Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-25 19:00:23

LOGOUT.hu

Ez a topik a S.T.A.L.K.E.R. Shadow Of Chernobyl játék két ingyenes módjával (StalkerSoup és Narodnaya Solyanka Cumulative Pack 2) és honosításával foglalkozik.
FIGYELEM!
A StalkerSoup fejlesztés alatt álló játék, ezért hibák adódhatnak!
A végleges verzióra még várni kell
(TALÁN SOHA NEM JÖN EL AZ A NAP!).

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#1701) Sensut


Sensut
őstag

Ilyen crasheim voltak, miután visszajöttem Agropromból. Elegem volt belőle.

Átlépve a Bárra, egyáltalán nem megy tovább:

FATAL ERROR

[error]Expression : error handler is invoked!
[error]Function : handler_base
[error]File : E:\stalker\sources\trunk\xrCore\xrDebugNew.cpp
[error]Line : 753
[error]Description : std: out of memory


stack trace:

Ravennél dumaközben, a Szeméttelepen:

FATAL ERROR

[error]Expression : fatal error
[error]Function : CScriptEngine::lua_error
[error]File : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrGame\script_engine.cpp
[error]Line : 73
[error]Description : <no expression>
[error]Arguments : LUA error: e:\stalkersoup\gamedata\scripts\wawka_dialog.script:633: attempt to compare number with nil


stack trace:

(#1702) Gery D. válasza Sensut (#1701) üzenetére


Gery D.
Topikgazda

Van egy gyors javítás, azt feltetted? Mert a Script mappában van egy wawka script javítás.

Az első memória hiba, tuti itt is valami lezáró rész lehet a bűnös.

[ Szerkesztve ]

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#1703) Sensut válasza Gery D. (#1702) üzenetére


Sensut
őstag

Persze, hogy feltettem. Még én linkeltem volt be ide :) A Bárnál viszont nem megy tovább, hiába is próbálom. És újra elszaporodtak az anomáliák :F

Folytatom inkább a Solyankát.

[ Szerkesztve ]

(#1704) Gery D. válasza Sensut (#1703) üzenetére


Gery D.
Topikgazda

Várjuk a 6-ost:)
Még meg kell néznem az RPD-t és a Skat15-ös cuccokat.

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#1705) Gery D.


Gery D.
Topikgazda

Hát, ezzel az 5-ös patch-vel se adta be a Skat-15-ös Páncél Aktiváló Modulját.

Viszont ahogy fordítom az egyik fájlt, azt vettem észre, hogy Agroprom-ból van egy átjáró a Mocsár-ba. Valamiféle térkép részlet írja le.

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#1706) Gery D.


Gery D.
Topikgazda

Fly párbeszédét javítottam. Olyan, mintha az Orosz szövegből is hiányozna valami. Pl. van ez a szöveg:
"Rendben. Én megyek elől, ki tudja, (mi bukkan fel)."
A zárójeles szöveg előtt hírtelen vége a mondatnak.
Itt pl. az orosz szövegben ilyen, hogy "mi bukkan fel", egyáltalán nincs, de még hasonló se. Lehetne ezt úgy is fordítani, hogy "sose lehet tudni", de egyáltalán nincs benne ilyen. Mindenesetre érdekes. Végül is ezt lehet, átírom erre: "Rendben. Én megyek elől, sose lehet tudni."

Néha olyan érzésem van, hogy az eredeti nem is Orosz, hanem valamiről lefordították Gugli Oroszra. Sok Orosz szó helytelenül van leírva. Na mindegy, harcolok tovább a fordítással. :)

[ Szerkesztve ]

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#1707) Sensut


Sensut
őstag

Már elnézést, de ez a TrueBritt egyén tényleg debil. A sok VOG gránátra azt feleli nekem, hogy nem kell mindent el szedni a hulláktól, mert neki van egy mesterlövész ismerőse, aki megsebesült valahol, de elmenekült, és mikor visszatért arra a helyre (?), a cucca még mindig ott volt, mert nem rabolták el. És hogy milyen szerencsés volt. Hogy ennek mi köze a Stalkerhez, nem tudom 😃 Azt sem tudom, hogy miért kezdek közellenség lenni ott, amiért a sok gránátot megemlítettem, de már látom miért nem halad semmire velük TB 😠 Én ezen a ponton szálltam ki végleg a Steam-Soupból, mert a leves márt el van sózva 😉

(#1708) Gery D. válasza Sensut (#1707) üzenetére


Gery D.
Topikgazda

Láttam, mit írt neked a fogyatékos. :) Nem tudom, ki lehet, de már nagyon unom a csávót. Legszívesebben beírnám neki, hogy kussoljon már el.

Másik. Amikor Fly-t elkísértem Hermit bázisára, akármerre indulok, nem jön az sms Fang-tól, hogy menjek vissza hozzá, mert beszélni akar velem. Ezen a ponton viszont megálltam. Felraktam a 4-es patch-es változatot is, azzal se jó. Egyenlőre szüneteltetem én is a Soup-ot.

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#1709) Dhampir


Dhampir
félisten

Kitört a szünet. :D

(#1710) Gery D. válasza Dhampir (#1709) üzenetére


Gery D.
Topikgazda

Ezek közül én vagyok a focizó, lestipistopiztam. :)

[ Szerkesztve ]

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#1711) Dhampir válasza Gery D. (#1710) üzenetére


Dhampir
félisten

(#1712) Gery D. válasza Dhampir (#1711) üzenetére


Gery D.
Topikgazda

Ezt nem ismerem, de nem unatkozok. Van mivel lekötni magam. :) Pl. GTA5. :)

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#1713) hubai1979 válasza Dhampir (#1711) üzenetére


hubai1979
őstag

Uram gatyám. :P :P :P :P [link]

Minnél nehezebb a fegyver,annál halálosabb.

(#1714) Dhampir válasza hubai1979 (#1713) üzenetére


Dhampir
félisten

Izginek tűnik, amúgy nem ismerem ezt a játékot csak videókból (kicsit bonyolultnak tűnt, valami szerkezetet is kell kezelni benne), de még a Metró játékokkal sem játszottam.

(#1715) Aarpok válasza Gery D. (#1708) üzenetére


Aarpok
őstag

Nálam meg Kruglov múlta alul önmagát. Csak 3 - szor azért töltöttem vissza, hogy kijöjjön a bunkerból a mérésekhez. Én nem tudom mit csináltak de már rengetegszer állóra fagynak az NPC ilyenkor semmire nem reagálnak amikor meg visszatöltöm önállositsák magukat. Utána az ájulásom közben elment zombira vadászni majd ki jól végezte dolgát visszament a bunkerhez persze bemenni nem tudott csak az ajtót rugdalta. Amikor meg klappolt mindent kiakadt a játék, de azért összejött mind a mérés és visszatérés a bunkerbe.

[ Szerkesztve ]

Аарпок

(#1716) Gery D. válasza Aarpok (#1715) üzenetére


Gery D.
Topikgazda

Az ilyenek miatt van ez, mint a Truegci. Sok nyomorék, akiknek a god mod, meg a 2millió kilo cipelés a mindene. Azért 150 kilo a teherbírás is, mert valamelyik nyomorék panaszkodott. Kérdezem én, egy átlagos Stalker mióta bír el 150 kilót a hátizsákjában? És ebből jön egy másik kérdés is, egy hátizsák elbír ennyit? És akkor egy harmadik, hova tudunk ennyit pakolni egy átlagos hátizsákba? :)

Sensut: Apropó, TB írt neked Sidoro :)))

[ Szerkesztve ]

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#1717) CJ4567 válasza Gery D. (#1716) üzenetére


CJ4567
veterán

Én 500 kilóval játszok, de ez jelenleg Freeplay mod, a Freedom bázison volt kb 500 kiló loot :DDD (nem Stalkersoup)

[ Szerkesztve ]

No Sana No Life

(#1718) borovi válasza hubai1979 (#1713) üzenetére


borovi
aktív tag

Hát bizony... 3 vagy 4 napja tolom a Fallout 4-et, imádom. A 3-at is imádtam. És őszintén szólva azt is imádom, hogy minden mókolás, varázslás nélkül fut a játék, teszi a dolgát, arra a kis szabadidőre, amit erre szánok, nem szopásban, hanem JÁTÉKélményben van részem. Soup meg Solyanka pedig legközelebb majd akkor, ha normálisan lehet velük játszani. Tehát a következő 10 évben biztosan nem... :(

(#1719) borovi válasza Dhampir (#1714) üzenetére


borovi
aktív tag

Mindenképpen próbáld ki, iszonyat jó cucc!
A Fallout 3-nak kisebb a gépigénye. A 4, amit most tolok, ott kezd, hogy 8 GB RAM, és még 2 GB a videokariban. Nálam minimumon is megakad néha a 4 GB RAM-om miatt. De már megrendeltem a plusz RAM-okat! :K Ha megjön, beindul a tyuhaj! :D
Egyébként a Fallout 3 + a kiegészítők magyarítva vannak, illetve a 4-nek most készül a magyarítása, már 40 valahány százalék körül járnak. Amit hubai belinkelt, az a 4. egyik kiegészítője. Van még a Fallout New Vegas, ami szintén egy szerteágazó történet három vagy négy kiegészítővel. Szóval el lehet veszni ebben a világban is, hatalmas bolyongásokkal, felfedezésre váró területekkel, igazi posztapokaliptikus világ.

(#1720) Kinsiinoo


Kinsiinoo
senior tag

Hi!
Van itt valaki aki jártas a S.T.A.L.K.E.R. moddolásban? Olyan kérdésem lenne ,hogy nem tudjátok hol lehet rendes tutorialokat találni mod készítéshez, mert egy csomó helyen vagy orosz vagy totálisan outdated... :W
Új stalkerek beleadásánál is az all.spawn szétszedéséhez mókolnom kellett a perl decompillert ami így megy igaz ,hogy hibát dob végig de megcsinálja a szétbontást viszont például a compilert sehogy nem bírtam újra írni...
Tehát összegezve csak a modolásról szeretnék többet tanulni ha tudjátok honnan lehetne nem 8 évvel ezelőtti segítséget kapni :) :)
CoP-t szerkesztgettem eddig inkább és kevésbé a SoC-t :)
Előre is köszönöm válaszokat :D

Egyébként néztem már a GSC-t, Moddb-t, sdk.stalker-game.com (wiki), stalkerin.gameru.net (orosz wiki), reddit és kb 200 orosz yt videót :U :W

Samsung S23 Ultra 12/512

(#1721) Sensut válasza Gery D. (#1716) üzenetére


Sensut
őstag

Jah. Ha a főnök odaszól, mindenki elkezd visszafelé nyalni 😉

(#1722) Aarpok válasza Gery D. (#1716) üzenetére


Aarpok
őstag

Én nem szoktam átírni és általában elég a súly amit a mód ad. Persze ha annyit vinnék magammal ami egy ország hadseregének is elég lenne akkor nekem is kevés lenne a megadott súly. Tegnap megnéztem az aktiváló modul helyét hát nem volt ott viszont láttam elég jól átírtad a szöveget a használati útmutatóban korrekt lett. A másik dolog amit nem értettem bekísértem Sakharovhoz a 2 tudóst épen és egészségesen erre a szövegekben az jött hogy szét kenődtek a bejárati ajtón. Na persze itt is volt gond mivel az útjukban volt anomália szépen bele is mentek és meghaltak itt is egy csomó visszatöltés kellett.

Аарпок

(#1723) Gery D. válasza Aarpok (#1722) üzenetére


Gery D.
Topikgazda

A két tudós szövegével nem tudok mit kezdeni, ha meghalnak, akkor az a szöveg jön fel. Átírhattam volna egyszerűbbre, de ez olyan vicces, hogy inkább hagytam. :)

Egyébként nem tudom, de az Orosz humor nagyon nyers. Vannak beszélgetések, amiben egyszerűen nem értem a poént. Hát, nem vagyunk egyformák. Az Orosz humor nyers, az angol meg idióta, lásd TrueBritt poénjait a Steam-en. :)

Amúgy ennyit tesz az Orosz-Magyar fordítás. Nagyon sok szöveget javítottam már eddig. A Generátorok szövegeit is teljesen átírtam. Sokkal érthetőbbek a beszélgetések. A Helikopter lelövés feladatát is átírtam. Nem menekülni kell, hanem 11 percen belül lelőni. :)

[ Szerkesztve ]

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#1724) shield válasza Gery D. (#1723) üzenetére


shield
őstag

Az a baj, ha nem hal meg a 2 tudós, akkor is ez a szöveg jött fel (3-as patch). Azóta Szaharov drágábban adta a cuccokat. Napokig ezzel a 2 f@szfejjel küzdöttem, mire bement a Hologram (vagy mi...) és ez lett a vége. Ezek szerint ezt az alapvető hibát sem szüntették még meg. Érdemes volt mérgelődni vele!?

[ Szerkesztve ]

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

(#1725) Gery D. válasza shield (#1724) üzenetére


Gery D.
Topikgazda

Nálam nem halt meg a két tudós és rendes szöveget kaptam. Nem tudom, mindenkinél más a hiba. :)

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#1726) Sensut válasza Gery D. (#1725) üzenetére


Sensut
őstag

Szerintem az van, hogy füllent amikor azt mondja, hogy elkenődtek az ajtón, ha a tudósok bármi módon is meghalnak. Azt nem mondhatja, hogy kinyírta őket :N Én kinyírtam volt egyszer és bent Kruglov rám támadott, miután beszéltem Sakharovval erről. Utólag az a két balf.sz úgy meggyűjtötte a bajomat, hogy azért kellett kinyírnom őket. Minden rendben volt, bementek valahogy a bunkerba, de amikor következőleg arra jártam, az egyik ott állt bent az ajtónál és az kívülről nem nyílt ki. Hiába töltöttem vissza a játékot, ő ott ragadt. Egy gránát oldotta meg, de ekkor már túl voltam a dolgon Sakharovnál, úgyhogy nem lett belőle probléma.

(#1727) Gery D. válasza Sensut (#1726) üzenetére


Gery D.
Topikgazda

Igen, erre is gondoltam, hogy hazudunk olyankor. :) Nálam egyszer egy Anomáliába futott bele, és utána is azt hazudtam, hogy az ajtó kicsit hamar csapódott be. :) Bár, nálam mindig van két olyan manpack Rádió, úgy hogy különösebben nem foglalkozok velük. Ebben a játékomban mindketten bent vannak Sakharov-nál. Nincs velük gond.

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#1728) Aarpok válasza Gery D. (#1727) üzenetére


Aarpok
őstag

Azóta is ott legelnek odabent és semmi bajuk és gondot nem okoz csak nem értettem miért hazudunk amikor élnek, mert volt hogy megöltem őket akkor meg is értem, hogy hazudni kell.

Аарпок

(#1729) Gery D. válasza Aarpok (#1728) üzenetére


Gery D.
Topikgazda

Ha nem haltak meg és hazudni kellett, ennek az az oka, hogy ezt is összekutyulták, mint sok minden mást. A Generátorokon vettem észre ezt, amikor nem Counrtyman-val beszélünk először, hanem Fritz-vel, utána teljesen megkavarodik a párbeszéd. Nem tudom, ki alakítgatja a script-eket, de nem lesz jó vége ennek. Ez a script is szépen le volt vezet, mi van akkor, ha ezzel, vagy azzal beszélünk előbb, ennek ellenére át van írva az egész. Komolyan, felbosszant, a Solyankába átültetem az eddigi munkám és folytatom azzal, mert ez egyre siralmasabb. :)

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#1730) Aarpok válasza Gery D. (#1729) üzenetére


Aarpok
őstag

Valami biztos, hogy nem kerek mert a 3-as patchben rendben mentek a dolgok. Meg ezt a sok NPC fagyást sem tudom hová tenni.

Аарпок

(#1731) Kinsiinoo válasza Aarpok (#1730) üzenetére


Kinsiinoo
senior tag

Nem csodálom, hogy nem bírja rendezetten tartani a dolgokat, egy-egy fájl van ,hogy 20 másikat include magába azok pedig több másikat :) Rengeteget kell szerkesztenie az all.spawn fájlban amit folyamatosan compilálni kell miután módosította szóval baromi lassan halad a tesztelés meg a módosítgatás...
Ez még egy csapatnak is rettentő nehéz főleg úgy ,hogy kismillió dolgot módosítottak és csoda ha a saját dolgukat tudják követni nemhogy figyelni mi csesződik el. :/

Samsung S23 Ultra 12/512

(#1732) hubai1979 válasza borovi (#1718) üzenetére


hubai1979
őstag

Még picit várok a magyarosítás, hagy halagyon aztán jöhet.Stalkersoup nagyon jó,így hogy Gery D foglalkozik a magyarosítással még jobb még várok egy kicsit aztán jöhet ő is.Most a Diverzánst tolom.

Minnél nehezebb a fegyver,annál halálosabb.

(#1733) Dhampir válasza borovi (#1718) üzenetére


Dhampir
félisten

nem szopásban, hanem JÁTÉKélményben van részem

Hát ezt írták a megvett verzióval kapcsolatban:

I am a Fallout die hard fan. I played (and paid for) the FO3 GOTY on PC, Mac and PS3. Still they are all very buggy, and I looked everywhere for a decently patched version. ...

A játékot nem részletezem, az veszi meg, aki szereti. Nekem régi kedvencem.
A kiadó viszont paranoiás, és emiatt használhatatlan, feltelepíthetetlen terméket ad el. A gyári telepítő lemezt kezdi el ellenőrizni, majd kiköpi, hogy nem gyári. Ha nem tetszik, hívjam az ügyfélszolgálatot. Köszi... Próbáltam megkerülni úgy, hogy nem a launcher.exe-vel indítottam. Így azért jajgatott, hogy emulátor szoftvert lát a gépen, kapcsoljam ki, vagy távolítsam el. Na itt lett elég. (Egyébként leszedtem a Daemont, akkor sem működött). Semmi köze ahhoz, hogy nekem milyen legális emulátor szoftver van a gépemen, nem hogy még azt is megszabja, hogy használhatom-e.
Igen,végül megoldottam, játszom vele. A módját mindenki kitalálhatja, aki látott már windowst... Szánalmas ez a paranioia. Akinek fontos az úgyis megveszi, akinek nem, az megtalálja feltörve pár perc alatt a neten...

Eszerint a Fallout 3 sem hibátlan.

(#1734) CJ4567 válasza Dhampir (#1733) üzenetére


CJ4567
veterán

FO3 GOTY-ra ott van egyből az Unoffical patch, rengeteg bugot fixál, másik fontos mod számomra a DarnUI mert PC-n játszok, nem egy hatalmas TV-n konzolon, 17" 1280x1024-nél is hatalmas az UI.

No Sana No Life

(#1735) Dhampir válasza CJ4567 (#1734) üzenetére


Dhampir
félisten

Oké, köszi a további infót, borovinak is! :R

Az Unofficialt és a DarnUI-t egyszerre tetted fel? :F

[ Szerkesztve ]

(#1736) CJ4567 válasza Dhampir (#1735) üzenetére


CJ4567
veterán

Egymás után, DarnUI-t kézzel kell telepíteni és init is kell szerkeszteni.

[ Szerkesztve ]

No Sana No Life

(#1737) Gery D.


Gery D.
Topikgazda

Bocs srácok, hogy pofátlankodok, de ebben a témában nincs nyitva topic? Szétoffoljátok a topikot. :)

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#1738) hubai1979 válasza Gery D. (#1737) üzenetére


hubai1979
őstag

Igen igen menjetek a dolgotokra, Gery D mester igazad volt tényleg ott volt az a fránya széf,csak tudod én arra gondoltam olyan lesz mint agropromba találhato, hát nem olyan volt na mindegy elnézést kérek mindenkitől a viselkedésemért még egyszer.
4241-melyik ajtót nyissa ez a számsor?

Minnél nehezebb a fegyver,annál halálosabb.

(#1739) hubai1979 válasza hubai1979 (#1738) üzenetére


hubai1979
őstag

Van egy gyanum de lehet hogy baromság,az x10 labora gondoltam,mert itt a labirintusba egyetlen egy ajtót sem nyit.

Minnél nehezebb a fegyver,annál halálosabb.

(#1740) Gery D. válasza hubai1979 (#1739) üzenetére


Gery D.
Topikgazda

Honnan kaptad meg ezt a kódot?

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#1741) hubai1979 válasza Gery D. (#1740) üzenetére


hubai1979
őstag

A monolitos mester szelem vagy mi fene.Kérem töle a bunker felső szintjén lévő ajtó kodját és ezt adta,még hozzá tete hogy ott találok felszerelést.Nem tudom miért nem engedi fényképet csinálni,meg tudnám neked mutatni.

Én azt hittem hogy az ajtót fogja nyitni ami előtt tűzanomáliák vannak, vagy az alata lévő szinten lévő szám kombinációs ajtót.

[ Szerkesztve ]

Minnél nehezebb a fegyver,annál halálosabb.

(#1742) Gery D. válasza hubai1979 (#1741) üzenetére


Gery D.
Topikgazda

Valamelyik ajtó kódja már megvan elméletileg. Csak azt nem tudom, hogy az alsó, vagy a felső ajtóé. Az a kód, amit Shadow Monolith-tól kaptál, az majd benti ajtót nyitja majd.

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#1743) Sensut válasza Gery D. (#1742) üzenetére


Sensut
őstag

Én már nem emlékszem tisztán a játékmenetre a Labirintusban - mert sokat tököltem ott én is - de az első kódot az egyik őrnél lehet megtalálni, a jegyzetfűzetben (208568). A baj csak az volt vele, hogy mindig a középső szint szélén állt és amikor lelőttem, lezuhant az alsó szintre.
Két másik kód abban a kis dobozban (box) van, amit Adrenalinnak kell elvinni. Nem feladat kilesni belőle a kódokat, de le kell jegyezni mnielőtt a dobozt átadod Adrenalinnak, mert később kellenek (434018, 206018).
Az utoló kódot a Monolit főnök adja meg, amikor beépülünk közéjük (4241).
Ezzel a 4 kóddal lehet kinyitni az összes ajtót, hol belülről, hol kívülről a Labirintus közepén a szintek között.

[ Szerkesztve ]

(#1744) Gery D. válasza Sensut (#1743) üzenetére


Gery D.
Topikgazda

Azt hiszem az enciklopédiában meg lehet találni a kódot, vagy a feladatleírásban, épp a Shadow Monolith-os feladatában. Addig azt nem veszi el, amíg aktív a feladat, így nem kell leírni. :) Ha meg igen, akkor ott a teljesített feladatok között a leírás. Már nem emlékszek én se pontosan.

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#1745) shield válasza Kinsiinoo (#1731) üzenetére


shield
őstag

Miért azzal foglalkoznak, hogy fájlokat vonogatnak össze, ami ugye megint a hibák lehetőségét gazdagítja. Az alapvető hibák javítása után, kellett volna tovább fejleszteni. Amint látom egyre jobban bele keverednek és egyre rosszabbak az úgymond javítások, csak nő a zűrzavar. Elég felejtősnek néz már ki a SS.
Én nagyon izgalmasak sok helyen a 10 éves kis iskolás szintű párbeszédek és a 2-3 (fantáziadús) néven futó karakterek. Mint a dedóban.:C

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

(#1746) hubai1979 válasza Gery D. (#1744) üzenetére


hubai1979
őstag

Köszönök mindent. :R :R :R

Sensut nagyon jól jöttek a kodok. :R :R

Minnél nehezebb a fegyver,annál halálosabb.

(#1747) Kinsiinoo válasza shield (#1745) üzenetére


Kinsiinoo
senior tag

Nem azzal foglalkozik, de követni kell a stalker script szerkezetét, rengeteg ltx-et muszáj includolni egymásba vagy pedig hibát dob hogy nem ér el valamit...
Hidd el tudom, én csinálom a magyar Turul mod szkript részét.

[ Szerkesztve ]

Samsung S23 Ultra 12/512

(#1748) hubai1979 válasza hubai1979 (#1746) üzenetére


hubai1979
őstag

Megvan a széf elvitem az öregnek a bányába,elkéne vinnem kinyitatni valami cimborájával,de nem találom az átjárót hiába küldte el a pda-ra az átjáró kordinátáit.A bánya felső szintjén van de nem találom.

Minnél nehezebb a fegyver,annál halálosabb.

(#1749) Gery D. válasza hubai1979 (#1748) üzenetére


Gery D.
Topikgazda

A Labirintus felső részében van, nem a Barlangban. Azt hiszem. :) Barlangot ír, nem Labirintust?

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#1750) Dhampir válasza hubai1979 (#1748) üzenetére


Dhampir
félisten

Már megint a fránya bánya? :DD

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.