Hirdetés
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Lalikiraly: A nagy ő! Stohl...
- MasterDeeJay: Ram gondolatok 2026 január - DDR3-as gép is lehet megoldás? Mi a minimum?
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- sh4d0w: Nyitlocker
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- bitpork: Ha Isten létezik...
- gerner1
- Candy: Kossuth Lajos azt üzente, elfogyott a gémergépe
Aktív témák
-
spammer
veterán
Na én is felraktam, és mivel linuxban kezdő vagyok lenne is kérdésem:
Routeren kábellel jön a net, de wirelessből semmit nem lát. Elvileg a Broadcom drivert észlelte, aktiváltam is, zöld a "lámpa" de a wifi hálózatokat nem érzékeli, mintha nem is lenne semmi. Csak egy piros felkiáltójel van a wifi ikonon. Pedig engedélyezve van minden (wireless is pipálva) Honnan tudnék leszedni vmi drivert, vagy mit keressek? Gugliztam de csak ilyen parancssoros cuccokat találtam, és mint mondtam nem vagyok linux mágus

A másik, hogy a bootolásnál a windows 7 a lista aljára került, nekem még az lesz az elsődleges OS (ezzel csak ismerkedek még), így azt szeretném első helyre tenni és hogy ne kelljen rányomni, hanem x másodpercen belül bootoljon be.
Ezekben kérnék segítséget! Köszi előre is!
Aktív témák
Hirdetés
- Windows 10/11 Home/Pro , Office 2024 kulcsok
- Windows, Office licencek kedvező áron, egyenesen a Microsoft-tól - Automata kézbesítés utalással is!
- Windows 10 11 Pro Office 19 21 Pro Plus Retail kulcs 1 PC Mac AKCIÓ! Automatikus 0-24
- Számlás!Steam,EA,Epic és egyébb játékok Pc-re vagy XBox!
- Humble szökevények 500-1500Ft
- Xiaomi 14T /12/256GB / Kártyafüggetlen / 12Hó Garancia
- Panasonic LUMIX G 25mm f/1.7 ASPH objektív
- BESZÁMÍTÁS! ASUS H510M i5 11400F 16GB DDR4 512GB SSD RX 6500 XT 8GB Gembird Fornax 500 DeepCool 400W
- iPhone 17 Pro Max 256 GB Deep Blue - Bontatlan !! www.stylebolt.hu - Apple eszközök - Számlás
- Apple iPhone 12 128GB,Újszerű,Adatkabel,12 hónap garanciával
Állásajánlatok
Cég: Central PC számítógép és laptop szerviz - Pécs