Hirdetés

2024. június 5., szerda

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2015-11-20 07:55:08

LOGOUT.hu

Samsung LCD és LED TV-k

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#130401) lala666 válasza KubanitoS (#130399) üzenetére


lala666
senior tag

Egyáltalán nem kell hímestojásként használni az oledet, vegyesen használom napi 12 órában nem égett be 14 hónap alatt ,kicsit figyel rá a beállításoknál az ember nincs baj. Túl van hájpolva a beégés sztori. Nektek nincs, de mondjátok a hülyeséget tovább. Nem áruház módban kell használni, hogy folyamatosan statikus tartalom legyen rajta, feltolva ezerrel a fényeket.

[ Szerkesztve ]

Saeco xelsis suprema 8889/00, Samsung 65S95B, Iphone 15 pro max, Apple watch9, Samsung galaxy Tab S8,. DELL Latitude 5501

(#130402) Deck válasza lala666 (#130401) üzenetére


Deck
titán

Ez egy valós probléma és olednél is lehet banding stb. Mindegyik tv jó de másabb felhasználásra. HDR-hez is azért kell a fényerő rendesen amiben az Oledek gyengébbek. Ha csak filmeznék és sorozat akkor Oledet vettem volna. Amúgy ha nálad nem ég be akkor másnál se éghet nem? Rálehet keresni és lesz találat bőven.

[ Szerkesztve ]

PS5

(#130403) lala666 válasza Deck (#130402) üzenetére


lala666
senior tag

Nem kevés tapasztalatom van lcd tévével, van q8 am volt q9 -em stb egyáltalán nincs hátránya fényerőben számomra, hiszen nem napsütéses szobában tévézik az ember. Így is le kell vennem az oled fényt mert bántja a szemem. Egyszer nézz meg egy filmet ahogy kell oleden, addig..... Mondtam normális beállításoknál nem ég be. Hdr -nél nem kell amúgy sem babrálni maxin megy,nem sdr.

[ Szerkesztve ]

Saeco xelsis suprema 8889/00, Samsung 65S95B, Iphone 15 pro max, Apple watch9, Samsung galaxy Tab S8,. DELL Latitude 5501

(#130404) Deck válasza lala666 (#130403) üzenetére


Deck
titán

Tudom hogy milyen fasza láttam. Telefonjaim is már 4 éve oledesek. De a beégés valós probléma.

PS5

(#130405) ΞΔGLΞ válasza lala666 (#130403) üzenetére


ΞΔGLΞ
nagyúr

Egyetértek... fasság az egész konkrétan. Nekem van, hogy csak megy a tévé, mert megy és sok óráig ugyanazt mutatja, tehát még el sincs kapcsolva még sincs beégés.
A qledek viszont nappal sokkal szebben adják elő magukat fényerőben és színekben is, ettől függetlenül már nagyon elegem van ebből az lg oled tévéből.
Itt a zsebemben a pénz a 77-es ag9-re és nem képesek piacra dobni még mindig.

(#130406) Deck válasza ΞΔGLΞ (#130405) üzenetére


Deck
titán

Attól még, hogy nálatok nincs ilyen gond sok embernél van. Valós veszély. Majd mikor tv-t cserélek 2 év múlva akkor elgondolkozom rajta. Amúgy világosba játszok nem sötétbe.

PS5

(#130407) lala666 válasza ΞΔGLΞ (#130405) üzenetére


lala666
senior tag

Kis türelem még...előbb utóbb!

Saeco xelsis suprema 8889/00, Samsung 65S95B, Iphone 15 pro max, Apple watch9, Samsung galaxy Tab S8,. DELL Latitude 5501

(#130408) Traugutt


Traugutt
csendes tag

Köszi a válaszokat.

Amire nem írtatok, hogy mennyire lehet a Q9-nél probléma a felhősödés.

(#130409) lala666 válasza Traugutt (#130408) üzenetére


lala666
senior tag

Nem gondolom, hogy gond lenne vele. Egyik prémium samum sem volt felhős.

Saeco xelsis suprema 8889/00, Samsung 65S95B, Iphone 15 pro max, Apple watch9, Samsung galaxy Tab S8,. DELL Latitude 5501

(#130410) ΞΔGLΞ válasza Traugutt (#130408) üzenetére


ΞΔGLΞ
nagyúr

Hacsak nem hibás a tv, akkor nincs egyáltalán felhősödés, de ez egyik qled-re sem jellemző.

(#130411) Celtis válasza Bogyi007 (#130398) üzenetére


Celtis
veterán

Kíváncsi leszek, hogy egyáltalán válaszolnak-e.

Az én esetem már egészen abszurdba ment át. Amióta bebizonyítottam, hogy a készülék rossz, az ügyfélszolgálat bujkál előlem. Telefonban nem mondanak semmit (az ügy folyamatban van), email-ekre pedig egyszerűen nem válaszolnak, sőt úgy tűnik, hogy azt az email címemet, amiről hónapok óta leveleztem velük, egyszerűen letiltották. Már az automatikus válasz sem jön meg.

A tv-met több mint három hete elvitték egy "párnapos" bevizsgálásra és azóta hallgatnak mint szar a fűben, ha továbbra is sunnyognak kénytelen leszek csalás miatt RENDŐRSÉGI FELJELENTÉST tenni a Samsung ellen.
Szóval csak vásároljatok Samsung TV-ket. Egy Galla idézet jut az eszembe. "Vegyenek szart, amíg a készlet tart!"

(#130412) ΞΔGLΞ válasza Celtis (#130411) üzenetére


ΞΔGLΞ
nagyúr

Ezt nem mondod komolyan?
Ez is csak ebben az elb...ott országban történhet meg! Németországban, kb csak villás reggelit nem kapsz miközben sűrű elnézések közepette szinte kicserélnek a tévéden mindent. HA meg utána sem felel meg, pénz vissza, vagy másik típus.
Rokonnál pontosan ezt tapasztaltam.

(#130413) Deck válasza Celtis (#130411) üzenetére


Deck
titán

Ez borzasztó.. Addig jók a vásárlók amíg fizetnek aztán levannak sz*rva..

PS5

(#130414) Celtis válasza ΞΔGLΞ (#130412) üzenetére


Celtis
veterán

Sajnos ez a rögvalóság.
Ma újra fogok próbálkozni.

(#130415) Deck válasza Celtis (#130414) üzenetére


Deck
titán

Komolyan jobb pár hónapos használt dolgokat venni amiket megnézhetsz előtte, már elő jöttek volna a hibák rajta, olcsóbbak is..

Sony se jobb amúgy :/
Mindegyik nagy cég undorító.

PS5

(#130416) steele80 válasza Celtis (#130411) üzenetére


steele80
senior tag

Jó reggelt kívánok! Ez az ország pár éve teljesen átfordult abszurdba és önmaga paródiája lett! Ez napjainkra leért minden szintre. Nincs kiút!

(#130417) Celtis válasza Deck (#130415) üzenetére


Celtis
veterán

Nézd, nekem a Sonyval is volt ügyem. DSE miatt reklamáltam, ráadásul hónapokkal a TV vásárlása után.
Teljesen profin kezelték. Eleve kijött valaki megnézni, hogy mi a gond. Aztán némi fejtörés után mondták, hogy ha kérem kicserélik a készüléket,de semmi garancia nincs, hogy jobb lesz vagy ha úgy döntök, akkor visszavásárolják.

(#130418) ΞΔGLΞ válasza Deck (#130415) üzenetére


ΞΔGLΞ
nagyúr

Az egyik öcsém egy kis felhősödésre panaszkodott , ami a szarszungnál még nagyobb felhős hibára is az a moslék folyik a szájából, hogy belefér. Simán kicserélték a tévét, nem azt kérte, ráfizetett és vett egy jobbat.
Egyébként honnan veszed, hogy a sony is ilyen? Gondolom, azt hitted egy szinten van a "politikája" a a samuval, hát k...ra nem.

