Samsung LCD és LED TV-k
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [kraftxld:] Diáklaptop - Dell Latitude 3140 - Királyunk ajándéka
- [Re:] Bakancslista Route 66 Chicagótól Los Angelesig 3.
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
lala666
senior tag
Egyáltalán nem kell hímestojásként használni az oledet, vegyesen használom napi 12 órában nem égett be 14 hónap alatt ,kicsit figyel rá a beállításoknál az ember nincs baj. Túl van hájpolva a beégés sztori. Nektek nincs, de mondjátok a hülyeséget tovább. Nem áruház módban kell használni, hogy folyamatosan statikus tartalom legyen rajta, feltolva ezerrel a fényeket.
[ Szerkesztve ]
Saeco xelsis suprema 8889/00, Samsung 65S95B, Iphone 15 pro max, Apple watch9, Samsung galaxy Tab S8,. DELL Latitude 5501
Deck
titán
Ez egy valós probléma és olednél is lehet banding stb. Mindegyik tv jó de másabb felhasználásra. HDR-hez is azért kell a fényerő rendesen amiben az Oledek gyengébbek. Ha csak filmeznék és sorozat akkor Oledet vettem volna. Amúgy ha nálad nem ég be akkor másnál se éghet nem? Rálehet keresni és lesz találat bőven.
[ Szerkesztve ]
PS5
lala666
senior tag
Nem kevés tapasztalatom van lcd tévével, van q8 am volt q9 -em stb egyáltalán nincs hátránya fényerőben számomra, hiszen nem napsütéses szobában tévézik az ember. Így is le kell vennem az oled fényt mert bántja a szemem. Egyszer nézz meg egy filmet ahogy kell oleden, addig..... Mondtam normális beállításoknál nem ég be. Hdr -nél nem kell amúgy sem babrálni maxin megy,nem sdr.
[ Szerkesztve ]
Saeco xelsis suprema 8889/00, Samsung 65S95B, Iphone 15 pro max, Apple watch9, Samsung galaxy Tab S8,. DELL Latitude 5501
Deck
titán
Tudom hogy milyen fasza láttam. Telefonjaim is már 4 éve oledesek. De a beégés valós probléma.
PS5
ΞΔGLΞ
nagyúr
Egyetértek... fasság az egész konkrétan. Nekem van, hogy csak megy a tévé, mert megy és sok óráig ugyanazt mutatja, tehát még el sincs kapcsolva még sincs beégés.
A qledek viszont nappal sokkal szebben adják elő magukat fényerőben és színekben is, ettől függetlenül már nagyon elegem van ebből az lg oled tévéből.
Itt a zsebemben a pénz a 77-es ag9-re és nem képesek piacra dobni még mindig.
Deck
titán
Attól még, hogy nálatok nincs ilyen gond sok embernél van. Valós veszély. Majd mikor tv-t cserélek 2 év múlva akkor elgondolkozom rajta. Amúgy világosba játszok nem sötétbe.
PS5
lala666
senior tag
Kis türelem még...előbb utóbb!
Saeco xelsis suprema 8889/00, Samsung 65S95B, Iphone 15 pro max, Apple watch9, Samsung galaxy Tab S8,. DELL Latitude 5501
Traugutt
csendes tag
Köszi a válaszokat.
Amire nem írtatok, hogy mennyire lehet a Q9-nél probléma a felhősödés.
lala666
senior tag
Nem gondolom, hogy gond lenne vele. Egyik prémium samum sem volt felhős.
Saeco xelsis suprema 8889/00, Samsung 65S95B, Iphone 15 pro max, Apple watch9, Samsung galaxy Tab S8,. DELL Latitude 5501
ΞΔGLΞ
nagyúr
Hacsak nem hibás a tv, akkor nincs egyáltalán felhősödés, de ez egyik qled-re sem jellemző.
Celtis
veterán
Kíváncsi leszek, hogy egyáltalán válaszolnak-e.
Az én esetem már egészen abszurdba ment át. Amióta bebizonyítottam, hogy a készülék rossz, az ügyfélszolgálat bujkál előlem. Telefonban nem mondanak semmit (az ügy folyamatban van), email-ekre pedig egyszerűen nem válaszolnak, sőt úgy tűnik, hogy azt az email címemet, amiről hónapok óta leveleztem velük, egyszerűen letiltották. Már az automatikus válasz sem jön meg.
A tv-met több mint három hete elvitték egy "párnapos" bevizsgálásra és azóta hallgatnak mint szar a fűben, ha továbbra is sunnyognak kénytelen leszek csalás miatt RENDŐRSÉGI FELJELENTÉST tenni a Samsung ellen.
Szóval csak vásároljatok Samsung TV-ket. Egy Galla idézet jut az eszembe. "Vegyenek szart, amíg a készlet tart!"
ΞΔGLΞ
nagyúr
Ezt nem mondod komolyan?
Ez is csak ebben az elb...ott országban történhet meg! Németországban, kb csak villás reggelit nem kapsz miközben sűrű elnézések közepette szinte kicserélnek a tévéden mindent. HA meg utána sem felel meg, pénz vissza, vagy másik típus.
Rokonnál pontosan ezt tapasztaltam.
Deck
titán
Ez borzasztó.. Addig jók a vásárlók amíg fizetnek aztán levannak sz*rva..
PS5
Celtis
veterán
Sajnos ez a rögvalóság.
Ma újra fogok próbálkozni.
Deck
titán
Komolyan jobb pár hónapos használt dolgokat venni amiket megnézhetsz előtte, már elő jöttek volna a hibák rajta, olcsóbbak is..
Sony se jobb amúgy :/
Mindegyik nagy cég undorító.
PS5
steele80
senior tag
Jó reggelt kívánok! Ez az ország pár éve teljesen átfordult abszurdba és önmaga paródiája lett! Ez napjainkra leért minden szintre. Nincs kiút!
Celtis
veterán
Nézd, nekem a Sonyval is volt ügyem. DSE miatt reklamáltam, ráadásul hónapokkal a TV vásárlása után.
Teljesen profin kezelték. Eleve kijött valaki megnézni, hogy mi a gond. Aztán némi fejtörés után mondták, hogy ha kérem kicserélik a készüléket,de semmi garancia nincs, hogy jobb lesz vagy ha úgy döntök, akkor visszavásárolják.
ΞΔGLΞ
nagyúr
Az egyik öcsém egy kis felhősödésre panaszkodott , ami a szarszungnál még nagyobb felhős hibára is az a moslék folyik a szájából, hogy belefér. Simán kicserélték a tévét, nem azt kérte, ráfizetett és vett egy jobbat.
Egyébként honnan veszed, hogy a sony is ilyen? Gondolom, azt hitted egy szinten van a "politikája" a a samuval, hát k...ra nem.
Deck
titán
Nagyon sok Sony telefonos garanciával kapcsolatos dolgot olvastam. De akkor ezt máshogy kezelik.
PS5
ΞΔGLΞ
nagyúr
Azt nem tudom, de legtöbb telefonos panasz az agymosott user error lehet inkább.
Ettől függetlenül, én nem emiatt akarok sony tévét venni, hanem, mert egyszerűen az AG9 képminősége földbedöngölő.
[ Szerkesztve ]
Deck
titán
Vannak közeli ismerőseim is. Ill. itt az oldalon is renegeteg panasz volt rájuk mindig is.
PS5
lowphas
tag
Ha már téma volt az oled vs lcd
Továbbra is úgy érzem, hogy tv qled, mobil oled. Nem tudom átérezni annyira az oled az isten érzést. A beégés vagy nem beégés csak egy dolog. Mint ahogy a felhő nem felhő is csak egy. Más kérdés, hogy a sok kritika miatt az LCD sokat fejlődött, az oled pedig gyakorlatilag semmit az elmúlt 3 évben. Mintha elérte volna a technológia csúcsát. Kíváncsi leszek, mi lesz megint 3 év múlva a helyzet.
[ Szerkesztve ]
ΞΔGLΞ
nagyúr
Nekem lenne erre egy konteóm, de csak az és egyre nyilvánvalóbb, hogy inkább valóság.
Ha kiderülne, hogy a tiedet cserélik, mert hibás és ez már egyértelmű, akkor itt nagyon sok vásárlónak szó nélkül cserélnie, vagy vissza kellene fizetnie a vételárat.
Emiatt inkább elsunnyogjak, azt is eltudom képzelni, hogy inkább sok millás költségbe verik magukat egy esetleges polgári pernél, minthogy neked igazad legyen.
Nekem 10 évvel (tehát 10 éves árak mellett) ezelőtt egy építőipari cég inkább lefizetett mindenkit, minthogy megtérítse a szar cserepeit míg végül beletörődtem és mindennel együtt fizethettem több mint 5 milliót a perköltségekre. És a szar cserepeket is le kellett szedni és újat venni. Inkább le sem írom, hogy a veszteségem mennyi lett.
És ez egy névtelen ki senki azóta is a samsunghoz képest, mégis megfelelő kapcsolatokkal és az országra már akkor jellemző korrupció miatt nyerni tudott és állítom, hogy többe került nekik ez, mint az én perköltségem, akinek jóval nagyobb bukni valója lehet.
-------------
(#130421) Deck
Nekem soha nem volt gondom a sony telefonokkal sem...De van PS4-ed, tegyél egy fals hibabejelentést (akár mobilra is) és nézd meg hogy állnak hozzá.
[ Szerkesztve ]
ΞΔGLΞ
nagyúr
Ha nem fejlődött volna (értem ezt látványra képminőségileg), akkor nem cserélnék AG9-re.
Fr3eWar
őstag
Szerintem az átlag ember napsütéses szobában TV-zik, ahogy az én átlag családom is, és átlagosan használja kisgyerekek mellett a TV-t. Én napi 9 órát dolgozom, így nem vagyok otthon, de kicsik a kölykök, a feleségem otthon van velük.
A nem átlag ember jön ide a fórumba, és ossza meg véleményét tapasztalatát - Szerintem -.
Nálunk a TV inkább nappal megy, egy húzósabb nap után örülök, hogy ágyat látok, nem hogy még filmezzek. Átlagosan hetente 1 max 2 filmre van időnk erőnk (ami esti sötét szobás projekt).
2018.11.30-óta van meg a TV, azóta szaladt bele 550 óra.
ΞΔGLΞ
nagyúr
Ezt itt elírtam, elnézést. Kettes helyett egyel feljebb nyomtam a "num-on", szóval 2 millió (pontosan 1.85) volt a perköltségem.
Secretknight
aktív tag
Azèrt ez erősen szerencse kèrdèse is.Közèpkategóriás samuim-ju6800,ku6400- simán felhősek voltak,nem kicsit.Vettem ezt a nu7023-ast ès a legnagyobb megdöbbenèsemre 0 felhő,0 bevilágítás.Ettől függetlenül a kèpminősèg,színek,mozgásmegjelenítès sehol sincs az előbbiekhez kèpest.
PuMbA
titán
KU6400-asok IPS panelesek voltak, azért volt felhős
Celtis
veterán
Továbbra is úgy gondolom, hogy a kép akadozást szoftver hiba okozza, amit egy frissítéssel is lehetne orvosolni, így nem áll fenn a tömeges TV csere veszélye.
ΞΔGLΞ
nagyúr
Ha szerencse kell hozzá, akkor ide valami selejt alkatrészeket hoznak, mert magyar parasztnak az is eladható. Csak az a baj, hogy ez sem újdonság, hogy újra és újra előkerül, mint az egyik lehetséges ok.
Secretknight
aktív tag
Nem kètlem,igaz.Azt nem írtam hogy a legfelhősebb samum egy C5100 -as volt ès az va paneles Persze akkoriban azt sem tudtam mi a fene az.Úgy gondoltam ezek ilyenek...
[ Szerkesztve ]
lowphas
tag
Abból indulok ki, hogy az LG b6, b7, b8 sem annyira tér el egymástól (Rgbw, szinte azonos paraméterek), ebben pedig ugyan az a panel van/lesz. Panasonic legalább "papíron" dolgozik az apl/abl problémán. A mozgás feldolgozás részt, meg upscaling dolgot értem, hogy talán jobb benne a Sony. De átütó újításnak nem feltétlen érzem a 2019-es modelleket. De tévedjek, lepjenek meg, akkor veszek is egyet. Tavaly is már majdnem engedtem az oled propagandának.
Idei qledeknél érzem ugyan ezt. Ks sorozat után azért előrelépés volt az első q, majd végül a 2. sorozat is (nyilván q9fnre gondolok), de az idei eddig nem győzött meg az elérhető infók alapján.
(egyébként a sonyra "haragszom", tavaly is elsietett volt a teljes oled szériájuk, és az LCD modelljeik is felemások lettek a 2017es modellekhez képest)
ΞΔGLΞ
nagyúr
Majd kiderül, de amit láttam bemutatón az nagyon meggyőző volt az AG9-től, főleg a ZG9-től, de ugye az már 8K, annak meg nem látom egyelőre sehogy az értelmét. A ZG9 nekem abból szempontból lenne jobb, hogy ott nem a 77 a max egy 98-cast jobban eltudnék képzelni, de nyilván brutál horror áron lesz még az AG9-hez képest is. Mindegy, azt sem árulják még, pedig azt hittem, hogy ezt február közepéig letudhatom, de egyelőre semmi. Nemcsak itthon, sehol nem árulják még egyiket sem.
Bogyi007
veterán
Ahhoz képest hogy este fél tízkor küldtem el nekik az e-mailt ma délelőtt fél tízkor már visszajeleztek, hogy foglalkoznak a panaszommal...
Xbox GT: Hun Bogyi007; PSN ID: Bogyi007 - TCL 55C735 és 55C645 tévékhez is felhasználható beállítások: https://youtu.be/IgyOiQz8Fzo?si=Zv-LkNcsh7JQ7fE9 valamint https://youtu.be/8nBzpLA-sZw?si=QNRPJ4k8yxtFdzUi
Celtis
veterán
Ezt kaptad?
"Értesítjük, hogy levelét megkaptuk, a válaszig szíves türelmét kérjük."
Bogyi007
veterán
Tisztelt XXXXX YYYYYY!
Sajnálattal olvastuk levelét, melyben készülékével kapcsolatos elégedetlenségéről tájékoztatta ügyfélszolgálatunkat.
Szeretnénk elnézést kérni az Önt ért kellemetlenségekért.
Értesítjük, hogy az Ön által küldött dokumentumokat megkaptuk, azokat köszönettel vettük.
Ügyének kivizsgálása folyamatban van, a válaszig szíves türelmét kérjük.
Tisztelettel:
Samsung Electronics Magyar Zrt.
Ügyfélszolgálat"
Válaszüzenetben megköszöntem az eddigi gyors választ valamint elküldtem nekik a két chat ablakos üzenetváltásomat még nekik (ezekre is hivatkoztam a levélben) amiket az ügyfélszolgálattal csináltam.
Xbox GT: Hun Bogyi007; PSN ID: Bogyi007 - TCL 55C735 és 55C645 tévékhez is felhasználható beállítások: https://youtu.be/IgyOiQz8Fzo?si=Zv-LkNcsh7JQ7fE9 valamint https://youtu.be/8nBzpLA-sZw?si=QNRPJ4k8yxtFdzUi
ΞΔGLΞ
nagyúr
Sablon levél, mindenkinek ezt küldik.
Már azon sem csodálkoznék, ha ezt élő személy nem is olvasta volna. Egy algoritmus a megfelelő szavak (ki)értékelése után tudja, hogy hibabejelentés történt és küldi a válaszlevelet.
A szerviz felé meg a tiédet tovább.
[ Szerkesztve ]
Deck
titán
Aztán majd kapja az "ez normális" "a technológia velejárója" szövegeket.
[ Szerkesztve ]
PS5
ΞΔGLΞ
nagyúr
Elég gáz, hogy ebben az országban így le lehet rázni a vásárlót, mint ruháról a morzsát.
Celtis
veterán
Az elején még velem szemben is készségesnek tűntek.
Őszintén remélem, hogy a te problémádat gyorsan és érdemben megoldják, és nem szívatnak hónapokon át mint velem tették, teszik.
Deck
titán
Mik a terveid? Fogyasztóvédelem?
PS5
Gauguin
tag
Samsung Q85R, Q80R, Q70R & Q60R: 4K QLED TV Models Explained - HDTVTest
96 zónás LD a Q85R és Q80R típusoknál, tehát jóval kevesebb, mint a 2018-as Q9FN-nél.
Kíváncsi vagyok, hozzánk milyen árakon érkeznek majd meg.
KamuMazsola
őstag
Szerinted a Samsung csak Magyarországon ilyen? Esetleg van tapasztalatod a környező országokban a Samsung ügyintézésével?
Üdv.: KamuMazsola
ΞΔGLΞ
nagyúr
A németet említettem, mert azt láttam, hogyan intézik és nyilván, akkor ezt a környező szomszédos országokban is így intézik (francia, holland, svájc belga etc...), vagyis már-már seggkinyalás szinten.
Az, hogy a magyar különleges állatfajtának számít náluk, vagy még más is, azt nem tudom. De hogy itt telibeszarják a vásárlók jogait az hétszentség.
Newneed
tag
Sziasztok!
Van egy samsung UE55NU7022KXXH típusú tv-m. (2018.10.02-án vásároltam az euronics-nál.)
Azt figyeltem meg, ha ki van kapcsolva a tv, olyan hangot ad mint ha egy szúnyog repülne a szobában.
Halk, magas frekvenciát ad ki a készülék( mint egy szúnyog hangja), de azt is csak rövid ideig, kb. 5-15 másodpercig. Vásárlás után az első napokban volt olyan, hogy 2X kellett a távirányítón benyomni a bekapcs gombot, hogy a készülék üzem alatt legyen.
Hívtam a samsungot, ők azt mondták teljesen normális, elfogadott a hang amit hallok. A tv hűtése adja ki a "zajt".
Egy sony-s szervizben azt mondták, hogy táp hibás a tv, minél előbb javíttassam ki.
Tapasztaltatok ilyet, vagy hasonlót samsung tv-el kapcsolatban?
aloha
Celtis
veterán
Azon túlvagyok. A Békéltető testület nekem adott igazat, és felszólította a Samsungot, hogy 15 napon belül javítsa ki a készülék hibáját. Ez a határidő is már rég lejárt.
Deck
titán
Atya úr isten.. Mi van a Samsung Magyarországgal? Rossz vicc az egész.
Akkor hova tovább? Rendőrségi feljelentés?
[ Szerkesztve ]
PS5
Celtis
veterán
Ismételgeti vagy csak egyszer hallod a kikapcsolás után? Amúgy szerintem nincs is aktív hűtés ebben a tv-ben.
Traugutt
csendes tag
Az jó, ha nálatok nem jelentkezik a felhősödés.
Nekem az UE65F6500 ilyen szempontból siralmas, a JS8500 kicsivel jobb.
Meg lehet valahol nézni, hogy ezek milyen panellel készültek?
Érdekes, hogy az UE55F6500 meg hibátlan volt.
Kár volt eladni...
Bogyi007
veterán
És ebben még az a szomorú hogy többek között azért szavaztam én is újra bizalmat nekik, mert itthon is gyártják - az én készülékeken is ott a Made in Hungary plecsni....
Xbox GT: Hun Bogyi007; PSN ID: Bogyi007 - TCL 55C735 és 55C645 tévékhez is felhasználható beállítások: https://youtu.be/IgyOiQz8Fzo?si=Zv-LkNcsh7JQ7fE9 valamint https://youtu.be/8nBzpLA-sZw?si=QNRPJ4k8yxtFdzUi
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- HP Pavilion 27-ca2006nb - ÚJ - 27" All-IN-ONE PC - i5-13400T, 16GB, 1TB SSD, QHD 2k, 350nit
- Dell Optiplex 7070 SFF:Kis tervező/gamer PC:i7 9700, 32GB RAM, 512GB SSD,Quadro P1000,4xmDP+HDMI,Win
- Dell Latitude 7400 - i5 8365u/8GB/256GB Nvme SSD/Windows 11
- Sigma 23mm f/1.4 DC DN (C) Sony E objektív
- Delta 3400RPM 113CFM Ventilátor 12cm / 500+ Raktáron