Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Bogyi007

    veterán

    Szia Zoltán!

    Sajnáljuk, probléma volt az általad küldött dokumentummal — úgy tűnik, hogy nem a teljes neved szerepel rajta.

    Ez adódhat az online banki felületről készített képernyőkép hibájából. A bankok néha felhasználóneveket vagy beceneveket tüntetnek fel a bankszámlatulajdonos neve helyett. Nekünk viszont azt kell látnunk.

    Ahhoz, hogy ezt a problémát megoldd, kérünk, küldj nekünk egy új dokumentumot, amin az alábbiak szerepelnek:
    Teljes neved, mint bankszámlatulajdonos
    A te bankszámlaadataidnak (például számlaszám).

    A legutóbbi bankszámlakivonatod lenne a legjobb.

    Utalás javítása

    Ha nem a saját bankszámládról fizettél, kérjük, töröld az utalási megbízást. Ebben az esetben sajnos nem fogjuk tudni teljesíteni.

    Amennyiben két munkanapon belül nem veszed fel velünk a kapcsolatot, visszatérítjük befizetett összeget.

    Köszönjük,
    A Wise csapata

    Mit tegyek szerintetek?

    Új papírt nem tudok beküldeni, a képernyőmentést egy Ssmsung A52s telóval csináltam azon sem tudok javítani...

Új hozzászólás Aktív témák