A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [M0ng00se:] Northwood vs Prescott + tuning: a tesztek
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2018-03-18 14:44:30
LOGOUT.hu
Hozzászólások
KTTech
veterán
A hangszigetelés = rengeteg súly = sokkal rosszabb fogyasztás és azonos méretet alapul véve kisebb helykínálat.
Mellesleg nem hangosak a Toyoták: a Golf mk3-am (benzin 101LE), Seat Leon MK1 TDi (110LE) és MK2 TDi (140LE PDTDi) is hangosabb volt, mint a Yaris MK3 HSD, ami viszont hangosabb, mint a MK4 HSD... azonos körülmények közt.
Mégis mindben gond nélkül lehúztam sok ezer km-t egyben (is). A légkondi hiánya sokkal fárasztóbb (a Seatokban sajnos nem működött és gazdaságtalan lett volna megjavítani), mint a szélzaj vagy a gördülési zaj...
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon