Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- balojazz: Szódakészítés üzembiztosan és olcsón! Figyelem, csak hardcore szódázóknak!
- gban: Meghalt Chuck Norris
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Alza kuponok – aktuális kedvezmények, tippek és tapasztalatok (külön igényre)
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: MárkaLánc
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- aquark: Zsebszámológépek
Aktív témák
-
spammer
veterán
Na én is felraktam, és mivel linuxban kezdő vagyok lenne is kérdésem:
Routeren kábellel jön a net, de wirelessből semmit nem lát. Elvileg a Broadcom drivert észlelte, aktiváltam is, zöld a "lámpa" de a wifi hálózatokat nem érzékeli, mintha nem is lenne semmi. Csak egy piros felkiáltójel van a wifi ikonon. Pedig engedélyezve van minden (wireless is pipálva) Honnan tudnék leszedni vmi drivert, vagy mit keressek? Gugliztam de csak ilyen parancssoros cuccokat találtam, és mint mondtam nem vagyok linux mágus

A másik, hogy a bootolásnál a windows 7 a lista aljára került, nekem még az lesz az elsődleges OS (ezzel csak ismerkedek még), így azt szeretném első helyre tenni és hogy ne kelljen rányomni, hanem x másodpercen belül bootoljon be.
Ezekben kérnék segítséget! Köszi előre is!
Aktív témák
- Windows, Office licencek kedvező áron, egyenesen a Microsoft-tól - Automata kézbesítés utalással is!
- Vírusirtó, Antivirus, VPN kulcsok GARANCIÁVAL!
- Kaspersky, BitDefender, Avast és egyéb vírusírtó licencek a legolcsóbban, egyenesen a gyártóktól!
- Adobe Előfizetések - Adobe Creative Cloud All Apps - 12 Hónap - 15% AKCIÓ
- Game Pass Ultimate előfizetések 1 - 36 hónapig azonnali kézbesítéssel a LEGOLCSÓBBAN! AKCIÓ!
- Lenovo Thinkpad X1 Yoga 6th Gen. i7 11th, 32GB RAM 27% ÁFÁS (0326)
- Eladó egy pixel 7 obsidian
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte B660M i5 12400F 32GB DDR4 512GB SSD RTX 3070 8GB Kolink Observatory HF 750W
- ÚRIS10!!! RAMÁRON! LEGION 5 i7-13650HX 16GB RAM 512GB SSD RTX 5070 8GB 2K OLED 165Hz 500NIT