- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- bambano: Bambanő háza tája
- Szoszo94: Xiaomi Mi Router 3G - Padavanra fel!
- Ismerkedés a Zyxel NSA325 v2-vel
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Lenry: Melléképületblog - 4. rész - Kocsibeálló
-
LOGOUT
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Aktív témák
-
Livius
őstag
válasz
zolee001 #90604 üzenetére
Nettó 90%-a hazugság. Miközben azt állítják, hogy a COVID-19-es home office roham alatt a vezetékes és a mobil hálózat kiállta a próbát, utána írják hogy ekkor 50%-val emelkedett az ügyfélszolgálat forgalma. Nah már most, ha ennyire megugrott az ügyfélszolgálat, akkor talán nem az volt, hogy még se bírta a hálózat és ennyi hibabejelentés jött, vagy mégis mire hívták az ügyfélszolgálatot ha nem hibabejelentésre ennyien? Lelkisegély szolgálatuk is volt, csak a COVID-19 alatt?
Az hogy CB-t egy az egyben ki akarják vágni a kukába és helyettesíteni, remélem ez legalább nem hazugság volt.
Aktív témák
- Csere-Beszámítás! KFA2 One Click OC RTX 4080 16GB GDDR6X Videokártya!
- Apple iPhone 12 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Apple iPhone 13 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE Aorus Elite B550M R5 5600X 32GB DDR4 512GB SSD RTX3060 12GB Asus TUF GT301 600W
- Samsung Galaxy A22 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest