Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-25 19:00:23

LOGOUT.hu

Ez a topik a S.T.A.L.K.E.R. Shadow Of Chernobyl játék két ingyenes módjával (StalkerSoup és Narodnaya Solyanka Cumulative Pack 2) és honosításával foglalkozik.
FIGYELEM!
A StalkerSoup fejlesztés alatt álló játék, ezért hibák adódhatnak!
A végleges verzióra még várni kell
(TALÁN SOHA NEM JÖN EL AZ A NAP!).

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#551) hubai1979 válasza kekeeci (#548) üzenetére


hubai1979
őstag

Oké frankon működik,köszönöm szépen mind ketőtöknek, még egy baj szagat de rendesen.

Négy magos penom,12gb ram,6670vidiK 1Gb.

A három javításon kívűl semmit sem raktam rá meg persze a magyarosításodat amit köszönök szépen neked. :R :R :R :R :R :R :R :R :R :R

[ Szerkesztve ]

Minnél nehezebb a fegyver,annál halálosabb.

(#552) hubai1979 válasza Gery D. (#550) üzenetére


hubai1979
őstag

Szégyen nem szégyen vissza vetem a grafikából egy kicsit és jó lett.

nem érdemes eladni.köszi még egyeszer mindent. :R :R

Minnél nehezebb a fegyver,annál halálosabb.

(#553) Gery D. válasza hubai1979 (#552) üzenetére


Gery D.
Topikgazda

Óó, a húsos szemének a leírását holnap javítanom kell.

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#554) hubai1979 válasza Gery D. (#553) üzenetére


hubai1979
őstag

Mindegy egy párszór meg mentete az életem. :R :R :R

[ Szerkesztve ]

Minnél nehezebb a fegyver,annál halálosabb.

(#555) Dhampir válasza hubai1979 (#552) üzenetére


Dhampir
félisten

FullHD felbontásban megjelenítve talán élsimítás sem kell.

(#556) hubai1979 válasza Dhampir (#555) üzenetére


hubai1979
őstag

Próbálkozom vele.

Minnél nehezebb a fegyver,annál halálosabb.

(#557) hubai1979 válasza Dhampir (#555) üzenetére


hubai1979
őstag

Igazad volt. :C :C :C

Minnél nehezebb a fegyver,annál halálosabb.

(#558) Gery D. válasza Dhampir (#555) üzenetére


Gery D.
Topikgazda

Nekem a Fű részletesség zavar be. Ha felveszem belassul a gépem. Lehet az HD-ba, Full HD-ba és UHD-ba is a felbontás, semmi változás.

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#559) hubai1979 válasza Gery D. (#558) üzenetére


hubai1979
őstag

Most már jó pontosan az volt a gond,a fű sűrűsége.Megmentetem Molent a hadseregtől, de nem ad semmi információt?

,

Minnél nehezebb a fegyver,annál halálosabb.

(#560) Gery D. válasza hubai1979 (#559) üzenetére


Gery D.
Topikgazda

Ahhoz szerintem egy atomerőmű kell. Mondjuk 2 hónap és felújítom a gépem.
Mole elindul a rejtekhelyhez, ott fogja elmondani a dolgokat.

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#561) hubai1979 válasza Gery D. (#560) üzenetére


hubai1979
őstag

A lejáróra gondolsz.

Minnél nehezebb a fegyver,annál halálosabb.

(#562) Gery D. válasza hubai1979 (#561) üzenetére


Gery D.
Topikgazda

Igen, arra. :)

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#563) hubai1979 válasza Gery D. (#562) üzenetére


hubai1979
őstag

Nem mozdul. :O :O

Minnél nehezebb a fegyver,annál halálosabb.

(#564) Gery D. válasza hubai1979 (#563) üzenetére


Gery D.
Topikgazda

Szaladgálj körbe-körbe a csöveknél. :) Be kell adnia a feladat teljesítve feliratot.
Ez a második eset amúgy, hogy nem mozdul valakinek. Nálam jó volt.

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#565) hubai1979 válasza Gery D. (#564) üzenetére


hubai1979
őstag

Oké futok egy pár kört.

Minnél nehezebb a fegyver,annál halálosabb.

(#566) hubai1979 válasza Gery D. (#564) üzenetére


hubai1979
őstag

Tuti minden, ujra töltötem a pálya részt és megy minden.

Minnél nehezebb a fegyver,annál halálosabb.

(#567) Gery D. válasza hubai1979 (#566) üzenetére


Gery D.
Topikgazda

Nem tudom, miért akad be.

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#568) CJ4567 válasza Gery D. (#560) üzenetére


CJ4567
veterán

Megnézem milyen beállításokkal megy nálam a játék, csak épp a vanilla SHOC-cal játszok, azzal semmi gondom, csak X18-ba keresem a lejáratot :D

Hubai: ha nálad is be van kapcsolva a feladatok automatikus mentése, játszd újra a legelső agropromi mentéstől, nekem így bevált.

[ Szerkesztve ]

No Sana No Life

(#569) hubai1979 válasza Gery D. (#567) üzenetére


hubai1979
őstag

Még az eredetivel is volt ilyen gondom megoldotot az a lényeg a játék megy továbbb.

ITT VALAMI NAGY ALJASSÁG VAN.
nem tudok bejutni álandóan máshová teleportál.

Minnél nehezebb a fegyver,annál halálosabb.

(#570) Gery D. válasza hubai1979 (#569) üzenetére


Gery D.
Topikgazda

Meg kell keresni a teleport-ot. "Nézz szét máshol". :)

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#571) CJ4567 válasza hubai1979 (#569) üzenetére


CJ4567
veterán

Ha valaki leírja a megoldást, megköszönöm, mert ezt én se tudtam megoldani.

No Sana No Life

(#572) Gery D. válasza CJ4567 (#571) üzenetére


Gery D.
Topikgazda

Az első teleport fent van a Lépcső tetején, ahol kimész a Katonasághoz a felszínre. A második a nagy terembe van, ahol átmész a keskeny folyosókra, a harmadik az elektro anomáliánál van.

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#573) hubai1979 válasza Gery D. (#572) üzenetére


hubai1979
őstag

Én találkoztam vele nem egyszer csak mindig el tünt,menni kelet keresgélni ha nem voltál elég gyors.

Köszi mester. :R :R

Minnél nehezebb a fegyver,annál halálosabb.

(#574) Gery D. válasza hubai1979 (#573) üzenetére


Gery D.
Topikgazda

Az nem tűnik el, csak amikor belemész, kapsz egy üzit, hogy keresd máshol. Ez ilyen sorrend. Lehet, ezt is átírom, mert elég hülyén jön ki az, hogy keresd máshol. Az lesz, hogy Keresd a következőt.

Meg tudod nekem nézni a naplóba, hogy mit ír pontosan?

[ Szerkesztve ]

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#575) hubai1979 válasza Gery D. (#574) üzenetére


hubai1979
őstag

Lényegtele mert rájöttem a történetére,kérdés vettem egy velsdetektort de edig nem találtam semmit, hiában mentem az anomáliák közelébe.

Egyépként király játék nagyon a Spektrum Projekt ota nem tudot így lekötni semmi, ja meg persze a Diversáns mod.

Minnél nehezebb a fegyver,annál halálosabb.

(#576) Gery D. válasza hubai1979 (#575) üzenetére


Gery D.
Topikgazda

Jó, de át kellene írnom. Mindegy, visszanézem a régi mentésemet. :) A Veles csak csipog, ha Műtárgy közelében vagy.

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#577) CJ4567 válasza Gery D. (#572) üzenetére


CJ4567
veterán

Már csak el kéne oda jutnom, mert idegesítően pontosak és halálosak a banditák.

No Sana No Life

(#578) CJ4567 válasza CJ4567 (#577) üzenetére


CJ4567
veterán

Katonáknál tartottam, el is felejtettem. Az nagyon jó, hogy kb. 1-2 lövésből halok. Alap SHOC simán megy master fokozaton, ez meg stalkeren is jólval nehezbb.

No Sana No Life

(#579) hubai1979 válasza Gery D. (#576) üzenetére


hubai1979
őstag

Mennék rostokhoz már másodjára vág ki a játék.

Mond ez valamit?

* Detected CPU: AuthenticAMD , F15/M4/S3, 3014.00 mhz, 69-clk 'rdtsc'
* CPU Features: RDTSC, MMX, 3DNow!, SSE, SSE2

Initializing File System...
using fs-ltx fsgame.ltx
--found external arch mp_military_2.xdb0
FS: 57095 files cached, 7732Kb memory used.
Init FileSystem 1.289040 sec
'xrCore' build 3312, Feb 27 2008

Initializing Engine...
Executing config-script "user.ltx"...
[e:\képek\stalkersoup\_appdata_\user.ltx] successfully loaded.
Starting INPUT device...
Loading DLL: xrRender_R2.dll
Loading DLL: xrGame.dll
! Unable to find Software\GSC Game World\STALKER-SHOC\ in registry
* [win32]: free[4052396 K], reserved[41400 K], committed[100444 K]
* [ D3D ]: textures[0 K]
* [x-ray]: crt heap[17856 K], process heap[1744 K], game lua[0 K], engine lua[0 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[11870 K], smem[0 K]
Executing config-script "e:\képek\stalkersoup\gamedata\config\default_controls.ltx"...
! cant convert dik_name for dik[26], prop=[
! cant convert dik_name for dik[43], prop=[
! cant convert dik_name for dik[144], prop=[El
[e:\képek\stalkersoup\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "user.ltx"...
Executing config-script "e:\képek\stalkersoup\gamedata\config\rspec_extreme.ltx"...
[e:\képek\stalkersoup\gamedata\config\rspec_extreme.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "e:\képek\stalkersoup\gamedata\config\default_controls.ltx"...
[e:\képek\stalkersoup\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded.
[e:\képek\stalkersoup\_appdata_\user.ltx] successfully loaded.
SOUND: OpenAL: enumerate devices...
SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present
devices DirectSound3D
SOUND: OpenAL: system default SndDevice name is DirectSound3D
SOUND: OpenAL: All available devices:
1. DirectSound, Spec Version 1.0
2. DirectSound, Spec Version 1.0
3. MMSYSTEM, Spec Version 1.0
SOUND: OpenAL: SelectBestDevice is DirectSound -1.-1
SOUND: OpenAL: Required device: DirectSound. Created device: DirectSound.
* sound: EAX 2.0 extension: present
* sound: EAX 2.0 deferred: present
* sound : cache: 65538 kb, 7609 lines, 8820 bpl
Starting RENDER device...
* GPU [vendor:1002]-[device:68BA]: AMD Radeon HD 6700 Series
* GPU driver: 8.17.10.1404
* CREATE: DeviceREF: 1
* Vertex Processor: PURE HARDWARE
* Texture memory: 4082 M
* DDI-level: 9.0
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: unrecognized, 16
* DVB created: 6144K
* DIB created: 512K
! Version conflict in shader 'def_shaders\def_aref'
! Version conflict in shader 'def_shaders\def_aref_v'
! Version conflict in shader 'def_shaders\def_trans'
! Version conflict in shader 'def_shaders\def_trans_v'
! Version conflict in shader 'def_shaders\def_trans_v_tuchi'
! Version conflict in shader 'def_shaders\lod_old'
! Renderer doesn't support blender 'effects\shadow_world'
! Version conflict in shader 'effects\watertest-1'
count of .thm files=448
load time=558 ms
* NULLRT supported
* ...and used
* HWDST/PCF supported and used
- r__tf_aniso 16
- r2_tf_mipbias 0.
Starting engine...
Loading DLL: xrGameSpy.dll
Input: 1
Config-file [e:\képek\stalkersoup\_appdata_\user.ltx] saved successfully
Destroying Direct3D...
* RM_Dump: textures : 1
* : 1: $user$jitter_5
* RM_Dump: rtargets : 0
* RM_Dump: rtargetsc : 0
* RM_Dump: vs : 0
* RM_Dump: ps : 0
* RM_Dump: dcl : 0
* RM_Dump: states : 0
* RM_Dump: tex_list : 0
* RM_Dump: matrices : 0
* RM_Dump: lst_constants: 0
* RM_Dump: v_passes : 0
* RM_Dump: v_elements: 0
* RM_Dump: v_shaders : 0
refCount:pBaseZB 1
refCount:pBaseRT 1
DeviceREF: 2

Minnél nehezebb a fegyver,annál halálosabb.

(#580) Gery D. válasza hubai1979 (#579) üzenetére


Gery D.
Topikgazda

A vége kellene. Egyébként Rostok elég gáz így az elején, sok crash van. de egy idő múlva javul.

[ Szerkesztve ]

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#581) hubai1979 válasza Gery D. (#580) üzenetére


hubai1979
őstag

Másodrára sikerült csinálnom egy mentést vissza töltötem és jó edig.Valahogy a kést erőltete nemtudom lehet hogy baromság kétszer is fegyverel mentem ki is dobot utáns késel a kézben és oké.

Igazad van,nem tudom nekem csak ennyi üzenet jött de lehet hogy nemjól keresem.

Enyi az egész log valami,én is csodálkoztam.

[ Szerkesztve ]

Minnél nehezebb a fegyver,annál halálosabb.

(#582) Gery D. válasza hubai1979 (#581) üzenetére


Gery D.
Topikgazda

Amikor belemész az elsőbe, rögtön dobja az üzit, hogy Nézd máshol, vagy keresd máshol, már nem tudom, de nézddel megnézem. :)

<string id="sms_look_elsewhere">
<text>Nézd máshol.</text>
</string>

Megvan:)

[ Szerkesztve ]

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#583) Gery D.


Gery D.
Topikgazda

Megint bekavarodott Sakharov párbeszéde. Amit kaptam Dan-tól Sisakot, azt most adtam oda neki, így most már megint egy Sisakom van. Úgy látszik a Mocsaras küldetéseket nem szabad elhúzni. Már rég megjártam Chernobyl-t is, de ő még csak most mondja azt, hogy ez a sisak beállítva meg fog védeni egész Chernobyl-ig.

De még mindig nem aktív az eltűnt csoport párbeszéd nála. A Rabbi kinyírva. De legalább most már szóba került a Korház.

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#584) Gery D.


Gery D.
Topikgazda

Na, megvan, mikor adja be az új feladatot Sakharov, mikor lesz teljesítve az eltűnt csapat megtalálása feladat. Ezt itt át is írom, hogy ne kelljen annyit szaladgálni. Amikor likvidáljuk Le Harve-t, majd beszéltünk Yakut-val, utána kell elmenni Sakharov-hoz. Egyébként Le Harve likvidálásáig tart Fang jelen története, majd onnan csatlakozik be Ghost felkutatása.

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#585) Sensut válasza Gery D. (#584) üzenetére


Sensut
őstag

Mondtam. Miután Fang gyilkossága megoldódott :)

(#586) Gery D. válasza Sensut (#585) üzenetére


Gery D.
Topikgazda

Rég volt, keverednek a dolgok. :)
Kisebb javításokat kellett tennem a Magyarításomban is. Egyébként az XM8 Para is el van írva, 20-as a hatótávja. :)

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#587) Aarpok


Aarpok
őstag

Nálam összekuszálódott ez az eltűnt csapat küldetés.Lukash árulós küldetése ok,Ash Grey kiiktatva majd Sakharov közli,hogy én sietek a perzselőhöz lekapcsolni (de én azt már régen megoldottam sőt a monolith labor titka is feltárva).Kár volt annyira sietnem az erőműhöz, most meg szívok ezerrel. :D Nézegetttem a küldetéseket legalább legközelebb azokat már sejteni fogom.
Ja és néztem ezt a Friar - t nálam a teljesítettek között szerepel szóval nem tudom.

[ Szerkesztve ]

Аарпок

(#588) Gery D. válasza Aarpok (#587) üzenetére


Gery D.
Topikgazda

Átírtam Sakharov párbeszédét. Hogy csináljam meg a nyomozásomat, amit mondtam, utána beszélünk.

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#589) Aarpok válasza Gery D. (#588) üzenetére


Aarpok
őstag

Tehát azt mondod,hogy ha meglesz Le Harve halála akkor beszélni fog Sakharov?Akkor azt még kérdezném a Le Harve szál honnan indul?

Аарпок

(#590) Gery D. válasza Aarpok (#589) üzenetére


Gery D.
Topikgazda

Igen, éppen erre gyúrtam, hogy kiderítsem, honnan indul el. Le Harve szál pedig az Informátortól. Amikor beszélünk Voronin-nal Fang gyilkosáról, elküld, hogy nyomozzak. Aztán most véletlenül beszéltem Snitch-el a Bar-ban és láttam, hogy van neki aktív párbeszéd. Ő tőle indul. Aztán Freeman fog Le Harve-hoz küldeni. Kicsit bonyolult. :)

Update: Azt nem tudom, Voronin mit is mond pontosan, de az Informátorral beszélve azt mondjuk neki, hogy Voronin küldött. Ezt a szövegrészt majd át kell néznem, említi-e Voronin egyáltalán.

Update2: Közben megtaláltam. Valóban említi Snitch-et.Ez elkerülte a figyelmem.
Nos, köszönöm a segítséget! Cserébe elmondom, amit tudok. Ismered azt az embert, akit egyszerűen csak Informátorként ismernek? Ő az egyik saját emberem, kapcsolatban áll a zsoldosokkal. Úgy látszik, van vita arról, hogy Fang együttműködött a zsoldosokkal időnként bizonyos kényes ügyletekben. Ha ez valóban igaz, akkor az Informátor minden bizonnyal tudja. Ez minden, amit tudok mondani ebben a pillanatban Megjelölt. Sok szerencsét!

[ Szerkesztve ]

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#591) Aarpok válasza Gery D. (#590) üzenetére


Aarpok
őstag

Nekem az rémlik mikor beszéltem Vorogin - al és az Informátorhoz küldött akkor ő pedig a mocsárba irányított Dan - hez.Ugye Dan - al akkor tudtam beszélni mikor elloptam a CS vezérnek a PKM- t a banditáktól.Persze aztán elhagytam a mocsarat (még Kalmyk-nak megkerestem a cuccát)

Update2: Igen most,hogy ezt leírtad már rémlett nekem ez a párbeszéd Vorogin - al.

[ Szerkesztve ]

Аарпок

(#592) Gery D. válasza Aarpok (#591) üzenetére


Gery D.
Topikgazda

Akkor ez valahol Dan után aktivizálódik. Sőt, tudom is, mikor. Arhara megkér, hogy szerezzem meg neki Yakut Laptopját. Szerintem ezután adja be, mivel Yakut-nak fontos szerepe lesz Le Harve halála után. Ugyanis ő mondja el, hol lehet Ghost. Közben átírtam Voronin párbeszédét kicsit érthetőbbre. Mindjárt fel is töltöm.

Mellesleg van pár javítás a magyarításomban. Ghost megtalálásának feladatának leíróját kis betükre át kellett írnom, mert valamiért most már számít az is. Töltsd le az újat.

Ui: Ha mész Ghost-ot keresni, Yantar-on át menj Agropromba. :)

[ Szerkesztve ]

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#593) Aarpok válasza Gery D. (#592) üzenetére


Aarpok
őstag

Köszi és az a Arhara a mocsárban van?Ott kellene nyomozgatnom?Mondtam ott nem sokat dolgozgattam.

Аарпок

(#594) Gery D. válasza Aarpok (#593) üzenetére


Gery D.
Topikgazda

Nem, Arhara majd Agroprom-ban lesz, Valami Tudóst ki kell nyírni a Dokumentumaiért. És ott lesz Délen. Ilyen feladatot kapsz majd a Mocsárban valakitől. Hogy most kitől, hírtelen nem tudom, de szerintem Dan-től. Ez a Psi Sisakhoz kell azt hiszem.

[ Szerkesztve ]

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#595) Aarpok válasza Gery D. (#594) üzenetére


Aarpok
őstag

Ok köszi :R

Аарпок

(#596) Gery D. válasza Aarpok (#595) üzenetére


Gery D.
Topikgazda

Én kicsit előrébb járok, szóval aránylag frissek az emlékeim. :)

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#597) Aarpok válasza Gery D. (#596) üzenetére


Aarpok
őstag

Legközelebb bölcsebb leszek és nem rohanok annyira előre és össze-vissza.Nem is értem magam hiszen más módokkal mindig annyit maradtam egy területen amíg a küldetések tartottak.

Аарпок

(#598) Gery D. válasza Aarpok (#597) üzenetére


Gery D.
Topikgazda

Ha legközelebb újra kell kezdenem, felkötöm magam. :) Most már addig nem hagyom abba, amíg el nem érek a Collector-ig. Jó lenne azt is fordítgatni. Bár, még bőven van a Story-ban is mit lefordítani. A Figyelő Szeme doksikat pl., fuu ahhoz egyenlőre nincs kedvem. :)

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#599) Aarpok válasza Gery D. (#598) üzenetére


Aarpok
őstag

Ne tedd, mint mondtad van még fordítani való majd ha végeztél újra gondolod a dolgot :DDD

Аарпок

(#600) Gery D. válasza Aarpok (#599) üzenetére


Gery D.
Topikgazda

:)) Nem kötöm fel magam, nyugi. :)
Tényleg, majd elfelejtettem, hogy menni kell Miner-hez is a Széf ügyébe. Itt kapjuk meg az áthaladási pontot a Felderítetlen Földre. Sakharov és Miner dialógusa egyszerre aktiválódik.

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.