nyitva, pedig a router elvileg a többit is engedné. Valahogy elakadna a connect boxban? Mit lehet tenni?

Az orvosom szerint elmebajban szenvedek. Ez butaság. Minden percét élvezem!

(#66540) szabogabor10


szabogabor10
veterán

Páran furán állnak hozzá ehhez a törvényes dologhoz. Az biztos, hogy én egy konkrét csatornakiosztásra szerződtem, így is állok hozzá. És mindenkinek így kellene hozzáállnia a saját érdekében. És ha a kiosztás megváltozik, ebből következően úgy természetes, hogy elengedik az ügyfelet, ha pont egy olyan csatit raktak ki, amit szeret. Egyszerűen nem értem, miért saját maguk ellenségei sokan...

[ Szerkesztve ]

iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen

(#66541) 4Grider válasza rlazol (#66539) üzenetére


4Grider
nagyúr

Én biztos, hogy nem bíznám a port-forwardjaimat ezekre a hulladék szolgáltatói gw-ekre. Tedd modem üzemmódba és használj saját routert...

(#66542) rlazol válasza 4Grider (#66541) üzenetére


rlazol
addikt

Ha visszaolvasol kiderül, hogy pontosan ez történik.
A connect box modem módban van, mégse engedi át a szükséges portokat. :F

Az orvosom szerint elmebajban szenvedek. Ez butaság. Minden percét élvezem!

(#66543) woodworm válasza rlazol (#66542) üzenetére


woodworm
veterán

Ebben az esetben nem a modemben keresném a hibát.

(#66544) 4Grider válasza rlazol (#66542) üzenetére


4Grider
nagyúr

Ha modem üzemmódban működik, semmi köze a port-forwardhoz.

(#66545) rlazol válasza 4Grider (#66544) üzenetére


rlazol
addikt

értettem, akkor valami a routernél hibás, de eddig működött, csak a szolgáltató változott.

Az orvosom szerint elmebajban szenvedek. Ez butaság. Minden percét élvezem!

(#66546) viktorhu válasza rlazol (#66545) üzenetére


viktorhu
veterán

Lehet, hogy érdemes lenne resetelni a routert egy ilyen váltáskor, és újra beállítani.

(#66547) adika4444 válasza rlazol (#66537) üzenetére


adika4444
addikt

"hálózati meghajtóként nem. Belső hálóról megy."
Ez alatt ugye nem a Samba-s megosztást érted?

De amúgy portpróbára:
Rakj fel egy utorrentet a gépedre, állítsd be egy portra ami nem megy, nyisd ki a géped felé, majd canyouseeme.org-on tolj egy tesztet (ne a torrentkliensbe mert annak a tesztszervere már rég inaktív).

üdv, adika4444

(#66548) pinnacle válasza pinnacle (#66508) üzenetére


pinnacle
nagyúr

Most derült ki, hogy 12.28-án
kolléga sajnos nem megfelelően rögzítette a kérelmet, így a felmérés el sem indult. Ezt felé és vezetője is jeleztük.
Ez tényleg szörnyű, ha nem kérdezem meg a Facebookon, akkor ez soha nem derül ki.
Csak az a furcsa, hogy a másik kettő kolléganő sem látta, amikor érdeklődtem.

(#66549) Maarki


Maarki
aktív tag

Rendben köszönöm!

Akkor még átgondolom!

(#66550) Zimi91


Zimi91
tag

Sziasztok, a honlapon található Happy Home Mix 3-4 csomagok, viszont ha beírom a címet nem elérhető. Van rá valami opció, hogy azokon a kedvezményes árakon fizessek elő rá?!

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.