A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Hieronymus:] Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] USB to S/PDif konverter a modern RIAA, elektroncsövekkel
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2018-03-18 14:44:30
LOGOUT.hu
Hozzászólások
Paxker315
addikt
Vettem autót, de nem Aurist. Tesztkörök után született meg a döntés. Már kifizettem, KGFB megvan, de csak pénteken hozom el (Balatonfűzfőn lesz átadva). Kompromisszum, mert, sajnos kicsit hosszú lett (VW Jetta Highline 2.0TDI & DSG DQ-250 olajos, 2015 nyári.. hát, nem 4.3 méter..). Auris nem volt hasonlóan felszerelt 6 millió alatt, fehér megint nem volt, meg, őszintén: menetpróbák után már elvetettem az auris ötletét a szélzaj miatt. Ellenben a Jettában ülve azt éreztem, hogy vége a keresésnek, béke-nyugalom lesz.
Talán "kontraintutiv", hogy, miért lett HSD helyett TDI&DSG, de a magyarázat egyszerű. Az autózási szokásaim képlékenyek, idomulnak a rendelkezésre álló technikához. Tény, városban MINDENT hamarabb elérek bringával, parkolókkal sem kell szórakozni. Amire szükségem volt, olyan "kirándulóautó", amivel fájdalom-"insanity"-mentesen tudok menni hosszabb útra is, több száz km-en gazdaságos. Nem terveztem 45-50 km-től rövidebb utakra elővenni. Gyakorlatilag megközelítés: városban-helyközi járatra bringa. Autóba ülni pedig: hosszabb távra, kirándulni, utazgatni.
Továbbá szempont volt az is, hogy, VAG-szerelő ismerősünk van, így, a szervízköltségek nem lesznek előre láthatóan sokkal magasabbak. Biztos ami ziher alapon a pénteki átadás után szombat reggel elgurulok Dynotechhez, kicsit optimalizáltatni, csak konzervatívan.
Nem láttam értelmét alkudozgatni. Egyszerű: kérésre a tulaj még megtekintés előtt elvitte szervizbe bevizsgáltatni-ahol körbefotózták-mérték, adtak egy állapotfelmérő jelentést. Ugyan 2 okra hivatkozva nekiállhattam volna rázni a rácsot (első féktárcsák & téligumi), hogy egy százast engedjen el, de. Elvitte időközben leműszakiztatni a vasat saját költségen, megcsinálta az eredetvizsgát& megkötötte a KGFB-t, és "kiiktatta" a másik alkualapot is (nevezetesen: téli gumik voltak még az autón így június közepén, de lecserélte már). Mivel az idő-mászkálás senkinek sincs ingyen, így, nem láttam értelmesnek az alkudozást, főleg, hogy szerintem roppant korrekt áron volt fent& állapotról csak pozitívan tudok nyilatkozni. Próbakörön is nagyon jó benyomások voltak, a Rorschach-tesztemmel (személyiséggel) is részben harmonizál, aurishoz képest "gombokért" adták.. Kár, hogy hosszú, mert én a kisebb autókat szeretem, de, ez legyen a legnagyobb probléma, ha városban úgy sem lesz használva. Pár évre most le van tudva a kérdés, szerintem : )
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )