Hirdetés

2024. május 11., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-13 09:39:52

LOGOUT.hu

A Topik fő témája a hazai bankok (kivéve az OTP):

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#20901) kleinguru válasza RR-13 (#20898) üzenetére


kleinguru
addikt

Nekem ezt írja, miután szeretnék belépni először (telefonváltás volt).

A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!

(#20902) RR-13 válasza kleinguru (#20901) üzenetére


RR-13
őstag

Nem Androidos telóról próbálod ezek szerint, mert ott nem lehet képernyőmentés készíteni. :U
Én csak Androidost tudtam tesztelni, ott működik.
Jól végezted el az újraaktiválást?

[ Szerkesztve ]

(#20903) MasterMark válasza kleinguru (#20901) üzenetére


MasterMark
titán

Másnak se megy iPhone-on.

Switch Tax

(#20904) merqree válasza Veron (#20900) üzenetére


merqree
őstag

Ez utóbbi azért gáz egy kicsit... Meddig tartana még egy usert legenerálni, és hozzácsapni a számlához?

(#20905) kleinguru válasza RR-13 (#20902) üzenetére


kleinguru
addikt

Remélem. MasterMarknak sem megy. Akkor nem nálam a probléma :N

A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!

(#20906) RR-13 válasza kleinguru (#20905) üzenetére


RR-13
őstag

Igen, közben már láttam, hogy jelezte itt. :K

(#20907) .tnm


.tnm
addikt

Másnak megy gránit bankos kártyával online vásárlás most? Revolut-ot próbálom topup-olni (ugyanúgy, ahogy már sokszor korábban), de most elakad a jóváhagyásnál. Próbálom kiszűrni, hogy revolut, vagy banki oldali a hiba.

It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."

(#20908) sajtos365 válasza .tnm (#20907) üzenetére


sajtos365
tag

Nekem ment tegnap is meg ma délelőtt is a Gránitos online kártyás fizetés.

(#20909) cocka válasza .tnm (#20907) üzenetére


cocka
veterán

Sosem vásárlok Gránit kártyával online.

(#20910) sajtos365 válasza cocka (#20909) üzenetére


sajtos365
tag

Van valami különösebb oka annak, hogy nem vásárolsz Gránitos kártyával online?

(#20911) cocka válasza sajtos365 (#20910) üzenetére


cocka
veterán

Van két másik bankkártya, amivel ezt megtehetem. Sőt, ha nagyon akarom, akkor 3.

(#20912) sajtos365 válasza cocka (#20911) üzenetére


sajtos365
tag

Ja, másra gondoltam, akkor ok. :)

(#20913) Veron válasza merqree (#20904) üzenetére


Veron
őstag

netto 4 mp. sztem is gáz azért.

"Hisztéria... Csak nők kaphatják meg, és csak férfiak halnak bele."

(#20914) axioma válasza Veron (#20900) üzenetére


axioma
veterán

Koszi, hasznos info (szerencsere engem nem erint rosszul, nalunk csak netbank igeny van, az se egetveroen fontos).

(#20915) .tnm válasza .tnm (#20907) üzenetére


.tnm
addikt

Felhívtam a bankot, tudnak a problémáról; már felvették a kapcsolatot a Revolut-tal.

[ Szerkesztve ]

It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."

(#20916) kleinguru válasza kleinguru (#20901) üzenetére


kleinguru
addikt

Ügyfélszolgálatot felhívtam, újraregisztrálta az appot és láss csodát működik.

A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!

(#20917) RR-13 válasza kleinguru (#20916) üzenetére


RR-13
őstag

Akkor az esti tippem közel járt nem? :B

(#20918) kleinguru válasza RR-13 (#20917) üzenetére


kleinguru
addikt

Nah várj!

Az újra aktiválás és az újra regisztrálás nem ugyan az :N

Szerintem jól csináltam az újra aktiválást.

A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!

(#20919) RR-13 válasza kleinguru (#20918) üzenetére


RR-13
őstag

Azért írtam, hogy közel jártam... nem arra volt kiélezve, hogy Te csináltad rosszul esetleg.., hanem ahhoz volt köze, hogy az alkalmazás nem indult el, mindegy miért. :U

(#20920) kleinguru válasza RR-13 (#20919) üzenetére


kleinguru
addikt

:R

A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!

(#20921) cocka válasza kleinguru (#20918) üzenetére


cocka
veterán

Újraaktiválás az 1 sms, újraregisztrálás meg 2?

(#20922) Veron


Veron
őstag

Társkártya csak előzetesen társtulajdonosnak/rendelkezőnek megnevezést személynek adható?

"Hisztéria... Csak nők kaphatják meg, és csak férfiak halnak bele."

(#20923) axioma válasza Veron (#20922) üzenetére


axioma
veterán

Nem. Legalabbis hitelkartya tarskartyat csinaltattam olyannak, aki nem csaladtag es masban nem volt benne a penzugyeinkban.

(#20924) icyshadow


icyshadow
csendes tag

Helló!

Bocs, ha buta kérdés, de ezen téren nulla tapasztalatom van.

Adott egy dual SIM-es okostelefon. "A" kártyán nincs internet. "B" kártyán van. Tegyük fel, hogy nyitok egy Aktív Zéró számlát az "A" kártya telefonszámával, és a mobil appon keresztül szeretném használni a szolgáltatást, sms értesítés nélkül.

Okozhat gondot, hogy a regisztrált számon nincs internet, vagy nem? Vagy van ennek bármilyen buktatója, amit nem látok?

Előre is köszi a segítséget!

(#20925) sifarr válasza icyshadow (#20924) üzenetére


sifarr
senior tag

Okozhat gondot, hogy a regisztrált számon nincs internet, vagy nem?
Nem.
A banki appokat wifi-s internettel is használhatod, tehát nem előírás, hogy az internetelérés a regisztrált sim-hez kapcsolódjon.
Nem tudok ilyen esetről, de nagyon meglepne, ha bármely bank esetében mégis így lenne.

(#20926) zsola400 válasza icyshadow (#20924) üzenetére


zsola400
aktív tag

Én is ugyanígy használom az Unicredit app-ot, dualsimes telón a B kártyáról kapja az internetet, push üzenet mindig megjön. Ha éppen nincs internet, pl. éjszakára kikapcsolom akkor később mikor kap internetet, jönnek az üzik.

(#20927) icyshadow válasza zsola400 (#20926) üzenetére


icyshadow
csendes tag

Ez megnyugtató.:)

Köszönöm mindkettőtöknek a válaszokat!

(#20928) Gedeon31


Gedeon31
addikt

Jól emlékszem április körül kaptam meg a Cib banktól az új Visa kártyámat ,de nem tudom mi történhetett ,mert nem tudok vele fizetni érintés mentesen, be kell dugni a terminálba.

(#20929) pvt.peter


pvt.peter
őstag

Sziasztok,

Szüleim részére szeretnék egy bankváltás csinálni, jelenleg OTP -nél vannak.
Amiket nézegettem (bankmonitoron keresztül) az az Unicreditnél a Partner Aktív Zéró Csomag és a Cibnél az ECO bankszámla.
A kérdésem az alábbiak lennének a fentebbi bankok, illetve csomagokkal kapcsolatban:
- van-e tapasztalata vkinek online számlakötéssel bankmonitoron keresztül?
- megoldható-e az, hogy más is hozzaférjen a számlához? Ugyanis közös számlát szeretnének, egyiknek a fizetése, másiknak a nyugdíja érkezne rá.
- ki melyiket ajánlaná? azt nem figyelembe véve, hogy az Unicredites 3, míg a Cibes 2 évig ingyenes.

Köszi a válaszokat.

Ez egy .50-es rombolópuska, elég szép visszarúgással.

(#20930) Veron válasza pvt.peter (#20929) üzenetére


Veron
őstag

Közös számlát szeretnék én is. Eco kiesik a látókörömből, így csak partner aktív zéróról tudok nyilatkozni.
Közös számlát úgy használhatnak, ha egyikük a tulaj a másik pedig rendelkező. Utóbbi elég széleskörű joggal rendelkezik, de nem ugyanazokkal, mint a tulaj. Netbankhoz mindketten kaphatnak accountot és használhatják függetlenül. Mobilbankhoz az UC nem képes ugyanezt megoldani, ahhoz csak a tulajnak van accountja, de két különböző eszközön is használhatja a netbankját. Így technikai akadálya nincs, hogy ugyanazt az accountot ketten használják. Ugyanakkor vásárlást mindketten tudnak hitelesíteni, külön mobilbank hozzáférés nélkül is.
Telebankról nincs infom, azt nem kérdeztem.

"Hisztéria... Csak nők kaphatják meg, és csak férfiak halnak bele."

(#20931) sifarr válasza Veron (#20930) üzenetére


sifarr
senior tag

Mobilbankhoz az UC nem képes ugyanezt megoldani, ahhoz csak a tulajnak van accountja, de két különböző eszközön is használhatja a netbankját. Így technikai akadálya nincs, hogy ugyanazt az accountot ketten használják.
Ebből azért esetleg lehetnek problémák. Jó lenne ismerni a bank biztonsági rendszerét. Van-e valami védelem, ha ugyanazzal az accounttal egyidejűleg két eszközön lépnek? Kiléptet, csak egyiket vagy mindkettőt, esetleg kitilt? Vagy ha rövid időn belül a két belépés egymástól nagyobb távolságra történik, más ország, más földrész. Bankkártyáknál ezeket figyelik, figyelhetik itt is.
Nem tudom, hogy van-e bármilyen védelem vagy milyen, csak felvetettem a kérdést.

(#20932) Veron válasza sifarr (#20931) üzenetére


Veron
őstag

Nem tudom a választ. Ezt a módszert a call centeres ügyintéző említette workaroundként.

"Hisztéria... Csak nők kaphatják meg, és csak férfiak halnak bele."

(#20933) pvt.peter válasza Veron (#20930) üzenetére


pvt.peter
őstag

Köszi a választ.
Netbank elegendő lesz egy account is, csak 1 okostelefon van úgy is :D
Ezt a közös használatos dolgot csak azért említettem, mert van vmi szabály, hogy csak olyan számlára érkezhet nyugdíj / fizetés amihez van hivatalos hozzáférése is az adott illetőnek.
Egyelőre akkor az Unicredit tűnik a befutónak, ez a 3 éves ingyenesség eléggé vonzzó.

Ez egy .50-es rombolópuska, elég szép visszarúgással.

(#20934) dptrsk


dptrsk
addikt

Ma sajnos nagyon negatív tapasztalatom volt a CIB Bankkal.

Kp befizetés miatt kerestem fel a fiókot.
A fiókvezető, mivel sokan vártunk, megkérdezte, hogy ki az aki saját számlára fizetne be...
Én voltam az utolsó akit megkérdezett, páran kimentek, hogy akkor ott befizetnek.

Elmondtam, hogy csak amiatt állok sorba, mert az ATM befizetés fizetős lett.

Azt mondta, a kp. felvétellel keverem, megkérdezett 2 másik kollegát is (a fiókvezető!), a két másik munkatárs is állította, hogy díjmentes... :W
Mondtam, hogy nézze meg a hirdetményben ott van..., míg sorra kerültem megnézte és hátul beszélgetett, nem jött oda, hogy elnézést, igazam volt...

Szomorú, hogy ide jutottunk, hogy a bankfiókban sem tudják a szakemberek, hogy milyen díjtételeik vannak...

Még van 1 kp. tranzakcióm novemberben, utána zárom a számlát... :(

(#20935) RR-13 válasza dptrsk (#20934) üzenetére


RR-13
őstag

Ez tényleg eléggé gáz... sajnos kb. mindenhol ilyeneket tapasztalok, ha valami módosítás van a hirdetményben.. nem ismerik az ügyintézők, de ez a telefonosokra is igaz. :U
Az, hogy ott hárman sem tudták úgy, hogy 11 napja már fizetős, az elég "amatőr". :(((

Egyébként szerdán nyitják meg nekem a számlát az UniCreditnél, előbb hívtak egyeztetni a szerdára lefoglalt időpontot. :K

(#20936) Nordik válasza dptrsk (#20934) üzenetére


Nordik
őstag

Én a múlt héten fizettem be ATMbe, de nekem nem vont le semmilyen plusz díjat. CIB Eco díjcsomagom van. :U

(#20937) .tnm válasza .tnm (#20915) üzenetére


.tnm
addikt

Ma reggel már működött.

It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."

(#20938) RR-13 válasza Nordik (#20936) üzenetére


RR-13
őstag

Te mikor is kötötted a szerződést? Mert valamilyen feltétel szerint (állítólag, ha jól emlékszem a 2021. júliustól kötött szerződéseknél), akciósan elengedik továbbra is bizonyos ügyfeleknek a befizetés díját. :K

(#20939) Nordik válasza RR-13 (#20938) üzenetére


Nordik
őstag

Már régen, szerintem akkor amikor megjelent. :U

De ez nem bankmonitoros díjcsomag. Sima CIB Eco, még bankfiókba kötöttem.

(#20940) RR-13 válasza Nordik (#20939) üzenetére


RR-13
őstag

Igen tudom, de a régebbi, 2019. 06. 17. előtt kötött szerződéses ügyfeleknek is díjmentes maradt. :K

[ Szerkesztve ]

(#20941) Nordik válasza RR-13 (#20940) üzenetére


Nordik
őstag

Akkor ezért nem fizettem. :)

(#20942) RR-13 válasza Nordik (#20941) üzenetére


RR-13
őstag

Igen, ilyen szempontból Te még "időben" kötötted a szerződést. :K

(#20943) zsola400 válasza RR-13 (#20935) üzenetére


zsola400
aktív tag

Kíváncsi leszek az Unicredites véleményedre, mert nekem nagyon rossz tapasztalatom van az ügyintézőkel kapcsolatban több fiókban voltam, még pár vidéki városokban is és lekezelő, flegma stílusban beszéltek, meg amit fentebb is írtak a díjcsomagokkal sem voltak tisztába. Egyedül a telefonos üf. volt normális, segítőkész és próbált is segíteni és nagyjából képben volt.

Melyik fiókba intézed?
(remélem nem Bp. Sugár )

[ Szerkesztve ]

(#20944) INGJOKE válasza zsola400 (#20943) üzenetére


INGJOKE
veterán

Én a 11 kerben voltam a Fehérvári úton ott normális volt a srác. Mondjuk mivel tudtam mindent így nem kellett sokat segítenie, csak megcsinálni a számlát. Akart hitelkártyát is ajánlani, de csak 1% van mindenre... :)

(#20945) K Norbi válasza zsola400 (#20943) üzenetére


K Norbi
addikt

Vidéki városokban is és lekezelő, flegma stílusban beszéltek.

Jönnél ide Szabolcsba... :U
És mindenfele ez megy, nem csak a bankokba.
Hányingerek az emberek erre.
Úgy néznek az emberre mint egy darab szarra.
Köszönni senki nem tud.
Postán fellöknek, agyontaposnak.
Mész a spárba kell pl valami akciózott termék amiből kevés van.
Néznek rád acsarkodva, hova mersz nyúlni, mintha csak az övék lenne.

És nem negatív vagyok.
Hanem ezt tapasztalom nap mint nap.

[ Szerkesztve ]

(#20946) RR-13 válasza zsola400 (#20943) üzenetére


RR-13
őstag

Vidéken nyitom meg, Bács-Kiskun Megyében.
Ma hívott fel a fiókból az ügyintéző, és nagyon kedves volt, és mindent átbeszéltünk. Kérdezte van-e valami kérdésem, kérésem stb.
Én meg elmondtam minden kérésemet neki. ;]

Aztán a telefonos ügyfélszolgálat is hívott, hogy az online igénylésben segítsen, ha kell. Mondtam neki, hogy már a fiókkal megbeszéltem mindent. :))

Engem még ennyit bank nem hívott mint "ezek", eddig pozitív csalódás minden téren. :K
Lehet, hogy személyesen már lenézősek lesznek, de akkor jóval kezdenek. :DDD
Bár a nőből nem "nézem" ki egyelőre, hogy bunkó lesz személyesen.

Egyébként a "nem tudás" nem UniCredit specifikus. :U

[ Szerkesztve ]

(#20947) RR-13 válasza K Norbi (#20945) üzenetére


RR-13
őstag

Az szép, ami Felétek van. :Y
Hogy lehet azt kibírni... :(

(#20948) RR-13 válasza INGJOKE (#20944) üzenetére


RR-13
őstag

Az 1% nem is lenne baj, mert annyi van csak a BBanknál is, hanem az "akár 48.000 Ft-os pénzvisszatérítés/év." a kevés (havi max. 2 ezer :F )... :U

(#20949) K Norbi válasza RR-13 (#20947) üzenetére


K Norbi
addikt

Sehogy.
Költözni fogok. :K

(#20950) cocka válasza K Norbi (#20949) üzenetére


cocka
veterán

Belföldre? :DDD

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.