Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-25 19:00:23

LOGOUT.hu

Ez a topik a S.T.A.L.K.E.R. Shadow Of Chernobyl játék két ingyenes módjával (StalkerSoup és Narodnaya Solyanka Cumulative Pack 2) és honosításával foglalkozik.
FIGYELEM!
A StalkerSoup fejlesztés alatt álló játék, ezért hibák adódhatnak!
A végleges verzióra még várni kell
(TALÁN SOHA NEM JÖN EL AZ A NAP!).

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#4001) Laris válasza Laris (#4000) üzenetére


Laris
junior tag

Teljesült a feladat. Egy gránát a kunyhóba és ...........

(#4002) Yutani


Yutani
nagyúr

Spoileres kérdés: a StalkerSoup vége ugyanaz, mint a vanilla SoC-é?

#tarcsad

(#4003) Sensut válasza Yutani (#4002) üzenetére


Sensut
őstag

Nem, de sajnos nincs befejezve a saját története. Benne van az alapjáték is, mint fő szál, be is fejeződik rendesen, de utána még rengeteg ágaboga van a folytatásnak. A Solyanka is sajnos félbe szakad ugyanezen a ponton (Dead City), de azt kompenzálták másképp. A Soup itt szimplán átvált a Collector módba, ami Kordonon kezdődik.

(#4004) Yutani válasza Sensut (#4003) üzenetére


Yutani
nagyúr

Köszönöm a gyors választ! :R Ez alapján szerintem nem folytatom, inkább olyan modokkal próbálkozom, amelyek új sztorit hoznak.

#tarcsad

(#4005) Laris


Laris
junior tag

Egy NS-ás kérdés. Ez itt az x16-os labor. Resident Evil feladata, találjam meg a harmadik receptet, itt alul, de még felszerelés nélkül is elakadok a szellőzőcső két peremében. Már nem először okozott gondot a szűkhelyen való átjutás, de nem ismerem ennek a mélygugolás beállítását.

(#4006) Gery D. válasza Laris (#4005) üzenetére


Gery D.
Topikgazda

A beállítása ugyanaz, mint a sima Shoc-é. Az NS-ben is biztos be lehet állítani.

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#4007) Laris válasza Gery D. (#4006) üzenetére


Laris
junior tag

Ha tudod, min kell állítani, azt megköszönném. Ebben nincs system file.

(#4008) Gery D. válasza Laris (#4007) üzenetére


Gery D.
Topikgazda

Sajnos most nem tudom megnyitni a játékot, mert ma raktam össze az új gépem és még kell egy beépítőkeret a másik vinyómnak, amin a játék van.

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#4009) Laris válasza Gery D. (#4008) üzenetére


Laris
junior tag

Sikerült . Kivettem belőle az actor-t és és megoldható lett a feladat. :)

(#4010) Laris


Laris
junior tag

Sziasztok. A játék elmentésével kapcsolatos kérdésem lenne. Kérdésem előzménye,Pripyat központjában keletkezett valami bug, ahová mennem kellene, és kidob a játék. Körbejárhatom a helyszínt bárhonnan de közelítésre, illetve a ház tetejére teleportálva is ugyanaz a helyzet. Újratelepítettem, minden sallang nélkül oroszul is a rátett mentéssel ugyanaz a szitu.Kérdés, a mentésekbe miket rak bele a játék. :F

FATAL ERROR

[error]Expression : false
[error]Function : CXml::Init
[error]File : E:\stalker\sources\trunk\xrXMLParser\xrXMLParser.cpp
[error]Line : 87
[error]Description : XML file:text\rus\aem_strings.xml value: errDescr:Error reading end tag.

[ Szerkesztve ]

(#4011) Sensut válasza Laris (#4010) üzenetére


Sensut
őstag

Nálam is történt ilyesmi ott, mégpedig azért, mert életben hagytam egy lövészt, akit ki kellett volna nyírni. Most nem tudom, hogy nálad mi a feladat vagy mik a körülmények, de ha egy NPC nem spawnolódik jó helyre, akkor a játék mindig kidob ha a közelébe érsz. Nálam ez akkor történt, amikor fel kellett másznom az óriáskerék legtetejére és közben megjelent egy csomó mesterlövész a környéken. Az, amelyik a kör alakú épület tetején volt, mentés után nem engedte többé visszatölteni a játékállást, mert rossz pozícióba tette mindig vissza a játék. Teljesen újra kellett kínoznom azt a részt miatta, ki kellett nyírnom és utána nem volt gond. Ha nálad is ez a baj, akkor sajnos más megoldás nincs ilyen esetben - egy korábbi mentés segít csak, ami még a feladat előtt készült. Habár a hibajelzés nem erre utal.

[ Szerkesztve ]

(#4012) Laris válasza Sensut (#4011) üzenetére


Laris
junior tag

Köszi ezek szerint az elmentésbe is bekerül a bug . Az ilyen hibák miatt rendkívül hosszúra nyúlik a játékmenet. Egyébként Resident Evil 4-ik receptje a feladat.

(#4013) Sensut válasza Laris (#4012) üzenetére


Sensut
őstag

Az elég kemény feladat, de nem volt gondom vele, viszont a jelenség nagyon hasonló. Az ilyen bugok általában elmentődnek és addig kell visszamenned, amíg a feladatot felveszed, mert akkortól telepíti a kellékeket és a szereplőket is. Persze ez lehet más hiba is, netán egy szöveghiba. De mindenképp újra kell kezdened szerintem, hogy kiderítsd.

(#4014) Laris válasza Sensut (#4013) üzenetére


Laris
junior tag

Nem sokkal előtte, az óriáskeréknél a játék nehézségén kívül semmi probléma nem volt. Remélem, ha törlöm a mentést a bugot is törlöm. Egyébként van egy észrevételem ebben a NS-ban mivel kb 1 éve " idegesítem "vele magamat, és valahányszor újra kezdem mintha mindig több mutáns, ellenség lenne benne ( vagy benne maradnak, és rátölt a játék ) de lehet, hogy ez egy nagy marhaság amit írtam. :(

[ Szerkesztve ]

(#4015) Sensut válasza Laris (#4014) üzenetére


Sensut
őstag

Betöltésekkor nem mindig ugyanazokat a spontán szereplőket teszi be. Van egyfajta véletlenszerűség a spawnolásokban ilyenkor. Van hogy több mutáns kerül be és kevesebb személy, vagy fordítva, de ha ugyanazt a mentést újratöltöd, már nem ez lesz a felállás. Ezt én is észrevettem volt. És sokat crashelt volt a központnál amikor több apró állat került be (patkányok stb.)

[ Szerkesztve ]

(#4016) Laris


Laris
junior tag

Szepko neked sikerült végigvinni? Engem a vége felé Pripyat megállított. Nem tudtam megállapítani miért, azért kérdezem, érdemes e újra kezdeni. Lehet, hogy az actor babrálás is bekavarhat?

(#4017) Laris


Laris
junior tag

Egy észrevétel. A zsákban tárolt dolgaink közé, nem teszünk GPS jelzőt, pl a Bár területén nem fog akadozni annyira a játék, amikor spawnolja be a karaktereket, és nem indexeli a zsákok tartalmát.

(#4018) hubai38


hubai38
aktív tag

Heló szijasztok,kellemes húsvéti ünepeket mindenkinek.A Soup magyarosítás nem érhető el.

(#4019) Gery D. válasza hubai38 (#4018) üzenetére


Gery D.
Topikgazda

Tudom, akadt egy kis gond. Majdnem a lecsóba ment az egész. Az új gépem beüzemelése közben kicsit félresiklott az Onedrive szinkronizálás és mindent törölt a szerverről. De laptopon megvolt és vissza is lett rakva, de nem volt időm rá, hogy új linket generáljak hozzá. De hamarosan megcsinálom és átírok mindent itt az összefoglalóban is.

[ Szerkesztve ]

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#4020) hubai38 válasza Gery D. (#4019) üzenetére


hubai38
aktív tag

Semmi gond,új gép?Videókártya proci minden.

(#4021) Gery D. válasza hubai38 (#4020) üzenetére


Gery D.
Topikgazda

A VGA nem új, de az összes többi igen. I7 6850K Proci, Asus Rampage Extreme/USB3.1 Lap, Kingston Predator 8GB, 2400Mhz Memória, i110 Corsair Vízhűtés. A VGA meg már megvolt, az egy Asus GTX970-es volt, azt a gépet elvitte a biztosító, mert villámcsapás érte.

Amíg nem lesz meg az SSD-m, meg egy pár cucc, addig nem tudok foglalkozni a gépemmel, mert ami volt a külső vinyótartóban vinyó, annak meg elszállt a tápja és ahogy beleraktam a gépbe, 3 gigából 2-t ismer fel. Ahhoz meg kell egy 4gigás majd, hogy le tudjam menteni az egész tartalmat, meg a láthatatlan adatot, ami tulajdonképp a rendszerem volt a régi gépben. Szóval így állok most. :)

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#4022) hubai38 válasza Gery D. (#4021) üzenetére


hubai38
aktív tag

Hát ez nem jó,de nagyon. :N :N :N

(#4023) hubai38 válasza Gery D. (#4021) üzenetére


hubai38
aktív tag

Végleg bezárt a bazár?Bocs a szóért.

(#4024) Gery D. válasza hubai38 (#4023) üzenetére


Gery D.
Topikgazda

Ezt mire írtad? A fordítás megvan, csak időm nincs. Volt már olyan, hogy több hónap kimaradt, majd újra nekiálltam fordítani, ez most egy ilyen időszak.

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#4025) hubai38 válasza Gery D. (#4024) üzenetére


hubai38
aktív tag

Nem nem,semmi félre értés,csak olyan csendeség van,bocsánat.

(#4026) mikej95


mikej95
aktív tag

Ez az JP2 nem nyűgözött le, egy szóval leírva: tryhard.
Annyira próbál több több lenni -gyakorlatban csak többnek látszásra futja - és hardcore lenni, hogy viccként jön le az egész. 90% grind/fetch quest, irreális trade rendszer, átgondolatlan design (pl: quest adó NPC-k tömegével halnak meg), a nehézség magas ami jó, de ott is kijönnek a baromságai (100 méterről leszedik az embert lefűrészelt csövű sörétes puskával). A legjobb pillanatok azok voltak amikor az ember szeme láttára éledt le a semmiből 100+ enemy. :C
Marad a Soup.

szerk: a nevetséges anticheat rendszert pedig még le se kellett hegeszteni, olyan professzionális módon meg volt írva. :P De azt követően se jött meg az ember kedve a játékhoz.

[ Szerkesztve ]

Azt viszont nem tudják, hogy mi nem tudjuk azt, amiről ők úgy tudják, hogy tudjuk.'

(#4027) Laris válasza mikej95 (#4026) üzenetére


Laris
junior tag

Hát ez nem az a játék, amihez egyből kedvet lehet kapni, de egy idő után rá lehet érezni az ízére.

(#4028) mikej95


mikej95
aktív tag

Újra rávettem magamat, némi csiszolással álltam neki, most semmit se hagytam a véletlenre.
Spawn menü újraaktiválva, anticheat kinyesve, arra az esetre ha valami komolyabb bug lenne (pl: mapból kizuhanó quest itemek, stb)

Fenn van a "könnyítő mód" de elég furcsa amit csinál, egyetlen érezhető hatása, hogy a moddolt mutánsok 150-200 direkt buckshot találat helyett, 5-15-30-ba halnak jobb esetben, ami hatalmas pozitívum. Végén még kijövök a szűkös lőszerből.

Quest adó NPC-k most halhatatlanra vannak állítva, ez hiánycikk volt már az eredetiben is, bár ott többnyire bugok végeztek az NPC-kel nem a történettel mit se törődő A-Life.

Lenne viszont egy hatalmas problémám. Doktor itt-ott bekavar, először a banditák bázisára ugrott be, ahol sikerült aggróznom és nem értettem hogy mi a halálélt nem bírok el a 7 szerencsétlennel. Ez egy korábbi mentéssel hamar orvosoltam, megvártam míg elballag, ment minden rendben egy darabig.

Most Fox-ot kellett volna feltápolnom, ami nem különösebb kihívás, konzisztens módon random 4-8 stalker ott cigarettázott körülötte már az előző végigjátszásnál is, kutyákra lőszert se kellett pazarolnom. "Kellett volna", erre ott volt a Doktor, és lám már Strelok néven szólított, és adott egy "gyógyíts random NPC-ket" jellegű küldetést. Az holt ziher, hogy ez SEQUENCE BREAK, de most mégis mit kéne csinálnom? Le nem lép az öreg, mert ott a sérült Fox és, ha 150 méteres aktív A-Life hatókörbe érek odamegy hozzá és meggyógyítja, lenyúlva előlem a lehetőséget még jobban megkuszálva a dolgokat. :F

[ Szerkesztve ]

Azt viszont nem tudják, hogy mi nem tudjuk azt, amiről ők úgy tudják, hogy tudjuk.'

(#4029) Laris válasza mikej95 (#4028) üzenetére


Laris
junior tag

Nem probléma, ha más is gyógyítgatja Fox-ot. Beszélsz vele, majd egy mentés töltés megoldja a helyzetet. Ha az NS-val játszol, óvatosan az opcionális játékkönnyítővel, Sidor kést, és vodkát add, de blokkolja a kereskedők áruválasztékát,ez gondot okozhat egy jupiteri feladatnál. Még egy dolog, a zatoni feladatoknál, az actort ha benne van töröld ki. A megváltoztatott beállításokkal pl ugrás szűk helyekre bejutás stb ;)

[ Szerkesztve ]

(#4030) Gery D.


Gery D.
Topikgazda

Ismét elérhető a fordításom, új linken keresztül: [link]

Összefoglalóban is átírva. Kérek visszajelzést, hogy használható-e a link. Kijelentkezve hozzá tudtam férni, de a PC világában semmi sem biztos. :)

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#4031) hubai38 válasza Gery D. (#4030) üzenetére


hubai38
aktív tag

Köszönöm szépen a magyarosítást,szépen müködik ahogy szokott.

(#4032) Gery D. válasza hubai38 (#4031) üzenetére


Gery D.
Topikgazda

Köszi a visszajelzést.

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#4033) Sensut válasza Laris (#4029) üzenetére


Sensut
őstag

Jó lenne tudni melyik feladatba kavar be Jupiteren a könnyítő peccs, és mivel? Ezt azért kérdezem, mert én állítottam volt össze a csomagot a célból, hogy könnyítsek a pályák túlterheltségén, aminek egyik fő oka a kereskedők készletének fölösleges túlzsúfoltsága. Ez ugyanis mindig betöltődik pályakezdéskor és hatalmas memóriát emészt fel minden egyes tárgy által, ezért egy idő után jönnek a crashek. Nem csak ezért, de ezért is. Tehát a csomag célja nem (csak) a játék könnyítése, hanem az összetevők általi teher mérséklése volt. Csakhogy amikor összeraktam ezt a bétát, akkor még senki se játszott a NS-el és így nem volt akin keresztül tesztelni se. Én egyszer végigmentem vele és nem volt gondom miatta, de ahány ház, annyi szokás. Természetesen megpróbáltam a játék abszurd nehézségein is könnyíteni helyenként, de ez a feladat szinte lehetetlen, mivel a dolgok itt több szempontból vannak kalibrálva és így szinte lehetetlen normális módba visszaállítani őket. E miatt félre is siklanak sokszor és átmennek extrémbe. Pld. az erőmű területén az egyik küldetés során a monolitos lövészek a pálya másik végéről leszednek egyetlen lövéssel még ködön keresztül is, de ha te felveszed ugyanazt a fegyvert, 100 méterig se tudsz pontosan lőni vele. Ez azért van, mert nem csak a fegyverek vagy a lövedékek paramétereit módosították, hanem ezzel egy időben a karakterek tulajdonságait is az égbe emelték. Mikor megláttam, hogy mekkora itt a monolitosok látótávolsága, azt mondtam, hogy aki ezt összehozta, az nem volt normális. Viszont ha ezt csökkentjük, akkor már félre is sikerült egy feladatrész, ahol ezek a szereplők hatalmas távolságból észre kell vegyenek, különben nem sikerül a feladat. És ez csak egy adott helyzet, de a játék tele van ilyen dolgokkal ami miatt baromi nehéz bármit is módosítani benne. Ha helyre hozol valamit itt, az bekavar túl. Akik ezt a játékot összerakták, azok úgy gondolták, hogy a Zónában még a legbénább bandita is profi, csak egyedül te vagy a hülye amiért oda mentél és meg kell dögölnöd :D Aztán nem beszélve a Skadovskos akrobata küldetésekről... :W

(#4034) Laris válasza Sensut (#4033) üzenetére


Laris
junior tag

Nem kavar be Jupiteren a könnyítő peccs, hanem az van hogy egy jupiteri igen nehezen megoldható feladathoz kellene egy géppuskára egy PKS-07-es távcső, amit, ha jól emlékszem Petrenkó árulhatott, és ezért gondoltam, ezt a játékkönnyítést mellőzni. Időközben rájöttem, hogy, elég a Misc fájl mappából törölni akármelyik kereskedőt, és annál visszaáll az eredeti árukínálat. ( de sajna távcső még mindig nincs). Az actorról annyit, a Skadovskos küldetéseknél, ahol fára vasszerkezetekre kell ugrálni, az az észrevételem mintha azonos távolságokra, láthatatlan plattformokra kellene ugrani, és ezzel az " utángyártott " actorral, még elállítás nélkül sem megoldható a feladat, ugyanez a szűk helyekre bejutás esetén is.Más észrevétel pl a Zónában mindenki mesterlövész, kivéve, ha nekem segít. Akkor 5 méterről egy vaddisznót sem talál el,sőt beszorít valahová, vagy kitol a fedezék mögül golyófogónak, de ha véletlenül eltalálom visszaváltozik mesterlövésszé, csak akkor már én leszek a célpont. Ha beugrana valami ennek a távcsőnek a beszerzési helyéről ,megköszönném ;)

[ Szerkesztve ]

(#4035) Sensut válasza Laris (#4034) üzenetére


Sensut
őstag

Hát azt a PKS távcsövet be kell tenni az egyik közeli kereskedőhöz és annyi az egész. Azt hiszem még voltak betéve dolgok, amik kellettek, de alig lehetett megtalálni őket a világ végén, jó későn. Persze jó pénzért árulni, nem olcsón, de ez egy utolsó lehetőség, hogy az ember ne adja fel az ilyen rések miatt a játékot, hanem inkább gyűjtsön lóvét és így lesz egy esélye a továbbjutásra. Viszont az actor.ltx az nem tőlem származik. A lite patch-be ne volt betéve, mivel semmi dolgom nem volt vele. Abban csak a játékos tulajdonságait lehet modifikálni, és azokkal egyáltalán nem foglalkoztam. Csak a feloldott anticheat-et tartalmazó szkript fájl van a csomagban, ami lényegében az actor.ltx-et figyeli. Ha az actor.ltx módosítva lett, de még csak ha ki is lett másolva az eredeti állományokból és szabadon betéve a gamedata-ba, az elég volt ahhoz, hogy a játék ne induljon el. Ez van annullálva benne.

(#4036) Laris válasza Sensut (#4035) üzenetére


Laris
junior tag

Nekem ez nem megy, ha nem bonyolult, leírhatnád , mi a teendő, pl Petrenkó áruljon ilyesmit.

(#4037) mikej95


mikej95
aktív tag

Sziasztok, kissé elakadtam!
"Order on cooking" nevű opcionális feladat, Garbage területén, 4 db skat 9m, 4db skat 10, 8 db PKM és 1200 lőszer, 20 db army medkit leszállítása a feladat. Jutalom nem tudom mi, de biztos vmi jó cucc, Collector questline is irdatlan jó dolgokat ad. A lőszer és a medkit folyamatban, de a PKM-ben egyfelől nem vagyok biztos mivel a feladat "Pechenegov"-ot ír, a ruhákat viszonylag könnyű farmolni (3 forduló alatt lett 1 bandit exo-m is, bezzeg lőszert alig dobnak ezt valahogy még meg kéne mókolnom), pkm is akad hellyel-közzel. Azt írja, hogy hátizsákban kell átadnom amit a quest-adó felvesz.
Kérdés csak annyi, hogy hogy kéne ezt majd kivitelezni?

[ Szerkesztve ]

Azt viszont nem tudják, hogy mi nem tudjuk azt, amiről ők úgy tudják, hogy tudjuk.'

(#4038) Sensut válasza Laris (#4036) üzenetére


Sensut
őstag

A dolog nehezebb fele megtalálni a tárgy fájlnevét. Én ezt konzolon keresztül tanultam meg mindig, amikor már nálam volt a tárgy. Ilyenkor eldobod és nézed a konzolban milyen nevet ír ki, amitől megváltál. Persze lehet kutatni is utána az adatbázisban és ha az mondjuk angolul jelenik meg, akkor egyszerű, de ha oroszul vagy valamilyen más nyelven adtak fájlnevet neki, akkor már bajosabb megtalálni. Ezt a nevet kell betenni a kereskedő listájára megadva a további adatokat az árról, a mennyiségről és arról, hogy milyen időközönként jelenjen meg nála a leltárban. Sajna nekem nincs fenn a játék és nem tudom megkeresni, de ha megtaláljátok, én szívesen beteszem a peccsbe.

mikej95: úgy rémlik, hogy egy zsákba kell összegyűjteni a dolgokat, amit otthagytak neked valahol. De nem biztos.

(#4039) Laris válasza Sensut (#4038) üzenetére


Laris
junior tag

Köszi az infót, találtam a távcsőhöz fájl nevet, benne volt a misc fájl mappában.
wpn_addon_pks_07. scope
wpn_aa12_m1:wpn_aa12_m163234 ezt írta ki a konzol. Ez Cross fegyvere. Ha elég ennyi adat, akkor élnék a felkínált segítségeddel.

(#4040) Sensut válasza Laris (#4039) üzenetére


Sensut
őstag

Kész. Ebben a csomagban Petrenkonál megveheted 2500 RU-ért bármikor azt a távcsövet. Ha valami nem OK, szóljál és akkor felteszem a játékot és megnézem.

------------------------------------------
Még egyszer - a Lite patch használata:

1. Az alapjáték...

2. Hivatalos javítás 1 (v.2.09.01)...

3. Hivatalos javítás 2 (v.2.09.02)...

4. Angol fordítás (vagy magyar) ...

5. A Lite Patch (a könnyítő patch)...

A Lite patch csak ezzel az NS CP2 verzióval működik!

[ Szerkesztve ]

(#4041) Laris válasza Laris (#4039) üzenetére


Laris
junior tag

Köszi szépen sikerült. Azért van rá szükségem, mert a gyenge minőségű egeremmel a tiszta időben is a 300 méterről is alig látható célon a legkisebb egérmozdításra is nagyot mozdul a célkereszt.

[ Szerkesztve ]

(#4042) Sensut válasza Laris (#4041) üzenetére


Sensut
őstag

OK. Ha van még valami, szóljatok.

(#4043) Laris válasza Sensut (#4042) üzenetére


Laris
junior tag

Utána néztem a béta peccsnek, novemberben töltöttem le, és nem volt benne a keresett távcső. A konzolos ötleted működik nálam is, esetleg másik Stalker játékban is használható? Még egyszer köszi a hasznos segítséget, és ez másoknak is jól jöhet.

(#4044) mikej95


mikej95
aktív tag

Nem tudom találkozott-e már valaki ilyennel, neten se találtam róla sok mindent, de lenne egy olyan crash, ami nagyon konzisztens lett mostanra. Megölök egy snork-ot, akármelyiket konkrétan, akármelyik mapon és vége a dalnak, kidob az asztalra, bugreport megjelenik. X-16 után találkoztam ezzel először az első bejutás még gond nélkül ment. SKAT-15m megszerzésénél jöttem rá mégis mi okozza a gyakori crash-et.
Mivel elég gyakori dög jól jönne valami megoldás. Collector és Akim quest line Yantarra már ad olyan ruhákat amikben néhány relikvia segítségével ignorálni lehet őket, de ha több fajta mob jön vegyesen akkor nehéz szelektálni és hamar beüt a krach.
Előre is köszönöm a segítséget. :R

Azt viszont nem tudják, hogy mi nem tudjuk azt, amiről ők úgy tudják, hogy tudjuk.'

(#4045) Gery D. válasza mikej95 (#4044) üzenetére


Gery D.
Topikgazda

Jól jönne egy log, hogy mégis mit ír hibának. Valamint hogy ez most a Soup, vagy az NS.

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#4046) mikej95 válasza Gery D. (#4045) üzenetére


mikej95
aktív tag

Időközben megoldódott (valószínűleg több random crash-hel együtt).
Röviden: eddig még hofix-et sem tartalmazó NS-JP2 2.0 ment 2.09.1, 2.09.2 fixekkel és modokkal. Szerencsére all.spawn is moddolt volt és nem saját szerzemény, így az megfelelő verziójú volt, mentések használhatók maradtak. Most lefuttattam 2 telepítős firssítést (hotfix és .09) most már jó db* állományok vannak fenn.

Javításokkal kapcsolatos scriptek-et magam főztem, ahogy általános npc lootáblát is (több lőszert dobjanak), azokkal nem lesz gond.

Azt viszont nem tudják, hogy mi nem tudjuk azt, amiről ők úgy tudják, hogy tudjuk.'

(#4047) Laris


Laris
junior tag

Egy Solyankás kérdésem lenne. Itt a vége felé Leader megkapta a Wulf embryót, és elküldött a Halott városba, 18.00-kor legyek a Lenin szobor előtt, és kapom a további utasítást, de nem kaptam. Mi lenne itt a probléma. :F

[ Szerkesztve ]

(#4048) Gery D.


Gery D.
Topikgazda

Folytattam a Soup sms fájlok átnézését és a fordítás pontosítását az eredeti Orosz fájlokból, ezzel együtt át is ültettem az NS-be.

StalkerSoup részéről az Onedrive-on ez a fájl változott: SS Magyarítás Patch\HUN---110016\gamedata\config\text\eng\string_table_sms.xml

Az NS részéről pedig ez: \NSCP2 Magyarítás Patch\gamedata\scripts\arhara_dialog.script

Ahogy lesz időm, folytatom a fordítást. Be kellene már fejezni a Soup sms fájlainak átültetését az NS-be. Már csak ez maradt. Ha minden igaz, szombaton is fordítok melóban. Ezután rátérek az NS-re.

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#4049) Laris válasza Gery D. (#4048) üzenetére


Laris
junior tag

Köszi, jó hírt közöltél a Stalker rajongóknak. :) Legalább az angolul kevésbé tudóknak nem kell annyit puskázni. Hát itt a Zatonos résznél, a szöveg eléggé a feladatokra összpontosító rövid tőmondatok, de azért van itt is bla-bla.Fenrir a főszereplője a történetnek. Az eléggé extrém megoldásokat igénylő feladatok sorrendben következnek, de azért fel is lehet cserélni, vagy kihagyni őket, de egyből jön a bug is.Pl én ki akartam hagyni Prime Volkovos feladatát, és az utána következő feladat nem teljesült. Nem dobott ki a játék,de utána már nem indult semmilyen mentéssel sem.A log fájl az actor egy módosítására utalt, de azt korrigálva sem indult. Actor nélkül viszont minden mentés indult.

(#4050) mikej95 válasza Gery D. (#4048) üzenetére


mikej95
aktív tag

NS2 fordításban lenne egy olyan hiba, hogy amikor Guide-nak kell vinni egy Val-t és ahhoz Cobra Collimator-t és 10 glowstick-et (af_fosfor), (és 10 military medkit-et ebben nem vagyok biztos) azt írja a magyar verzió, hogy csak egy Groza (Thunderstorm) kell neki. Ami persze nem jó.

Azt viszont nem tudják, hogy mi nem tudjuk azt, amiről ők úgy tudják, hogy tudjuk.'

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.