(#130419) Deck válasza ΞΔGLΞ (#130418) üzenetére


Deck
titán

Nagyon sok Sony telefonos garanciával kapcsolatos dolgot olvastam. De akkor ezt máshogy kezelik.

PS5

(#130420) ΞΔGLΞ válasza Deck (#130419) üzenetére


ΞΔGLΞ
nagyúr

Azt nem tudom, de legtöbb telefonos panasz az agymosott user error lehet inkább.
Ettől függetlenül, én nem emiatt akarok sony tévét venni, hanem, mert egyszerűen az AG9 képminősége földbedöngölő.

[ Szerkesztve ]

(#130421) Deck válasza ΞΔGLΞ (#130420) üzenetére


Deck
titán

Vannak közeli ismerőseim is. Ill. itt az oldalon is renegeteg panasz volt rájuk mindig is.

PS5

(#130422) lowphas


lowphas
tag

Ha már téma volt az oled vs lcd

Továbbra is úgy érzem, hogy tv qled, mobil oled. Nem tudom átérezni annyira az oled az isten érzést. A beégés vagy nem beégés csak egy dolog. Mint ahogy a felhő nem felhő is csak egy. Más kérdés, hogy a sok kritika miatt az LCD sokat fejlődött, az oled pedig gyakorlatilag semmit az elmúlt 3 évben. Mintha elérte volna a technológia csúcsát. Kíváncsi leszek, mi lesz megint 3 év múlva a helyzet.

[ Szerkesztve ]

(#130423) ΞΔGLΞ válasza Celtis (#130417) üzenetére


ΞΔGLΞ
nagyúr

Nekem lenne erre egy konteóm, de csak az és egyre nyilvánvalóbb, hogy inkább valóság.
Ha kiderülne, hogy a tiedet cserélik, mert hibás és ez már egyértelmű, akkor itt nagyon sok vásárlónak szó nélkül cserélnie, vagy vissza kellene fizetnie a vételárat.
Emiatt inkább elsunnyogjak, azt is eltudom képzelni, hogy inkább sok millás költségbe verik magukat egy esetleges polgári pernél, minthogy neked igazad legyen.
Nekem 10 évvel (tehát 10 éves árak mellett) ezelőtt egy építőipari cég inkább lefizetett mindenkit, minthogy megtérítse a szar cserepeit míg végül beletörődtem és mindennel együtt fizethettem több mint 5 milliót a perköltségekre. És a szar cserepeket is le kellett szedni és újat venni. Inkább le sem írom, hogy a veszteségem mennyi lett.
És ez egy névtelen ki senki azóta is a samsunghoz képest, mégis megfelelő kapcsolatokkal és az országra már akkor jellemző korrupció miatt nyerni tudott és állítom, hogy többe került nekik ez, mint az én perköltségem, akinek jóval nagyobb bukni valója lehet.
-------------

(#130421) Deck

Nekem soha nem volt gondom a sony telefonokkal sem...De van PS4-ed, tegyél egy fals hibabejelentést (akár mobilra is) és nézd meg hogy állnak hozzá.

[ Szerkesztve ]

(#130424) ΞΔGLΞ válasza lowphas (#130422) üzenetére


ΞΔGLΞ
nagyúr

Ha nem fejlődött volna (értem ezt látványra képminőségileg), akkor nem cserélnék AG9-re.

(#130425) Fr3eWar válasza lala666 (#130403) üzenetére


Fr3eWar
őstag

Szerintem az átlag ember napsütéses szobában TV-zik, ahogy az én átlag családom is, és átlagosan használja kisgyerekek mellett a TV-t. Én napi 9 órát dolgozom, így nem vagyok otthon, de kicsik a kölykök, a feleségem otthon van velük.
A nem átlag ember jön ide a fórumba, és ossza meg véleményét tapasztalatát - Szerintem -.

Nálunk a TV inkább nappal megy, egy húzósabb nap után örülök, hogy ágyat látok, nem hogy még filmezzek. Átlagosan hetente 1 max 2 filmre van időnk erőnk (ami esti sötét szobás projekt).

2018.11.30-óta van meg a TV, azóta szaladt bele 550 óra.

(#130426) ΞΔGLΞ válasza ΞΔGLΞ (#130423) üzenetére


ΞΔGLΞ
nagyúr

Ezt itt elírtam, elnézést. Kettes helyett egyel feljebb nyomtam a "num-on", szóval 2 millió (pontosan 1.85) volt a perköltségem.

(#130427) Secretknight válasza lala666 (#130409) üzenetére


Secretknight
aktív tag

Azèrt ez erősen szerencse kèrdèse is.Közèpkategóriás samuim-ju6800,ku6400- simán felhősek voltak,nem kicsit.Vettem ezt a nu7023-ast ès a legnagyobb megdöbbenèsemre 0 felhő,0 bevilágítás.Ettől függetlenül a kèpminősèg,színek,mozgásmegjelenítès sehol sincs az előbbiekhez kèpest.

(#130428) PuMbA válasza Secretknight (#130427) üzenetére


PuMbA
titán

KU6400-asok IPS panelesek voltak, azért volt felhős :)

(#130429) Celtis válasza ΞΔGLΞ (#130423) üzenetére


Celtis
veterán

Továbbra is úgy gondolom, hogy a kép akadozást szoftver hiba okozza, amit egy frissítéssel is lehetne orvosolni, így nem áll fenn a tömeges TV csere veszélye.

(#130430) ΞΔGLΞ válasza Secretknight (#130427) üzenetére


ΞΔGLΞ
nagyúr

Ha szerencse kell hozzá, akkor ide valami selejt alkatrészeket hoznak, mert magyar parasztnak az is eladható. Csak az a baj, hogy ez sem újdonság, hogy újra és újra előkerül, mint az egyik lehetséges ok.

(#130431) Secretknight válasza PuMbA (#130428) üzenetére


Secretknight
aktív tag

Nem kètlem,igaz.Azt nem írtam hogy a legfelhősebb samum egy C5100 -as volt ès az va paneles :)Persze akkoriban azt sem tudtam mi a fene az.Úgy gondoltam ezek ilyenek...

[ Szerkesztve ]

(#130432) lowphas válasza ΞΔGLΞ (#130424) üzenetére


lowphas
tag

Abból indulok ki, hogy az LG b6, b7, b8 sem annyira tér el egymástól (Rgbw, szinte azonos paraméterek), ebben pedig ugyan az a panel van/lesz. Panasonic legalább "papíron" dolgozik az apl/abl problémán. A mozgás feldolgozás részt, meg upscaling dolgot értem, hogy talán jobb benne a Sony. De átütó újításnak nem feltétlen érzem a 2019-es modelleket. De tévedjek, lepjenek meg, akkor veszek is egyet. Tavaly is már majdnem engedtem az oled propagandának.

Idei qledeknél érzem ugyan ezt. Ks sorozat után azért előrelépés volt az első q, majd végül a 2. sorozat is (nyilván q9fnre gondolok), de az idei eddig nem győzött meg az elérhető infók alapján.

(egyébként a sonyra "haragszom", tavaly is elsietett volt a teljes oled szériájuk, és az LCD modelljeik is felemások lettek a 2017es modellekhez képest)

(#130433) ΞΔGLΞ válasza lowphas (#130432) üzenetére


ΞΔGLΞ
nagyúr

Majd kiderül, de amit láttam bemutatón az nagyon meggyőző volt az AG9-től, főleg a ZG9-től, de ugye az már 8K, annak meg nem látom egyelőre sehogy az értelmét. A ZG9 nekem abból szempontból lenne jobb, hogy ott nem a 77 a max egy 98-cast jobban eltudnék képzelni, de nyilván brutál horror áron lesz még az AG9-hez képest is. Mindegy, azt sem árulják még, pedig azt hittem, hogy ezt február közepéig letudhatom, de egyelőre semmi. Nemcsak itthon, sehol nem árulják még egyiket sem.

(#130434) Bogyi007 válasza Celtis (#130411) üzenetére


Bogyi007
veterán

Ahhoz képest hogy este fél tízkor küldtem el nekik az e-mailt ma délelőtt fél tízkor már visszajeleztek, hogy foglalkoznak a panaszommal...

Xbox GT: Hun Bogyi007; PSN ID: Bogyi007 - TCL 55C735 és 55C645 tévékhez is felhasználható beállítások: https://youtu.be/IgyOiQz8Fzo?si=Zv-LkNcsh7JQ7fE9 valamint https://youtu.be/8nBzpLA-sZw?si=QNRPJ4k8yxtFdzUi

(#130435) Celtis válasza Bogyi007 (#130434) üzenetére


Celtis
veterán

Ezt kaptad?
"Értesítjük, hogy levelét megkaptuk, a válaszig szíves türelmét kérjük."

(#130436) Bogyi007 válasza Celtis (#130435) üzenetére


Bogyi007
veterán

Tisztelt XXXXX YYYYYY!

Sajnálattal olvastuk levelét, melyben készülékével kapcsolatos elégedetlenségéről tájékoztatta ügyfélszolgálatunkat.

Szeretnénk elnézést kérni az Önt ért kellemetlenségekért.

Értesítjük, hogy az Ön által küldött dokumentumokat megkaptuk, azokat köszönettel vettük.

Ügyének kivizsgálása folyamatban van, a válaszig szíves türelmét kérjük.

Tisztelettel:

Samsung Electronics Magyar Zrt.

Ügyfélszolgálat"

Válaszüzenetben megköszöntem az eddigi gyors választ valamint elküldtem nekik a két chat ablakos üzenetváltásomat még nekik (ezekre is hivatkoztam a levélben) amiket az ügyfélszolgálattal csináltam.

Xbox GT: Hun Bogyi007; PSN ID: Bogyi007 - TCL 55C735 és 55C645 tévékhez is felhasználható beállítások: https://youtu.be/IgyOiQz8Fzo?si=Zv-LkNcsh7JQ7fE9 valamint https://youtu.be/8nBzpLA-sZw?si=QNRPJ4k8yxtFdzUi

(#130437) ΞΔGLΞ válasza Bogyi007 (#130436) üzenetére


ΞΔGLΞ
nagyúr

Sablon levél, mindenkinek ezt küldik.
Már azon sem csodálkoznék, ha ezt élő személy nem is olvasta volna. Egy algoritmus a megfelelő szavak (ki)értékelése után tudja, hogy hibabejelentés történt és küldi a válaszlevelet.
A szerviz felé meg a tiédet tovább.

[ Szerkesztve ]

(#130438) Deck válasza ΞΔGLΞ (#130437) üzenetére


Deck
titán

Aztán majd kapja az "ez normális" "a technológia velejárója" szövegeket. :)

[ Szerkesztve ]

PS5

(#130439) ΞΔGLΞ válasza Deck (#130438) üzenetére


ΞΔGLΞ
nagyúr

Elég gáz, hogy ebben az országban így le lehet rázni a vásárlót, mint ruháról a morzsát.

(#130440) Celtis válasza Bogyi007 (#130436) üzenetére


Celtis
veterán

Az elején még velem szemben is készségesnek tűntek.
Őszintén remélem, hogy a te problémádat gyorsan és érdemben megoldják, és nem szívatnak hónapokon át mint velem tették, teszik.

(#130441) Deck válasza Celtis (#130440) üzenetére


Deck
titán

Mik a terveid? Fogyasztóvédelem?

PS5

(#130442) Gauguin


Gauguin
tag

Samsung Q85R, Q80R, Q70R & Q60R: 4K QLED TV Models Explained - HDTVTest

96 zónás LD a Q85R és Q80R típusoknál, tehát jóval kevesebb, mint a 2018-as Q9FN-nél.
Kíváncsi vagyok, hozzánk milyen árakon érkeznek majd meg.

(#130443) KamuMazsola válasza ΞΔGLΞ (#130439) üzenetére


KamuMazsola
őstag

Szerinted a Samsung csak Magyarországon ilyen? Esetleg van tapasztalatod a környező országokban a Samsung ügyintézésével?

Üdv.: KamuMazsola

(#130444) ΞΔGLΞ válasza KamuMazsola (#130443) üzenetére


ΞΔGLΞ
nagyúr

A németet említettem, mert azt láttam, hogyan intézik és nyilván, akkor ezt a környező szomszédos országokban is így intézik (francia, holland, svájc belga etc...), vagyis már-már seggkinyalás szinten.
Az, hogy a magyar különleges állatfajtának számít náluk, vagy még más is, azt nem tudom. De hogy itt telibeszarják a vásárlók jogait az hétszentség.

(#130445) Newneed


Newneed
tag

Sziasztok!

Van egy samsung UE55NU7022KXXH típusú tv-m. (2018.10.02-án vásároltam az euronics-nál.)
Azt figyeltem meg, ha ki van kapcsolva a tv, olyan hangot ad mint ha egy szúnyog repülne a szobában.
Halk, magas frekvenciát ad ki a készülék( mint egy szúnyog hangja), de azt is csak rövid ideig, kb. 5-15 másodpercig. Vásárlás után az első napokban volt olyan, hogy 2X kellett a távirányítón benyomni a bekapcs gombot, hogy a készülék üzem alatt legyen.
Hívtam a samsungot, ők azt mondták teljesen normális, elfogadott a hang amit hallok. A tv hűtése adja ki a "zajt".
Egy sony-s szervizben azt mondták, hogy táp hibás a tv, minél előbb javíttassam ki.

Tapasztaltatok ilyet, vagy hasonlót samsung tv-el kapcsolatban?
:R

aloha

(#130446) Celtis válasza Deck (#130441) üzenetére


Celtis
veterán

Azon túlvagyok. A Békéltető testület nekem adott igazat, és felszólította a Samsungot, hogy 15 napon belül javítsa ki a készülék hibáját. Ez a határidő is már rég lejárt.

(#130447) Deck válasza Celtis (#130446) üzenetére


Deck
titán

Atya úr isten.. Mi van a Samsung Magyarországgal? Rossz vicc az egész.
Akkor hova tovább? Rendőrségi feljelentés?

[ Szerkesztve ]

PS5

(#130448) Celtis válasza Newneed (#130445) üzenetére


Celtis
veterán

Ismételgeti vagy csak egyszer hallod a kikapcsolás után? Amúgy szerintem nincs is aktív hűtés ebben a tv-ben.

(#130449) Traugutt


Traugutt
csendes tag

Az jó, ha nálatok nem jelentkezik a felhősödés.

Nekem az UE65F6500 ilyen szempontból siralmas, a JS8500 kicsivel jobb.

Meg lehet valahol nézni, hogy ezek milyen panellel készültek?

Érdekes, hogy az UE55F6500 meg hibátlan volt.

Kár volt eladni...

(#130450) Bogyi007 válasza Deck (#130447) üzenetére


Bogyi007
veterán

És ebben még az a szomorú hogy többek között azért szavaztam én is újra bizalmat nekik, mert itthon is gyártják - az én készülékeken is ott a Made in Hungary plecsni....

Xbox GT: Hun Bogyi007; PSN ID: Bogyi007 - TCL 55C735 és 55C645 tévékhez is felhasználható beállítások: https://youtu.be/IgyOiQz8Fzo?si=Zv-LkNcsh7JQ7fE9 valamint https://youtu.be/8nBzpLA-sZw?si=QNRPJ4k8yxtFdzUi

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.