Hirdetés

2024. május 12., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-23 11:57:24

LOGOUT.hu

Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#116801) villifog válasza pinnacle (#116799) üzenetére


villifog
tag

A szaki aki kint volt, nem ment fel a padlásra? Mért volna a két TV-nél jelet, egyből látta volna, hogy nem stimmel valami. Nem volt nála semmi? Nem egy bonyolult a lakásban lévő hálózat. Még az oszlopokon sem kell egerésznie, hiszen optika van a lakásig.
Az elosztókat mindig helyesen kell bekötni, az iránycsatolós elosztóknál, ha a bemenetet vagy a főkimenetet felcseréled akkor a főágon nincs akkora gond, de az iránycsatolt ág teljesen rossz lesz.

"Ezek az elosztók így összevissza kötve is működnek?"
Rosszul bekötve, rosszul működnek, mint a példa is mutatja.

(#116802) pinnacle válasza pjen (#116800) üzenetére


pinnacle
nagyúr

Kíváncsi leszek, nálad, hogy megy majd.

villifog persze, hogy fent volt a padláson. Optikát kötöttek be. Kértem, hogy 2 LAN, 2 koax legyen. Ezért is fura, 1 méterre van az elosztótól az optika, koax, a távolabbi szoba meg 3 méterre, nehéz eltéveszteni, ezek szerint mégis lehet.

Mitől lehet az, hogy laptopon a wifi, ilyen nagyon gyenge, 300Mbs helyett? 4 méterre voltam a routertől, telefonnal semmi gond. Wifi adapter miatt? Mondjuk az is érdekes, hogy csak AC-re váltva, nem jelent meg az 5GHz-s wifi. Telefon nem is látta a wifit, kézzel kellett csatlakozni, lehet a gyenge biztonság miatt. Ezen a régi CB-n nem is találtam a WPA2 titkosítást. Úgy emlékszem az újabb CB-n a 2,4GHz-n, n-re váltva már jó lesz a titkosítás, régin is ezt tettem, de nem változott semmi.

[ Szerkesztve ]

(#116803) pinnacle válasza pinnacle (#116802) üzenetére


pinnacle
nagyúr

Acer Aspire 3 A317-51G-56UC laptop.

(#116804) AtaWrc


AtaWrc
aktív tag

Sziasztok.
Valakinek sikerült az Aréna4+ regisztrálni TV HD Plus csomagnál ?
Ír valami legördölű vodafon menűt, az hol jelenik meg?
Köszi a segítséget.

(#116805) cocka válasza zkozol (#116798) üzenetére


cocka
veterán

Az mi? Nekem access point van rajta kliens módban, azaz ha úgy tetszik wifi to lan és azzal műxik. Állítólag másfajta nettel is megy. :D

(#116806) MiZo1990 válasza AtaWrc (#116804) üzenetére


MiZo1990
aktív tag

Itt próbáltad?
https://arena4plus.network4.hu/register

Ez nekem nem Arena4+ kóddal/hozzáféréssel egyenértékű dolognak tűnik a Voda honlap leírása alapján:
'Az ARENA4 sporttartalmaihoz (pl. NFL, Bundesliga, Moto GP, Bellator, WWE) biztosít online visszanézhetőséget. Ráadásul a NET4 felületén számos podcast és interjú, valamint cikk is elérhető. A NET4 internetes böngészőből érhető el."

(#116807) Harbinger85


Harbinger85
aktív tag

Üdv!

Érdeklődnék, ohgy lehet-e olyat kréni hogy kábelezzék újra a lakás koaxal? Csak mert a kábelelosztást a szoba többszöri igazítása után nem lehet megoldani. Az előző tulaj máskép oszthatta el a szobát és így hibáa a kábaltakaró, a kábelek túl rövidek és a nagyszobában a router és TV elosztó elég szerencsétlen helyen van.

(#116808) zkozol válasza cocka (#116805) üzenetére


zkozol
újonc

Köszönöm a válaszod cocka! Ez jó hír! Az a wifi-to-lan adapter egy kicsi dobozka ami "csak" kliens módban működik. De így nem fog kelleni LAN kábelt húzni a koax mellé.

(#116809) AtaWrc válasza MiZo1990 (#116806) üzenetére


AtaWrc
aktív tag

Persze, nálam a vodafon legördülő menü nem jelenik meg.
Elvileg az exkluzív tartalmakat is megnézheted /Daytona 500 stb /
Majd ma felhívok egy ügyfélszolgát, és rákérdezek.

(#116810) #82860288


#82860288
törölt tag

PH megy nálatok? Voda neten nem tölt be, viszont T mobil neten semmi gond.

(#116811) pjen válasza #82860288 (#116810) üzenetére


pjen
félisten

Nálam a mobil vodán is jó, csak a vezetékesen sz@r.

(#116812) Intruder2k5 válasza #82860288 (#116810) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

Valami gáz van, DIGI-ről is akadozik, olyan mintha hosting probléma lenne.

[ Szerkesztve ]

(#116813) MiZo1990 válasza AtaWrc (#116809) üzenetére


MiZo1990
aktív tag

Szerintem ez lenne az.

(#116814) gregory91 válasza pinnacle (#116799) üzenetére


gregory91
senior tag

Igen,"loopként" funkciónál.

Remélem itt elfér - https://sites.google.com/site/geriprojekt/ - https://github.com/kgregoryan - Az ember téved,a gép hibázik.

(#116815) petakpa1


petakpa1
őstag

Sziasztok, ma hajnalban újraindult a CH7465VF típusú modemem, de szerintem nem áramszünet miatt, hanem Vodafone buzerálta.
A FW verzió jelenleg CH7465VF-NCIP-6.12.19.8-2-NOSH.

Azt lehet tudni, hogy az FW frisssítettek vagy más miatt történt a kp-i újraindítás.

Tavaly novemberi Screenshot-om van modem jelszintekről, akkor még 6.12.19.7-GA-NOSH volt a FW verziója.

"... Feltalálom a hidegfúziót oszt reszeltek az amcsiknak...":)))

(#116816) #82860288


#82860288
törölt tag

Megnéztem a network log-ot és 2-3 naponta van egy ilyen kritikus hibaüzi: No Ranging Response received - T3 time-out
Ez mit jelent? Mi okozhatja? Mi a megoldás rá?

[ Szerkesztve ]

(#116817) kabelmania27 válasza #82860288 (#116816) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Ha megírod, hogy milyenek a modemértékek meg tudjuk írni, hogy kell-e szakadástól tartani.
Amennyiben leírod, hogy milyen osztóval van elosztva a koax és van-e bekötve Fam/Attenuator feliratú csillapító meg tudjuk írni, hogy javíthatóak-e az értékek.

(#116818) #82860288 válasza kabelmania27 (#116817) üzenetére


#82860288
törölt tag

Ez az osztó, nem tudom milyen típus. Társasház, a fali kábelek 13 évesek kb. Az elosztó és az osztóból a modembe a kábel 1.5-2 éve lett cserélve kb.

Downstream

Upstream

(#116819) kabelmania27 válasza #82860288 (#116818) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Osztó és a modemértékek rendben vannak. Ellenőrizd, hogy az osztónál és a modemnél ( ha van toldás akkor ott is) lévő F csatlakozók nem lazultak-e ki. Modem vagy router üzemmódban van a modem?

(#116820) #82860288 válasza kabelmania27 (#116819) üzenetére


#82860288
törölt tag

Modemként használom, saját routerem van.

(#116821) kabelmania27 válasza #82860288 (#116820) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Amennyiben az oldalak betöltésénél problémát tapasztalsz routeredbe állítsd be a 1.1.1.1 / 1.0.0.1 vagy más dns párost.

(#116822) kabelmania27 válasza petakpa1 (#116815) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Üdv!
Attól, hogy nálad nem volt áramszünet az erősítő vagy a node utcájában lehetett kimaradás ami miatt újraindult a modem.

(#116823) pinnacle válasza gregory91 (#116814) üzenetére


pinnacle
nagyúr

Köszi!

Erre a laptop problémára nincs ötletetek? Gyenge a wifi adapter?

(#116824) kabelmania27 válasza pinnacle (#116823) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Próbáld meg a modemet másik csatornára állítani és a hálózat neveket átnevezni, hogy a 2,4-es és az 5Ghz-es más nevű legyen.

(#116825) #82860288 válasza kabelmania27 (#116821) üzenetére


#82860288
törölt tag

Google DNS-t használok általában, eddig nem volt gond oldalak betöltésével.
Annyi probléma szokott lenni, ha mondjuk megy YouTube már fél órája legalább, akkor az oldalak vagy nem vagy csak nagyon lassan töltődnek be FF böngésző alatt.
Ilyenkor böngésző restart és működik minden.

(#116826) pinnacle válasza kabelmania27 (#116824) üzenetére


pinnacle
nagyúr

Köszi! Majd kipróbálok másik csatornát. 2,4-5GHz különböző néven van. Csak azért gondoltam lehet a wifi adapter a hibás, mert a telefon tökéletesen működik. Mondjuk ha hibás lenne, akkor lehet sehogy sem működne.

(#116827) kabelmania27 válasza #82860288 (#116825) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Modem és router újraindítás után sem javul a helyzet?
Böngészőből érdemes néha kitörölni a sütiket és az előzményeket utána stabilabb szokott lenni.

(#116828) hhgygy


hhgygy
senior tag

Másnál sem működik a "Befizetem" gomb a MyVodefone oldalon?
Én fizetnék, kérem szépen, ha működne ez a szar, de nem működik.
A reklámblokkolót is kikapcsoltam, hátha az blokkolja.
Egyszerűen semmit nem csinál, ha rákattintok, nem is homokórázik, semmi, nothing, nada.
Ezért tényleg érdemes volt szerződést bontani a Díjnettel...
(Mondjuk eleve "fél óra", amíg betölt az oldal jelenleg)

[ Szerkesztve ]

Dell Latitude 5590 i7 8650u 16GB 512 GB NVMe SSD; POCO F3

(#116829) cocka


cocka
veterán

Ha ezt a "nem tudom mi van a számlán, de már tartják a markukat" problémát akarjuk elkerülni, arra nem a banki átutalás a legegyszerűbb megoldás?

Amíg nem jön a számla, nem fizeted be.

(#116830) cof válasza cocka (#116829) üzenetére


cof
veterán

Postai csekk.

Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok

(#116831) #82860288 válasza kabelmania27 (#116827) üzenetére


#82860288
törölt tag

Ezek nem igazán szoktak segíteni, szoktam historyt is törölni, sütik is mindig törlődnek minden böngésző bezáráskor kivéve néhány oldalnál.
Internet népének az egyik felének nincs ezzel baja, a másiknak meg van, de nem tudják mi okozza. Illetve sok a panasz a bufferre, de megoldás nem igazán van.
De köszi a tippeket. :R

(#116832) gregory91 válasza #82860288 (#116831) üzenetére


gregory91
senior tag

Lehet hogy a cachelés a ram felé történik a hdd/sdd helyett.

Remélem itt elfér - https://sites.google.com/site/geriprojekt/ - https://github.com/kgregoryan - Az ember téved,a gép hibázik.

(#116833) Okosandroid válasza hhgygy (#116828) üzenetére


Okosandroid
tag

Próbáld meg egy másik böngészőben. Nekem sem akart működni Chrome alól, aztán Microsoft Edge-ben sikerült befizetnem. Hátha..

(#116834) cocka válasza cof (#116830) üzenetére


cocka
veterán

Azt időnként nehéz banki átutalássá konvertálni, mert nem egyértelmű, hogy mit kérnek a közleménybe. Plusz vannak helyek, ahol még a csekkes befizetést meg az átutalásokat is külön számlákon kezelik.

(#116835) kavics válasza AtaWrc (#116809) üzenetére


kavics
csendes tag

Ez igen csak ligt-os, kevés eseményez jó, többe közt Daytona sem ment vele....

(#116836) petakpa1 válasza kabelmania27 (#116822) üzenetére


petakpa1
őstag

Értem. Köszi.

"... Feltalálom a hidegfúziót oszt reszeltek az amcsiknak...":)))

(#116837) kabelmania27 válasza petakpa1 (#116836) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Ha megírod, hogy milyenek a modemértékek meg tudjuk írni, hogy kell-e szakadástól tartanod.

(#116838) petakpa1 válasza kabelmania27 (#116837) üzenetére


petakpa1
őstag

Modemértékek jók, és a szolgáltatással is elégedett vagyok. Kb 50 napos uptime után indult újta tegnap éjfél után pár percel a HGW. Az időpontból gondolom, hogy kp-i menedzselt újraindítás volt nem áramszünet.

Nekem csak annyi gondom van ezzel a HGW-val (router üzemmódban használva), hogy hiába van megfelelően beállítva a port fw benne nem mindig tudom WAN felől éleszteni a LAN-on lévő PC-met.

Természetesen fix ip van allokálva az élesztendő PC-nak és port fw is megfelelően van konfigolva. Ennek ellenére néha ébra, néha nem. Amikor nem, akkor ha LAN-on belül elküldöm az ébresztéshez szükséges magic pocket-et a 255.255.255.255 címre akkor egyből ébred a gép. Ebből gondolom, hogy a HGW-vel van valami.

Mintha akkor nem ébredne, ha hosszabb ideig ki van kapcoslva a PC.
Ezért tegnap du-n HGW DHCP menüjében az ip cím bérleti idejét felemeltem a maximumra (7 napnak megfelelő másodperc), és az volt a várakozásom, hogy ez megoldja a problémát. De sajnos ma délelőtt megint nem éledt a PC. Ránéztem a HGW-re és láttam, hogy tegnap hajnalban újraindult, így érthető volt, hogy miért nem tudta éleszteni....

Majd holnap reggel tesztelem ismét hátha éled...

"... Feltalálom a hidegfúziót oszt reszeltek az amcsiknak...":)))

(#116839) Inhouse


Inhouse
őstag

Lehidalok a Vodafone-on. Február 18-án lemondtam minden szolgáltatást és visszaadtam a készülékeket. Azt mondták, hogy megszűnik a belépési lehetőség is. Az utolsó számla még levonódik pont, és majd kapok egy csekket a darab hónapról. Látom, hogy ma levonták a csoportos megbízással a teljes hónapot, eddig jó. Ránézek a weben és mégis be tudok még lépni. Ott a szokásos riogatás a ki nem fizetett számláról, hogy 16-a az utolsó fizetési határidő, persze ők 21-én vonják... Oké ezt még nem látják, hogy megérkezett...fogadjuk el, pedig ők vonták ma, fura lenne...na mindegy. DE! Nézem a szolgáltatásaim és ott van a TV, 2500/hó-val... ez most mi? Meghagyta a csaj a TV-t? Vagy ez marad amíg végleg meg nem szűnik?
Csak a leadott készülékekről adott papírt, a szerződés felmondásról nem jött még semmi.

Üdv Inhouse

(#116840) pjen válasza Inhouse (#116839) üzenetére


pjen
félisten

Nekem is megszünt egy előfizum 10 dik én, de még most is ott van. Hívtam őket, majd egyszer eltűnik és jóvá írják. Érdekes elképzelés.

(#116841) #82860288 válasza Inhouse (#116839) üzenetére


#82860288
törölt tag

Anno nekem november végén járt le a hűség, ezért november közepén lemondtam, amit akartam.
Erre decemberben még kiszámlázták a teljes csomag összegét.
Akkor elkezdtem hívogatni őket és levelet is írtam és a netes felületen is panaszt tettem.
Januárban küldtek egy mínuszos számlát, de nem a különbségről, hanem az új havi díjam jött ki mínuszban.
Februárban kaptam egy hülye összegű számlát, mert az előzőleg rosszul kiállított számlát 2 hónap alatt tudták levonni és még ott korrigálták a tört hónapot, amit decemberben kellett volna.
Márciusban jött az első rendes / helyes összegű számla. :DDD
Nevetséges, bár másfél éve volt átállás a rendszerükben, rengeteg panasz volt itt is. Kár, hogy azóta sem tudták ezt kijavítani. :DDD
Csesztesd őket, hívogasd őket, írogass nekik. Panaszként egyből hamarabb kezelnek.
Stressz helyett meg igyál pálinkát.

(#116842) #82860288 válasza gregory91 (#116832) üzenetére


#82860288
törölt tag

Ezt hogy / hol tudom ellenőrizni?

(#116843) Inhouse válasza #82860288 (#116841) üzenetére


Inhouse
őstag

Én meg már azt hittem, hogy végre letudtam ezt a céget...ááááá.... :(

Üdv Inhouse

(#116844) nicu71 válasza Inhouse (#116839) üzenetére


nicu71
addikt

Nekem meg kihoztak 2 wifi boostert ,amikor anyámnak lecseréltük a kártyát vodkaboxra/hogy tudjon visszanézni/ kiderült hogy nem kell,mert át tudtam húzni egy kábelt a szobába. Gondoltam jó fej leszek ,visszaadom,kiküldték a szerelőt ,elvitte,lepapirozta, levél is jött hogy visszavették stb .
A mai napig OTT van az adatlapomon a 2 db wifi booster,gyári számostul az "Eszközeim" menüpontban.

"-Te jó ég,mindjárt 8 óra!!! - Amilyen éjszakám volt,még jó hogy nem 9 !?"

(#116845) hhgygy válasza Okosandroid (#116833) üzenetére


hhgygy
senior tag

Kösz, közben a telefonomon befizettem, ott működött a link, Simple Pay-jel.

Dell Latitude 5590 i7 8650u 16GB 512 GB NVMe SSD; POCO F3

(#116846) pitör84


pitör84
tag

Sziasztok! Jelenleg új Telekom smart boxunk van szüleimnek, de valami borzalom, nem lehet előre tekerni bizonyos adókat pl. RTL klub és nem lehet felvenni bizonyos filmeket műsorokat.
Vodafone-nál ez hogy van, mennyire lehet felvenni, megállítani smart boxal filmeket, műsorokat? Mennyivel jobb a helyzet? Érdemes váltani?

(#116847) unicumnext válasza pitör84 (#116846) üzenetére


unicumnext
aktív tag

Ugyan ez van itt is. A szolgáltató dönti el, mit lehet felvenni ezekkel a smart boxokkal és mit nem. Plusz ugye az RTL csatornák esetében még tekerni se lehet a felvett műsorban.

(#116848) gregory91 válasza #82860288 (#116842) üzenetére


gregory91
senior tag

Beírod a böngéző címsorába: about:config
Elfogadod a kockázatot> rákeresel erre: browser.cache.memory.enable

Remélem itt elfér - https://sites.google.com/site/geriprojekt/ - https://github.com/kgregoryan - Az ember téved,a gép hibázik.

(#116849) MiZo1990 válasza unicumnext (#116847) üzenetére


MiZo1990
aktív tag

Nem a szolgáltató (Voda vagy Telekom), hanem a csatorna tulajdonosa határozza meg, mit lehet előretekerni, felvenni vagy visszanézni.

(#116850) pjen válasza MiZo1990 (#116849) üzenetére


pjen
félisten

Persze a csatorna élénk bólogatása közben. Azok a boxok amelyekben van vinyó mindent felvesznek és oda tekered ahová akarod. Például Tesómnál a T. BOX. Vodánál a cisco. Csak a felhős felvétel valószínű egyszerűbb és a reklámozó többet fizet, hiszen muszáj megnézned a reklámot. Reméljük a DIGI megoldása még sokáig működik.

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.