Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-25 19:00:23

LOGOUT.hu

Ez a topik a S.T.A.L.K.E.R. Shadow Of Chernobyl játék két ingyenes módjával (StalkerSoup és Narodnaya Solyanka Cumulative Pack 2) és honosításával foglalkozik.
FIGYELEM!
A StalkerSoup fejlesztés alatt álló játék, ezért hibák adódhatnak!
A végleges verzióra még várni kell
(TALÁN SOHA NEM JÖN EL AZ A NAP!).

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#801) kekeeci válasza shield (#800) üzenetére


kekeeci
senior tag

Bezzeg ha lett volna rajta miniszoknya, tűsarkú...

kekeeci (waltzer) R†P: Project Torque, LevelR & HEAT Online :(      "Kívánom, hogy a víz amit talál ne világítson a sötétben. (May the water you find in the desert not shine at you in the dark.)"

(#802) shield


shield
őstag

Vinném a rejtekhelyen összeszedett cuccot Kosztyának a Szeméttelepre, erre behalt a kommunikációs kártya, vagy mi a franc. Eltűnt a térkép, de még a célkeresztem is és az átjáróban Akimmal sem lehet beszélni. De a túloldalon lelőtt kutyáktól sem lehet levágni a farkukat, és Kosztyával sem lehet beszélni. Nem is mentem tovább, 2x próbáltam, de ugyanaz. Ez valami bug, vagy talán így van a modban!?

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

(#803) kekeeci válasza shield (#802) üzenetére


kekeeci
senior tag

Ha jól emlékszem, kapsz valami olyan üzenetet, hogy elromlott a pda-d, el kell menned a bárba, ott az egyik tudós megjavítja. Ha nem csináltatod meg nem tudod folytatni a játékot. Mellesleg jobb harc nélkül végigrohannia a bárhoz, úgyse lehet kifosztani a lelőtteket.

Nekem is lenne egy kérdésem:
Lukash-nak kellene dinamit Kordonból. Fanatic-nál jelzi a térkép, de ott nem találom, ő meg semmit nem mond. A mocsári átjáró közelében van egy láda, de az nem vehető fel. Hol lehet az a Q... dinamit?

[ Szerkesztve ]

kekeeci (waltzer) R†P: Project Torque, LevelR & HEAT Online :(      "Kívánom, hogy a víz amit talál ne világítson a sötétben. (May the water you find in the desert not shine at you in the dark.)"

(#804) speki1982


speki1982
tag

Gyerekek, ez komoly film a csernobili katasztrófáról. Csak az elejébe néztem bele, de megfogott... oroszul tudók előnyben, de a lényeg érthető.

Ha már a harminc év...

https://www.youtube.com/watch?v=42dLFI2jD5A&list=PL1PP_OaYvIQVI9CoEtsSYGpjYvAiOGkrk&index=1

A ritkanlathatotortenelem.blog.hu-ról:

"A 2013-ban készült ukrán Мотыльки (Pillangók) című négy részes játékfilmet ajánlom azoknak, akik nem dokumentumfilmekből ismernék meg az akkor körülményeket. Nagyon látványos felvételekkel élhetjük át az egykori történéseket, plusz pont jár a készítőknek hogy csaknem minden fontos momentumot újraforgattak filmben. A bejegyzésünkben szereplő GIF-ek is ebből az alkotásból származnak."

[ Szerkesztve ]

(#805) Karló


Karló
csendes újonc

Sziasztok ! Egészen jó ez a mód nagy köszönet Gery D.- nek a magyarításért.

kekeeci: A dinamitos ládát én ott találtam meg ahol ücsörögnek a Stalkerok lent a pincébe.

[ Szerkesztve ]

(#806) kekeeci válasza Karló (#805) üzenetére


kekeeci
senior tag

Thx! :R
(pedig már ott is néztem, ezek szerint rosszul :W )

kekeeci (waltzer) R†P: Project Torque, LevelR & HEAT Online :(      "Kívánom, hogy a víz amit talál ne világítson a sötétben. (May the water you find in the desert not shine at you in the dark.)"

(#807) shield válasza kekeeci (#806) üzenetére


shield
őstag

Akkor az átjáró előtt lepakolok, jobban tudjak futni. Ezt azért furának találom, az még oké, hogy nincs térkép és kommunikáció, de a többi. Ezek szerint nem is tudhatok beszélni a Csapossal és nem találom meg akivel javíttatni kell, és vele sem tudok beszélni. Akkor ez a logikus.

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

(#808) Aarpok válasza shield (#807) üzenetére


Aarpok
őstag

Velem ezt 2 - szer is eljátszotta gondolhatod mennyire örültem neki.Átmentem a szeméttelepre eltűnt minden visszaléptem a bárhoz működött minden :F Nekem meg a labirintusból van már marhára elegem az egész egy nagy talány a halhatatlan zombis monolitosról nem is beszélve.Most Adrenalin kazettáját (boxát) kellene előkaparnom onnan.

Аарпок

(#809) Sensut


Sensut
őstag

Új üzenet TB-től:

Patch 4 will post this week for sure as I have all the dialog submissions verified.
I have improved the zep search by adding large circles over the area the next document is located so you have a better idea of where to go next.
NPP2 has been separated from the brain and gold chunk quests but of course will need real testing to insure it all works properly.
The update functions in the binders now use the level index to process instead of the name which improved loop speed by more than 100% by not having string comparisons.
Gamespy multiplayer system has been removed in preparation of implementing the 'live-link' servers that will hopefully turn on this summer.
Tanks in Jupiter underground now position themselves based on which entry you use so that the 'shoot through doors' situation has been eliminated.
There now will be a cap on the number of items you have in inventory. I have tested with 1000 and got all the way to the Courtyards before I needed to unload some stuff. With default weight you never get near the 1000 items. This is adjustable in the modders script. Next pass I intend to limit items based on the items themselves using the ammo vest for additional ammo storage.

(#810) shield válasza Aarpok (#808) üzenetére


shield
őstag

Valami láthatatlan követett Barig, egyet lelőttek a Szolgálatosok az előőrsnél, egyet amikor már beértem. Most mennék vissza Kordonra a cuccaimért, de megint egy szívat a Szeméttelepre vezető úton. Csak annyit látok belőle, ha eltalálom akkor vér cseppek jelennek meg. Ez szívatás a javából. :C

Nem is tudok visszamenni, mert Szeméttelepen megint a hiba jelenség van, ez szívás.

[ Szerkesztve ]

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

(#811) Aarpok válasza shield (#810) üzenetére


Aarpok
őstag

Nos igen szívatás az megy.Azonban ha elromlik a PDA csak a bárban lévő technikus tudja megjavítani.

Аарпок

(#812) shield válasza Aarpok (#811) üzenetére


shield
őstag

Hol van Barban a technikus? Amikor beértem, jött egy üzenet, hogy oké, azóta jó. Ezzel a f@szfej Kruglovval szívok. Elindultunk Jantar felé, amikor kinyírtam a zsoldosokat, nem volt hajlandó jönni. 2x visszament a kiindulópontra, mire hajlandó volt velem jönni. Erre a tűz anomáliás híd alatt nem jött át, hiába mentem vissza hozzá, most már szóba sem állt velem. Gondoltam tovább megyek, hátha ő is átjön Jantarba, de nem, sikertelen feladatok közt van. Most mehetek vissza érte, ha nem jön megint, fejbe lövöm. :W

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

(#813) hubai1979 válasza shield (#812) üzenetére


hubai1979
őstag

A bárban hátrúl van kettő is belőle, mármint teknikus egyik a fegyvert, páncélt, amásik pedig a PDA dolgokat fejleszti,egy elősegély vagy egy sugárzás fédelem elleni gyogyszerért be enged hátra az ör.

Minnél nehezebb a fegyver,annál halálosabb.

(#814) Sensut válasza shield (#812) üzenetére


Sensut
őstag

Ez a Kruglov minden modban megcsinálja ezt a figurát legalább egyszer. A lényeg az vele, hogy mielőtt beszélnél vele menj előre és tisztítsd meg az utat a yantari átlépőig, mert ha bármi megjelenik, ő megáll. Aztán mikor beszélsz vele, ne siess. Várd meg míg elmondja a mondandóját, aztán gyorsan szaladj előre és nyírd ki a zsoldosokat, akik támadnak a vagonoknál. Ha Kruglov nem akar elindulni, gyors mentés és visszatöltés. Ez általában feloldja a lefagyott szkripteket.

(#815) Dhampir válasza Sensut (#814) üzenetére


Dhampir
félisten

Hű de utálom ezt a Kruglovos részt. :(

(#816) Aarpok válasza Sensut (#814) üzenetére


Aarpok
őstag

Igen ez legtöbbszőr beválik az elakadt szkriptekre. Meg tudnád mondani merre keresem a felderitetlen földön a tüzes barlang bejáratát? Az NPC - k csak annyit mondanak amivel kb az egész területet át lehetne nézni. Vízben találtam egy bejutási pontot, de ott van egy másik teleport ami meg kivisz onnan (sehogy nem tudom kikerülni)

Аарпок

(#817) Aarpok válasza Sensut (#814) üzenetére


Aarpok
őstag

Közben csak meglett egy zöld pontocska volt az irányadó. :D

Аарпок

(#818) Gery D.


Gery D.
Topikgazda

Na, olvasva a sok Hsz.-t sok mindenkinek meggyűlt a baja az elromlott PDA-val. Ezt szépen lefordítottam pedig. Leírja az üzenet, hogy a Hátizsák cipzárja beragadt. Ez az oka annak, hogy nem lehet felvenni semmit (Ennek meg van a trükkje. Sokszor kell rákattintani a hullára és elvinni a mindent felvesz gombra). A PDA ugye elromlott, ezért nem látni a térképet és az HUD-ot. Célszerű, hogy végig rohanjunk a BAR-ig, ahol a helyi hálózatra fel tud csatlakozni a PDA, ezért tudjuk használni, de írja az üzi, hogy gyorsan javíttassuk meg a Proffal (Garik felett át lehet ugrani mély ugrással).

A Labirintus: A Kazettához kétféle képpen lehet eljutni. Az eredeti úton, ami egy nagy teremben van, ahol van egy asztal, ott a meredek lejtőn fel lehet ugrani. Nagyon nehéz megtalálni, de lehetséges. A második út az egy Cheat. Ahol látni lehet a Teleportot a külső Labirintusban, ott az egyik emeleten át lehet ugrani arra a részre, ezzel a lejtős részt ki lehet hagyni.

Egyenlőre ennyit tartottam észben, amiről írtatok.

A 4-es patch-ről én is olvastam. Majd meglátjuk, mi lesz benne javítva.

Kruglov küldetése a Vad Területen a visszatöltéses trükkel javítható, ahogy az előttem felszólaló kolléga írta. :)

[ Szerkesztve ]

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#819) Aarpok válasza Gery D. (#818) üzenetére


Aarpok
őstag

Közben haladtam és megtaláltam a kazettát.Már a széf is kinyitódott.Most egy floppyt kell keresnem elég jól elmondta a látnok emberke, hogy merre van.Azt még mondanám mindenkinek érdemes Gery D. oldaláról a PDF fájlt leszedni (NS Guide Nov 11 2010.pdf), mert sok segítség van benne (képek is).Már sokszor vettem hasznát neki.A képek többsége már nem elérhető,de van egy trükk képkivágás majd paint-be beillesztés után mentés másként.

[ Szerkesztve ]

Аарпок

(#820) Gery D. válasza Aarpok (#819) üzenetére


Gery D.
Topikgazda

Cyclops versei kicsit érthetetlenek voltak, mikor fordítottam, ezért kicsit átírtam, azért egyszerűbb megtalálni mindent. Az életbe nem találtam volna meg, ha nem veszem elő a végigjátszást. :)

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#821) Aarpok válasza Gery D. (#820) üzenetére


Aarpok
őstag

Akkor ezért jár neked egy jó nagy pacsi :C

Аарпок

(#822) shield


shield
őstag

Nálam van egy olyan grafikai hiba, ha közel állok egy falhoz és kicsit forgolódok, akkor a falon túli rész bevillan. Ez nagyon zavaró ha sötét helyen épp harcolok és ekkor be villog a másik oldalról a világos részek. Nálatok nem fordult elő?

Kruglovval még olyan gondom is volt, hogy eldobtam egy gránátot a zsoldosokra, gondolom kapott belőle, mert ellenséggé vált. :C

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

(#823) Gery D. válasza shield (#822) üzenetére


Gery D.
Topikgazda

Ez is egyfajta Cheat, ez a falon átlátás. Ezt említette is TB anno.

A Gránátoknak van egy hatósugara, aminél tök mindegy, hogy fedezékben vagy, kicsit kapsz belőle, ha mást nem, akkor egy kis fülsípolást.

A másik bosszantó dolog a közelharc. Egyszerűen nem lehet verekedni az ellenséggel, mert nyakon vág és forgok, mint a megkergült kacsa. Utána meg hiába térek magamhoz, jön a következő lángos és így tovább. Ezt a hatást kikaphatná TB.

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#824) shield válasza Gery D. (#823) üzenetére


shield
őstag

Ez a falon átlátás inkább zavaró, mint értelme lenne. Vagy pedig egy hibát elneveztek falon átlátásnak, amit nem tudtak javítani. Én inkább erre voksolok.

Na meg tényleg, ez a lángos osztás... :(

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

(#825) Gery D. válasza shield (#824) üzenetére


Gery D.
Topikgazda

Elvileg benne volt az eredetibe is ez az átlátás. Nekem úgy rémlik.

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#826) shield válasza Gery D. (#825) üzenetére


shield
őstag

Csak az a kérdés, hogy mit látunk.... én eddig nem vettem hasznát, inkább csak bezavart. De hát ez van.
Eddig még olyan nem volt, hogy ilyenkor az ellenség meg is lő.
Pár modban már jártam úgy, ha nagyon közel húzódtam a falhoz, akkor meglőttek. Mintha átlógtam volna a falon.

[ Szerkesztve ]

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

(#827) Gery D. válasza shield (#826) üzenetére


Gery D.
Topikgazda

Egyszer használtam, egy kódos ajtót nézem meg vele, de ahogy láttam, fal volt mögötte, ez az Agyperzselőben volt.

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#828) shield válasza Gery D. (#827) üzenetére


shield
őstag

Ezzel a rohadt Kruglovval szívok még mindig, nem akar átjönni a híd alatt a tüzes anomáliák közt.
Most megpróbálom, hátha vissza megy megint a kiinduló pontra megint, és talán megint neki indul. Úgy is vissza kell mennem Bárba PDA-t javíttatni, mert az elmaradt. A vissza töltések nem oldották meg a problémát.

Itt is van valami láthatatlan szörny, ez is a PDA miatt van, vagy tényleg van ilyen szörny? A kiméra hangjára emlékeztet.

[ Szerkesztve ]

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

(#829) shield válasza shield (#828) üzenetére


shield
őstag

Na végre a rohadék elindult Jantarra. :C

Nem tudom miért van az, ha a detektort használom, akkor a csavart nem lehet dobálni, pedig a kettő együtt jelenik meg.

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

(#830) Gery D. válasza shield (#828) üzenetére


Gery D.
Topikgazda

Szellem Kiméra. Azt nem lehet látni. Van belőle minden fajta. Sima Kiméra, Szellem és Elektromos. Kruglov-nál akkor kell visszatölteni, amikor mindenkit kinyírtál a végén. Akkor oda kell hozzá menni és mentés-visszatöltés.

Az csak a CS-feelinget adja. A detektor se ér valami sokat. Nem jelzi rajta a Műtárgyakat. Pedig az jó lenne mindhárom CS detektornál.

Ami idegesítő, hogy véletlenül előveszem a Svarog Detektort és sok idő, mire elteszi. Ott nyomogatja még pár másodpercet.

[ Szerkesztve ]

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#831) shield válasza Gery D. (#830) üzenetére


shield
őstag

Nem semmi, csak a számomra láthatatlanok, mások simán leszedik, amíg én vaktában lövöldözök. A hang irányába lőni is eddig felesleges volt, mintha nem is ott lenne. Eddig nyílt terepen nem igen mertem a gránátokat használni ellene. Amúgy nagyon hatásos a gránát, a zsoldosok ellen is bejött a faluban, Kordonon. Egy szál tangában szembeállni a zsoldosokkal, nem kifizetődő. :D

Eddig én sem vettem hasznát a detektoroknak, az artik amúgy is láthatóak.

[ Szerkesztve ]

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

(#832) Gery D. válasza shield (#831) üzenetére


Gery D.
Topikgazda

Cordon-ban a Fanatic féle Zsoldosokat mindig lerohanom, vagy beállok a legközelebbi fa tövében lévő bokorba és távcsövessel adok nekik. :) El se jutnak a mező közepéig, már fekszenek. :) Gránátot nem nagyon használok, inkább fejlövés Groza-val. Nekem ez a kedvenc fegyverem, abból is a 9x39-es.

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#833) shield válasza Gery D. (#832) üzenetére


shield
őstag

Hát akinek már van egy jó grozája, annak könnyű. :D
Ez a Kruglov kiakaszt, most nem hajlandó méréseket végezni.

Na mindegy, most pár órára el kell mennem, azután próbálok túljutni a kruglovos ügyön. Kiakasztó.

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

(#834) Gery D. válasza shield (#833) üzenetére


Gery D.
Topikgazda

Nekem hálistennek nem volt gondom a méréses résszel. Vagy mégis, azt hiszem nem akart kimenni a bunkerből, de a mentés-visszatöltés meghozta a bátorságát és kimerészkedett a nyílt terepre. :)

[ Szerkesztve ]

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#835) Aarpok válasza Gery D. (#834) üzenetére


Aarpok
őstag

Sajnos a műtárgyak (képződmények) átalakítása sem mindig 100% - os. Van, hogy elfogadja az anomália és az idő letelte után egyszerűen nem adja ki. Persze lehet Kuznetsov cuccával jól menne, de az nekem nincsen, mert kinyírtam mikor okoskodni kezdett.

Аарпок

(#836) Gery D. válasza Aarpok (#835) üzenetére


Gery D.
Topikgazda

Igen, az átalakító ketyerével tökéletes, nálam azzal sosem volt gond. Viszont a dobálós játékkal el lehet szórakozni. Nem vagy elég közel, vagy épp belementél és meghalsz. :)

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#837) hubai1979


hubai1979
őstag

Helló sziasztok kelemes hétvégét mindenkinek,keresem a dokumentumokat,ami eddig meg van.

Még egy darab hiánzik.

Minnél nehezebb a fegyver,annál halálosabb.

(#838) Gery D. válasza hubai1979 (#837) üzenetére


Gery D.
Topikgazda

Azt hiszem az egyik egy kis terembe van, ahol lépcsőn lehet lemenni, de nem vagyok benne biztos. Nézd meg a végigjátszásban. A PDF-eset nézd meg, abban vannak képek is.

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#839) hubai1979 válasza Gery D. (#838) üzenetére


hubai1979
őstag

A legalsó kép ott készúlt pontosan,van egy lerikvia is ott ha jól emlékszem és magas a sugárzás is,szerintem egy hejról beszélünk.

Minnél nehezebb a fegyver,annál halálosabb.

(#840) hubai1979


hubai1979
őstag

Nem megy nem találom,lehet hogy nem is itt van,nem sikerül megnézni a pdf fájlokat betöltésnél hibát ír.

Minnél nehezebb a fegyver,annál halálosabb.

(#841) Gery D. válasza hubai1979 (#840) üzenetére


Gery D.
Topikgazda

Frissítsd az Abode Acrobat Reader-edet, mert jónak kell lennie. Kb. a felénél kell lenni a leírásnak.

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#842) hubai1979 válasza Gery D. (#841) üzenetére


hubai1979
őstag

A rohadékja most találtam meg,húszór elmentem melete.


Ez a mocsok biztos hogy most spawn-be.

Minnél nehezebb a fegyver,annál halálosabb.

(#843) Gery D. válasza hubai1979 (#842) üzenetére


Gery D.
Topikgazda

Egyszerre rakja be őket a feladat.
De mi ez a ruha rajtad??? Nekem ilyen nem volt sose. Mindjárt megnézem, hogy lehet-e fordítani a szöveget, amit ír.

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#844) Gery D.


Gery D.
Topikgazda

lol Meg van a Doctor. Ez eddig nekem új. Pripyat-ban megtaláltam a Doctor Naplóját. Ezután megjelent maga a Doctor és egy szöveg, hogy kísérjem el egy biztonságos helyre egy Teleport-on keresztül. Ez a szöveg maga le van fordítva, de ez a jelenet nekem biztos, hogy kimaradt, mert angol szöveg van. Gondolom majd most kell megkeresni a kutyáját. Ez maradhatott ki régebben és ezért nem tudtam tovább menni. Miner ezért nem adta ide a Kísértet Szíve Műtárgyat sem, mert előbb a Doctor-ral kellett beszélnem, de sehol nem találtam. Viszont még sehol sincs a Hadilaboratórium se. Na ez érdekes lesz.

Hubai, fordítottam egy kis mennyiségű szöveget a Skat15-ös üzijeiből. Majd teszteld le lécci, hogy jól írja-e ki a szövegeket.

[ Szerkesztve ]

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#845) Gery D.


Gery D.
Topikgazda

Doctor Szövegei lefordítva Pripyat-ban. Felraktam a módosításokat a tárhelyemre.

Aarpok: Doctor említi Max Lubero-t, amikor a kutyáját kell megkeresni. Amikor megtaláljuk és visszamegyünk hozzá, említi, hogy majd nemsokára elmegy érte. Ez az angol szövegben kicsit furán szerepel. Az eredeti Oroszban viszont pontosan leírja ezt. Jó az eredeti szöveggel dolgozni és nem a Gugli Angollal. Sokat segít a fordításban.

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#846) Aarpok válasza Gery D. (#845) üzenetére


Aarpok
őstag

Egy kis segítség kellene. Szóval volt randi Panther - al pár küldetés is meg volt. Mikor a zsoldosok sikeresen összevesztek egymással Boss kérdőre vonása után azzal búcsúztam el, hogy Fang-al találkozom a bárban. Nos én ott vagyok, de Fang nincs. Küldetésben az van mielőtt visszaadom Lukash-nak a gyűrűt találkoznom kell Fang -al. Most akkor mi legyen? Adjam oda Lukash- nak a gyűrűt?

Аарпок

(#847) Gery D. válasza Aarpok (#846) üzenetére


Gery D.
Topikgazda

Sensut-nak akartam írni, nem neked. :)

Így hírtelen nem ugrik be a Gyűrűs történet. Fang szerintem még a Felderítetlen Területen van. Ott nézd meg, de szerintem a Gyűrűt visszaadhatod Lukash-nak. Még nem járok ott, majd ránézek. Még van fordítani való a Doctor szövegében. Elnéztem egy dialógust.

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#848) Aarpok válasza Gery D. (#847) üzenetére


Aarpok
őstag

Onnan már eljött legutolján a hadiraktáraknál beszéltünk és onnan indult a gyűrűs sztori illetve egy lány keresése is. Be kellett épülnöm a zsoldosok közé és ekkor találkoztam Panther - el is.

[ Szerkesztve ]

Аарпок

(#849) Gery D. válasza Aarpok (#848) üzenetére


Gery D.
Topikgazda

Így most nem emlékszek arra, hogy Fang-nak kellene a gyűrű, add oda nyugodtan Lukash-nak. A tárhelyemen van végigjátszás. Esetleg abból kideríthetsz valamit.

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#850) shield válasza Gery D. (#849) üzenetére


shield
őstag

Szidótól akartam venni fegyverjavító készletet artiért. Erre írja, hogy kaptam 3 10%-os valamit, de semmi nem jelent meg nálam. Talán nálam kellett volna lennie az elején kapott szerelő ládának?

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.