- MasterDeeJay: i7 4980HQ asztali gépben (vs i7 4770)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- bitpork: Ha Isten létezik...
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- ldave: New Game Blitz - 2026
- bobalazs: Microsoft Copilot és hasonló hülyeségek egyszerű kigyomlálása /örök megoldás/
Aktív témák
-
spammer
veterán
Na én is felraktam, és mivel linuxban kezdő vagyok lenne is kérdésem:
Routeren kábellel jön a net, de wirelessből semmit nem lát. Elvileg a Broadcom drivert észlelte, aktiváltam is, zöld a "lámpa" de a wifi hálózatokat nem érzékeli, mintha nem is lenne semmi. Csak egy piros felkiáltójel van a wifi ikonon. Pedig engedélyezve van minden (wireless is pipálva) Honnan tudnék leszedni vmi drivert, vagy mit keressek? Gugliztam de csak ilyen parancssoros cuccokat találtam, és mint mondtam nem vagyok linux mágus

A másik, hogy a bootolásnál a windows 7 a lista aljára került, nekem még az lesz az elsődleges OS (ezzel csak ismerkedek még), így azt szeretném első helyre tenni és hogy ne kelljen rányomni, hanem x másodpercen belül bootoljon be.
Ezekben kérnék segítséget! Köszi előre is!
Aktív témák
- Adobe Előfizetések - Adobe Creative Cloud All Apps - 12 Hónap - 15% AKCIÓ
- Eredeti Microsoft termékek - MEGA Akciók! Windows, Office Pro Plus, Project Pro, Visio Pro stb.
- MEGA AKCIÓ! - Jogtiszta Windows - Office & Autodesk & CorelDRAW - Azonnal - Számlával - Garanciával
- Antivírus szoftverek, VPN
- Game Pass Ultimate előfizetések 1 - 36 hónapig azonnali kézbesítéssel a LEGOLCSÓBBAN! AKCIÓ!
- Keresünk iPhone 15/15 Plus/15 Pro/15 Pro Max
- Apple iPhone 11 128 GB Lila 1 év Garancia Beszámítás Házhozszállítás
- Lenovo ThinkPad X1 Yoga G6 (6th Gen) - i7-1185G7, 32GB, 512GB SSD, multitouch + TOLL
- BESZÁMÍTÁS! MSI B650 R5 7600 32GB DDR5 512GB SSD RX 9070 XT 16GB Zalman Z10 Plus Seasonic 750W