Hirdetés

2024. május 10., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-13 09:39:52

LOGOUT.hu

A Topik fő témája a hazai bankok (kivéve az OTP):

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#23401) CrazySouls válasza RR-13 (#23400) üzenetére


CrazySouls
kezdő

Emailben biztos nem kaptam meg.
A tájékoztató [kép] szerint Netbankban a beérkező levelek között [kép] lenne, de nincs ott. Még legalábbis.

A kivonatra pedig nem emlékszem. Gyorsan ment. Pár fénykép, személyi beolvas, néhány dolgot kellett csak javítani, aztán egy kb. 10 másodperces videóban mondani a kijelzőn megjelenő számot.

[ Szerkesztve ]

(#23402) RR-13 válasza CrazySouls (#23401) üzenetére


RR-13
őstag

Köszi.
Ezt a képet, hogy sikerült csinálni Android appban? :U
Biztos van ilyen menü, hogy szerződés vagy dokumentumok nem :F

Mód.: Ja az a kép nem az alkalmazásban készült? Oké. :K

[ Szerkesztve ]

(#23403) CrazySouls válasza RR-13 (#23402) üzenetére


CrazySouls
kezdő

Ez nem az app volt, hanem a netbank, ami granitbank.hu-n elérhető.

(#23404) Fecogame


Fecogame
veterán

Egy kis infó annak, aki szintén ezzel találkozott/zavarja:

ERSTE George netbankban belépés után egyből felugrik (számomra rendkívül zavaróan) egy ajánlat (biztosítás, befektetés, stb.), amire mindig sikerült rányomnom a saját számlám helyett.

Megkérdeztem a banktól, azt írták vissza, hogy személyesen, vagy telefonon lehet tiltani a marketing megkereséseket, többek között ezt is.

Felhívtam őket, 6 perc alatt végeztem is, letiltottam az összes marketing megkeresési csatornát, és instant el is tűnt a reklám az appból :)

Ezt a hozzászólást tovább tartott megírni, mint elintézni a fentit :DDD

Lassú a mobilinterneted? 4G/LTE antennák, közvetlenül raktárról ---> http://bit.ly/LTE_Antennak

(#23405) István89 válasza RR-13 (#23400) üzenetére


István89
tag

Melyik csomagot választottad? Digitális csomagban nem kérhető papír alapú kivonat, vagyis bankfiókban személyesen vehető át, a többi csomagnál +300 Ft a postázási díj.

Elektronikusan nem jó?

A Gránit Digital kártyaszolgáltatás arra jó, hogy digitalizáljuk a kártyát - ami még nem érkezett meg - hogy azonnal fizethessünk vele üzletben, mobillal?

igen, rögtön Gpay, Apay alá digitalizálható, amint megjön a kártyád, akkor onnantól azt tudod majd használni.

[ Szerkesztve ]

(#23406) Ereshkigal


Ereshkigal
őstag

Gránit számlanyitáskor devizaszámlát nem kértem, most viszont jó volna. Nem találok nyitásra lehetőséget se az appban, se a netbankban. Én nézek be valamit?

[ Szerkesztve ]

(#23407) RR-13 válasza István89 (#23405) üzenetére


RR-13
őstag

Köszi az infókat.
Gránit Sztár bankszámlát választom majd. :K

Amikor majd megjön a kártya akkor párhuzamosan is lehet használni mindkettőt, tehát vagy a plasztikot vagy amit digitalizáltam?

(#23408) Ereshkigal válasza RR-13 (#23407) üzenetére


Ereshkigal
őstag

A digi törlődni fog magától, ha a másikat aktiválod. Nem rögön, de egy napon belül, emlékeim szerint.

[ Szerkesztve ]

(#23409) RR-13 válasza Ereshkigal (#23408) üzenetére


RR-13
őstag

Köszi, akkor ez a Gránit Digital kártyaszolgáltatás, csak eddig használható, míg a plasztikot nem aktiválom?
És a plasztikot a Gránit appban lehet digitalizálni majd? :U

(#23410) merqree válasza RR-13 (#23409) üzenetére


merqree
őstag

Első kérdést passzolom.
A plasztikot digitalizálni kell, csak akkor fogod tudni használni NFCs fizetésre.

(#23411) pictigjis válasza merqree (#23410) üzenetére


pictigjis
senior tag

és ilyen van néha, hogy be sem lehet lépni az appba? a netbankba már beléptem, lecseréltem a kezdeti jelszót, de az appban elakad a belépés, pedig sms is jön a regisztráció befejezéséhez szükséges kóddal :) csak hát odáig el se jut a rendszer, hogy ezt bárhova beírjam

(#23412) Ereshkigal válasza RR-13 (#23409) üzenetére


Ereshkigal
őstag

Lehet van egy kis átfedés, amikor mindkét kártya működik még, de mondhatjuk, hogy igen. Eltűnik majd az applikációból a digitális kártyád, ha a plasztikot már aktiváltad.

Az appban lehet aktiválni, utána hozzáadni a gránit pay-hez és a google pay-hez. Nekem az utóbbi valamiért nem sikerült, nem történt semmi, hiába nyomkodtam a google pay gombját, így manuálisan adtam hozzá a kártyát, a google pay-t elindítva és a számokat bepötyögve.

[ Szerkesztve ]

(#23413) Ereshkigal válasza pictigjis (#23411) üzenetére


Ereshkigal
őstag

Én lassan egy hónapja vagyok náluk, ami nem sok idő, viszont nekem ilyen még nem volt, mindig egyből be tudtam lépni az appba.

(#23414) merqree válasza pictigjis (#23411) üzenetére


merqree
őstag

a netbankban aktiválni kell az applikációt (ebank néven)

(#23415) pictigjis válasza Ereshkigal (#23413) üzenetére


pictigjis
senior tag

ide ragadt be percekre, mar harmadszor

(#23416) pictigjis válasza merqree (#23414) üzenetére


pictigjis
senior tag

aha, kösz, hát ez nem volt világos. ebben a menüpontban elfogadta az utolsóként küldött sms-jelszót, reméljük a legjobbakat

(#23417) pictigjis válasza merqree (#23414) üzenetére


pictigjis
senior tag

eBank és iSMS aktiválása
A megbízást a Bank megkapta, feldolgozása folyamatban van.

erről majd megint külön értesítés jön? elég macerás ez...

(#23418) merqree válasza pictigjis (#23417) üzenetére


merqree
őstag

pikk-pakk megy

(#23419) pictigjis válasza merqree (#23418) üzenetére


pictigjis
senior tag

hm, nálam semmi nem történt, ugyanúgy nem enged be az app, és megint jön egy regisztráció befejezéséhez szükséges kód. ha viszont ezt megpróbálom beírni a netbankban, akkor meg kilép az egész

jól kezdődik :)

(#23420) merqree válasza pictigjis (#23419) üzenetére


merqree
őstag

célszerű külön kezelni a netbankot és az applikációt, pl: laptop + telefon)

belépsz a netbankba
elindítod az applikációt
az applikációba belépsz a netbankos adataiddal, és ott az applikáció "megáll".
ezután a netbankba aktiválod az ebank szolgáltatást
kapsz egy SMs kódot, amit a netbankban adsz meg
ezután adod be a banknak az igényt
pár másodprc, és újra be tudsz lépni az applikációba

(#23421) pictigjis válasza merqree (#23420) üzenetére


pictigjis
senior tag

így csinálom, de hiába. amikor legközelebb be akarok lépni az appba, megint csak sms-kódot küld. valami itt nálam nem jött össze

(#23422) RR-13


RR-13
őstag

Valaki látta már itt a saját Gránit szerződését, amit hol kapunk meg :F
És valaki tudja, hogy melyik dátum kerül rá, az igénylési vagy amikor megnyitják a számlát? Köszi. :K

[ Szerkesztve ]

(#23423) Ereshkigal válasza RR-13 (#23422) üzenetére


Ereshkigal
őstag

Persze.
Nekem aznap megjött emailben, amikor megnyílt a számla (3 további email mellett). 30 oldalas pdf csatolmány.

Ja, nem. Most nézem, magamnak küldtem el. Lehet a netbankból tudod letölteni?

Megnéztem, ott van: postaláda, beérkezett levelek: "Köszöntő levél, Szelfis számlanyitás keretében aláírt szerződések és mellékleteinek megküldése", ehhez csatolva.

[ Szerkesztve ]

(#23424) merqree válasza pictigjis (#23421) üzenetére


merqree
őstag

azt az sms kódot kell megadni a netbankban, amikor az applikációt akarod aktiválni

(#23425) pictigjis válasza merqree (#23424) üzenetére


pictigjis
senior tag

igen, világos. kitartó vagyok, 12-szer próbáltam, de egy ilyen végtelen ciklusban ragadtam. beírom, rendben, a következő appos belépési kísérletnél meg jön a következő sms. feladtam, írtam egy szabad formátumú levelet a netbankból, kíváncsi vagyok, mennyi idő alatt válaszolnak

(#23426) RR-13 válasza Ereshkigal (#23423) üzenetére


RR-13
őstag

Köszi, ez akkor így világos. :K
Dátum van rajta?
És, ha igen akkor kérlek nézd meg melyik nap indítottad az igénylést, és milyen dátum van a szerződésen. Köszi.

(#23427) Ereshkigal válasza RR-13 (#23426) üzenetére


Ereshkigal
őstag

Fú, te valami ellenőr vagy? :D

Március 15-én regisztráltam, 17-én nyitották a számlát, a szerződésben március 15-i keltezés van.

(#23428) RR-13 válasza Ereshkigal (#23427) üzenetére


RR-13
őstag

Na köszi ez jó hír. ;]
Erre voltam kíváncsi, hogy a számla az igénylési dátummal nyílik-e hivatalosan.
Az, hogy technikailag mikor állítják be a számlát, az ezek szerint nem befolyásolja a szerződés, igénylési dátummal történő létrejöttét. :N

[ Szerkesztve ]

(#23429) pictigjis válasza merqree (#23424) üzenetére


pictigjis
senior tag

telefonon amúgy azt mondták, elvileg már nem is szükséges a netbankos jóváhagyás, szóval az appban kéne feljönnie egy ablaknak a felhasználónév és jelszó beírása után, ahova be kéne írni az sms-ben érkező kódot. és az baj, ha ez nem jön fel... lehet, egy friss fejlesztés sikerült félre? mindenesetre azt kérték, emailt írjak az ebank@granitbank.hu-ra. tényleg jól kezdődik :)

(#23430) pictigjis válasza pictigjis (#23429) üzenetére


pictigjis
senior tag

annyira egyedi hibát találtam, hogy már fel is hívtak a banktól, hogy beszélgetés közben is próbáljak belépni - de így sem ment. "ilyen hibánk még nem volt" - hangzott el, de még ma megpróbálják megoldani

ez viszont pozitív!

(#23431) Ereshkigal válasza pictigjis (#23430) üzenetére


Ereshkigal
őstag

Különleges vagy! :DDD

Amúgy meg írjanak jóvá valami jutalmat, ha már megtaláltad nekik a hibát. :B

[ Szerkesztve ]

(#23432) pictigjis válasza Ereshkigal (#23431) üzenetére


pictigjis
senior tag

szerintem csak valami adatbázis probléma lesz. valahogy vonzom most ezeket: tegnap délután egyszer csak a céges vpn-em is megállt, egyik percben ment, a következőben nem. és vissza sem lehetett csatlakozni, connection error. annyit csináltak végül az it-sek ma reggel, hogy csak ráfrissítettek az aktuális jelszavamra, le se cserélték, egyetlen gombnyomás után már ment is tovább. ma reggel is hallottam már, hogy kliensprobléma szokott lenni, de ilyen nem, szóval csak valahogy hajlik körülöttem az univerzum éppen :)

(#23433) 31337


31337
csendes tag

Jól tájékoztatott engem a Gránit, hogy 2022 március környéke óta az Erste ATM-ből felvehető maximális összeg egy tranzakció során 800 e ft helyett most már csak 150 e ft lett idegen bank kártyájával?

(#23434) pictigjis válasza 31337 (#23433) üzenetére


pictigjis
senior tag

igen, mas is irta, hogy curve-vel 150-ig jutott erste atm-bol

(#23436) cappa72 válasza tomazin (#23353) üzenetére


cappa72
nagyúr

Igazából az az értelme, hogy az egyik számlán spórolunk (ahhoz csak internetbankon keresztül férünk hozzá), a másik meg a mindennapok számlája.
BBanknál létezik alszámla is, végül is az új banknál is jöhet ez a módozat.
Raiffeisennél nagy nehezen megtaláltam, hogy a premium gold 2.0-hoz nyitható további lakossági számlacsomag.
Végre rászántam magam, hogy megnézzem azt a Curve-ot. Látok benne fantáziát, köszi a tippet!

Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért

(#23437) RR-13


RR-13
őstag

Nem megy az UniCredit mobilapp sem, ahhoz képest, hogy csak ez van kinn az eBanking oldalon:

"Tisztelt Ügyfelünk!
Tájékoztatjuk, hogy az [UniCredit eBanking] rendszerünk április 12-én (kedden), 23:10-től április 13-án (szerdán) 05:00-ig technikai fejlesztés és karbantartás miatt nem lesz elérhető.
..."

Így nem teljes körű a tájékoztatásuk. :(((

[ Szerkesztve ]

(#23438) .tnm válasza merqree (#23424) üzenetére


.tnm
addikt

már nem kell, netbank használata nélkül (is) lehet aktiválni az ebank-ot.

It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."

(#23439) .tnm válasza merqree (#23410) üzenetére


.tnm
addikt

viszont google pay-es használathoz nem kell digitalizálni

It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."

(#23440) .tnm válasza Ereshkigal (#23412) üzenetére


.tnm
addikt

köszi, hogy leírtad. most cseréltem telefont és nekem sem sikerült gpay-hez hozzáadni az ebank app-ból a gránit-os kártyát, azután sem, hogy telepítettem a gpay alkalmazást is (most, hogy már lehet itthon is). viszont azt hiszem, hogy ez (kivételesen?) nem a gránit ebank sara, a revolut-tal is ugyanígy jártam. mindkét esetben kézzel tudtam hozzáadni google pay-hez. bár érdekes módon a revolut azt hitte, hogy már gpay-hez van adva a kártya, a gránit ebank pedig azt, hogy nincs, és most is úgy mutatja, mintha nem lenne.

+ érdekességként, okosórára is beállítottam a gpay-t és ott mégegyszer külön hozzá kellett adni a kártyát. (maga a fizetés egyébként abszolút nem kényelmesebb, mint telefonnal, mivel nem elég feloldani az órát, de meg is kell nyitni a gpay alkalmazást)

It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."

(#23441) pictigjis válasza pictigjis (#23430) üzenetére


pictigjis
senior tag

azóta nem kerestek végül, az appba belépni továbbra sem tudok

(#23442) Gabis válasza pictigjis (#23441) üzenetére


Gabis
őstag

Szia! Az applikációt próbáltad már újrarakni? Esetleg Wipe cache törlés a telefonon? Wifi-n vagy mobilnettel próbálod?

(#23443) pictigjis válasza Gabis (#23442) üzenetére


pictigjis
senior tag

mindent próbáltam, ezt a gránitos ebankos kollégával is átbeszéltük tegnap telefonon. abból, hogy nem kerestek azóta, inkább azt a következtetést vonom le, hogy nem egyetlen gombnyomásra van szükség a javításhoz

(#23444) RR-13


RR-13
őstag

Ez a Gránit egy vicc... eddig 2x utasították el a szelfis számlanyitásomat, és indok nincs, csak azt írták, hogy nyissam meg videóhívásban...
Ennyit a 10 ezres szelfis jóváírásról. :(((

(#23445) vacs válasza RR-13 (#23444) üzenetére


vacs
veterán

" Ennyit a 10 ezres szelfis jóváírásról "

Lehet, hogy pont ezért utasítják el...

(^)(>.<)(^)

(#23446) RR-13 válasza vacs (#23445) üzenetére


RR-13
őstag

Én is ezt gyanítom, de akkor mi a francért van ilyen promóció :F

(#23447) bigdady válasza RR-13 (#23444) üzenetére


bigdady
nagyúr

Írd meg rendben de kéred a jóváírást és majd szépen megadják

[ Szerkesztve ]

(#23448) sisi22 válasza RR-13 (#23446) üzenetére


sisi22
tag

Talan nem tetszik nekik a szelfid?

Ma kell megtenni a tegnap eltervezetteket.

(#23449) tomazin válasza cappa72 (#23436) üzenetére


tomazin
veterán

Sporolos alatt mit ertesz? Ott parkoltatod a penzt, amihez nem nyulsz hozza? Inkabb rakd be allampapirba, ott nem veszit annyit az ertekebol es a kincstarnal ingyenes a szamlavezetes. Kincstari szamlat meg online tudsz nyitni.

(#23450) pictigjis válasza pictigjis (#23443) üzenetére


pictigjis
senior tag

Kedves!

Az Ön által alább leírt problémát észleltük, és a fejlesztőink azt holnap reggelig valószínűleg javítani tudják.

Kérem, hogy holnap délelőtt telepítse újra az eBank alkalmazást és próbálja meg ismét a belépést.

A kellemetlenségért elnézést kérünk.

Ha további segítségre van szüksége, állunk rendelkezésére.

Tisztelettel:

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.