Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • FollowTheORI

    nagyúr

    válasz dethroner #48928 üzenetére

    Éves olajcserék, elkopó fékek, 150-200 ezrenkét vezérléscserék, felújítások, kettőstömegű problémák, katalizátor, részecskeszűrő, EGR szelep tisztítgatások, kokszosodások, lambda szonda, turbó vagy befecskendező renszer problémák és még lehetne sorolni azt amire nem kell költeni egy elektromos kocsinál... nem tudsz olyan márkát mondani aminél nem jönnek ezek elő 5-10 év alatt. Egyet se (valamelyik). Főleg városi használatnál, amire az emberek többsége a kocsiját használja.

    Most én arra gondolok hogy veled van 5-10 évig egy kocsi, nem arra hogy mielőtt ezek előjönnek eladod mert nem akarsz velük szopni (ahogy a németek csinálják :D) . :)

    A nonplusz poén meg az hogy ezek az elektromos problémák benzines/dízel kocsiknál is néha megvannak... én már nem egyszer hallottam/olvastam ilyenről (volt kollégáimmal is megtörtének ilyenek cégaktókkal), hogy vadi új kocsik hagyták az utszélén a kedves tulajukat... mert egyszercsak úgy döntött a csodakocsi hogy letilt és nem megy tovább. :D

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák