Új hozzászólás Aktív témák

  • Piftuka

    veterán

    válasz turho #7073 üzenetére

    Nagy valószínűséggel az utolsó példányt rendelted meg a központi raktárból. Ezért állították át a rendelhetőség státuszát a termék adatlapján.

    (Hozzátéve, hogy az Euronics ügyfélszolgálat nagyon korrekt, de a felhasználói profilon belül egy-egy rendelés státuszának frissítése gyakran köszönőviszonyban sincsen a valósággal, és a termékek rendelhetősége, vagy éppen a készlethiányra vonatkozó információs sem pontos nagyon sok esetben...

    Egy-egy akciós időszak alatt - feltételezem, amikor a honlap üzemeltetői éppen a termék adatlapját szerkesztik - gyakran tapasztalható a termék árának furcsa mértékű változása, vagy az, hogy a webáruhából, ill. csak valamelyik üzletből rendelhető-e...

    Mindezzel csak azt akarom mondani, hogy ennyi információ alapján biztosat nem lehet kijelenteni, de nagyon ne is keseredj el "előre", hiszen ha az utolsó példányt kapod, akkor rendben van, és fogod kapni róla a következő státuszértesítést.)

    Az én rendelésem esetében - egy másik típusú készülékkel - is éppen így történt nemrég.

    Két nappal a rendelés leadását (és a "befogadásra vár" státuszt) követően megkaptam a "rendelését rögzítettük", és újabb egy nappal később a "rendelését átadtuk a futárszolgálatnak" témájú levelet tőlük. :K

    Szóval drukkolok, hogy esetedben is így legyen! És hogy kifogástalan legyen a panel! :K

    (Mert utolsó webáruházi termék esetén, ha hibás a panel, akkor sajnos nem tudják miből kicserélni. Nekem balszerencsém volt, így az "álomtévé" nem maradhatott. :( )

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés