Hirdetés

2024. május 11., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-25 19:00:23

LOGOUT.hu

Ez a topik a S.T.A.L.K.E.R. Shadow Of Chernobyl játék két ingyenes módjával (StalkerSoup és Narodnaya Solyanka Cumulative Pack 2) és honosításával foglalkozik.
FIGYELEM!
A StalkerSoup fejlesztés alatt álló játék, ezért hibák adódhatnak!
A végleges verzióra még várni kell
(TALÁN SOHA NEM JÖN EL AZ A NAP!).

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#251) Gery D.


Gery D.
Topikgazda

Hmm, kiszabadítottam Fima Coal-t, de nem adta meg a Mocsárba vezető utat. A fájlban az állt, hogy megint megmentettem az életét. Viszont most a szappant kell neki elvinni.

Sensut: A PDA-dat te fel tudtad fejleszteni Associate-nál? Ez az a feladat, hogy szerezzünk neki PDA-kat és Mutáns testrészeket, hogy tudjuk észlelni őket.

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#252) kekeeci válasza Gery D. (#251) üzenetére


kekeeci
senior tag

Én a vérszívót, meg az irányítót rakattam bele, jól mutatja mindkettőt, kb. ötven méterről, néha pici késéssel. Mondjuk lehetne kicsit kisebb az ikonja.
Csak katonai PDA-kat fogad el, a civillel nem foglalkozik.

[ Szerkesztve ]

kekeeci (waltzer) R†P: Project Torque, LevelR & HEAT Online :(      "Kívánom, hogy a víz amit talál ne világítson a sötétben. (May the water you find in the desert not shine at you in the dark.)"

(#253) Sensut válasza Gery D. (#251) üzenetére


Sensut
őstag

Fel én is. Csak a librarian maradt ki, mert nem találkoztam egyel sem.

(#254) Gery D. válasza Sensut (#253) üzenetére


Gery D.
Topikgazda

Ha eljutok Kelet-Pripyat-ba és szerzek egy testrészt, kíváncsi leszek, találok-e még. Bár, nem hiszem, hogy lenne máshol.

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#255) Sensut válasza Gery D. (#254) üzenetére


Sensut
őstag

Ha eljutsz oda, szóljál, mert nekem nem adtak ilyen feladatot.

(#256) Gery D. válasza Sensut (#255) üzenetére


Gery D.
Topikgazda

Syslov adja azt a munkát a Tiszta Égbolt Bázisán, vele kellene beszélned.
Majd feltöltöm a mentést.

[ Szerkesztve ]

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#257) Sensut válasza Gery D. (#256) üzenetére


Sensut
őstag

Igen, ott van, jól elrejtve. Nem is gondoltam, hogy a speciális tárgyak alatt ilyen feladat van.

(#258) Aarpok


Aarpok
őstag

Sziasztok!

Kostyan szeméttelepi rejtekhelyére lennék kiváncsi.Az infó szerint a Szolgálatosok (kötelességiek) helyétől nem messze lévő dombon van.Ott már körbejártam mindent mégsem akadtam rá.Ötlet esetleg?Az tetszik ebben a módban,hogy nem csak én halok meg 1 - 2 találattól hanem az ellen is.Az agropromi intézetnél elég sok katona volt (az alapban kevesebbre emlékeztem).

Аарпок

(#259) Gery D. válasza Aarpok (#258) üzenetére


Gery D.
Topikgazda

Én is pont ezt kaptam. Középen egy barna "Vasdobozba" keresd. Mentsd el, hogy ne kelljen annyi Sugárzáselleni szert használni. Végig nézd át az elejétől a végéig ezeket a Vasdobozokat.

Agroprom-ban azért van annyi katona, mert helikopterrel hoznak még párat. Ha nem 100x visszatöltöttem, akkor egyszer sem. Most vagy én vagyok béna, vagy túl erősre sikeredett.

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#260) Sensut válasza Sensut (#257) üzenetére


Sensut
őstag

Itt a kockánál félrevezető a magyar fordítás. Mikor Syslov elküld Shadowhoz, akkor Shadow a bázistól nyugatra levő toronynál van, nem a bázis nyugati részén a toronynál, ahogy írtad. Összekerestem mindent a bázison, de nem találtam, aztán megnéztem az angol szöveget :) . A CS bázis csak a teleporton belül van, a Mocsár már nem a bázisuk. És a toronyhoz az "öreg" sem kell, mert mindegyik torony egyforma öreg a Mocsárban.

Itt van Shadow:

(#261) Gery D. válasza Sensut (#260) üzenetére


Gery D.
Topikgazda

Bizonyára nem figyeltem, hogy fordítom, javítom, köszi. Itt csak egyszer voltam, még nem volt időm alaposabban tesztelni. De hogy szerezted meg ilyen gyorsan a cuccokat?:)

"Közel egy régi toronyhoz, a Tiszta Égbolt Bázisától nyugatra." Ez lett.

[ Szerkesztve ]

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#262) Aarpok válasza Gery D. (#259) üzenetére


Aarpok
őstag

Köszi az infót akkor még egyszer rendesen körülnézek.Igen láttam 2 helikoptert is épp akkor mikor már kijöttem a katakombákból.Az egyiket le is szedtem SPAS12 vagy 14 - el vicces volt a katapultáló katona.Még a realitást erősíti,hogy ha rombolható fedezék mögött vagy nem restek átlőni rajta.

(#263) Gery D. Még sem találnám meg akkor kérni fogok tőled egy képet köszi :R

[ Szerkesztve ]

Аарпок

(#263) Gery D. válasza Aarpok (#262) üzenetére


Gery D.
Topikgazda

lol. Én soha nem próbáltam meg leszedni. :) Nem is tudtam, hogy le lehet.
Ha nem találod, feltöltök egy képet a rejtekhelyről, ha gondolod. Vagy az OneDrive-ra feltöltöm a képet.

Update: "Egy régi toronynál van, nem messze a Tiszta Égbolt Bázisától nyugatra." Ez lett a végleges.

[ Szerkesztve ]

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#264) Sensut válasza Gery D. (#261) üzenetére


Sensut
őstag

Nem gyorsan, hanem a java megvolt már szerencsére. A sajtért kellett futkosnom csak. A puskát is kaptam volt régebb, és a ruhát is. Én már a vége fele vagyok a játéknak, de nektek még sokat kell futkosni :)

(#265) Gery D. válasza Sensut (#264) üzenetére


Gery D.
Topikgazda

Ráérek. Most vagyok az X-18-as Laborba. Akim hülye dokumentumai már megvannak a Laborból, de a fő szállal is itt járok. Crest 6 Anomália Bizon-ja is megszerezve.

Sötét Völgyben kellene két küldetést kreálni a két Kötelességi Tag kiszabadítására. Ugye egy vár a kivégzésére, egyet pedig a börtönben tartanak. Oké, ha kinyírom a Banditákat, akkor szabadok, de a Soup-ban a lényeg, hogy életben kell tartani Borov-ot. Serega sajnos így is-úgy is meghal. Lehetetlen, hogy kijusson. A másik tag, akit kivégeznek, azt még ki lehet menekíteni sok-sok visszatöltés után, csak ki kell nyírni a két banditát, akik rá vigyáznak.
Bullet adhatna egy olyan feladatot, hogy szabadítsuk ki mindkét tagot, aztán beszélve az egyik banditával elküldene Borov-hoz alkudozni. Megcsinálva neki egy-két küldetést kiengedné a rabokat, akiket a Szemétdomb kijáratáig kellene kísérni. Ezzel is színesítve lenne a játék szerintem. :)

[ Szerkesztve ]

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#266) Sensut válasza Gery D. (#265) üzenetére


Sensut
őstag

Azt a Kötelességi csapdát én nem vállaltam el Sötét Völgyben, és lett egy failed küldetés belőle miután Bulletet lelőtték. Másra nem volt hatással, a kapcsolat se romlott. Talán visszatöltöm és kipróbálom a másik verziót is, ha nem lesz más tennivaló.

Van egy apró bug itt a Kelet-Pripjáty átjáróval. Miután Shadow megadja, rendesen meg is jelenik a jel a térképen. Viszont egy pályaugrás vagy visszatöltés után a jel eltűnik, mintha nem is lenne ott átjáró. Nos, az átjáró ott van továbbra is a bedeszkázott lakókocsinál, csak a jel tűnik el valamitől. Jól meg kell jegyezni amikor Shadow megadja.

[ Szerkesztve ]

(#267) Gery D. válasza Sensut (#266) üzenetére


Gery D.
Topikgazda

Ez olyan, mint ATP-n Cordon útvonala. Az is láthatatlan. Annyira nem kell megjegyezni, mert onnan már csak a stadionhoz lehet menni, az végül is a pályaszakasz vége, ott elfordulsz balra.

Bullet mikor hal meg? Amikor lenyírod a két banditát, Max Lubero megmenekül. Vagy őt se szabadítottad ki? Nekem úgy rémlik, hogy igen, amikor Doctor Kutyáját kellett megtalálni, említetted, hogy ott van a tűznél. Neki is van küldetése. Agroprom-i méghozzá.

Serega-val amikor beszélsz, teljesítve, azt írja ki, mellé kapsz egy Műtárgy-átalakítási receptet is. Az csak egy dolog, hogy utána megölik, de akkor már sikeres a küldetés. Na ezért kéne egy jó kis feladat ide, hogy ő is megmeneküljön. Lehet, TB-nek majd írok valamit erről, hátha kreál valamit.

Aarpok: feltöltöm a képet az OneDrive-omra a gamedata mappába.

[ Szerkesztve ]

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#268) Sensut válasza Gery D. (#267) üzenetére


Sensut
őstag

Azért nem látszik a térképen, mert hibás. Megjelenik rendesen, de amikor átlépsz egy következő pályára, vagy visszatöltesz egy mentést, akkor eltűnik a jel. Mellesleg a PDA átjárólistáján se jelenik meg ez az átjáró, mint a többi. Amúgy Pripjátyban az egy zsákutca. Ha nem tudod, hogy átjáró van ott, nem mész arra, mert nincs miért. legalábbis én nem. Viszont ez a küldetés meg az egész K-Pripjáty nem nagy durranás, ha kimarad se baj. Tök üres pálya, 3 gyenge küldetés, és annyi. A kocka megvan, de talán semmire se jó.

Azt nem tudom, hogy Max hol van és hogy került ki ebből élve. Azt se tudom mikor hal meg Bullet, csak a küldetés lesz failed egy idő után, ha nem követed őt és segítesz neki. Én közben vittem a páncélt a másik irányba Besnek és nem törődtem a banditákkal. Később az udvaron kivégezték az illetőt és az alagsorból kiszabadítottam valakit, de azt is lelövik szökés közben. De az tény, hogy Max ott lesz később a posztnál és ő segít megtalálni a kutyát. Szerintem itt nagy a gebasz, valami ellent mond valaminek, mint még egy pár helyen lesz később is. Például Voroninnak kell az őrült stalker flashje, de ugyanaz kell Maxnek is. Ha elviszed Voroninnak, Maxnek még mindig kell, de nem lesz amit odaadjál neki is, és ettől lesz egy örök megoldatlan feladatod a listán. Viszont ha először Maxnek viszed el, akkor tőle visszavásárolhatod és elviheted utána Voroninnak is :)

(#269) Gery D. válasza Sensut (#268) üzenetére


Gery D.
Topikgazda

Serega van lent a pincébe, Bullet-et nem megölik, csak ő szabadítja ki Lubero-t, így lesz failed. előbb Bullet-et kell elkísérni, utána ad egy lőszeres ládát, amit szintén Bes-nek kell odaadni, gondolom ezt se csináltad meg. :)
Igen, a Psicho USB-jét először Max-nak kell odaadni, ezt én is el szoktam játszani.

Kelet-Pripyat-i küldetés valóban nem sok, de felmentél az indán? Utána jelenik meg a Könyvtáros. Már nem emlékszek, miért kell felmenni, talán 2 térképért. Kelet-Pripyat és Hadiraktárak térképéért. Hogy az mire kell, nem tudom.

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#270) Sensut válasza Gery D. (#269) üzenetére


Sensut
őstag

Ezt a banditás dolgot az alapjátékban mindig fordíva csináltam - kinyírtam mindet :) Itt jóban kell lenni velük.
Kötelező felmenni a szőlőn Pripjátyban, és jön is a könyvtáros, de bár ne jönne amilyen idiótán mozog. Még kell egy térkép és szerszámok - ennyi.

(#271) Gery D. válasza Sensut (#270) üzenetére


Gery D.
Topikgazda

Igen, ezért kellene egy jó kis feladat. Egyébként igen, a Könyvtárosnak elég buta járása van, de legalább em gyors. Igaz, sok lőszert kibír. :)

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#272) Sensut


Sensut
őstag

No, úgy néz ki, hogy megoldódott a Lightning teleportálása feladat. MajorJack rájött a Steamen. A lényeg ott az, hogy amikor odaérsz nem kell a lánnyal dumálni, hanem bele kell dobni egyből az artit az anomáliába, aztán kapsz vissza dolgokat. De mielőtt felveszed azokat, beszélsz Lightningal, mert amint felveszed a cuccot, a lány teleportálja magát. Aztán kapod a feladatot, hogy keresd meg a teleportot a Halott Városba. F@sza, talán most sikerül befejezni, habár panaszkodnak, hogy erősen bugos a vége :U .

(#273) Sensut


Sensut
őstag

Örömmel jelentem, hogy a StalkerSoup 110003 sztori módját, azaz a tulajdonképpeni Narodna Solyanka modot sikeresen befejeztem :) . Nem lövök le egy poént sem, de a végén fel kell kötni ám a gatyát, mert nagyon nehéz. Pont. A Soup tovább folytatódik Cordonból indulva Collector (Gyűjtögető) módban, ami tulajdonképpen már szabad játék, de itt is vannak ugyanúgy feladatok, és sorra megnyílnak a sztori modban nem bejárható pályák is.
Csak ajánlani tudom mindenkinek!

Ez a Narodna-ban elért eredményem... :Y

(#274) Gery D. válasza Sensut (#273) üzenetére


Gery D.
Topikgazda

Na, ez jó hír. A felszerelésed megmaradt, vagy kaptál más cuccokat?
Hány pálya nyílik még meg?

[ Szerkesztve ]

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#275) Sensut válasza Gery D. (#274) üzenetére


Sensut
őstag

Megmarad mindened mindenhol, beleértve a kapcsolataidat is. Végül is a sztori végén visszateleportálsz Cordonra és már jön is az üzenet Sidotól, hogy keresd fel. Ő adja a további tippeket meg a feladatokat, aztán a Csapos, Zahar stb. Egy darabig eljutottam a Collectorban úgy, hogy új játékot kezdtem volt benne, de így jobb, ha a sztori után vagy, mert a bejárt pályákon már mindenkivel jóban vagy, és csak elvétve akadnak ellenségek. Viszont az első új pályán, ami Borongós volt, ott komoly katonai akció folyik egy valódi tankkal! Azt nem tudom hogy nyílnak meg a pályák, mert csak Borongósig jutottam volt el, de már Zahar nagyon emlegette Backwatert, azaz Zatont is.

(#276) Gery D. válasza Sensut (#275) üzenetére


Gery D.
Topikgazda

Már úgy értem, hogy a Story Módban még hány pálya nyílik meg. A Halott Városon van a befejezés?

Azt olvastam, hogy ott, egy alagútban van az a bizonyos teleport.

Ezzel csak az a baj, hogy ha megint kidobnak egy nagyobb frissítést, amihez új játékot kell kezdeni, megint mehet elölről a Story is. :)

NA, épp most kaptam meg ugyan azt a Crash-t, amit eddig már sokszor a Bar-on. Nálam most a Bar nagyon labilis, a többivel nincs gond.

Én most Yantar előtt állok, de még nem megyek, Krysyuk PDA-ját kell megszereznem, Akim Páncéljait meg már össze kell gyűjteni. Eddig egy Stalker Exo van meg. Messze van még Lighting. :) Addigra emelem javítják a Kamerát.

[ Szerkesztve ]

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#277) Sensut válasza Gery D. (#276) üzenetére


Sensut
őstag

A Bar nálam akkor lett igazán instabil, amikor megkaptam Voronintól azt a feladatot, hogy szerezzek egy Thundert és védjem meg a posztot. A duhaj alatt úgy elkezdett crashelni, mint az istennyila, és utána is jó ideig. Igaz ez még egy előző verzióban volt. Aztán rendszeresen crashelt a Raktáraknál a bázis bejáratánál, Pripjátyban az első látogatáskor, CNPP 2-n, amikor a controller agyakat kell keresni... Szóval vannak bajok, de szerencsére mind véletlenszerű esetek, és újra lehet tölteni a játékot. Leginkább az anomáliák miatt akad ki a játék, olyankor, amikor hirtelen elszaporodnak azok. Ám a vége, az katasztrófa. Nem is tudom, hogy ki tudják-e egyáltalán javítani, vagy módosítani kell a Halott Várost, mert erősen bugzik. Két választásod van itt is a vége előtt, és én persze a rosszat szúrtam ki elsőnek amitől teljesen behalt a játék. Küldtem is a mentéseket TB-nek. Aztán a másik választással valahogy kievickéltem a városból, de muszáj volt "halhatatlanra" váltsak, mert a visszatöltések mindig crash-el kezdődtek, és irtó nagy csata kerekedik ott, sokszor meg kell halni. Lényegében ez a baj, túl sok a halott egy-egy helyen és irtó komplex az utolsó küldetés felépítése.

(#278) Gery D. válasza Sensut (#277) üzenetére


Gery D.
Topikgazda

Akkor élvezetes dolgok elé nézek.
Azután meg ott lesz a ZEP dokuk gyűjtése, amiért lett a Collector.
Viszont érdekes jelenségnek lettem szemtanúja. Barman adott egy feladatot, miszerint szerezzek neki egy Húscafatot, ami volt az ottani dobozomban. Felvettem, beszéltem vele és sikeres küldetés, viszont a Húscafat megmaradt. :)

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#279) Sensut válasza Gery D. (#278) üzenetére


Sensut
őstag

Van sok ilyen még. Pld. nekem Fly babája is megmaradt, miután átadtam neki. Még most is megvan a ládában, azt hittem kelleni fog, de nem kellett sehova :)

(#280) Gery D. válasza Sensut (#279) üzenetére


Gery D.
Topikgazda

Akkor ez egy Bug, mert el kellett volna vennie. Legelőször nem maradt nálam. Na, most kaptam egy új rejtekhelyet Agroprom-ban Kostya-tól. Még mindig van egy jó pár, amivel még eddig nem találkoztam. Eddig minden ott volt, amit leír. Semmivel nincs baj. A Crash-től eltekintve már játszható.

Fima-nak most vittem el a cuccokat, és ugye elvileg Miner-rel kellene beszélnem a Yantar-i átjáróval kapcsolatban, de nincs ott a dialog. Lehet, mert még nem jártam Yantar-ban.
Kíváncsi leszek, hogy ezúttal megkapom-e az Erőműbe vezető utat az X-10-esből, hogy még nem jártam Pripyat-ban. Anno ezt is írtam TB-nek, hogy valami korlátozás kellene.
Holnap elmegyek Yantar-ba. :)

[ Szerkesztve ]

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#281) Sensut válasza Gery D. (#280) üzenetére


Sensut
őstag

Éppen nézem, hogy TB-nek további tervei vannak a Collector móddal, ami már teljesen az ő (ők) munkája, és várja az ötleteket a Steamen. Be szeretné jobban népesíteni a pályákat.

Az X-10 átjáróval kapcsolatban, amit Ghost által kapunk meg, az a helyzet, hogy csak az alapjáték "rossz végét" tudod megcsinálni, ha idő előtt mész fel az erőműbe, mert ott a "titkos laborba" a dekóder nélkül nem tudsz bejutni, ami ugye Pripjátyban van, de még az előtt találkoznod kell a Vezetővel Cordonon... (ezt már eltárgyaltuk a SOC topicban). Szóval, ha korábban fel is jutsz, a monolitot megbuherálhatod és a "rossz vég" után visszateleportálódsz az agropromi alagsorba és onnan folytatod tovább a Solyankát. A "rendes vég" után Pripjátyba teleportálódsz vissza, és onnan folytathatod a sztorit. Mindkét esetben az alapjáték befejezése nincs semmiféle kihatással a továbbiakra, ezért ha unod már a "rendes véget" végigcsinálni, akkor jobb ha átesel rajta a "rossz véggel". Az első végigjátszásomkor én Ghost és Fang sztorija után jóval mentem fel befejezni az alapjátékot és akkor se történt semmi különös utána, minden ment rendben tovább. Itt aztán lesznek ellentmondások ugye a két sztoriban, amit nehéz lenne tisztára mosni, mivel a történetszálak közti variációk száma jelentős. De talán jobb is, ha az X-10-ből mész át a CNPP2-re, mert onnan is be tudsz jutni a szarkofágba néhány feladat árán, és érdekes lesz ahogy hátulról megleped odabent népet :) . Ez egy kicsit eltér a rutintól, mert nekem kezdett unalmas lenni már a Pripjáty felőli ostrom, annyiszor vittem végig már az alapjátékot.

(#282) Gery D. válasza Sensut (#281) üzenetére


Gery D.
Topikgazda

Ha meg is kapom hamarabb az átjárót, szerintem akkor is max a Monolith-okat lövöm le és megyek vissza a Radar-ra. Legutóbb, amikor megkaptam, nem mentem át, maradtam az alap útvonalon. Mellesleg ki lehet nyitni a titkos átjárót az erőműbe, egy fegyverrel. :) Mellesleg van egy másik kiút is az erőműből, épp a Monolith másik oldalánál. Azt most hírtelen nem tudom, hova is visz, de azt hiszem ki NPP2-re. Majd elválik, oda se ma fogok eljutni. :) Mára Yantar küldetései vannak betervezve, meg a Mocsáré, meg talán még a Hadiraktáraké.

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#283) Sensut válasza Gery D. (#282) üzenetére


Sensut
őstag

Az X-10 átjáró fölött, a sarokban lesz az CNPP2-re a kijárat (ezek az átjárók a ST2-ből valók). Nem tudom, hogy itt a fegyver működik-e a labor ajtaján, az az alapjátékban volt. Lövésre biztosan nem nyílik, mert azt próbáltam. De ez akkor se helyes, mert csalás és nem része a játéknak bejutni oda, ahova a kulcsot meg se szereztük. Ez anomália :D

(#284) Gery D. válasza Sensut (#283) üzenetére


Gery D.
Topikgazda

Persze hogy csalás, egyébként sose csaltam. :) És biztos, hogy felszedem a Dekódolót is. :)

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#285) Gery D.


Gery D.
Topikgazda

Snitch Recept párbeszéde elég kaotikus, át kellett írnom párat belőle, mert szerintem össze-vissza kevergették a scripteket. Nem értem, ezt is minek kell szétszedni ennyire. Sok leírót megspórolhatna vele TB, ha egy sorra többször utalhatna a leírás.
Két válaszunk el van dugva a sak_strings_trade.xml fájlba, egy pedig a string_table_gameplay_tasks_descr.xml fájlban. Utóbbiban pl. egy Lost Data, ami eredetileg így nézne ki:
<string id="Lost_data_gameplay_descriptions">
<text>Tessék, itt a pénz.</text>
</string>

Érthetetlen. Ez egyébként a Solyanka-ban nincs is benne, így még az Oroszt se tudom megnézni, hogy lenne a sorrend eredetileg.

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#286) Sensut válasza Gery D. (#285) üzenetére


Sensut
őstag

Nézd meg milyen jól meg van csinálva a transzmutálás ebben az új Chernobyl Chronicles COP modban:

Valami ilyesmi a Soupban aranyat érne, mert rengeteg a mutálási lehetőség, de sajnos gyakran hibázik a folyamat.

[ Szerkesztve ]

(#287) Gery D. válasza Sensut (#286) üzenetére


Gery D.
Topikgazda

De van a Soup-ban is ilyen készülék, amit Kuznetsov ad, amikor ellopjuk neki Agroprom-ból a Katonasági táskát.

Viszont csináltam még egy kis változtatást a Groza fegyverben. A Hatótávolság 40 volt, holott 400-nak kellene lennie. Raktam a fegyverleírójába egy 0-át, így most már normálisan lehet vele lődözni. Idegesítő volt, hogy ATP-n nem tudtam lőni vele a tankot.
Viszont az RPG is el van rontva. 8 Rakétát ráeresztettem és semmi. Meg se kottyant a tanknak, viszont a Vog25-ös gránátból elég 5 és robban, csak úgy, mint a fegyvereknél. 60-90 lőszer és szintén robban a tank. Ezt valahogy jól elcseszték.

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#288) Gery D.


Gery D.
Topikgazda

Na még egy hiba. Teljesen megkerültem a Vad Területet. A Labirintusból ki lehet jutni Yantar-ba, miután a Kazettát megszereztem Adrenalin-nak. De mintha már előbb is meg lett volna ez a Teleport. Erre se figyelt TB úgy látszik. Bár, ki az, aki eddig elhúzná a Yantar-i utat. :)

Utána néztem, az a bizonyos Teleport a legelső Labirintusi utazásunkor csak a Labirintus felső részére teleportál át, nem Yantar-ba. Talán Adrenalin-tól kapjuk meg ezt a Teleportot, utána aktivizálódik Yantar felé.

[ Szerkesztve ]

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#289) Sensut válasza Gery D. (#287) üzenetére


Sensut
őstag

Van egy transzmutáló eszköz a Soupban is, csakhogy ez nem úgy működik. Itt a térkép jelzi hol használhatod és ott automatikusan megjelenik ez a menü. Nincs konkrét eszköz nálad. És ha megvannak a kellő artik, akkor meg tudod kutyulni egy gombnyomással az új műtárgyat.

Az RPG-vel nem csak hatás problémák vannak. Elsütéskor gyakran semmi se történik csak a lövedék nyomát látni, aztán később a lövedék is kiröpül a csőből, mikor már újra kellene tölteni. Soha nem is használtam, az AK-ra szerelt VOG 25 mindent megold, és találni hozza lövedéket is dögivel.

Ami viszont a Groza Thundert illeti, nálam jól működött, elég messze hordott és pontosan, csak éppen akkora a fegyver mérete, hogy távcsővel felszerelve a fél képernyőt eltakarja. Más baj nem volt vele.

JA, most látom, hogy TB is valamit magyarázott a Grozaról.

[ Szerkesztve ]

(#290) Gery D. válasza Sensut (#289) üzenetére


Gery D.
Topikgazda

Hát nálam egyáltalán nem jó a Groza. Látszik, hogy 40 a hatótávolsága. És nem is sebez attól távolabb. Az meg amit ír, baromság, mert az AK47-esnek is 400-as a hatótávolsága. Ez az eredeti OTs 14-esre vonatkozik, a többi Groza jó. De a többinél nem is 40 van, hanem 100-as nagyságrend. Átírtam és így már viszi a normális hatótávolságot. Majd egyszer próbáld ki az eredetit, ami a 9x39-est eszi. Azt hiszem a tuningolt változattal már nem volt gond. Mindegy, én átírtam a fegyver ezen tulajdonságát, mert rettenetesen zavar, hogy csak nagyon közelről hatásos. Egyébként még az lehet, hogy Grimwald Fegyvermódjában valami meg van kavarva, de nekem az nincs felrakva és lehet, nekik valamelyik fájl ezt beszorozza 10-zel, nem tudom. A többi adat sem stimmel, azt, meg hogy mindegyik fegyvernek alaposabban átnézzem és úgy írjam a leírását, ahhoz se kedvem, se időm nem lenne.

Nem értem, minek kell átírni mindent ebben a módban. A Sok fegyver Mód tönkre vágja az egész játékot. Meg sokan panaszkodnak, hogy túl sok cuccal nem lehet átmenni egyik pályáról a másikra. Hát nálam ilyen probléma nincs, a tároló dobozok meg tömve vannak cuccokkal. Nálam meg általában szokott lenni Exo, vagy a Bandita, vagy az a Tuningolt Stalker ruha, ami plusz súlybírást ad. Bosszantó, hogy sokan egy működő verziót hogy tönkre vágnak, mert nekik semmi se jó.

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#291) Sensut válasza Gery D. (#290) üzenetére


Sensut
őstag

Nem tudom, én nem vettem észre ilyesmiket, mert én csak 3-4 fegyvert használtam végig: FNxxx, Belin, USAS és egy AK a gránátvető miatt. A többit mindig eladtam. Viszont a túlsúlyt nem a néhány 10 kilóra érti, hanem az 1000 kilóra, amit a halhatatlansági módban kapsz. Na, itt van crash ne félj, egyszer én is kipróbáltam a végén. Annyi cuccot fel tudsz szedni, hogy a lista végét már unod keresni a leltáradban :) .

(#292) Gery D. válasza Sensut (#291) üzenetére


Gery D.
Topikgazda

A God módnak sincs értelme szerintem. :) Meg az Insane módnak, így is olyan. :) Kapsz egy jól irányzott lövést akár melyik shotgun-nal és terülsz. :) Én a Groza-t azért szeretem, mert 9x39-es és VOG25-ös gránátot eszik. :) Most szereztem egy Groza Linx-et, az meg 5x56-ost fogyaszt. :) Az USAS-t már én is beszereztem az elején Akim-tól. Az jó kis fegyver és nagyon erős. Az FN-2000-est nem szeretem, olyan alaktalan, mint egy doboz. :)

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#293) Sensut válasza Gery D. (#292) üzenetére


Sensut
őstag

Hát, ezekhez én nem tudok hozzászólni, ezek technikai kérdések. Ezt a Steamen kellene megvitatni, mert ott van értelme az ilyesminek. TB direkt az ilyenekért érdeklődik. Mi itt semmit nem tudunk ezen javítani :)

(#294) Gery D. válasza Sensut (#293) üzenetére


Gery D.
Topikgazda

Hát látod, hogy mégse jár utána. :)

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#295) Sensut válasza Gery D. (#294) üzenetére


Sensut
őstag

Azért egyezzünk meg - egy olyan "hanyag", vagy nevezzük "darabosnak" - orosz modot (DMX - NS), amit az oroszok csinálnak általában, nem egy leányálom kijavítani. Minden tiszteleten az övék, de a Stalkerben amit művelnek, modokban, az néha nem emberi. Aztán meg ugye a gépi fordítások... Én örvendek, hogy a NS-t be tudtam végre fejezni :K . Elkezdtem volt annak idején a száraz NS modot, és miután behalt egy "nyugati" átdolgozás után, átirányítottak ide (az oroszok) a Stalkersoupra. Azóta követem (lásd a SOC topic), és végre befejezhettem. Nekem ez volt a lényeg. Még mindig megyek benne, de a "mit miért" nem érdekel. Viszont ha lesz tesztelni való verzió, akkor örömmel veszek részt benne, ezt mondtam is az alkotóknak.

(#296) Gery D. válasza Sensut (#295) üzenetére


Gery D.
Topikgazda

Hát, pár dolgot már én is írtam be, ellopták az ötletem és más aratja le a babérokat. És nem vagyok fent a BAR listáján sem. :)

Ha én egyszer végzek a fordítással, büszkén kijelenthetem, hogy ez életem munkája. :) Az életbe nem gondoltam volna, hogy idáig is eljutok saját magam.

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#297) Sensut válasza Gery D. (#296) üzenetére


Sensut
őstag

Azt azért észrevettem, hogy a "single" móddal nem igazán törődnek, a NS-val. A lényeg a multiplayer lenne, ami Staklrerben korszakalkotó. Az az érzésem, hogy a Collector módot célozták meg ennek, csak amíg nem tiszta a kép, addig nem verik dobra. Az viszont tény, hogy azok a plusz pályák 100%-ig multiplayer-re vannak beállítva. érzem, mert épp ott barangolok :) .

(#298) Gery D. válasza Sensut (#297) üzenetére


Gery D.
Topikgazda

Hát, eddig sok mindenki nem jutott el odáig amúgy. Meg ugye a Collector az a Level1, de ott lesz a Desolate, a LEvel2, és ezután lesz a Live elvileg.

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#299) Sensut válasza Gery D. (#298) üzenetére


Sensut
őstag

Ha jól értettem, akkor a Collectorban 3 szál van. A ZEP dokumentumok összegyűjtése; egy Collector nevezetű sztalker rejtekhelyeinek felkutatása; és valami aranyrudakkal (?) is lesz. Ezek mind csak keresgélések, minden pályán el van rejtve egy és meg kell találni a dolgokat. Vannak ellenségek is, de leginkább mutáns hordák támadnak. Azonban a módot a ZEP dokumentumokkal kell kezdeni, mert úgy látszik, hogy azok nyitják meg sorra az átjárókat a pályák között. Vadonatúj, sosem látott pályák is vannak: Cemetery - egy nagy temető, Distribution Center - egy városi piactér stb. Ezekkel a pályákkal még sosem találkoztam.

[ Szerkesztve ]

(#300) Gery D. válasza Sensut (#299) üzenetére


Gery D.
Topikgazda

Minden pálya egy másik módból van kiszedve.
A Felderítetlen Föld is benne van az egyik módba, csak most nem jut eszembe, melyikbe, de azzal játszottam is, csak nem tudtam, mit kell csinálni, így feladtam.

Ha gugliba rákeresek a Cemetery pályára, egy úgy nevezett Call of Chernobyl módot hoz be. Mégse, az valami Truck Cemetery. :)

[ Szerkesztve ]

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.