Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [oriic:] A TOP 10 legtöbb hozzászólással rendelkező PH! felhasználó
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Mr Dini:] Mindent a StreamSharkról!
- [Re:] Viber: ingyen telefonálás a mobilodon
- [Re:] Android másképp: Lineage OS és társai
- [Re:] [bambano:] Bambanő háza tája
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Útvonal
Fórumok » Hálózat, szolgáltatók » Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon) (kiemelt téma)Téma összefoglaló
Hozzászólások
pinnacle
nagyúr
Tényleg a Facebookon érdemes érdeklődni a UPC-nál, ott hamarabb válaszolnak. December 28-án volt internet igénylésem, idáig 2x nem tudták, hogy mi a helyezet, másodszorra azt mondták, hogy a beruházási csoportot az ügyfélszolgálat is csak emailben éri el, ezek a levelek néha elkeverednek.
UPC online-tól egyből jött a válasz.
Házunk előtt dísztégla van, azért nem tudják bekötni, mert
Ennek eredeti állapotba helyezését a felmérés keretében nem tudtuk vállalni, így a beüzemelés nem történt meg.
Ez mit jelent? UPC-nél, hogy kötik be a földkábelt dísztégla esetén? Betonnal öntik ki a helyét? Utcán ilyen Viacolor téglával dolgozó munkások azt mondták, ezt simán fel lehet szedni, mert nincs rögzítve, legfeljebb az első téglát kell összetörni. Illetve a házunk előtt UPC akna is van, nem lehet a járda alatt behúzni a védőcsövet? Az a gond, hogy nekünk még régen simán csak beásták a földbe a koax+telefon kábelt, nem védőcsőben vezették be.
Szomszéd családi házba be van kötve az optika. Nekünk senki sem szólt. UPC alvállalkozói saját hatáskörben döntik el, hogy kinek kötik be és kinek nem?
Rákérdeztem, hogy idáig miért nem válaszoltak a megkeresésemre. Azért ez tényleg durva.
Rendszereinkben úgy látjuk, hogy a december végén tett megkeresésedben kollégáink nem kaptak választ ebben illetékes munkatársaiktól, ezért az ügy lezárásra került, miután nem tudtak érdemben tájékoztatni. Az okozott kellemetlenségért elnézést kérünk!
Ezt nem is értem, ha a beruházási csoport nem válaszol, akkor lezárják úgy az ügyet, hogy nekem nem is szólnak, miközben már 2x is kerestem őket?
[ Szerkesztve ]
Útvonal
Fórumok » Hálózat, szolgáltatók » Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon) (kiemelt téma)Téma tudnivalók
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Minőségi Apple Watch szíjak, 2-őt fizet 3-at vihet! Számos prémium iPhone kiegészítők kiváló áron.
- Playstation 5 / etaHEN / 3.00 FW / Cfi-1016A / (1x kibontott)
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Nvidia Shield TV PRO 2019 eladó vagy csere (még 1 hónap Alza garanciával)
- Finalmouse ULX M