Hirdetés
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Minden hónapban vettem egy sorsjegyet 1 éven át! (2024)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Asszociációs játék. :)
- Bambanő háza tája
- Gurulunk, WAZE?!
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Még mindig itt tartunk jelenleg...
- Szólánc.
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hadrianus
csendes tag
Ha van balek, aki megveszi, én is eladnám új áron az 5 éves autómat, rádobok még egy keveset (legalábbis ahhoz képest, hogy 0 éves 0 kilométerest kapok) és kaptam is egy vadonatújat erősebb motorral és új garival Bár már kultusz lengi körbe az 1.6-os motort, ami kétségtelenül a legmegbízhatóbb, de én nem tartanék az 1.4t-től sem, pláne a 10 év garanciával és a vezetési élmény megtapasztalása után. Ha meg valaki nem tartja karban legalább olajcsere szintjén, az 1.6 sem lesz hálás érte.
[ Szerkesztve ]
-
Hadrianus
csendes tag
Akkor ez remekül kitalált előírás, pont azt kellene segíteni, hogy az emberek Európa-szerte ne SUV-okat vegyenek belvárosi használatra, hanem kicsi, keveset fogyasztó és környezetbarátabb kisautókat. Erre még rá is segítenek a "városi terepjáró"-divatra, a főváros meg csodálkozik, hogy nem fér el a trolibusz egy sor parkoló monstrum mellett.
-
Hadrianus
csendes tag
Azzigen egy 5 éves 1.6 Vitáért Nem értem ki veszi meg 5 évesen újáron ezeket, tekintve hogy egy ilyen korú Toyota Aurist is olcsóbban kapsz már meg. Eléggé elszálltak a hirdetők, persze tudatlan piaccal megtehetik, hiszen ha van olyan balek, aki ennyit ad érte, akkor tényleg ennyit ér
[ Szerkesztve ]
-
Hadrianus
csendes tag
Pontos adatok az új hybridekről a Suzuki honlapján!
-
Hadrianus
csendes tag
válasz dethroner #44723 üzenetére
Nyáron még rendelhettél, ha jól emlékszem ősszel drágult meg 200 ezerrel, legalábbis a GL+ biztosan, mert abba is belekerült a 12V hibrid ami azelőtt csak a GLX-ben volt. Ez az árlista viszont már hónapok óta nem aktuális, úgy tűnik a Suzuki egyáltalán nem foglalkozik a honlapja frissítésével. A valós árakért érdemes felnézni a szalonauto.hu-ra. A lényeg: A Swift 200 ezret drágult 2019 második felében, a további drágulás pedig nem most rögtön, hanem csak 2020 második felében fog jönni a 48v hibridre váltás meg egyéb fejlesztések és okok miatt (bár ennyi áremelés után tényleg nem tudom, ki fog Swiftet venni, mikor közel annyiba fog kerülni már, mint egy Vitara vagy S-cross.).
A Swifttel jelenleg az a legfőbb gond, hogy nem nagyon van raktáron, és nem is nagyon lesz készlet belőle. Sajnos a Nyugat-európai piac nagyrészt elszívja előlünk azt a szerény szállítmányt, amit Japán kitermel.
[ Szerkesztve ]
-
Hadrianus
csendes tag
válasz dethroner #44706 üzenetére
Én is hallottam egy kereskedőtől, hogy 48V hibridet és ráncfelvarrást kap a Swift és az Ignis. Valljuk be, az ignisnek nem lenne baj egy új fart csinálni.
De ez egyben szomorú hír is, mert a közel félmilliós áremelés itt is jönni fog. Egyrészt már egy ideje nem történt euró-árfolyam kompenzáció, másrészt az új hibrid is drágább. Kérdés, ki fog ezután Swiftet venni, hiszen már nem lesz messze az ára az S-crosstól. Lehet ezzel akarják az össz-kínálat átlagos károsanyag-kibocsátását levinni 95g alá.
-
Hadrianus
csendes tag
-
Hadrianus
csendes tag
Ma megnéztem a hybrid modelleket a Suzuki Világban, ahol egyelőre csak GLX modellek kaphatóak, S-crossból 6.150.000 forintért. A GL+-ra várni kell még, de az már 5,4 millióért elvihető (máshol úgy láttam, van már készleten). Nem kevés az sem, de elnézve azt, hogy más gyártók mit adnak ennyiért, még mindig a legjobb ár-érték arányú autók között van.
Képek:
S-cross Hybrid: [műszeregység] , [belső1] , [belső2] , [hát] , [far] , [vezető-oldali ajtó] , [árlista, GLX]
Vitara Hybrid: [műszeregység] , [belső] , [orr] , [orr2] [külső] , [külső2] , [led-lámpa] , [far] , [vezető-oldali ajtó]Megfigyeléseim:
- A hybrideken is kikapcsolható egy gombnyomással a Start-Stop rendszer
- Részecskeszűrősek, de ezzel kapcsolatban 2ozzmexy szavai megnyugtatóak
- Külsőre a Vitara fényszóróját leszámítva nincs változás, de az új LED lámpa élőben váratlanul jól néz ki, főleg a galaktikus metál modellen
- A Vitara ajtajának borítása nem változott, szerintem túl "kopogós" az S-cross ajtóborításához képest, bár a műszerfal anyaga már kellemes
- Az S-cross nem kapta meg a Vitara "3D-óraegységét"[ Szerkesztve ]
-
Hadrianus
csendes tag
Most, hogy már egy ideje kiadták a hybrid S-cross-t, nem tudja valaki biztosra, hogy részecskeszűrőtlenítették-e? Ilyen bonyolult információkról már nem is merek álmodozni a Suzuki internetes felületein.
[ Szerkesztve ]
-
Hadrianus
csendes tag
válasz Montesantos #44595 üzenetére
Facebookon meg ezt láttam, akkor már tényleg nagy a kavarcs Feltehetnék végre a pontos infókat a weboldalra, mert ez így elég szánalmas, hogy 2020-ban csak a kereskedésekben tudható meg infó, az is kétes.
[ Szerkesztve ]
-
Hadrianus
csendes tag
Valaki nem tudja esetleg, változik-e valamiben az S-cross GL+ felszereltsége a Hybrid verzióban? A Vitaráról hallottam, hogy kicsit átvariálták.
-
Hadrianus
csendes tag
válasz csaba1203 #44560 üzenetére
Akkor ez fake news?
-
Hadrianus
csendes tag
Most, hogy már megérkeztek az első SUV hibridek a kereskedőkhöz, nem tudja valaki biztosra, hogy részecskeszűrőtlenítettek-e?
-
Hadrianus
csendes tag
válasz SirKero #44313 üzenetére
Most akkor nem 95 g/km a Co2 limit? Na nem mintha ez reális célkitűzés lenne egy SUV esetében. Vagy fizetik a bírságot az olcsóbb autót választók, ezért a félmilliós drágulás? Elmehet az unió a parasztvakító kamuzöld politikájával a... Na de a továbbiak nem ide valók
Ezzel is csak mi szívünk, gondolom a nyugati embernek nem fáj az árak folyamatos emelkedése, nálunk viszont majd fellendíti az ócska ezeréves, levedlett német használautók iránti keresletet és ezek behozatalát, itt lehet szennyezni velük
[ Szerkesztve ]
-
Hadrianus
csendes tag
válasz dethroner #44271 üzenetére
Gázosított autót sosem vennék, bár én előítéletes vagyok velük - nameg sokszor parkolok mélygarázsokban, parkolóházakban, ahonnan szinte mindenhol tiltva vannak, ez azért egy városi embernek nagy korlátozás tud lenni.
Én még mindig több évtizede létező Toyota-féle hibridet venném meg legszívesebben, tölti magát, nincs vele macera, és már egy kiforrott technológia. Az elektromos autó szerintem egyáltalán nem a jövő, legfeljebb a városi autók terén, a dízeles "utazós" autókat sem az elektromos, sem a plug-in hibrid nem fogja kiváltani, erre talán a hidrogénhajtás lesz megoldás, de ez valamiért nem kap akkora politikai hátszelet, nem segítik a terjedését, a Toyota Mirain kívül nem is tudom, van-e ilyen autó.
[ Szerkesztve ]
-
Hadrianus
csendes tag
-
Hadrianus
csendes tag
válasz Motion_Blur #44123 üzenetére
Először nekem sem tetszett, de jobban elnézve nem lett ez rossz, modernebb, "frissebb" kinézetű. Szokni kell, mert egész más karakterű lámpa.
-
Hadrianus
csendes tag
válasz Hadrianus #44121 üzenetére
És még egy kép, érdekes, nem mondom hogy jobb lett, de pofás így is
-
Hadrianus
csendes tag
Bocsi, teljesen rosszul linkeltem, de akkor mindegy Helyes, én is várom nagyon, milyen lesz - a tesztvezetés nagyon meggyőző volt. Az AT-ről nem is kérdeztünk, de lehet, hogy ez a "jó ideig nem lesz" csak egy kereskedői duma volt, mert én úgy emlékszem a gépükön a foglalásaik között volt AT-s. De hát elvileg a jövő héten már minden kiderül a publikum számára is. Amúgy jól tettétek, hogy vettetek, mert nyilván így sokkal megérősebb ára volt.
[ Szerkesztve ]
-
Hadrianus
csendes tag
Ez vagy ez a 2019-es modell a Suzuki Bartánál pl. jó ajánlatnak néz ki, AllGrip és automata, majdnem azon az áron, mint a 2020-as hibrides modell AllGrip és automata nélkül. Ezért mondom, hogy nem biztos, hogy érdemes az idei új hibridet kivárni. Nekünk ugyan megérte, mert lehetőségautó támogatással még mindig jutányosabb áron van, de a támogatás nélkül biztosan a megmaradt készletből választottunk volna. Igaz, újabb évjárat és hibrides + részecskeszűrő-mentes, de árban jobban megéri a tavalyi.
[ Szerkesztve ]
-
Hadrianus
csendes tag
Automatában nem gondolkodtunk, úgyhogy erről nem tudok. Ez -ahogy dReFiX írta- valóban lehetőségautós ár (a támogatás nélkül). A korábbiakban viszont ezek megegyeztek a kereskedői árakkal. A kb félmilliós drágulást a hibrid miatt már októberben a Millenáris Autoshow-n előrejelezte az ottani Suzukis faszi, úgyhogy erre fel voltunk készülve.
Amúgy szerintem automatásból még viszonylag sok van raktáron az ország Suzuki szalonjaiban, ha jól körülnézel, most sok helyen kiárulják a tavalyi nem hibrides, még megmaradt készletet, és találni tényleg nagyon megérős ajánlatokat - akár olyat is, hogy az automatát manuális áron kínálják. Igaz, ahogy láttam, többnyire a drágább GLX-ek ragadtak be, és ha jól tudom, a kereskedőknek már forgalomba kellett helyezniük őket újév előtt, de tekintve a 2020-as árakat, lehet megérné gyorsan kinézni még egy tavalyi modellt valahol, ha van megfelelő.
[ Szerkesztve ]
-
Hadrianus
csendes tag
Köszi, várjuk nagyon, majd beszámolok róla. Februári gyártású lesz, úgyhogy az első ilyen modellek egyike lesz - ha sok lesz benne az újdonság, érdekesség, egy videót is szívesen összedobok majd róla Az ára 5.489.000 forint volt, ebben benne van a GL+ felszereltség, a hibrid hajtás és a metálfényezés. Ez nem kevés, de tekintve, hogy más autógyárak mit adnak ennyiért, nem is rossz, meg hát az értéktartás is szempont, amiben talán nincs is jobb a Suzukinál. Teljesítményben továbbra is 103 kW-os, 140 lóerős; A motor változatlan maradt, viszont a hibridnek hála valamivel kevesebbet fog fogyasztani városban, mivel induláskor és egy bizonyos sebességig (a leginkább üzemanyag-igényes intervallumban) elektromos hajtást használ, ami azért elég jól hangzik.
[ Szerkesztve ]
-
Hadrianus
csendes tag
válasz racerx #44051 üzenetére
Igen, hallottam már erről is, videókat is láttam róla, jó módszer lehet, jobban is hangzik, mint a motorház-kapcsoló gányolása. Mindenesetre kap egy könyvjelzőt
[ Szerkesztve ]
-
Hadrianus
csendes tag
Nna, ha minden flottul megy, márciusban átvehető az új S-crossunk, immár hibriddel Első dolgom lenne a "csodálatos" start-stop rendszer kiiktatása, hogy ne kelljen minden út elején benyomni és a sárga műszerfali jelzőlámpa fényét "élvezni". Valaki csinált(atott) már kiiktatást ezzel a módszerrel? Ha jól értem a motorháztető záródását érzékelő kapcsolót húzta ki a faszi - ezt a módszert már itt is olvastam, hogy így sárga jelzés és hibajelzés nélkül is megoldott, hogy egyáltalán ne üzemelhessen a start-stop. Mennyire vált ez be annak, aki már csinálta? Ez csak a start-stopot és a motorháztető-záródás érzékelését érinti?
-
Hadrianus
csendes tag
válasz Tigerclaw #44014 üzenetére
Kapacitás gondolom lenne rá, hiszen a Swiftet is ott gyártották 2017-ig, a Vitarával és az S-crossal egyszerre. Talán munkaerő nincs hozzá elég, de nem tudom, mi lehet a konkrét ok. Előző hsz.-omat javítva, 2020 első félévében jön 80 darab, de az is nevetségesen kevés. Sajnos a nyugat-európai piac elviszi a külföldi készlet nagy részét, ami abból a szempontból meglepő, hogy a piac méretéhez képest nálunk lenne rá a legnagyobb kereslet.
[ Szerkesztve ]
-
Hadrianus
csendes tag
Igen, de érthető is; Ha valaki swiftet akar rendelni, 5 hónap a várakozási idő, és ha szerencséje van, kap olyat, amilyet kért. Szalonból lehet kapni, de egyre ritkább. 2020-ban összesen 80 DARAB érkezik az egész országba!
+ már nem “a mi autónk” (ezért a nagy várakozási idő), és épp SUV-divat dúl.
[ Szerkesztve ]
-
Hadrianus
csendes tag
válasz Tigerclaw #43998 üzenetére
Az már egy régebbi adat, hogy a Vitarát sokkal többen vennék. Top 10 eladott autó 2019 első 5 hónapjában (személyautó és kishaszonjármű):
1. Suzuki SX4 S-Cross 3793
2. Suzuki Vitara 3649
3. Skoda Octavia 3058
4. Dacia Duster 1843
5. Opel Astra 1654 (J és K)
6. Fiat 500 1428
7. Renault Clio 1408
8. Opel Corsa 1314
9. Ford Ranger 1304
10. Ford Focus 1264Az S-cross eladása a ráncfelvarrás óta nagyon beindult, hiszen egy sokkal dögösebb orrott kapott a halpofa helyett. Egyébként én megnéztem mindkettőt, és nehéz közöttük dönteni. A Vitara magasabb, terepjárósabb, külsőre jobban is néz ki (bár ez szubjektív, nekem az S-cross hűtőrácsa a szerelmem De összképre mégis csak a Vitara a pofásabb). Az S-cross személyautósabb, tágasabb az utastere (főleg a hátsó ülésnél, ahol sokkal nagyobb a lábtér) és a belseje jobb minőségérzetet ad, én amellett teszem le a voksom, de szerintem mindkettőnek meg lesz a piaca.
[ Szerkesztve ]
-
Hadrianus
csendes tag
válasz Tom1939 #43979 üzenetére
Állítólag az esztergomi modellek Toyota-fejlesztésű rendszert kapnak, ami azért elég biztató, de még nem tudni, pontosan milyen lesz. Kíváncsi leszek.
Hego: Kereskedő ismerőstől, egyelőre nem tették közzé, csak belső adatok. De februárban már biztosan csak ilyeneket gyártanak, szóval addig szerintem közzé lesz téve minden részlet.
[ Szerkesztve ]
-
Hadrianus
csendes tag
A most rendelhető esztergomi Suzukik 2020-as (ügyfél által fizetendő) árai jócskán megemelkedtek a hibridkényszer és az euró-árfolyam miatt Viszont erősebb lágyhibridet kapnak, és megszabadulnak a részecskeszűrőtől.
Vitara GL+ 1.4t hibrid (metál): 5.499.000 (A 2019-es GL+ metál modell még 5.050.000 volt)
SX4 S-Cross GL+ 1.4t hibrid (metál): 5.489.000 (A 2019-es GL+ metál modell még 5.050.000 volt)Érdekes, hogy ezek szerint immár az S-cross lett az olcsóbb.
[ Szerkesztve ]
-
Hadrianus
csendes tag
válasz dethroner #43149 üzenetére
Ezt én is hallottam most az autó show-n a Millenárison. Ott a Suzukis fickó azt mondta, a SUV-ok erősebb hibridet kapnak (de nem Toyotát), a részecskeszűrő pedig esélyesen eltűnik, a Swiftbe bele se kerül A hibrides S-cross árára azért kíváncsi leszek... Persze ez várható volt, hiszen a mostani SUV-ok még messze voltak az előírt kibocsátástól.
[ Szerkesztve ]
-
Hadrianus
csendes tag
Ja értem, köszi
-
-
Hadrianus
csendes tag
válasz noorbertt #42414 üzenetére
Nem tudom, szerintem egyelőre csak a Suzuki saját gagyihibridjét teszik bele az autókba, bár jó lenne, ha kaphatóak lennének a Toyota-féle rendes hibriddel is. Ha viszont rendes hibrides lenne, akkor már nem is kéne bele a részecskeszűrő, úgyhogy szerintem itt egyelőre csak a gagyihibrid rendszerről van szó.
vzsryl: Tömören igen, erről van szó. Az biztos, hogy egy rendes hibrides Suzuki-választék nagy szám lenne.
