Hirdetés

2024. május 18., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2018-03-18 14:44:30

LOGOUT.hu

A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#19401) No.01 válasza polonic (#19400) üzenetére


No.01
őstag

Nyilvan, de ha ezt te szabad szemmel latod a nivopalcat kihuzva akkor ott azert komoly gond van szerintem.

(#19402) polonic válasza No.01 (#19401) üzenetére


polonic
félisten

Lehet szabad szemmel is látni. Angol nyelvű fórumokon, oldalakon is lehet erről infókat találni.
Nekem is emelkedett az olajszint, amikor minuszokban sok volt a városozás és a rövidebb távok. Aztán az osztrák út után visszaállt oda, ahol az eredeti szint volt.
És egyébként az olajhígulástól a direkt befecskendezésű motorok jobban érintettek.

Videók a témáról: part1 part2

[ Szerkesztve ]

(#19403) No.01 válasza polonic (#19402) üzenetére


No.01
őstag

Wow! Na ezeket meglesem.

(#19404) se4ever2 válasza No.01 (#19376) üzenetére


se4ever2
aktív tag

Köszi mindenkinek! :R

(#19405) st6969


st6969
őstag

Corolla 2023. Applikációban kaptam az üzenetet (sajnos későn láttam meg), hogy nyitva az utas oldali ablak (valóban lehúztam reggel, ismerőssel találkoztam még az utcában, de fura, hogy nem húztam fel, és az utasokat sem zavarta 5 fokban reggel :F).
Jól gondolom, hogy ezt távolról nem tudom felhúzni?!...nem találok ilyen gombot :(
Esetleg slusszkulccsal működési távból (drótkerítésen át talán meglenne a hatótáv, nem akarnék a munkahelyen portán kijelentkezni emiatt)?

(#19406) OCTAMD válasza st6969 (#19405) üzenetére


OCTAMD
őstag

Ha be van állítva ,akkor a zárás gomb
hosszan nyomásával felmegy

Yukyung Viliv S5 3G 32SSD Win7 Home Premium 32bit ,Toshiba Libretto W100-106 62GB SSD Win7 Home Premium 32bit

(#19407) st6969 válasza OCTAMD (#19406) üzenetére


st6969
őstag

Akkor valószínűleg nincs beállítva, mert nyomtam hosszan zárást, és még mindig nyitva mutatja...Hol kellene beállítani, menüben?
Próbálok még egy olyat, hogy nyitom és utána zárom, hátha...szerk.: így se :(

[ Szerkesztve ]

(#19408) st6969 válasza OCTAMD (#19406) üzenetére


st6969
őstag

Ja, várj...applikációban hosszan nyomva (így nem jó), vagy a kulcson?
Köszi

(#19409) OCTAMD válasza st6969 (#19408) üzenetére


OCTAMD
őstag

Kulcs ,de csak ha viszonylag közel vagy

[ Szerkesztve ]

Yukyung Viliv S5 3G 32SSD Win7 Home Premium 32bit ,Toshiba Libretto W100-106 62GB SSD Win7 Home Premium 32bit

(#19410) polonic válasza OCTAMD (#19409) üzenetére


polonic
félisten

És ezt hogy kell beállítani? Márkaszervíz?

(#19411) st6969 válasza st6969 (#19405) üzenetére


st6969
őstag

Szerintem ez az applikáció kissé bugos :( . Már máskor is észrevettem, hogy pl. ha belépek, mutatnia kellene a főoldalon a távvezérlés menüpontot, alatta a klíma, és az ajtó zárás gombokat. Van, hogy ezek egyáltalán nem látszanak ott. Ilyenkor lefelé csúsztatva az ujjam frissítek, és általában megjelenik, de pl. az időpontot nem frissíti. Az autó állapota részre, ha rányomok, ott is egy korábbi állapotot mutat, frissíteni kell, és van, hogy még akkor se az aktuális állapot jön.
Belépéskor random kéri vagy nem az ujjlenyomatot...
Most ugye az "utasoldali ablak nyitva" miatt kezdtem vizsgálódni. Többször frissítettem lefelé csúsztatással (addig, amíg kiírta valóban a mostani időpontot) és még mindig nyitva mutatta az ablakot. Hát csak odamentem az autóhoz (kerítésen belülről ráláttam, kb. 8-10m lehetett), és az ablak zárva volt. Mindenesetre azért nyomtam egy kinyit, majd bezár gombot a kulcson, le is reagálta az autó (villant az index és kinyílt-visszazárt a visszapillantó). Utána még azt is megcsináltam, hogy nyomva tartottam a záró gombot, hátha csak rosszul látom az ablakot (de nem, tényleg fel volt húzva). Na, erre elkezdett pittyegni egy kicsit. Ez vajon mi lehetett?
Visszaérve az irodába, az applikáció már zárt ablakot mutatott. Fura.

(#19412) Dorian


Dorian
félisten

Sziasztok,
Részecskeszűrő tisztítás javasolt, van értelme?
2013-as Avensis T27 2.0 D4D kombiról van szó, 6 éve használom agglomerációból bejárásra és olykor hosszú autópályás utakra. Olykor, gondolom önregeneráció után határozottan érezni, hogy jobb a gázreakció, harapósabban megy az autó.

Kétfajta ember van. Kerüld mindkettőt!

(#19413) Dorian válasza Dorian (#19412) üzenetére


Dorian
félisten

Ja, igen, és ebben van "FAP adalék" amit esetleg pótolni kell?

Kétfajta ember van. Kerüld mindkettőt!

(#19414) ncc1701 válasza Dorian (#19412) üzenetére


ncc1701
veterán

Majd ha panaszkodik rá. Én addig nem piszkerálnám.

(#19415) se4ever2


se4ever2
aktív tag

CT200h-ról esetleg van valakinek tapasztalata? 3,5-4M forint környékén is vannak már, elég közel vannak árban a hármas Priusokhoz. Maga a hajtás az gondolom ugyanaz mint a Priusban. Ezen kívül mennyire macerás a karbantartás? Megvan a Lexus felár, vagy kb Prius árban lehet javíttatni?

(#19416) dj79 válasza se4ever2 (#19415) üzenetére


dj79
senior tag

Attól függ, hová viszed, a technika ugyanaz, a ct utastere jobb, viszont kisebb.
Karbantartási igénye kb ugyanaz, mint az fl előtti p3-nak.

(#19417) KTTech válasza polonic (#19410) üzenetére


KTTech
veterán

Igen

www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon

(#19418) Veron


Veron
őstag

Akit érdekel: elvittem a Corollát egy fitneszedzésre. Chiptuning formájában kapott egy erőkúrát, a gyári 118 LE helyett most 142-145 LE-t tud. A kis 1.2T motor miatt alul továbbra is gyenge, 2000 fordulat felett jön meg az ereje. Azaz a karakterisztika maradt, de 2000 felett jóval dinamikusabbnak érződik, miközben a fogyasztás változatlan maradt.

"Hisztéria... Csak nők kaphatják meg, és csak férfiak halnak bele."

(#19419) dragon1993 válasza Veron (#19418) üzenetére


dragon1993
őstag

Ez melyik évjárat pontosan?

(#19420) Veron válasza dragon1993 (#19419) üzenetére


Veron
őstag

'19 végi gyártás

"Hisztéria... Csak nők kaphatják meg, és csak férfiak halnak bele."

(#19421) Flashback válasza Veron (#19418) üzenetére


Flashback
addikt

Ezzel azért vigyázz. 1.2T alapból is hajlamos kokszosodni...

Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)

(#19422) honeker válasza Flashback (#19421) üzenetére


honeker
őstag

Az őszes benzines turbos hajlamos talán amiben dupla befecskendezés van az nem anyira

http://www.youtube.com/results?search_query=honeker%40&o

(#19423) Paxker315 válasza dj79 (#19371) üzenetére


Paxker315
addikt

ezt kifejtenéd? :) Miben jobb a plug-in akksijának megbízhatósága? Miért kevésbé problémásak?

Ill: én azt hittem, plugint is lehet sima hibridként használni, szvl még a töltés hiánya sem feltétlen kardbadőlős. :B

#19421 Flashback
Nem kell alacsony fordulatszámon elváltani, azzal is sokat tehetsz ennek elkerüléséért.

#19418 Veron
Szép! Gratula és sok-sok km-t gondmentesen vel'.

[ Szerkesztve ]

https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )

(#19424) dj79 válasza Paxker315 (#19423) üzenetére


dj79
senior tag

A plug-in Li-ion akkuval van szerelve, ezáltal nincs vele gond, nem kell bélázni, nem kell kókányolni az autó élete során kb soha. Persze, lehet sima hibridként is használni, valamennyivel így is alacsonyabb a fogyasztása a nagyobb visszatöltési illetve akkukapacitás miatt. Inkább az az előnye, hogy plug-inből nincs fapad felszereltség, tehát led fényszórósak etc. A parkolást nem mondom, mert ugye az folyamatosan változik akár kerületenként is, ki tudja, mit hoznak ki ebből.

(#19425) g0dl


g0dl
addikt

Biztos van itt, aki fejből nyomja. A Priusokban mikortól, illetve melyik változattól lett e-cvt cvt helyett?

(#19426) Paxker315 válasza g0dl (#19425) üzenetére


Paxker315
addikt

Nem is volt belőle klasszikus CVT. A hibridek eCVT - vel épültek.

https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )

(#19427) Flashback válasza Paxker315 (#19423) üzenetére


Flashback
addikt

Nekem közvetlen tapasztalatom nincs vele. Az egyik Toyota szerzív fönök mondta még kb 2 éve hogy az elsö generäciós 1.2T-knél ez szinte älltalänos jelenség volt. Talán ahogy honeker írta késöbb már dupla befecskendezésre váltottak(?) ott már jobb a helyzet?
Biztos én vagyok a boomer de még úgy gondolom hogy egy autóhoz (föleg kombihoz) amúgy is kicsi az 1.2 motor. :)

[ Szerkesztve ]

Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)

(#19428) ncc1701 válasza Flashback (#19427) üzenetére


ncc1701
veterán

Pláne 3 hengerrel. Vagyunk így egy páran, ne aggódj. :)

(#19429) Veron válasza ncc1701 (#19428) üzenetére


Veron
őstag

Jó, hogy az 1.2T még négyhengeres.
Ezért kell a Corolla TS-ből a 320 lovas 3.0 V6-os motort választani... Oh wait. :B

"Hisztéria... Csak nők kaphatják meg, és csak férfiak halnak bele."

(#19430) pècsimunkás válasza Flashback (#19427) üzenetére


pècsimunkás
addikt

Volt nem olyan régen 1,4 szívó is.

Egyébként az 1,2 t sokkal èlhetőbb motor mint az 1,5- 1,6 szívó.

Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!

(#19431) Paxker315 válasza pècsimunkás (#19430) üzenetére


Paxker315
addikt

igen. Nem tudom, ki hogy van vele, de ha nincs fütyülő turbóhang, nekem kevésbé kellemes egy autó szenzorosan. Erre is pár hete jöttem rá F1 onboard videókat nézve, mennyire utáltam a szívómotoros éra motorhangjait :D Amit ezért kapni fogok, főleg, hogy kedvelem az 1.0 TSI-t is, szigorúan 135 lóerőre húzva. Az már 3 henger. : )

[ Szerkesztve ]

https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )

(#19432) ncc1701 válasza Paxker315 (#19431) üzenetére


ncc1701
veterán

Hát, nem is tudom. Nekem rohadtul bejön, nem vagyok irígy, főleg nem tárgyakra, de egy ilyen vasat elfogadnék. Imádom a hangját, igaz, ez kompresszoros. :)

[ Szerkesztve ]

(#19433) pècsimunkás válasza Paxker315 (#19431) üzenetére


pècsimunkás
addikt

:D

Egyébként vezettem a 9.gen Civic 1,8- at pl.
Alapvetően tetszett. Kívül nagyon, de egyébként belül is.
Viszont, az 1,8- as Honda olyan volt mint a döglött ló az Auris mellett.

Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!

(#19434) Gombinyó válasza Flashback (#19427) üzenetére


Gombinyó
őstag

Előfordult a korai példányoknál (Aurisban, C-HR-ben), de az E210 Corollákban már csak a javított verzió volt kapható. Toyota 1.2T egyébként még 4 hengeres.

(#19435) Flashback válasza pècsimunkás (#19430) üzenetére


Flashback
addikt

Volt egy ideig 1.4-es (angol) Civicem. Egyik télen sikerült balga módon letörni a kilincset és a cseplei honda bontóba kaptam csak. Ott mondta az eladó hogy egyszer volt dolga egy ui. Civichez ami a vezérlés szakadt el. Átnézték a blokkot de csak egy új vezérmü szíjjat kért meg talän feszítöt...

#19434 Gombinyó: Nem is írtam sehol hogy hány hengeres :)

[ Szerkesztve ]

Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)

(#19436) KTTech válasza g0dl (#19425) üzenetére


KTTech
veterán

A Prius 1-től, kb. 25 éve :)

www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon

(#19437) honeker


honeker
őstag

Be ujitotam egy sárfogo szetre hátha nem keni ki magát egy kis esőbe [kép]

http://www.youtube.com/results?search_query=honeker%40&o

(#19438) sequator válasza dj79 (#19424) üzenetére


sequator
senior tag

Van belőle "fapad" LED lámpa és más extrák nélkül. Valóban többnyire magasabb az alapfelszereltség a pluginokban, de csak kb azokkal az extrákkal van több, amik a sima hibrid 2012-es facelift-je után lettek az alapfelszereltség részei. Pl tolatókamera, kijelzős fejegység, talán még az esőérzékelős ablaktörlő, stb
Egyébként országonként eltérőek a felszereltségek nevei és tartalma, valamint néhány országban elég szabadon lehetett konfigurálni, így akadhat meghökkentő kombináció.

sautia

sequator

(#19439) KubanitoS válasza honeker (#19437) üzenetére


KubanitoS
veterán

Ilyet én is néztem, de vajon nem fogja a kocsi fényezését megsérteni, ha nagyn minimálisan mozog a műanyag? Illetve ha jól tudom hátul a kasztniba is kell rögzíteni a hozzá adott csavarral. Kaptál a csavarokon kívül más rögzítéshez használatos eszközt is, vagy közvetlenül a lemezbe megy a csavar?

Nothing will stand in our way. I will finish what you started.

(#19440) honeker válasza KubanitoS (#19439) üzenetére


honeker
őstag

Elöl ….a bolhák foják 1 csavar a bolha lyukjába kell csavarni, hátul 2 bolha+2 csavar a lökhárito élében…….a gyári is igy paszol csak anak db20 rugo volt már egy pár autom az elmult 40 évben de mindegyikre raktam köfogot hogy az oldalát ne kenye ki anyira :C

http://www.youtube.com/results?search_query=honeker%40&o

(#19441) KubanitoS válasza honeker (#19440) üzenetére


KubanitoS
veterán

Ja mert ez nem gyári? Meg nem mondtam volna. A széle kiér a kerékjárati ív műanyag elemének széléig? A képen nem egyértelmű.

Nothing will stand in our way. I will finish what you started.

(#19442) honeker válasza KubanitoS (#19441) üzenetére


honeker
őstag

Ott volt a kezembe mind a kettö ugyan az csak az egyiken toyota ciszám volt

http://www.youtube.com/results?search_query=honeker%40&o

(#19443) ncc1701 válasza KubanitoS (#19439) üzenetére


ncc1701
veterán

Ragasztasz alá egy átlátszó műanyag fóliát, ahol a fényezés van, és kész.

(#19444) honeker válasza ncc1701 (#19443) üzenetére


honeker
őstag

:R

http://www.youtube.com/results?search_query=honeker%40&o

(#19445) se4ever2 válasza sequator (#19438) üzenetére


se4ever2
aktív tag

[link]

Erről a példányról mi a véleményetek? Egész jó árban, képek alapján nem is vészes állapotra, egyedül az orránál az embléma felett fura kicsit. Valaki ismeri esetleg vagy nézte már?

Elite Autónál vizsgáltatott már valaki olyan autót amit nem ők árulnak?

(#19446) sequator válasza se4ever2 (#19445) üzenetére


sequator
senior tag

PCH csoportban már beszéltünk erről a hirdetésről: link
Én ott vizsgáltattam át a pluginom vásárlás előtt. Alaposak voltak, megemelték, megmutatták, mindent elmondtak.

sautia

sequator

(#19447) se4ever2 válasza sequator (#19446) üzenetére


se4ever2
aktív tag

Köszi! Hogy működik csak rájuk csörgök és adnak egy időpontot? Árban mire számítsak?

(#19448) sequator válasza se4ever2 (#19447) üzenetére


sequator
senior tag

Igen, felhívtam őket, mondtam, hogy átvizsgálás lenne (pláne szombaton volt). Megbeszéltük az időpontot, az eladó hozta, átnézték, rendben volt, megvettem.
4 éve volt, akkor valahol 15-20ezer Ft közt volt, nem emlékszem már rá, de ennyi idő után nem is igazán releváns.
Szerintem most sem kérnek olyan összeget, ami sok lenne egy 4 milliós autó árához képest és biztos lehetsz benne, hogy értenek hozzá.

sautia

sequator

(#19449) xEon1337


xEon1337
őstag

Lexus UX300h árlista: [link]

"Less but better" - Dieter Rams

(#19450) No.01 válasza xEon1337 (#19449) üzenetére


No.01
őstag

A regi tetszett, porbaltuk, de a csomi vallalhatatlanul kicsinek bizonyult...
Ez meg... ertem en, h 2024 meg inflacio meg, h minden dragul, de egy jol felszerelt peldany alulrol 20M? Az azert durva akarki akarmit mondjon is... Szerintem.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.