Vércsoport, magasság, súly, ....méret.
Elmennek a .....
SirKero: nem tudom mi ez, mesélj már róla, én még sose láttam ezt, amit mondasz
[ Szerkesztve ]
Vércsoport, magasság, súly, ....méret.
Elmennek a .....
SirKero: nem tudom mi ez, mesélj már róla, én még sose láttam ezt, amit mondasz
[ Szerkesztve ]
Swift csoportban megy a baromság hogy az auchanos benzintől megáll az autó meg rángat a motor és társai
Ezt az egész faszbukot be kéne tiltani, az agyatlan buta emberek játszótere lett..
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
Eddig ha menet közben be volt kapcsolva a rádió vagy ment a zene sd kártyáról időnként bejött egy közlekedési információkat mondó adó. Az hiszem talán a Petőfi rádiónak van valami köze hozzá. Na ez mostanában nincs pedig ma jó lett volna mert akkor nem szívom meg a nulláson a balesetet
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
Gondolom nem volt személyi sérülés, s nem baleseti helyszínelő intézkedett.
Angyalföld a világ közepe***Samsung Galaxy S23 Ultra*** Samsung Galaxy Watch6 Classic 47mm *** Suzuki Swift 2017 GL+***
Ph-val együtt.
SirKero: ez valami beállítás lehet...
Waze?
[ Szerkesztve ]
auchanos benzintől megáll az autó
Mér nem?
10 éves zárt tartály alján, amibe kizárólag MOL gázolaj volt, volt egy jó kis dzsuva mennyiség.
Szóval tök mindegy.
Valóban nev volt, csak két sima rendőr,de még mindíg nem tudom mi van, ha az ajánlott virsli téli gumival karambólozok. És mi van ha nem gyári méret van, van szem sérülés, de nem én vagyok a hunyó. Az OK, hogy a hatodik oldalon ott van, de mit jelent.?
Nem Waze az biztos mert mielőtt azt kipróbáltam akkor is működött.
Nem tudom neked jobban elmagyarázni. Mész autó szól rádió egyszer csak elhallgat és mintha utinform szöveget nyomnának bejön,hogy hol van baleset vagy dugó. Utána vissza vált arra a rádió csatornára amit hallgattál vagy ha zene ment usb-ről akkor arra.
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
Nem arra mondtam.
Amit hiányolsz, arra biztosan van egy beállítás, majd ránézek.
Forgalmi információra ott a Waze, Budapesten gyakorlatilag nélkülözhetetlen.
[ Szerkesztve ]
TA vagy TP a funkció neve, kézikönyvben benne van.
Jaja, azaz, csak nem jutott eszembe.
Téged nem tiltottak még ki?
Be kell kapcsolnod a TA-t (Traffic Announcement), nálam működik. AST módban használod?
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
szeretnéd mi
Bevonnak egy Iü-i műszaki szakértőt s a szakvéleménye alapján vizsgálják, hogy van-e szerepe,közrehatott-e
a balesetben a virsligumi, a gumik állapota stb.
Angyalföld a világ közepe***Samsung Galaxy S23 Ultra*** Samsung Galaxy Watch6 Classic 47mm *** Suzuki Swift 2017 GL+***
Na,erről van szó,a biztosító nem dönthet,mivel nem hatóság.Életszerűtlen is lenne,egy héttel a baleset után gumi méretet nézegetni.
Életszerű vagy nem, nálam nézegette.
Pont.
Mod: VW Golf 4,6M-ert: [link]
Nincs ezzel gond,hogy nézegette,lehet ki is fizette volna ha sérül.Egyébként neki kellett volna bizonyítani,hogy nem az a gumi volt az autón a balesetkor amivel szemlére vitted.
Nem sérülésről volt szó.
Lefényképezte és felírta a méretet, a profilmélységet, és a pontos típust is.
Pont.
Egésségére.pont.
[ Szerkesztve ]
Azt hol lehet? Eddig nem kellett külön kapcsolható semmit simán működött
[ Szerkesztve ]
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
Rendben, köszönöm. Vajon ugyanúgy 105e km a csereperiódusa, vagy netán kevesebb (60e)?
Közben a jövőheti cserére várva: [kép]
Swift 2009 az alany.
Féket hol cserélteted?
PeterPH: nekem kivulrol bejon
[ Szerkesztve ]
Valóban nem rossz, hanem hulladék. Tipikus alulmotorizált, erőltetett béna szedán fejlődő országoknak (lásd SX4, thalia, tipo), valami ős technikával (1490kg vicc...).
Helyben cseréli egy kis szerviz, reggel viszem-délután megyek érte. (gyáli vagyok)
A környéken voltam bent két másik helyen is, és egyiknél se zárkóztak el a vitt alkatrészhez beszerelésre árajánlatot adni.
[ Szerkesztve ]
4,2-ért fullos automata Swiftet lehet most venni, ha valakit érdekel. Jól szalad a literes motorral a bódéja. A Sport változat kegyetlen lesz.
Dobule platinum - szóval minimum ugyanannyit bír mint az iridiumos
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
Jól szalad a literes motorral a bódéja.
Szerintem is. Városi szaladgálósnak el is fogadnám, de inkább fölfelé váltanék méretben. Vagy egy Sportot játszósnak.
[ Szerkesztve ]
190 centimmel nekem sem túl nagy, de a régivel is elvoltam.
A váltója elég komolyan kapcsolgat alacsony fordulaton is. Illetve a gázt nem nyomva D-ben minimális a kúszás, és viszonylag nagy gázra indul meg, onnan viszont rakéta, a váltó semmit nem fog rajta vissza. Ezt tudva kéne a francnak kuplungpedálos autó megint.
Én 194 vagyok.
Úgy értettem, hogy a Jazz-nél kisebbet nem vennék már, szóval az összes Swift kiesik, max. egy Sportot vennék másodlagosnak, játszósnak. Automatát meg passzolom, nem vagyok még olyan öreg.
szerk.: Jé, megcorgultam.
[ Szerkesztve ]
Swift és Jazz is határeset, még 184 cm-vel is.
Én tök jól elvagyok a 2006-os Jazzemben, eddig max. 210 km-t mentem vele egyhuzamban (meg ugyanennyit vissza is pár órával később), de nem volt vele különösebb bajom. Egyedül a bal lábamat éreztem kissé, ami motorbalesetben sérült (nyílt combcsont- és bokatörés), de sanszos, hogy bármilyen más autóban ülve is érezném.
Amin viszont változtatnék, hogy a kormányt tengelyirányban közelebb húznám egy kicsit, ha lehetne (2009-től már adott), de nem tragédia.
[ Szerkesztve ]
ez hülyeség.. inkább a súly ami számít a swiftnél.
SSS-nél pl a max súly 90 kg, felette már szorít az ülés, nem benne ülsz hanem a tartóoldalakon.. Mikor megvettem még ~94kg voltam, 250km után fájtak a bordáim mert szétnyomta a hátam.. Így 86-88 körül ponti ideális, 75 alatt pedig szintén rossz, mert ott meg csúszkálni fog az ember.
[ Szerkesztve ]
Elfelejted, hogy hosszú a lábam, mindenhova beverem.
Számít a súly, és a láb hosszúsága is.
Erről eszembe jutott, hogy a pozsonyi autókiállításon alig bírtam kiszállni a Ford Focus RS-ből, akkora a combtámasz.
Belépsz a rádióba majd ráböksz a beállításokra (fogaskerék) és ott bekapcsolod a közlekedési híreket.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
Ez vajon mennyire lehet jó/rossz? Ismeri valaki a márkát? Esetleg zimmermann ?
[ Szerkesztve ]
Japanpartsot? Alap. Feket mondjuk nem toluk vennek, foleg nem SSS-re
Ezt nem ismerem, de a Zimmermann-nal biztosan nem nyúlsz félre. Nálam bevált.
Első fékbetét trw lesz, hátsó ferodo, ezek már megvannak. TRW-t akartam tárcsának is, de sajnos nincs 277-es méretben, csak 256, az meg nem kell..
Akkor a kérdés zimmermann 2x15.5k, vagy Textar 2x21k?
tboldi köszi
[ Szerkesztve ]
Ha Skillet Galant VR-4-ébe jó a Zimmermann, akkor csak nem lehet olyan szar.
Nekem április óta vannak bent, volt egy pár satu is azóta (általában a hülye gyalogosok lelépnek a járdáról körülnézés nélkül ott, ahol nincs is zebra), de mindig tökéletesen tették a dolgukat, méghozzá hangtalanul.
[ Szerkesztve ]
A ferodoval sztem szopni fogsz. Szinte mindenkinel ordenare hangon visit az a szar
fasza, sport fórumon jókat írtak róla azért mertem berendelni xd akkor zimmer lesz és cső
Zimmermann nagyon jó.
Más:
Feltettem a téli szettet 16-os felnivel, egy álom a rugózása a kocsinak a 17-eshez képest. Oké, hogy oldalirányban kevéssé tart, de már nem érdekel. Olyan szinten lett kényelmes a rugózás (2.6 bar), mintha betettem volna egy légrugós ülést. Nem beszélve arról, hogy jóval kisebb a rugózatlan tömeg, kevésbé eszi a futóművet az út. Nagyon örülök neki, hogy végül ezt a variációt választottam.
És teljesen vállalható a kinézet is
"Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
Mint egy ASX a ballonos kerekeivel
Milyen nyomáson használod a gumikat?
Nekem most 2,5 környékén van, de vissza fogom venni elől 2,4-re, hátul 2,3-ra.
A gyárilag belefujt 2,9-3,0 barhoz képest ez is felüdülés.
Ezen gondolkoztam, mert mintha láttam volna valahol melóhely melletti kúton van egy Asx.
A télit 2.6-ra fújattam, szenzor 2.5-öt lát, de nem érzem soknak, kb. mint a 17-es 2.3 körül. Nyáron annyival jártam, aztán mikor bejött a hidegebb emeltem 2.5-re, mert reggelente bejelzett a hátsó, abban kevesebb volt. Persze 2.3-nál eléggé nyúlós volt a kormányzás.
Egyébként a hátsókba automatikusan 0,1 -0.2 bar-ral kevesebbet nyomok, eléggé pattog így is.
[ Szerkesztve ]
"Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."