Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-23 11:57:24

LOGOUT.hu

Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#48051) BoneDragon válasza spici (#48050) üzenetére


BoneDragon
veterán

Mit kell aktiválniuk? Ugye mikor bejött ez a lehetőség akkor küldtek valami kódot amit sajnos olyan email címre, ami már nem él, így nem is foglalkoztam vele. Most próbáltam regisztrálni a honlapunkon, mert vidéken vagyok és látom a WiFin, hogy itt is van upc. Szóval fogalmam sincs hogy működik ez.

Próbáltam már azzal is. Semmit se fogad el.

[ Szerkesztve ]

(#48052) tomp


tomp
félisten

Ha a HD+DVR mellé akarok egy jövő boxát(horizont) akkor most pontosan mennyi ha ugyan úgy akarok arra is HD-t? 890 vagy 1550Ft? Mert nálam az egyik oldalon az egyik a másik oldalon a másik összeg szerepel.

(#48053) spici válasza BoneDragon (#48051) üzenetére


spici
tag

Mióta él a szolgáltatásod?

(#48054) BoneDragon válasza spici (#48053) üzenetére


BoneDragon
veterán

Mármint ez az upc WiFi vagy mire gondolsz? Az az elejétől mivel már 10+ éve náluk vagyok

(#48055) Handball94 válasza tomp (#48052) üzenetére


Handball94
aktív tag

1550 szokott lenni a plusz HD-s box, esetleg ha további hűseget aláírsz lehet rajta alkudni

(#48056) tomp válasza Handball94 (#48055) üzenetére


tomp
félisten

Erre a horizontális boxra hűséget? Áá nem kínzom magam. :DDD

(#48057) Handball94 válasza tomp (#48056) üzenetére


Handball94
aktív tag

Már az is fura volt, hogy ilyet akarsz. :))

(#48058) ztsoft válasza tomp (#48052) üzenetére


ztsoft
őstag

Nekem első box-nak, plusz HD csomag (1,167 hónap) 3334,35 Ft, sem az összeget, sem azt, hogy miért számlázták ki, nem tudták megmondani, technikai problémára hivatkoztak.

Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.

(#48059) tomp válasza Handball94 (#48057) üzenetére


tomp
félisten

Hát most mondjam az, hogy nem hiszem el a leírtakat? Mármint, hogy lehet valami ennyire hulladék?
1hónapot valahogyan végig szenvedek vele aztán ahogyan ők szokták én is ledobom nekik a földre a boxot dobozzal együtt. A dobás miatt úgysem veszítene az értékéből...

(#48060) bostone


bostone
addikt

Sziasztok!

Kisfalunkban a upc bőszen rögzíti a kábeleket oszlopról-oszlopra. Hol lehet utánajárni, hogy mikor lesz ebből szolgáltatás?

Mennyire vagytok megelégedve a tv-vel, internettel, telefonnal.
(Anno egy ismerősöm otthagyta őket, mert ha pénteken probléma lépett fel, azt legközelebb hétfőn javították ki, azaz nem volt sem tv, sem internet, sem telefon hétvégén.)

(#48061) Intruder2k5 válasza bostone (#48060) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

Szia!

Hááát, az ilyesmit elég nehéz megtudni, mivel erről az ügyfeleseknek se nagyon van tudomásuk, aki viszont tudja, az meg nem ügyfelezik. Telefonon szerintem ez tuti nem megy, talán ha emailt írsz nekik, akkor van rá esély, hogy valóban utána érdeklődnek az illetékeseknél, de azért ne éld bele magad, szerintem majd kapsz egy általános választ, hogy majd lesz szórólap, meg ilyesmi.

A szolgáltatás nagyrészt stabil, én 4-5 éve vagyok UPC-s, nem volt komoly gondom velük. Bár ezek nyilván terület és hálózatfüggő dolgok is, ahol rosszabb a rendszer ott bizonyára több a probléma is, de ha felétek most építenek, nem hiszem, hogy új hálózattal sok gond lenne.

Már jó ideje van szombaton és vasárnap is hibaelhárítás.

(#48062) bostone válasza Intruder2k5 (#48061) üzenetére


bostone
addikt

Nem sietek, csak érdekelt volna, mikor tudok szabadulni a jelenlegi szolgáltatótól. :)

(#48063) #54715584 válasza bostone (#48060) üzenetére


#54715584
törölt tag

Az elmúlt 10 évben élvezem a szolgáltatásukat. Néhány bosszantó esettől eltekintve nem volt még gondom velük. Bár úgy tűnik a legutóbbi akciós ajánlatukkor nem feltétlenül tájékoztattak megfelelően.

(#48064) mikung válasza bostone (#48060) üzenetére


mikung
aktív tag

Körzettől függ mennyire stabil (helyi központ terheltsége, stb.).

Szeret sunnyogni - kedvezményeket ki kell nyomni belőlük, húzza ki dugja be hibaelhárítás,. ... - de amit kitaposol belőlük azt szolgáltatják. Hibaelhárításra küldtek már szervizest vasárnap este 18 -ra is (Budapest).

Telefon : Saját voipot használok, az övék csak a 1221 -re van.
TV : Megy, de az új dobozka ... hagyjuk ... adnak CI+ -os kártyát, ha a TV -d tudja fogadni, nem kell doboz.
Net : Jól megy, de valahogy mindig pont akkor tartanak karban - honlapjukat ilyenkor mobilnettel mindig megnézem anyázzak e - hajnali 3 körül mikor tolnánk a haverokkal ... se előtte se utána hónapokig. :W

(#48065) Gubek-Einste válasza mikung (#48064) üzenetére


Gubek-Einste
Topikgazda

Net : Jól megy, de valahogy mindig pont akkor tartanak karban - honlapjukat ilyenkor mobilnettel mindig megnézem anyázzak e - hajnali 3 körül mikor tolnánk a haverokkal ... se előtte se utána hónapokig. :W
Előre meg kell nézni, hogy mikor lesz a karbantartás és akkor nincsen ilyen gond :)

Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by Vodafone Internet 150 with CBN CH7465VF & Asus RT-AC65P

(#48066) kabelmania27 válasza bostone (#48060) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Üdv!
upconline@upc.hu címen kérdezd meg.

(#48067) 4Grider válasza bostone (#48060) üzenetére


4Grider
nagyúr

Nálunk stabil, jó minőségű a szolgáltatásuk. Amit utálok bennük, az az árképzésük. Ha hűséget írsz velük alá, akkor a pofátlan, sehol nem alkalmazott listaáraikra hivatkoznak, mondván abból kapsz kedvezményt a hűségért cserébe. Ha pedig lejárt a hűségidőszak, akkor szerencsére nem azokat alkalmazzák (rögtön megugrana 20-30 e Ft-ra a havidíj) hanem nagylelkűen csak évente egyszer-kétszer néhány száz Ft-ot emelgetnek a havidíjakon. Lefelé úgy válthatsz hűség után, hogy ne érje meg lefelé váltani. Hűség alatt meg a horribilis kedvezmény miatt főleg nem. Azaz mindig több szolgáltatást kell használni ahhoz, hogy "kedvező" havidíjaid legyenek. A "kedvező" az már nálam 11500 Ft havonta. Hát nem egy Digi, de ez van...

(#48068) Littoral válasza bostone (#48060) üzenetére


Littoral
aktív tag

Nálam állandó minőségű a szolgáltatásuk (vidéki kisváros elővárosa), egy univerzumban sem lehet említeni a legnagyobb vetélytársuk ún. "szolgáltatás"-ával. Ehhez a mostani problémához ugyan két bejelentés kellett, de ma (vasárnap) reggel 8-ra itt volt a szerelő és mindent elkövetett a hiba elhárításáért. Tehát hétvégén is jönnek, a médiaboxot is szombaton cserélték.

A fent részletezett hiba végül nem nálam a házban, hanem a "bálvány"-nál volt, ami az utcában egy műanyag dobozban található szerkezet. Azt kell majd "szintezni", valamelyik következő munkanapon.

[ Szerkesztve ]

(#48069) adika4444 válasza bostone (#48060) üzenetére


adika4444
addikt

hali!

Akkor már én is leírom:).
Budapest XIII. kerületéről van szó...
2010 vége óta van UPC rokonnál, és azóta kb. 3-4 szakadás lehetett egyszer egésznapos, egyszer félnapos, meg még talán 2 volt de az nálunk volt hiba...

Ami jó, hogy amikor behalt már vagy 2 alkalommal a Cisco EPC3212-es modem tápja, akkor hozott a szerelő újat, következő alkalommal meg az üfsz-en kapott rokon.

Szóval én nagyáltalánosságban elégedett vagyok a szolgáltatással. Itthon DIGI van, nyilván az ár a 4 betűsnél jelentősen kevesebb, de stabilitásban az UPC alig marad el mögötte...

üdv, adika4444

(#48070) gduck válasza bostone (#48060) üzenetére


gduck
addikt

Majd azután érdemes érdeklődni, ha már az erősítőket is felrakták ;)

(#48071) BoneDragon válasza BoneDragon (#48051) üzenetére


BoneDragon
veterán

Sikerült. Este tudtam regisztrálni gépről (érdekes, hogy telefonról nem), igaz a wifi-t nem tudtam aktiválni, mert állandóan hibát írt ki, de az is sikerült most reggel. F*sza a rendszerük...

(#48072) tjb007


tjb007
nagyúr

Új előfizetést szeretnénk kötni, a Telekom és az UPC ajánlatai közül (szívem szerint DIGI lenne, de csak ez a kettő érhető el nálunk) utóbbi ár-érték aránya jobb, szóval ő lesz a befutó. Trió M lesz a csomag, ezzel kapcsolatban lenne két (lehet nagyon hülyeségnek tűnő) a kérdésem:
1. Érdemes a WIFI Opció kérni/hagyni, vagy inkább invesztáljak be egy saját routerbe? Nem fogják X idő után kiszámlázni? Ugyan nem írják sehol, hogy igen, de az ördög nem alszik.
2. A MyPrime-ra a Trio M csomag oldalán 0 forintos havidíjat ír, ha meg rámegyek a részletekre 12 hónapos határozott idejű szerződést a 2. hónaptól 1490 forintos havidíjjal. Most akkor van vagy nincs havidíj? Mert a többi kiegészítő szolgáltatásnál teljesen egyértelmű, hogy mi a helyzet, minden fel van tüntetve, ennél viszont nincs.

(#48073) #54715584


#54715584
törölt tag

Közben engem is utolért az IPv6. 2 oldallal van bajom. Az egyik a társasház kezelő oldala, amivel IPv4 alatt is volt már baj, mert nagyon sokáig töltött be. Most 10 perc alatt jutottam el az egyenlegemig, de mindenhol 0-át látok, mintha nem tudta volna rendesen beszedni az adatokat az sql adatbázisból.
Ez lehet az IPv6 miatt vagy mivel egyébként is bajos ez az oldal, inkább érdeklődjek náluk?

(#48074) 4Grider válasza #54715584 (#48073) üzenetére


4Grider
nagyúr

Nincs olyan, hogy IPv6 kompatibilis weboldal. Azaz a weboldal üzemeltetőjénél kell érdeklődni, hogy miért ilyen vacak az oldaluk.

(#48075) ztsoft válasza bostone (#48060) üzenetére


ztsoft
őstag

Én a távozáson gondolkozom, az okok, mert több is van.

Ügyfélszolgálat (szeretik hülyének, analfabétának nézni az ügyfelet):
Sajnos elég sűrűn kell telefonálnom hiba miatt, így már az elején közlöm az üf-el, hogy meg tudom csinálni "Gyári beállítások" mágikus csodát, meg a "húzza ki, dogja be" csodát egyedül is, nem kell a kezemet fogni, persze nem ilyen stílusban. :)
Volt, hogy rossz település kódot adtak meg, persze, én voltam a hülye, hogy nem jegyeztem meg a sajátomat.
Internet probléma miatt a box-on akarták "Gyári beállítások", mikor kérdeztem, hogy van-e köze az internethez, közölte, hogy nincs, de már régen volt vissza állítva (úgy látszik ez van nekik kiadva).
Ők bentről nem látnak semmi hibát (így nincs is), úgy kell győzködni Őket, hogy mégis van.
Már előre megy a fenyegetőzés, ki lesz számlázva a kiszállási díj!

Hálózat (az, hogy ennyire rossz, vagy én vagyok nagyon háklis, azt nem tudom):
Eddig a 3 év alatt, három komolyabb hiba volt, amit nem, vagy nagyon sokára tudtak javítani (egyszer fizetek is kötbért), most is egy ilyen van. Nincs olyan nap, hogy minimum egyszer ne lenne hang kimaradás és/vagy kockásodás, van mikor meg is áll az adás pár másodpercre (még ha csak 3 órát nézem is), nos ha ez kis hiba, akkor én vagyok nagyon háklis, ha már fizetek érte, akkor legyen ennél jobb. Persze, mikor kijönnek, nem tapasztalható a hiba, az alatt a 10 perc alatt, tudom sietni kell, de így soha nem derül ki, hogy hol a bibi.

Eszközök:
Még ha az eszköz használható is lenne, agyon vágják a saját rendszerükkel, stabilan folyamatosan pár napot képesek menni, utána minden bajuk lesz, pl. Ubee HGW router módban nálam használhatatlan (nem mindig látják egymást az egy hálózaton lévő eszközök). Bridge módban eddig max 30 napot bírt, utána már leszakadt a hálózatról, ezzel szemben egy 7 éves TP-LINK router 4 hónap folyamatos működés után, köszöni szépen, jól van (az utolsó reset 3 éve volt, de akkor sem hiba miatt).
Pace set-top box, folyamatos használat nem éri el a 12 órát (energia takarékos módban, állítólag rendesen ki van kapcsolva), de max 30 naponként kellett neki a "Gyári beállítások". Nem beszélve a szoftver hibákról (pl. EPG, lekérés közben, amíg nem kap válsz, addig meg akasztja a box-ot, ha nem kap választ, akkor le is fagy).
Az új jövevényről meg ne is beszéljünk.

Így a vége felé egy pár kérdés. Tényleg ennyire háklis vagyok, másnál is vannak ehhez hasonló hibák és nem foglalkozik vele (persze ez a hálózatra vonatkozik)? Mert, hogy az utcából csak én jelentek hibát (ez egy kis utca, egy erősítő, összesen 13 ház, abból talán 7 van bekötve), meg, hogy ugráltatom (szívatom, már ez is elhangzott) Őket, már unják, hogy feleslegesen jönnek. Nem értem, most nem ez a munkájuk, vagy Ők is úgy vannak, mint egyes szolgálatok, ha nem kell menni sehova, akkor a központba pihiznek?

A végére csak annyit, nézz szét az interneten a UPC által bevezetett eszközök, szolgáltatások használhatóságáról, működéséről, így több információra tehetsz szert a UPC-vel kapcsolatban. Vagy itt a topikban is kereshetsz, csak pár kereső szó: Wi-Free, Horizon-Go, UPC Phone, Hitron.

Más szolgáltatókkal nem tudom össze vetni, mivel itt nincs más. Ez az én személyes véleményem arról, amit tapasztaltam!
Mint ahogy a kedves technikus is megkérdezte, idézem, "Miért vagy még itt, a UPC-nél?", nos, csak hűség miatt!

Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.

(#48076) #54715584 válasza 4Grider (#48074) üzenetére


#54715584
törölt tag

Akkor úgy tűnik hülyeséget kérdeztem. :B Köszi.

(#48077) bostone válasza ztsoft (#48075) üzenetére


bostone
addikt

A tv lehet, nem is lesz opció. (kevés műsor, sok reklám)
Azért nem szívesen fizetek, hogy reklámokat nézzek.
(Ti, hogy bírjátok???)

Nagyon köszönöm neked és a többi kedves hozzászóló véleményét, segítségét!

(#48078) #54715584 válasza bostone (#48077) üzenetére


#54715584
törölt tag

Évek óta nem nézek ker tévéket és hasonlókat, most is a nézett csatornák 99%-a nálam ismeretterjesztő.
Ott van, ahol nincs is reklám vagy max 2-3 perc, az nem vészes.
De ilyenkor is inkább felveszem, vagy kezdéskor leállítom a műsort, elszívok egy cigit, hasonlók, és utána simán áttekerem a reklámokat.
Az elején kellett megszoknom, hogy ne váltsak közben csatornát, különben oda a pause. :D

(#48079) gduck válasza ztsoft (#48075) üzenetére


gduck
addikt

Nálam is volt olyan hogy három kiszállás kellett mire kijavították a hibát. De többnyire gördülékenyen mennek a dolgok ;)

(#48080) Gubek-Einste válasza tjb007 (#48072) üzenetére


Gubek-Einste
Topikgazda

1; Már csak HGW-t adnak így a wifi mindenkinek alapból jár, modemet már senkinek sem adnak, nem lesz később sem fizetős emiatt a wifi.
Érdemes venni egy saját router-t mert a szolgáltatóinak a képességei elég gyengék.
2; Ha csomagban rendeled akkor 0 forint, ha önmagában akkor fizetős.

#48075 ztsoft
Nálam a fekete Thomson box-on egyszer kellett gyári beállítást csinálni de már vagy 5 év után, a Cisco-n még egyszer sem (ugyan azon a napon jött mind a két box).
Nálam szerencsére rendben van a hálózat így ezzel a részével nincsen gond pedig panelban lakok. Néha van 1-1 hiba, nem tartom nyilván mikor mi volt, beszólok és megcsináljál/kijönnek.
Ügyfélszolgálattal néha egy kicsit küzdeni kell de én már valami advence ügyfél lehetek, ha van ilyen, mert nem kekeckednek velem, ha valami van elhiszik, hogy az van.
Nálam Cisco EPC3925 HGW van, szerencsére, néha újraindítom magamtól teljesen indokolatlanul is, az Asus router áramszünet/firmware frissítés miatt van csak újraindítva.
A Cisco box megy akár egész nap is, nincsen semmilyen gond vele.

#48077 bostone
Felvétel és/vagy késleltetett lejátszás a reklámok legjobb ellenszere.

[ Szerkesztve ]

Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by Vodafone Internet 150 with CBN CH7465VF & Asus RT-AC65P

(#48081) mikung válasza Gubek-Einste (#48065) üzenetére


mikung
aktív tag

Tudom hogy egyéni szocproblem, csak elég idegesítő.

(#48082) mikung válasza tjb007 (#48072) üzenetére


mikung
aktív tag

Túlságosan le van korlátozva a saját eszközük, inkább használj saját routert.

(#48083) Zitronensaft válasza ztsoft (#48075) üzenetére


Zitronensaft
aktív tag

Csak egy dologra reagálnék.. az 4 évben nem emlékszem olyanra hogy nem kellett menni sehova. Vagy úgy gondolod ,hogy ha hozzád nem kell menni dolgozni,akkor ülünk és kávézgatva várjuk a hívásod??

(#48084) ztsoft válasza Zitronensaft (#48083) üzenetére


ztsoft
őstag

Pont ezért nem értem, hogy akkor miért ugráltatom Őket, nem mindegy, hogy nálam, vagy másnál vannak?
Én is így gondoltam, hogy mindig van mit csinálni.

Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.

(#48085) Cry0


Cry0
őstag

Sziasztok
nem tudom volt-e már kérdés de az upc mobilnál várható hogy lesz feltöltőkártyás lehetőség is ? :)

Iphone 15 Pro Max Kék Titán

(#48086) Gubek-Einste válasza Cry0 (#48085) üzenetére


Gubek-Einste
Topikgazda

Erről nincsen semmilyen info, esetleg írjál nekik e-mail-t ez ügyben.

Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by Vodafone Internet 150 with CBN CH7465VF & Asus RT-AC65P

(#48087) pjen válasza Cry0 (#48085) üzenetére


pjen
félisten

Nincs hűség,előfizetsz aztán lemondod , esetleg szüneteltetheted is mint a Tv-t.

(#48088) donmackó


donmackó
őstag

Mióta van hogy áramszünet után visszakapcsol a wifi a hgw-n (tc7200)? Nem igazán emlékszem hogy ez így lett volna, de most ha manuálisan (gombbal) rebootolom akkor is bekapcsol. Természetesen a bridge mód ugyanúgy aktív marad, csak a wifi kapcsol be valamiért.

Release the cable hounds!

(#48089) Intruder2k5 válasza donmackó (#48088) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

Feltételezem, hogy a WiFree miatt módosították így a szoftvert. Hogy mióta,. azt nem tudom...

(#48090) donmackó válasza Intruder2k5 (#48089) üzenetére


donmackó
őstag

Még jó hogy nem sűrűn rebootol. Csak meglepődtem hogy reggel a vihar után az online és a tel1 közötti led villog (onnan tudtam hogy megy a wifi), pedig nem kéne.

Release the cable hounds!

(#48091) BigBlackDog


BigBlackDog
veterán

Sziasztok!

Mostanában láttam, hogy mifelénk is elérhetővé vált a UPC Fiber Power 240 netes szolgáltatása. Jelenleg Telekomos 20 Mbites net van, aminek a gyakorlati maximuma 15-16 Mbit/sec. Az elmúlt 5-6 évben nem volt semmiféle vezetékcsere, földmunka a környező utcákban, így csodálkozok, hogy mégis hogyan tudja biztosítani a UPC a 240 Mbites csomagot errefelé.

A 240 Mbit/seces sebesség mennyire valószínű a gyakorlatban is a fenti körülmények mellett (agglomerációs település szélén)? Mennyire szokott kelleni harcolni, hogy legalább a garantált minimumot hozza?
Gondolom, hogy ennél a csomagnál már nem kéteres telefonkábelen "jön be a net a házba". Üvegszálat szoktak behúzni, vagy valami egyéb megoldást alkalmaznak? Saját modem használatára van lehetőség, vagy csak a szolgáltató által biztosítottat lehet igénybe venni?

Előre is köszönöm a válaszokat!

(#48092) Intruder2k5 válasza BigBlackDog (#48091) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

Szia!

A koax kábel a legkevésbé fontos szegmens ezen a területen, nálunk is azok a kábelek vannak az oszlopon, amit anno Satimex (vagy mi) felrakott úgy ~20 éve, és hibátlanul működik. UPC-nél jellemzően megvan a névleges sebesség, nem kell a garantált minimumért harcolnod. A bejövő kábel koax lesz, azon jön a net, a TV és a telefon is. Saját modemet nem, de saját routert használhatsz.

[ Szerkesztve ]

(#48093) -=RelakS=- válasza tomp (#48052) üzenetére


-=RelakS=-
veterán

Lehet tudni, hogy ez a horizon doboz mivel tud többet a mostani HD+DVR-nél?

Nem tudom én, gyors, mint az olajozott istennyila, nem melegszik túl, hajlandó 5.1-et kiadni HDMI-n...

Meg ha nézek valamit, mellette hány műsort tud rögzíteni, illetve "kikapcsolva" mennyit tud? (ha jól látom, olyan ez, mint a régi VHS? Azt nézem, amit rögzítek. Bezzeg a mostani HD DVR-nél egy rögzítés mellett nézhetek egy más valamit)

Amit látok még, hogy ennek már ethernet kell, nem koax :)

Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__

(#48094) azigazimoris


azigazimoris
aktív tag

Helyzetjelentés :-)

Nokia1611, Siemens C25, Nokia 3110, Nokia 5110, Nokia 3210, Sony Ericsson K501, Nokia E52, Motorola Defy, Lumia 920, LG Flex2, Samsung S7 Edge, Samsung S10+, S23 Ultra

(#48095) gduck válasza -=RelakS=- (#48093) üzenetére


gduck
addikt

:C :DD :C :)) :C

Bocsi, de ez nagyon jól esett ;) Ha minden jól megy, a héten írok róla részletes tesztet. Addig is egy hasonlat:
Mercedes vs Mercedes motor helyett lóval :)

[ Szerkesztve ]

(#48096) hkari


hkari
őstag

Sziasztok!

Be szeretném üzemelni asszonynál a WDR4300-as tp link routert. TC7200U modemjük van. Mik a lépések?

Első gondolom, hogy bridge módba kell tenni, viszont nekem ez a menüpont ki van szürkülve. [link]

Ez vajon mitől lehet?

Ha ez megoldódik, akkor a TC7200 és a TP link között a WAN portokba kell dugnom a kábelt? És a TP linkben, Dynamic IP-t kell válasszak, és elvileg ennyi lenne?

[ Szerkesztve ]

(#48097) azigazimoris válasza hkari (#48096) üzenetére


azigazimoris
aktív tag

Hívd fel őket vagy a my upc-n kérd, hogy állítsanak vissza ipv4 módba és lesz bridge módod, a többi menni fog.

[ Szerkesztve ]

Nokia1611, Siemens C25, Nokia 3110, Nokia 5110, Nokia 3210, Sony Ericsson K501, Nokia E52, Motorola Defy, Lumia 920, LG Flex2, Samsung S7 Edge, Samsung S10+, S23 Ultra

(#48098) petey válasza kabelmania27 (#48037) üzenetére


petey
tag

na, sikerült átállíttatni Ipv4-re. Megy youtube a tv-n, meg telón is a gmail, play áruház stb...
a felfelé értékek:
Adó száma Csatornaazonosító Zárolási állapot Frekvencia Moduláció Jelváltási sebesség Csatornatípus Teljesítmény
1 22 Zárolva 30600000 64QAM 5120000 ATDMA 50.3
2 18 Zárolva 37200000 64QAM 5120000 ATDMA 50.3
3 19 Zárolva 45000000 64QAM 5120000 ATDMA 48.8
4 20 Zárolva 52400000 64QAM 5120000 ATDMA 50.0

(#48099) hkari válasza azigazimoris (#48097) üzenetére


hkari
őstag

Köszi :)

Viszont beléptem a MyUPC-be, itt hol van ilyen beállítás? Vagy innen küldjek nekik csak üzenetet?

Szerk: Áhhá a régi típusú protokol beállítások aktiválása lesz az gondolom :)

[ Szerkesztve ]

(#48100) azigazimoris válasza petey (#48098) üzenetére


azigazimoris
aktív tag

Picit magasak az értékek, ami a melegtől lehet, hogy még roszabbodni fog. Én bejelenteném, hogy szakadozik a net munka közben, kimennek és beszintezik az erősítőt.

hkari: az lesz az :)

[ Szerkesztve ]

Nokia1611, Siemens C25, Nokia 3110, Nokia 5110, Nokia 3210, Sony Ericsson K501, Nokia E52, Motorola Defy, Lumia 920, LG Flex2, Samsung S7 Edge, Samsung S10+, S23 Ultra

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.