Hirdetés

2024. április 23., kedd

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-25 19:00:23

LOGOUT.hu

Ez a topik a S.T.A.L.K.E.R. Shadow Of Chernobyl játék két ingyenes módjával (StalkerSoup és Narodnaya Solyanka Cumulative Pack 2) és honosításával foglalkozik.
FIGYELEM!
A StalkerSoup fejlesztés alatt álló játék, ezért hibák adódhatnak!
A végleges verzióra még várni kell
(TALÁN SOHA NEM JÖN EL AZ A NAP!).

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#951) shield válasza Gery D. (#949) üzenetére


shield
őstag

Már írtam, hogy nem volt páncél, csak rosszul emlékeztem.

Valamit keresgéltem a guglin és erre a hsz-odra akadtam, Szórakoztál már a Kísértet Szíve Műtárggyal=Monolith Darabbal? Klenov=Klenow=Maples :) Mikor hogy írja.

A 4. patch string_table_gameplay_tasks_titles.xml-ben ilyen van Make the Klenow artefact for Maples. Az előtte levő sorban pedig ez: Bring the hologram to Klenow

Nálad pedig ez:Készíts Kísértet Szíve Műtárgyat Maples-val.

Gondolom Te már a túl vagy ezen és e szerint fordítottad. Akkor pedig még sok javítanivalójuk van a szövegekben.

szerk.: az előtte levő sorban nálad: Vidd el Hologram-ot Klenov-hoz. Neked is korrigálni kellene, mert tényleg megzavarja az embert. Ilyet, hogy Klenov vagy Klenow, nem is találtam a nevek között, Maples (juhar) az van.

[ Szerkesztve ]

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

(#952) Gery D. válasza shield (#951) üzenetére


Gery D.
Topikgazda

Igen. Ezen már túljutottam amikor fordítottam, azért írtam át, mert érthetetlen volt. Vigyem el Hologramot Klenov-nak, meg ilyenek jöttek ki, ha jól emlékszek. :) Maples nevét majd átírom Klenov-ra mindenhol. Van egy kisebb listám arra, mit kell majd átírnom egyre. Pl. a Flash Meghajtókat USB meghajtókra írom át, vagy Skinflint nevét Miser-re.

Sensut: Azzal a kereskedővel nem bírok. Össze-vissza van ott is minden. Nem lehet tudni, hogy most mi is kell neki valójában, letesztelni meg nem tudtam. Arra meg nem volt kedvem, hogy csak azért járjam be a Zónát és szedjek össze minden ételt, hogy rájöjjek, vajon mi kell neki. Majd megnézem a script-ben mit akar. Ha valamit le tudtál tesztelni, azt örömmel fogadom és átírom.

[ Szerkesztve ]

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#953) shield válasza Gery D. (#952) üzenetére


shield
őstag

Az nem biztos hogy jó lesz ha Klenow-ra írod át, mert azokban a fájlokban ahonnét a mod kiszedi a neveket, ilyen pl. a string_table_gameplay_text.xml és még van legalább 3 fájl, olyan nincs hogy Klenow, azonban Maples az van.

Viszont a string_table_gameplay_text.xml-ben mindkettő szerepel, Skinflint(zsugori) és Miser(fösvény). A második az ismert a hadi raktáraknál.

A fiúk foglalkozhatnának többet a szöveg javítással.

Azt nem értem miért kell azokat a keresd meg a... küldetéseket több fájlban is tárolniuk.

[ Szerkesztve ]

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

(#954) Gery D. válasza shield (#953) üzenetére


Gery D.
Topikgazda

Klenov-Klenow-Maples, ez mind egy név, csak a Maples az angol, míg a Klenov az orosz, a Klenow meg csak el van írva. Ugyan ez a helyzet Miser-rel is. Ugye vannak más módból kiszedett feladatok is, ahol már az angolt használták. Ezért nem szerepel mindenhol úgy, hogy Klenov, vagy Miser.
Az eredeti Shoc fordításban Skinflint van írva, legalábbis amivel én dolgoztam. A másik fordításban nem tudom, hogy van.

[ Szerkesztve ]

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#955) shield válasza Gery D. (#954) üzenetére


shield
őstag

Azt értem én, de a mod kiszedi a a nevet az azt tartalmazó fájlból és azt íratja ki, erre a szövegekben más név fog szerepelni ahhoz a személyhez. Nem tudom érted-e mit akarok mondani.

Akkor számomra érthetetlen, hogy a string_table_gameplay_text.xml-ben miért 2 személyként szerepel.
Lehet hogy csak lusták voltak a másikat kiszedni!? :F

[ Szerkesztve ]

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

(#956) Gery D. válasza shield (#955) üzenetére


Gery D.
Topikgazda

Mindenhol át lehet írni. A script meg csak azt mutatja, honnan mit kell szedni. Ha lekövetem és átírom ott, ahol kell, akkor nem fog különbözni sehol sem.

[ Szerkesztve ]

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#957) shield válasza Gery D. (#956) üzenetére


shield
őstag

Ez megint csak plusz munkát ad neked.

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

(#958) Gery D. válasza shield (#957) üzenetére


Gery D.
Topikgazda

Maximalista vagyok. :)

Nem értem, hogy a Steam-en hogy lehetnek ennyire érthetetlenek az emberek. Írtam, hogy nem akarom használni az esc-s-es spawn menüt, mert az már csalás és hogy normálisan akarom végigjátszani a játékot, erre beírja valaki, hogy használjam a spawn menüt, ott mindent megtalálok. Szerintetek ez normális? Ezért nem jut sehova se ez a mód, mert ilyen tökkelütöttek vannak ott.

[ Szerkesztve ]

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#959) Sensut válasza Gery D. (#952) üzenetére


Sensut
őstag

Azt bizton tudom, hogy Páncél javítóért Zóna Sört kér, és Fegyver Javítóért szivart, azt a kubait. Én csak ezeket szoktam nála venni, és ezek el is fogynak a zsákomból. Még vissza kell mennem később és akkor megnézem a többit is.

A spawn menü azért van, hogy el ne akadj a modderek hibájából, ha valamit eltoltak. Pld., én mostanig kellett volna várjak a fényképekkel, ha nem sikerül bespawnolni őket, mert egyáltalán nem működött az a rohadt kamera. Tényleg, vajon kijavították azt a részt? De ez nem jelenti azt, hogy lustaságból is azt kell használni. Viszont lehet, hogy valami a játék hibájából nem jelenik meg és akkor nincs más mód ha tovább akarsz jutni. Ilyen például Sakharov csomagja az erőműnél levő katonatisztnél, ami egy hiba miatt legtöbbször a textúra alá tevődik be és elérhetetlen. Ilyenkor vagy újrajátszod az egészet onnan, ahol megkapod a feladatot és ki tudja, hátha jó lesz majd, vagy belopod a cuccod és felveszed. Mert csak ennyi: odamész és felveszed. Én inkább belopom mint hogy visszamenjek napokat a játékban.

[ Szerkesztve ]

(#960) Gery D. válasza Sensut (#959) üzenetére


Gery D.
Topikgazda

Most már értem a Zóna Sörös üzletet. Mert eleinte Energiaital volt írva az angolban azt hiszem és csak a kínálatát írtam át, de a többit nem. Javítani fogom holnap ezeket a hibákat, köszi.

Én értem, hogy erre való a spawn menü, de azt nem bírják megérteni, hogy ezeket javítani kell. Ezen akadok ki. Meg a sok hülye kérdésen: Jártam-e már az Agyperzselőben, beszéltem-e már Akim-mal a Páncélról. Ha egyszer megvan a Páncél és nem találom az Aktiváló Modult, akkor csak járnom kellett mindenhol, meg nem hiszem, hogy köze lenne az Agyperzselőhöz. Azt is írta valaki, hogy Syslov adja majd egy küldetés után ide. De Syslov az életben nem adott még RPD-t, hisz pont neki kellenek ezek a felszerelések.

A Csomag, ami Sidorovich-nak kell, nekem eddig mindig jól jelent meg Chernobyl-ban. Amúgy nem is értem. Olyan hibákról írnak a Steam-en, amik nem is fordulnak elő. Nekem eddig ezzel a két hibával volt bajom. Remélem kidob egy 5-ös Patch-et TB, amiben ezt a két dolgot javítja.

Az egyik tag világosan leírta, hogy az RPD scriptje sehol se szerepel a játékban a 99-es verzió óta. Ezt se tudják felfogni. Erre írja valaki, hogy majd később odakerül. De hogy, ha nem utal rá semmi? Komolyan, a sok okoskodó felbosszant.

[ Szerkesztve ]

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#961) Aarpok


Aarpok
őstag


A szkat ruha helye Yantarban. Ennek az épületnek a tetején találtam.

[ Szerkesztve ]

Аарпок

(#962) Gery D. válasza Aarpok (#961) üzenetére


Gery D.
Topikgazda

A Páncél megvan, de az Aktiváló Modul nincs meg. :)

[ Szerkesztve ]

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#963) Sensut válasza Aarpok (#961) üzenetére


Sensut
őstag

A ruha az megvan, de járnak hozza fejlesztési modulok - azokat nem lehet megtalálni.

Na jól összeszóltunk :D

Az a baj, hogy sokan játszák különböző verziókban, és ettől nagy az összevisszaság. Vannak dolgok, amik működtek egy előző verzióban, de most valamitől meghibásodtak (lásd GPS), de aki még mindig egy előző verziót kínoz, persze, hogy nála rendben van. Aztán azt is belátták a múltkor, hogy egy előző verzió mentéseivel haladni tovább egy újabb verzióban nem 100%-os. Vannak dolgok, amik már nem működnek ezen az elven.

[ Szerkesztve ]

(#964) Aarpok válasza Gery D. (#962) üzenetére


Aarpok
őstag

Ezt azoknak szántam akik a ruhát keresik. :D

Аарпок

(#965) Aarpok válasza Gery D. (#962) üzenetére


Aarpok
őstag

Ezt keresitek?

Аарпок

(#966) Gery D. válasza Aarpok (#965) üzenetére


Gery D.
Topikgazda

És az hogy kerül oda? 3-as, vagy 4-es patch-el kezdted el a játékot?

[ Szerkesztve ]

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#967) Sensut válasza Aarpok (#965) üzenetére


Sensut
őstag

:DD Valamit mi elb..tunk.

(#968) Gery D. válasza Sensut (#967) üzenetére


Gery D.
Topikgazda

Én ezt már nem értem komolyan. De a Steam-en is láttam, hogy írják. Ez is random, kinek jelenik meg és kinek nem. Szerintem nekünk a vagon belsejébe kerül, ezért nem látjuk. Lehet, egy kitörés is okozhatta.

[ Szerkesztve ]

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#969) Sensut válasza Gery D. (#968) üzenetére


Sensut
őstag

Kíváncsi leszek. Ráhajtok Akimra és megnézem. Én 4-es patchel kezdtem új játékot.

(#970) Aarpok válasza Gery D. (#966) üzenetére


Aarpok
őstag

Szóval akkor ezt keresitek. Nos én a 3 patch-el játszom a 4 - t csak letöltöttem. Találtam még 2 block (modul vagy mi).

Аарпок

(#971) Gery D. válasza Aarpok (#970) üzenetére


Gery D.
Topikgazda

Ha az Aktiváló Modul ott van, a többi is ott lesz. Arra viszont kíváncsi leszek, ha Bespawn-olom az Aktiváló Modult, a többi megjelenik-e.

[ Szerkesztve ]

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#972) hubai1979


hubai1979
őstag

Hát nem tudom ez a javítás inkáb csak gondot hozzot mint segítséget.

Elhozatam a sötétvölgybe sterelok páncélját, másik jómadár el vette a pdát meg a lőszeres ládát de ő vele még beszélgetni sem lehet.Farkas mongya keresek meg egy ürgét valami rádió frekvencia vackot az előzőbe mutata a térkép hogy kordonba van, már ebben nem,ha előzőnek nem kapom meg a feladatot még a régebi verzióra gondolok akkor biztos hogy vackolok elég sokat.

Minnél nehezebb a fegyver,annál halálosabb.

(#973) Aarpok válasza Gery D. (#971) üzenetére


Aarpok
őstag

Nos nem tudom jól olvastam e, de nem valami tartós ez a cucc kb 2 óra azt annyi neki ha csak nincs fekete energia. :U

Аарпок

(#974) Gery D. válasza Aarpok (#973) üzenetére


Gery D.
Topikgazda

Ezt hogy érted?
2 óra kell, amíg a Fekete Energiát magába szívja az övről a Skat15-ös. Utána automatikusan leesik rólad és utána már a fejlesztett Skat15-ös jelenik meg a felszerelésben.

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#975) shield válasza Gery D. (#974) üzenetére


shield
őstag

A minigun-ért meg kellene keresnem a lelőtt heliről a katonai cuccot, már össze-vissze keresem ezen a vadvidéken, de nem találom. Merre lehet és mi ez?

[ Szerkesztve ]

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

(#976) Gery D. válasza shield (#975) üzenetére


Gery D.
Topikgazda

Ez egy kis kazetta, speciális fémből van. Kaptál egy kis Detektort, ami jelez, ha bizonyos távolságba érsz. Ott kell keresni, ahol elindul egy kis videó, amikor Kruglov-ot mész megmenteni. Ott a peronon el kell indulni jobbra és ott lesz egy létránál, ahol fel lehet menni egy épület tetejére. Az az épület az, aminek a bejáratánál egy teleport van.

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#977) shield válasza Gery D. (#976) üzenetére


shield
őstag

Köszi, meg van. Pedig már jártam arra 10m-es körzetben és nem jelzett. Most ennek az épület tetejéről jöttem le, amikor jött az üzenet a videó kazettáról. Lejöttem a létrán, de nem jelzett a detektor, legalább is én vártam a pittyegést, pedig majdnem rajta tapostam.

A tetőn találtam egy arit, megérte felmászni.

[ Szerkesztve ]

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

(#978) Gery D. válasza shield (#977) üzenetére


Gery D.
Topikgazda

Elméletileg csipogni kellett volna. Nekem legalábbis azt csinálta.

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#979) shield válasza Gery D. (#978) üzenetére


shield
őstag

A minigun-os feladatnál talán javítani kellene, hogy nem keresni kell, mint ahogy én is tettem. Hanem utalni kellene rá, hogy Szaharovtól lehet megszerezni. Mert csak bóklásztam és nem tudtam, hogy küldetésben lehet megszerezni.

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

(#980) Gery D. válasza shield (#979) üzenetére


Gery D.
Topikgazda

Épp ez a lényeg, hogy keresni kell. Aztán Sakharov-val beszélve rájövünk, hogy ő tudja, hol van. Nem lehet mindent átírni úgy, hogy csak menni kelljen az adott pontra, mert ez így rendkívül unalmas lenne. az eredeti szövegben sincs meg az, hogy őt kell keresni. A lényeg, hogy magunktól kell rájönni a dolgokra úgy, hogy végig nyomozzuk a Zónát mindenért.

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#981) Aarpok válasza Gery D. (#974) üzenetére


Aarpok
őstag

Igen lehet akkor rosszul értelmeztem. A lényeg a 3 fejlesztés után megkezdi magába szívni a fekete energia műtárgyat.

Аарпок

(#982) hubai1979


hubai1979
őstag

Találtam a vad területen egy érdekes vadászpuskát,olyan érdekes gravírozás volt benne.

A szeméttelepen lévő köpcos kereskedő adott érte öt darab lélekcsepet hát mondhatom sokmindentől megmentenek. :K :K :K

Minnél nehezebb a fegyver,annál halálosabb.

(#983) Gery D. válasza Aarpok (#981) üzenetére


Gery D.
Topikgazda

Nem, minden fejlesztési eszközhöz kell egy-egy Fekete Energia. :)
Mindjárt nézem a felmerült hibákat a fordításomban. Megnézem a Minigun párbeszédét is, hogy lehet átírni, hogy az is jó legyen.

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#984) hubai1979


hubai1979
őstag

A minigunos történet,adreralin utal rá hogy yantarba kel egytudóst megtalálni, és töle kel érdeklődni a minigun után,sőt még a nevét is említi egy szaharov nevű tudóst kel keresni ez ügyben.

Egyépként mi az a Fekete Energia,a mocsárba adna egyet a kereskedő ha elhoznám neki a kért dolgokat.

Bocs hogy érthetetlenkedek Gery D., de ez az előző fordításban így volt le írva ahogy említed,én már harmadszóra futok neki az egésznek.

[ Szerkesztve ]

Minnél nehezebb a fegyver,annál halálosabb.

(#985) Gery D. válasza shield (#979) üzenetére


Gery D.
Topikgazda

Megnéztem a Minigun-os párbeszédet. Szépen át kellett írnom az egész feladatrendszert, mert az Orosz szövegben teljesen másképp van leírva. A javított párbeszédeket feltöltöttem. Így már érthetőbb, hogy mi is a története.

Adrenalin-nak kell egy Minigun, amit Sakharov rendelt a Hadseregtől, amit fel akartak szerelni arra a Helikopterre, amit a Zsoldosok lőttek le a Vad Területen, amikor Kruglov-ot kellett megmenteni. Sakharov-val beszélve megtudjuk, hogy a hamarosan érkező Helikopter Parancsnokának van egy feladata Sakharov számára, amit persze, hogy mi fogunk megoldani. :) Amikor leszáll a Helikopter, a Parancsnokkal beszélve megtudjuk, hogy már nem kell semmire az a Minigun, ezért Sakharov-tól megkaphatjuk, de csak akkor, ha megkeresünk a Hadseregnek egy bizonyos anyagból készült Tárgyat a Vad Területen, amit abból a Helikopterből dobott ki a Pilóta, amit lelőttek. Ehhez kell egy Detektor, amit Sakharov nekik csinált erre a célra. Ez a Detektor 10 méteres hatósugarú és csipog, ha ezen belül kerül a Tárgy. Ekkor kapjuk azt a tanácsot, hogy ezt a Tárgyat a Helikopter repülési útvonalán keressük a lezuhanás helyszínéről kiindulva. Miután megtaláljuk a Tárgyat, vissza Sakharov-hoz és megkapjuk a Minigun-t, amit el lehet vinni Adrenalin-nak.

[ Szerkesztve ]

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#986) Sensut válasza hubai1979 (#982) üzenetére


Sensut
őstag

Ha azt a díszes puskát az alagutban találtad a konténerben, ahol Freeman Desert Eagle-je is van, akkor az kellett volna a szomorú kollégának a Bárban. Az az ő családi fegyvere és megbíz, hogy találd meg neki.

(#987) hubai1979 válasza Sensut (#986) üzenetére


hubai1979
őstag

A zsebágyút nem találtam,mondjuk nem is kerestem,megprobálom elválalni a küldit hátha valahogy vissza varázolja a játék.Zaharnak dolgoztam elsőnek kordonban adja a feladatot hogy hozzál el neki pár szemet meg hasonló dolgokat. A második küldi ha jól emlékszem az lenne hogy öld meg a zsoldosokat a vadterülete,most nem adja.De lehet hogy nem jól emlékszem.

Minnél nehezebb a fegyver,annál halálosabb.

(#988) Gery D.


Gery D.
Topikgazda

Kész, becsaltam az Aktiváló Modult. Szinte körbe jártam az egész Vad Területet, leestem a föld alá is, de sehol nincs. Viszont érdekesség, hogy amikor alázuhantam a felszin alá, elteleportálódtam a Bar bejáratához, de a kis épületen belül, így ki tudtam menni hátul és körbe tudtam járni az egész területet a pályán kívül is. De sajnos ott se találtam meg. A Vagonba nem esett bele, mert azt teljesen átnéztem, hogy alá másztam guggolva, majd mentés-visszatöltés, így állva benne voltam a Vagonba. Nem értem én ezt, hogy hova tűnik. Lehet, hogy gyorsan kell ezt megcsinálni, nem lehet húzni az időt, ki tudja.

Kis érdekesség, hogy ha beugrunk a kerítés mögé, ahol ilyen vascsövek hevernek, hírtelen kitörés jön és rengeteg Zombi jelenik meg. Ezután, ahogy megyünk Yantar felé, az alagút előtt szintén csinál ilyet.

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#989) Aarpok válasza Gery D. (#983) üzenetére


Aarpok
őstag

Akkor minden fejlesztésnél 2 óra kell? Tehát felveszem a ruhát aktiváló modul után 2 óra fekete energia. Első fejlesztés után megint 2 óra és a második után is 2 óra. Így van ez?

Аарпок

(#990) Gery D. válasza Aarpok (#989) üzenetére


Gery D.
Topikgazda

Elméletileg igen. Bár, becsaltam a Modult és rögtön beépült. Lehet, hogy csak a Fejlesztési Készletnél kell várni 2 órát. Nemsokára letesztelem.

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#991) Aarpok válasza Gery D. (#990) üzenetére


Aarpok
őstag

Köszi és akkor 2 fekete energia kell a fejlesztésekhez vagy az aktiváló modulhoz is kell egy?

[ Szerkesztve ]

Аарпок

(#992) shield válasza Gery D. (#990) üzenetére


shield
őstag

Megint egy kis segítséget kérek. Megkaptam Szaharovtól a minigunt, ezután merült fel egy új feladat, megtámadtak a zsoldosok egy tudós csapatot és menjek eléjük. Útközben találkoztam a két rohanó tudóssal. A feladatban valami olyan volt, hogy kísérjem őket a bunkerig és még az ajtót is nyissam ki nekik, mert a kezük elfoglalt (zsebhokiznak), persze az egyik az istenért sem megy be. Ott is hagytam a p.csába.... Szaharov mintha azt mondta volna, hogy elejtették a Manpack rádiót, de a feladatoknál a szöveg ikonra kattintva (ez nincs le fordítva) nem értettem, hogy most viszik a rádiót és ha bemennek a bunkerbe, akkor teljesül vagy valahol tényleg meg kell keresnem.

A feladatokra való pontosabb utalásnál, arra gondoltam, hogyha a feladatoknál a szöveg ikonra kattintva, pontosabb utalás van a feladatra, akkor az nagy segítség lenne mindenkinek, mert ha már 8-10 vagy még több elkezdet feladat van, ki a fene emlékszik hogy ki mit mondott róla. Pl. hogy hubai1979 említette az Adrenalin utalását, akkor már beugrott. Ha a feladatoknál is benne lenne az ilyen utalások, az nagy segítség lenne. Tudom, hogy ez húzós feladat, de ez az angol szöveg is itt 2 tudósnál, ez siralmas.
Meg ahogy írod, az angol nem igen fedi az orosz szöveget.

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

(#993) Aarpok válasza shield (#992) üzenetére


Aarpok
őstag

Két módon is megoldhatod. Az egyik miután bemennek beszélsz velük (azt hiszem megveszed tőlük) a másik még kint távol a bunkertől lelövöd mindkettőt és elveszed majd a profnak azt mondod meghaltak.
Nekem is volt olyan hogy elfelejtettem mit mondott az npc és vissza kellett töltenem egy mentést ahol elmondta. Amennyiben nem tévedek ebben a módban csak napi dialógusok vannak meg 1 - 2 nappal előbbi csak visszatöltéssel (persze ha van mentés)

[ Szerkesztve ]

Аарпок

(#994) Gery D. válasza Aarpok (#993) üzenetére


Gery D.
Topikgazda

Na, az a feladat arról szól, hogy a két tudós megütközött a Zsoldosokkal a Vad Területen. Azt hiszem pont Gery-ékkel. Kell egy ManPack Rádió tőlük, amit Aarpok írt, hogy vagy megveszed tőlük, vagy kinyírod mindkettőt. De azt tudni kell, hogy van egy harmadik megoldás is. Hogy szerzel/szereztél valahonnan már egyet. A lényeg, hogy akármilyen ManPack Rádió megfelel, nem kell pont tőlük.
A zsebhokira visszatérve. Ez valami programhiba lehet, mert nekimennek az ajtónak, ami próbál kinyílni, de tőlük ez nem sikerül. Ezt a szöveget már én írtam bele, hogy ki kell nyitni nekik az ajtót.

Viszont az az Angol szöveg jól jönne, amit írtál. Azt akkor lefordítanám, ha linkelnél nekem egy képet róla.
Mindjárt ránézek erre a szövegre és megpróbálom átírni. Ez tervben volt még régebben, de úgy emlékeztem, hogy már megtettem.

[ Szerkesztve ]

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#995) hubai1979 válasza Aarpok (#993) üzenetére


hubai1979
őstag

Elválaltam sedorovicstól hogy elhozom a hadseregtől a dokumentumokat,semi gond fasírtot csinálok mindenkiből főlveszem a dobozkát és oké is, de a pda mutat egy nevet Lanky hogy ott van ez mi a b.

Minnél nehezebb a fegyver,annál halálosabb.

(#996) Sensut válasza Gery D. (#994) üzenetére


Sensut
őstag

Ott az a baj az ajtónál, hogy addig nem nyílik a belső ajtó, amíg be nem zárul a külső. Ezért ha az egyik ürge már bent van, nem halad tovább, mert a másik nyitja utána a külső ajtót, ami nem engedi nyílni a belsőt, vagy fordítva. Lényegében két NPCnek ez egy csapda. Kruglov is sokszor elakad itt. Ez a feladat egy baromság. Egy ideig tököltem velük, aztán lelőttem mind a kettőt a francba s azzal együtt annyi.

(#997) Gery D. válasza Gery D. (#994) üzenetére


Gery D.
Topikgazda

Grey-ékkel, nem Gery-ékkel. :))

Közben eljutottam a Radar-ra de nem találtam meg a következő fejlesztést, nem spawn-ol be. Úgy látszik, csak normál körülmények között adja be a következőt, így be kell csalnom a többit is.

Sensut: Nálam mindketten be is mentek. Amikor bent voltak, beléptem és bezárult az ajtó, majd a belső kinyílt.

[ Szerkesztve ]

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#998) shield válasza Gery D. (#997) üzenetére


shield
őstag

Nálam az exo-s fazon teljesen bement, a másik nem azért nem megy be mert nem tud, nem akar bemenni a szemét.
Amikor oda értek a bunkerhez, én már ott voltam, oda álltam az ajtó mellé a zsanérok felőli oldalra, ajtó kinyílt és az első bement, de a másik csak kint álldogál. Ezek esetleg a későbbiekben adnak küldetést vagy lehet likvidálni őket?
Este felteszem a képet.

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

(#999) Gery D. válasza shield (#998) üzenetére


Gery D.
Topikgazda

Nem fognak adni feladatot. A lényeg, hogy valahonnan szerezni kell egy Manpack Rádiót. Én mindig el szoktam tenni magamnak egyet, mert lehet találni már előbb is.

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#1000) Sensut válasza shield (#998) üzenetére


Sensut
őstag

Épp most értem ehhez a feladathoz :) Először elakadtak természetesen, aztán megvettem az egyiktől a rádiót és ők mentek a dolgukra, már nem is akartak bemenni a bunkerbe. Viszont kipróbáltam azt is, hogy kinyírom őket és arra is volt válaszom Sakharovnál: inkább ne nézze meg a bejárati csapóajtót, én se szeretném letisztítani most :D Viszont ekkor Kruglov pirosra váltott és rám támadott.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.