Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- bitpork: Ha Isten létezik...
- MasterDeeJay: RAM gondolatok: Mennyi a minimum? DDR3 is jó?
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Lalikiraly: A nagy ő! Stohl...
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- potyautas: A teljesség igénye
Aktív témák
-
spammer
veterán
Na én is felraktam, és mivel linuxban kezdő vagyok lenne is kérdésem:
Routeren kábellel jön a net, de wirelessből semmit nem lát. Elvileg a Broadcom drivert észlelte, aktiváltam is, zöld a "lámpa" de a wifi hálózatokat nem érzékeli, mintha nem is lenne semmi. Csak egy piros felkiáltójel van a wifi ikonon. Pedig engedélyezve van minden (wireless is pipálva) Honnan tudnék leszedni vmi drivert, vagy mit keressek? Gugliztam de csak ilyen parancssoros cuccokat találtam, és mint mondtam nem vagyok linux mágus

A másik, hogy a bootolásnál a windows 7 a lista aljára került, nekem még az lesz az elsődleges OS (ezzel csak ismerkedek még), így azt szeretném első helyre tenni és hogy ne kelljen rányomni, hanem x másodpercen belül bootoljon be.
Ezekben kérnék segítséget! Köszi előre is!
Aktív témák
Hirdetés
- Vírusirtó, Antivirus, VPN kulcsok GARANCIÁVAL!
- MEGA AKCIÓ! - Jogtiszta Windows - Office & Autodesk & CorelDRAW - Azonnal - Számlával - Garanciával
- Számlás!Steam,EA,Epic és egyébb játékok Pc-re vagy XBox!
- Kaspersky, BitDefender, Avast és egyéb vírusírtó licencek a legolcsóbban, egyenesen a gyártóktól!
- MS SQL Server 2016, 2017, 2019
- LG 39GS95UE - 39" Ívelt OLED / QHD 2K / 240Hz & 0.03ms / 1300 Nits / NVIDIA G-Sync / AMD FreeSync
- Xiaomi Redmi Note 14 Pro+ / 8/256GB / Kártyafüggetlen
- Vállalom Xiaomi Okoskamerák szoftveres javíttását
- BESZÁMÍTÁS! Intel Core Ultra 5 235 14 mag 14 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- Xiaomi Mi 11 Lite 6/128GB / 12 hó jótállás
Állásajánlatok