[ Szerkesztve ]
-
Hadrianus
csendes tag
Ma ellátogattam egy szalonba, megnézni az S-crosst és a Swiftet is. Jelenleg nem tudni, milyen áron és pontosan milyen autókat lehet majd rendelni januárban vagy akár most, de az 1.0-ás motor teljesen megszűnik és minden modell "gagyihibrid" rendszert kap. Végül jelen állásban az 1.2-es Swiftet néztem ki, szerencsére az marad januárban is, ahogy az 1.4-es turbó is a SUV-okhoz.
Részecskeszűrőt is kapnak az autók, de nem tudni, a Swiftbe is belenyomják-e - remélem azt nem drágítják feleslegesen ezzel, mert annak a hibrid rendszer is elég, hogy a károsanyag-kibocsátásban hozza az értékeket. Akárhogy is, az árak valamivel emelkedni fognak.
[ Szerkesztve ]
-
Hadrianus
csendes tag
válasz Szilágyi84 #42289 üzenetére
Mekkora keretből kerestek autót? Szerintem a Suzukikat amúgy eléggé túlárazzák a használtpiacon. Nyilván nagyon keresett márka lehet a jó híre miatt - a többi japán autónak is ez a “baja” a használtpiacon. Én megnéznék más márkákat is, pl. Nissan Almerákat.
[ Szerkesztve ]
-
Hadrianus
csendes tag
SirKero: Na igen, nem is itt próbálják eladni
[ Szerkesztve ]
-
Hadrianus
csendes tag
válasz Tom1939 #42199 üzenetére
Szerintem az 1.2-es biztosan marad, semmi okuk nincs kivezetni, hiszen új fejlesztés és jelenleg konkrétan az az egyetlen motorjuk, ami megfelel majd az előírásoknak - a gyári adatok szerint kisebb a co2 kibocsátása és kevesebbet is fogyaszt, mint az 1.0. Ráadásul ha megnézzük a szalonautókat a szalonauto.hu-n, az 1.0-ás swiftet nem is nagyon veszik, szinte csak 1.2-es kapható, nyilván mert arra van kereslet.
A Celerio tényleg egy nagyon jó városi kisautó volt, de a formája nekem sem tetszett. Ezzel szemben az új Ignis viszont nagyon pofás lett szerintem
[ Szerkesztve ]
-
Hadrianus
csendes tag
válasz Tigerclaw #42191 üzenetére
Hát nem tudom, milyen részecskeszűrő fogja leszorítani 95-re az SX4-ben a 135-ös kibocsátást, az 1.0-ás modell még részecskeszűrővel is 122-t hoz, de a Swift Sportban is művészet lesz megoldást találni, hacsak meg nem szűntetik azt is. Biztos van megoldás, de gondolom az árak el fognak szállni a nagyobb modelleknél. A SUV-ok korának a vége jön ezzel?
[ Szerkesztve ]
-
Hadrianus
csendes tag
válasz Tom1939 #42179 üzenetére
Ugyebár kilométerenkénti 95 grammos károsanyag-kibocsátás lesz megengedett. Most megnéztem a gyári adatokat, azok alapján a Swift 1.2-es szívója 98-as kibocsátást hoz, de hibriddel már 90-et, amivel már teljesíti a határértéket. Az 1.0 turbó viszont hibriddel is 97-et hoz, anélkül meg már 110-et, szóval gondolom legfeljebb a turbósat vezetik ki, hacsak nem szorítják le még valahogyan.
-
Hadrianus
csendes tag
válasz Tom1939 #42185 üzenetére
Az jó lenne, a Suzuki kínálatából úgyis hiányoznak a nagyobb, családi autónak használható modellek, hiánypótló lesz a "Suzuki Corolla" kombi is. Kíváncsi leszek, milyen lesz ez a Suzuki-Toyota együttműködés, szerintem ezzel a legjobb márkák fognak össze
A kereskedők sajnálhatják, hogy a Toyota kivezette a Verso-t, a családtámogatással vinnék mint a cukrot. A mostani palettáról a Prius+-t választanám, de elég drága. A Volkswagennek vannak még jó hétülésesei, a Touran például egy az egyben olyan, mint a Verso, persze drágább és turbós. Caddy Maxi Life a legjobb családi hétülésesnek, abban óriási hely marad hét üléssel is. Francia autókból sok hétüléses családi autó van, de azokban én nem igazán bízom.
Egyébként a Verso valóban jó áron volt vadiújan 6 millióért, az Emil Frey autószalonban vettük (a Mayerben több százezerrel drágább árat ajánlottak). Már kifutó modell volt amúgy, meg 5 éves céges lízingre vettük, szerintem ez is olcsósította.
[ Szerkesztve ]
-
Hadrianus
csendes tag
Tom1939: 5 személynek nagyon komfortos, a középső üléssoron 3 önálló ülés van, amik külön állíthatók. Talán 6 embernek is komfortos, 7 személynek elég szűkös. A leghátsó két ülésnek gyakorlatilag nincs lábtere, ezt a középső sor előrébb húzásával lehet megoldani, ott ugyanis hatalmas a lábtér. Hét felhajtott üléssel elég kicsi a csomagtartó, de az alsó rekesz még elég sokat ad hozzá, mivel pótkerék nincs benne, helyette gumijavító szett van. Öt fős családnak nagyon ajánlom, de afelett legfeljebb addig jó, amíg a kislábú gyerekek beültethetőek a leghátsó sorba. Néhány kép:
[kép] [kép] [kép] [kép] [kép] [kép] [kép]
HKorn: Igazad van, lehet nem kell félni az SX4-től sem, elvégre japán tervezés az is, nem holmi pözsó Mindenesetre egy tesztvezetés lesz a közeljövőben mindkét típusból.
[ Szerkesztve ]
-
Hadrianus
csendes tag
Tom1939: A hétüléses autónk Toyota Verso (2017) 1.8 szívóbenzin, újonnan vettük két éve, a második legjobb, Active Trend felszereltséggel 6 millióért. Mivel csak két éves, nagyon messzemenő tapasztalatunk nincs vele, de eddig semmi problémája nem volt és nagyon szeretjük, csendes, kényelmes, praktikus és fürge Sajnos már nem gyártják, a Toyota egyetlen hétszemélyese a proace, de az valójába egy Citroen furgon Toyota maszkírozással - a Toyota kereskedő nem ajánlotta, mikor voltam most a kétéves kötelező szervizen. Használtan kapható még Verso, úgy egész kedvező ára van, én egyelőre nagyon ajánlom Ja, még ott van a Prius+ 7 üléssel, azt gyártják most, azt szánták a Verso utódjának. Az biztos nagyon jó, ténylegesen Toyota-tervezésű, de sajnos méregdrága.
csaba1203: Igen, a várakozási idő is szempont, bár ha talál megfelelőt készletről az ember, azzal kikerülheti. SX4-re vajon mennyit kell várni?
Hosszú távon nem tudom, meg merjük-e venni az SX4-et, "jampibb" autó és nem baj, ha kicsit nagyobb, szívem szerint azt választanám - de drágább, ettől még persze lehet megér annyi különbözetet, de ha kerül bele részecskeszűrő, ki tudja, mennyit drágul még. Ráadásul valszeg az elég nagy és költséges javítású hibafaktort ad hozzá, míg a Swiftnél nemhogy részecskeszűrő, de még turbó sincs. Persze nem vagyok nagy szaki, de laikusként bizonytalankodom
[ Szerkesztve ]
-
Hadrianus
csendes tag
Sziasztok! Januárban lesz aktuális a családban új Suzuki vásárlása; Swift 1.2 GLX szívóban és SX4 S-Cross GL+ 1.4 turbóban gondolkozunk. Nem könnyű letenni a voksot egyik-másik mellett Bár csak második autónak használnánk egy hétüléses mellett, azért sosem árt a nagyobb méret (csak nyugodtabban megy fel az ember az autópályára), és ez az SX4 mellett szól, de a Swift 1.2-es szívója és japán származása nagyobb megbízhatóságot ígér.
Mire lehet számítani januárban az új környezetvédelmi előírások kapcsán? A Swift motorja megbízhatóságra csábító, mert nem turbós és nincs benne részecskeszűrő sem. Úgy tudom, az SX4 1.4-es turbómotorjában sincs még részecskeszűrő, csak az 1.0-ásban, úgyhogy az 1.4 turbóval sem lenne gond, részecskeszűrős autót viszont nem igazán szeretnénk. Lehet tudni már, hogy januárra lesz-e még 1.4-es turbó részecskeszűrő nélkül, illetve mi lesz az 1.2 szívó sorsa?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest