Subaru topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [Szevam:] Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- [Re:] [ldave:] New Game Blitz - 2024
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] ZUK Z2 - Kicsi a bors, de erős!
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [bitpork:] Balatoni autós tali 2024
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Qru
MODERÁTOR
230k km van a 2.0 TDI-ben ennek a kb a fele városi rövid távok. Köszöni jól van. Persze DPF meg EGR csere volt már de motorikusan tök oké. Persze rövidtávra inkább benyós való, az jobban tűri az ilyen ridegtartást.
Mk3-ból (SH) európában csak 2.0i és 2.0d volt 5/6 gangos manuális vagy 4 gangos hidrós automatával.
Szürke importként USA-ból jött pár jég és/vagy vízkáros darab de kb fehér holló kategória.
Természetesen volt belőle XT verzió, ami a wrx 2.5GT motorját kapta.
Újban már csak cvt váltó van vagy manuális. Európában 2.0i, 2.0t (DIT azaz Direkt Injection Turbo) és 2.0D van. USA-ban maradt a 2.0i helyett a 2.5i alapmotornak, illetve ott ha jól rémlik nem árulnak dízelt sem.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi