Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
D.Orion
veterán
Ide senkin nem küldenék érdeklődni, mert elvakultak a tanácsadók.
Szerk.: Swift jó választás lehet szerintem is, bár én amatőr vagyok a témában. Pusztán onnan gondolom, hogy lépcsőházban havernak van egy első generációs, ápolgatja rndszeresen és semmi baja. Igaz túl sok km sincs benne, szülőket viszi kb. csak bevásárolni vele.
-
Andris837
senior tag
válasz
Napfénysüti #15595 üzenetére
Jössz a meccsre?
-
Napfénysüti
nagyúr
válasz
superTibcsi #15593 üzenetére
Fiat Punto esetleg. De amúgy a Swift mindig egy jolly joker választás.
-
Lecs@
addikt
Megveszem papi !
-
mtade
aktív tag
válasz
superTibcsi #15591 üzenetére
Én a szaktopicban érdeklődnék hogy legalább nagyjából belődd, milyen autó kell.
Nekem van egy autószerelő ismerősöm, aki kombi td mondeot akar eladni, mert megvette az egyel újabbat, külsején minimális javítások lennének, ezzel együtt beleférnél az öccába.... -
sandor906
tag
válasz
superTibcsi #15589 üzenetére
Van egy 1500-ös bordó LADA kombim 50k ért, ráköltesz 100k-t és a maradék 350k-ból évekig fenn tudod tartani.
(csak vicc, de tényleg van egy az udvaromon)
-
superTibcsi
aktív tag
Keresek! Valami megbízható használt autót max. 500k-ig ennyi sajnos a keret. Szóval aki tud ismerőst, megbízható eladót, az dobjon nekem egy privit.
Nem vagyok egy autóguru, ezért tippeket is várok hogy milyen típust érdemes nézni.
-
sandor906
tag
válasz
Napfénysüti #15587 üzenetére
Így igaz ahogy írod. Az előírásoknak kell megfelelni. A minőség nagyban meglátszik az árban ugyan olyan paraméterek mellet. Csak az eltérő anyagokk miatt lehet lényeges, hogy a kocsi motorját távolkeleti, Amerikaival, vagy Európai technologiával készítik és ezért az olajba kevert adalékok sokat számítanak.
-
Tom5
addikt
Szakonyin kívűl hol lehet motorolajat vanni? Ahol nagy a választék és nem átbaszós a téma.
-
justflash
aktív tag
Amúgy a yardnak is sok esze van, 5 évesen tudtam hogy égő dologra nem fújunk hajtógázas cuccot.
-
D.Orion
veterán