Hirdetés
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- A fénynél gyorsabban
- Építkezünk 6. rész (2024)
- A gyerekem "tartalmat gyárt". Mit tegyek?
-
LOGOUT.hu
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
dj79
senior tag
4+ szerviz kifejezetten megéri, már csak az assistance, illetve hybrid esetén az ahhoz kapcsolódó gari miatt.
Persze meg lehet mindent csinálni otthon is okosba', eladásnál meg valszeg pont annyival is kevesebbet tud érni a házi "szervizkönyv", esetleg nem létező hybrid gari miatt az autó.
Nyilván 360ezres futásnál kb mindegy, de mondjuk random 8 éves autó esetében, 200 ezres futás esetén a 12 szerviz felára az otthoni barkácshoz képest azért csak nem vág földhöz senkit. Ellenben valszeg többet fog érni a piacon a szervizkönyves autó. -
No.01
őstag
250e 6 szervizre az szerintem piti. Persze lehetne a (minosegi) kenyer kg-ja is "csak" 890, mint anno a kezmuves peksegek hajnalan, de azok az idok mar elmultak.
Inkabb kerdezz korbe mibe fajna hasonlo a nemeteknel. (Es nem en most nem a csillagos vagy a karikas markakra gondolok...) -
Dare2Live
félisten
válasz polonic #19949 üzenetére
6db márkaszervizre 250.000Ft = 41.000Ft/szervíz
Gondolom a szokásos olajcsere+fékfolyadékcsere lehet benne ennél többre már nagyon olcsó lenne.
És kapsz még +ba 1év assistancet (10-20K körül van amúgy)
És hibridnél garit is ad!Kia/Hyudani vonalon ez 400-500.000Ft+ lenne úgy, hogy nem jár hozzá 1 év ingyen assistance meg +garit se ad.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
polonic
félisten
válasz Dare2Live #19954 üzenetére
Okés, közben leesett. Benéztem.
Nekem az első olajcsere volt 55 ezer Ft, ahol 26 ezres az óradíj, fél órás munkával. És máshol sem lett volna olcsóbb, az említett Heringnél 3 ezer Ft-tal olcsóbb az óradíj.
Erre írom azt, hogy ez nem olcsó, már vidéki kisvárosban sem.[ Szerkesztve ]
-
Gombinyó
őstag
válasz Dare2Live #19954 üzenetére
90k-nál van gyertya csere, az megdobja a cehhet. Illetve 30ezrenként fékfolyadék csere, azok a "nagyszervizek", olyankor padra is rakják. Ha jól emlékszem a gyertyák darabja ilyen 15e ft körül volt.
Sztem pécsimunkásnak nem cseréltek még gyertyát, valszeg úgy férhetett bele 250e-be a 6 szerviz. Önmagában a 90ezres szerviz van 150k körül. -
Dare2Live
félisten
válasz polonic #19955 üzenetére
4+nál hálisten fix munkadíjak vannak meg lehet nézni előre [link] éves karbantartás így hogy ad assistancet+hibridnél garit kifejezetten olcsó.
A többi viszont márkaszervizes ár...Persze mindent összevetve a legolcsobb ha magának csinálja az ember. Úgy egy olaj+olajszürőcsere ~6.000Ft a yarisomba.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
pècsimunkás
addikt
válasz Gombinyó #19956 üzenetére
Nem, gyertya nem volt mèg ebben bent.
Gyertyát már itt Nèmetorszagban cserèltèk, mert nem voltam otthon egy ideig az autóval.
329 euró volt utoljára, olaj+ szűrők+ gyertya.
Hozzá tenném, hogy nagyon jó olaj ment az autóba.
Ez az ár egyébként egy kis független szervizben volt.
Már nincs szükség a Toyota assistancera, mert ADAC biztosításom,Cascom, klubtagságom van.Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
Paxker315
addikt
ugyan nem Toyo, hanem VAG 2.0crtdi-dsg, de.
Mióta nálam a bódé, így költöttem rá (átvétel után nem sokkal):
- 2022: olaj, olajszűrő, üzemanyag-szűrő, fékfolyadék, fékbetétek, izzítógyertyák - munkadíjjal 105ezer
- 2023: olaj, olajszűrő - 35 ezerIdénre terveztem (kb 95ezer km-es szervizhez): fékfolyadék, olaj&olajszűrő, levegőszűrő, dsg-olaj. (utóbbira a szerelő annyit mondott, hogy felesleges, nyugodtan várhatok még 15-20 ezer km-t vele, de szerintem le fogom cseréltetni, mert utoljára 2019-ben cserélték. Fékfolyadékot pedig kétévente). Legalább a szerelőben megbízok - jó másfél évtizede minden VAG-konszernes bódét ő szervizelt apámnak& tesómnak, jó családi ismerős).
Viszont, ha inkább váltanék japánra, vlszg a márkaszervizeket "preferálnám", mert ott tapasztalatom szerint NEM fog vastagon a ceruza, mint a VW-nél. Igazából egy "unalmas" és "eseménymentes" autónak örülök a legjobban, így a preventív szervizek és észszerű-tudatos használat az, amivel ezt próbálom optimalizálni Meg így nyugodtabban alszok. Inkább legyen valami "feleslegesen" megcsinálva, mint később nyögje az ember ha jobban zsebbe kell nyúlni.
[ Szerkesztve ]
-
Drizzt
nagyúr
Április 27-én lesz egy éve, hogy voltam a periódusnak megfelelő szervízen. Beszéltem szervízzel, csak 29-ére lesz időpont. De azt mondták, hogy ez nem lényeg, valamekkora türelmi időt szoktak engedni ilyenkor. Tényleg van ilyen márka szinten? Van ennek valami megismerhető mértéke?
Bár maga az autó most lesz 5 éves, az eredeti brossúrában emlékeim szerint kb. ilyen garancia intervalluumok voltak: 3 év általános, 5 év hibrid rendszer, 10 év hibrid akkumulátor.I am having fun staying poor.
-
KubanitoS
veterán
válasz Drizzt #19961 üzenetére
Írták itt előtted, hogy van valmennyi türelmi idő. /Én személy szerint inkább azt gondolom, hogy ha előjön valamilyen garanciális dolog, akkor szembejön a magyar valóság és ez a két nap lehet akár a kibúvó is nekik, de ne legyen igazam./
5 év garancia van a hibrid akksira, ez kitolódhat 10 éves koráig a Toyota Hybrid Szerviz Program keretében, csak utóbbit a leírás szerint kérni kell.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
dj79
senior tag
Szerintem arra, hogy az 1.4 d4d megfelelő alap karbantartás mellett kb sosem hullik szét, a nagyobb d-cat motoroknál azért emellett is voltak bőven gondok.
-
Audison
senior tag
Sziasztok. Ma voltam a toyota-nál, mert nem hűt a klíma (2013-as Auris) és megállapították, hogy hűtőcsere, mert találtak egy lyukat. 150ezer ft lenne a csere.(+töltés) Tud valaki valami utángyártottat, ami jó lehet a gyári helyett? Tartok az utángyártott dolgoktól, mert annak a híve vagyok, hogy egyszer kell valamit jól megcsinálni/ csináltatni, de ez az összeg most rosszul érintett. Köszi előre is.
-
KubanitoS
veterán
Tudja esetleg valaki hogy a Toyota nyílt napokon, (amely esemény elvileg ezen a héten van) miféle kedvezmények vannak? Valóban olcsóbb ilyenkor autót venni, vagy csak parasztvakítás az egész?
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
Dare2Live
félisten
válasz KubanitoS #19972 üzenetére
Be kell próbálkozni de erős a gyanum, hogy parasztvakítás.
Ha jól sejtem céges vonalon még megy az, hogy tipusfüggően 8-20%ot engednek. 20% a kifutó CHRből volt.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
őstag
válasz Dare2Live #19974 üzenetére
Azt mondjuk érdekesnek tartottam toyota/lexusnál hogy az "alap" flottás árat (gondolom van jobb ár is) nyíltan nyomják, de magánszemélyként ha azt kicsengetted akkor sem adják oda ha erősen próbálkoznál (nekem kifejezetten jobb lett volna 22-ben rav4-nél a céges kevesebb ár mint a téli garnitúra, de egyszerűen nem adták, gondolom importőr kikötötte és kész, megengedhetik maguknak a nulla rugalmasságot). Mondjuk pont akkora a különbség hogy csak ezért nem éri meg céggel szívni.
-
g0dl
addikt
Szerintem a kedvezményeket alapvetően a kereslet és az elérhető szabad kapacitás határozza meg, és nem az, hogy telihold van-e, mikor virágzik a kökörcsin, vagy kelepelnek a gólyák.
Egy kis optikai alakítás persze megjelenhet a számokon. -
Dare2Live
félisten
válasz Tom1939 #19976 üzenetére
Kinézett CHR kifutó modellre magánszemélyként 1misit ~8.5% kedvezményt adtak. Ez fenn is volt honlapon ennél többet akárhogy próbáltam nem tudtam kialkudni. Cégeként azonnal 2misi+t 19.5% és kis beszélgetés után még kiegészítőt. Durva difi.
Nekünk cégesként jobban megérte.RAV4re érdeklődtem ott 800K volt a honalpon és nem tudtam többet belealudni. Cégesként 1.5misit azonnal adták és detto nem sikerült többet kiharcolni.
Corolla Crossból érdemben nem engedtek. Amit kinéztem az 13misi+ volt. Viszont nagyon nehéz volt indokolni az árdifit egy scrosshoz képest amibe 5misivel olcsobban panorámatető is volt, 13+misiért corolla crossba meg nem. Végül magamnak nem vettem semmit.[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
félisten
válasz Dare2Live #19978 üzenetére
btw másnak is feltűnt, hogy az 1.8assal jóval nagyobb a CHR, Corolla Cross csomagere mint a 2.0assal?
Engem tökre meglepett.Yaris crosst is néztük de az 1.5 hangra nagyon otromba volt az 1.8, 2.0hoz képest. És a környezeti zajból is sokkal több bejött, érzésre egyértelműen "alacsonyabb" kategóriás autó CHRhez képest. Ha jól rémlik ilyen 8%adtak cégesként kvázi annyira jött volna ki végül mint a CHR.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
őstag
válasz Dare2Live #19978 üzenetére
Biztosan ki van találva miért ilyen merevek, magánszemélynek kisebb az érdekérvényesítő képessége 1 elmaradt eladást behozza a másokon érvényeíteni tudott nagyobb haszon. De Rav4-nél én is ezt tapasztaltam a képletesen asztalra tett pénzt is visszautasították (azaz neked ennyiért nem, nem vagy cég). Majd Lexusnál is kipróbálom ezt ha odáig jutok, ott is milliós különbségeket látok (csak azt egy nemnél lehet tényleg nem veszem meg).
-
sakal83
addikt
Sziasztok
Egy 2004es 2.0 d4d Corola Versom van.
Toyota Corolla Verso AR10 2.0 D-4D (CUR10_) 116 LE / 85 .kwEvek ota Eneos Hyper S 5w 30at hasznalok. Most neztem hogy az Eneos sima Hypert hoz fel ajanlaskent.
Az egyik Acea c2 a masik c3.
Most melyik jo bele? Esetleg egy 3.?
[ Szerkesztve ]
-
őstag
Nekem azt mondták pár hónapja a Lexusnál, hogy magánszemélyként is el lehet hozni bármit a céges áron.
"Less but better" - Dieter Rams
-
sakal83
addikt
Sziasztok
Eneost vagy gyari Toyota olajat célszerű venni?
Árkülönbség elenyeszo.
-
-
dkaro
őstag
Sziasztok!
Új Toyotas vagyok, 2 hete vettem át a C-HR-emet. Kérdésem lenne a Toyota app-al. Átvételnél beállítottuk, minden fasza volt, nézegettem benne a fogyasztást.
1 hét múlva random írta az app h autó eltávolítva, ekkora kis pöcsöléssel de visszatettem. A héten megint eljátsoztta ezt és most hiába társítom, nem látom a megtett utakat, meg hogy zárva vannak-e az ajtók, stb..
Van erre vmi gyógymód? Egyrészt, hogy újra hozzáadjam, másrészt h ne távolítsa el az autót az app hetente? -
Csabroncka
addikt
válasz sakal83 #19990 üzenetére
Az, hogy az alábbiakat mennyire tekinthetjük "gyárinak" jó kérdés! Én, amióta világ a világ az az 1ZR-FAE - Corollámba a Toyota Engine Oil Advanced Fuel Economy Extra 0W-20 (0W20) 5lit - olajat rakom gyári szűrővel.
Most fordulunk tova 230ezerről és mutogatni lehetne a gép (2014.12) belsejét (is). 15.000 ezres cserével használom, évente kb 2 olajcsere. Nem akartam mással kísérletezni..."in medias res"
-
g0dl
addikt
A 2023-as és későbbi Corolla modellekhez találkozott már valaki frissítéssel az infotainment rendszerhez? Nekem lehet, hogy volt, de értesítést egyszer sem adott a rendszer.
[ Szerkesztve ]
-
dragon1993
őstag
Mire gondolsz frissítés alatt?
Egyszer gyári állapotba ált a kocsi, én arra tippelek az valami csendes frissítés volt, de hogy feldobra, hogy frissítés elérhető még nem volt.#19996 Tom1939
A távoli fűtés és az erősebb motor azért nagy extra.
A legtöbb kolléga másnap cserélne velem a régiről.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Hankook téli és nyári gumi szett - 1 szezonosak - 235/45 R 17
- 2 szezonos - Hankook K135 Ventus Prime4 XL 235/45 R 17 97 Y XL nyári gumi
- 1 szezont futott - HANKOOK Winter i cept evo3 W330 235/45 R 17 97 H XL
- Philips AVENT Premium elektromos cumisüveg melegítő (SCF358/00)
- Újszerű Philips kézi gőzölőkészülék GC360/30 valamennyi tartozékkal, dobozában
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest