Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • KTTech

    veterán

    válasz Tin #7813 üzenetére

    Ha motorfékezel, akkor nem vitorlázol... csak simán lassulsz, ráadásul nem is kis tempóval. A vitorlázás lényege pont az, hogy a kinetikus energia a lehető legtovább vigye a kasznit, újabb energiabefektetés nélkül.

    A DSG-k amik tudják, jelzik is, hogy üresbe teszik magukat (de a motort nem állítják le). Az ACT-os TSI annyival több, hogy 2 hengert le tud lőni, ami már megtakarítás (hiszen amint eléri a pályatempót, nincs szükség nagy teljesítményre a fenntartásához, csak ha emelkedő jön), ez természetesen manuális váltóval is megy.

    Az eCVT meg működési elvéből adódóan tudja a vitorlázást, ráadásul nem gond neki, ha leáll a motor, mert semmilyen rendszerhez nincs rá szükség, minden elektromos (fékhidraulika, kormányszervo, klíma, vízpumpák és olajpumpa).

    www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés