Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-25 19:00:23

LOGOUT.hu

Ez a topik a S.T.A.L.K.E.R. Shadow Of Chernobyl játék két ingyenes módjával (StalkerSoup és Narodnaya Solyanka Cumulative Pack 2) és honosításával foglalkozik.
FIGYELEM!
A StalkerSoup fejlesztés alatt álló játék, ezért hibák adódhatnak!
A végleges verzióra még várni kell
(TALÁN SOHA NEM JÖN EL AZ A NAP!).

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#1501) Sensut válasza hubai1979 (#1499) üzenetére


Sensut
őstag

Egy lent van a kert mellett.

(#1502) Gery D. válasza Sensut (#1501) üzenetére


Gery D.
Topikgazda

Kerítés:)

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#1503) hubai1979 válasza Gery D. (#1502) üzenetére


hubai1979
őstag

El mentem Pripjaty-ba ot megtaláltam a a szobába egymás mellett,vissza mentem és ott volt ahol az elöt nem volt,na mindegy.Borov bázisán titkos szoba hol is van,már mindent össze jártam.

Minnél nehezebb a fegyver,annál halálosabb.

(#1504) shield


shield
őstag

Na ma volt lehetőségem néhány órát játszani, még nagyon az elején tartok, még csak most hoztam el Kruglov kütyüjét az x16-ból. Végre az a köcsög Viktor Astronomer vagy mi a franc a neve, bement a tudós bunkerbe, egy kis trükkel és kitöréssel.
Vittem Kruglov tárolóját Szidorovicsnak, közben Bar-ban a rejtekhelyemen(földfelszín feletti) és Szeméttelepen a kis mocsárnál használtam a 3-as tárolómat, mindkét esetben eltűnt, szőrén-szálán.
Arrébb kellett mennem és úgy használni, itt is a földfelszín alá tűnik el?
Nem tudom, TB-nek nem bántja a szemét az AK-hoz való távcső ovális látképe 16:9-ben!? Másik távcsövet talán még nem is használtam, azok is ilyenek? Na mondjuk a katonai kézi távcső az nagyon tetszik, jó pofa.
Próbaképp vett Szaharovtól 50e-ért Elit anomália detektort, azt hittem a kisebbeket is jelzi, de simán belegyalogoltam az elektromosba és a tüzes anomáliába. Valamelyik modból úgy emlékszem, ezeket is mutatta, lesz ennél jobb is?

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

(#1505) Gery D. válasza shield (#1504) üzenetére


Gery D.
Topikgazda

Minél jobb a Detektor, annál többet mutat. Nálam nem Ovális a Távcső.

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#1506) hubai1979


hubai1979
őstag

Ugrás.

Hát azért ez nem játék. :W :W :W :W :W

Minnél nehezebb a fegyver,annál halálosabb.

(#1507) Gery D. válasza hubai1979 (#1506) üzenetére


Gery D.
Topikgazda

Miért nem az?

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#1508) shield válasza Gery D. (#1505) üzenetére


shield
őstag

Milyen felbontásban játszol? Lehet hogy el van állítva a felbontásom? Ezt majd csak másfél hét múlva tudom meg.
Az Elit detektortól melyik lesz jobb?

hubai1979 mire gondolsz?

[ Szerkesztve ]

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

(#1509) Gery D. válasza shield (#1508) üzenetére


Gery D.
Topikgazda

Laptop:1366x768 PC: UDH-n és Full HD-n is ugyan olyan a távcső. Próbáld meg a FOV-ot állítani.

[ Szerkesztve ]

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#1510) hubai1979 válasza shield (#1508) üzenetére


hubai1979
őstag

Dehogy nem,csak ez a játék semmi logikát vagy tervet nem követ,mielőt is azok a termoszok hát kiakasztó volt.
Gery D. köszi mindent.

shield
Az jutot eszembe hogy valamikor játszotam egy modal valami 1994-vagy hasonlo idejű stalkerel abba nem voltak még így sem kiépítve a dolgok, gondoltam hátha valamire rájövök a tetőn.Hát be is jött.

[ Szerkesztve ]

Minnél nehezebb a fegyver,annál halálosabb.

(#1511) kekeeci válasza hubai1979 (#1499) üzenetére


kekeeci
senior tag

Nálam kettő is a kerítés tövében volt.

Elkéstem.

[ Szerkesztve ]

kekeeci (waltzer) R†P: Project Torque, LevelR & HEAT Online :(      "Kívánom, hogy a víz amit talál ne világítson a sötétben. (May the water you find in the desert not shine at you in the dark.)"

(#1512) Sensut válasza hubai1979 (#1510) üzenetére


Sensut
őstag

Ennek az lehet az oka, hogy a Soup féle Solyanka vagy csak egy vázlata volt a tervezett NS-nak, vagy alaposan megvágták a Souposok. Azt nem hiszem, hogy a NS-ban utólag pakoltak be ennyi plusz feladatot, mert az a rengeteg plusz, ami nincs a Soupban, az teljes része a történetnek, és mintha ez a plusz feladatözön adná a Soupból hiányzó történetszálak közti összefüggéseket. Aztán vannak Soupos ferdítések is. Például most fejeztem be épp az ATP-n Kleinin feladatait a banditákkal és a sereggel, és itt nincs az a feladat, hogy szerezzek egy Iglumet Crossbow puskát, mielőtt a hadsereg megszállja az ATP-t, az RPG-t meg adja Kleinin. Csodálkoztam is a Soupban, hogy miért pont Iglumet, azt se tudtam mi az :F Nem is egy kiváló fegyver és utána is kell járni, meg drága is. Itt a Solyankaban az van, hogy keresned kell egy RPG-7 -et, aminek már van értelme, hiszen jönnek a harckocsik, és kész. És még voltak ilyenek. Például a Soupban Sidorovich elküld egy adott pillanatban szerszámokért (kalapács és villáskulcs). Na, annak mi volt az értelme? Itt viszont a Bárban a mérnökök kérik a szerszámokat és addig nem javítanak, amíg nem viszel nekik. Mint a COP-ban. Ez viszont már logikusabb szerintem.
TB-nek és társainak nagyon szét kellene nézniük ebben a modban a helyett, hogy az unalmas Collectorkat foltozzák, mert volna mit tanulniuk a csapatmunkáról is többek közt.
Egy másik újítás, amit még sose tapasztaltam: amikor pályát váltok, én mindig reflexből megnyomom a gyors mentést. Nem tudom miért, semmi értelme, hisz ott van az autosave, de megnyomom. Most meg kiderül, hogy ez egy hatalmas hiba és sok baj forrása. Itt ha megnyomtad, a játék azonnal figyelmeztet, hogy ezt nem kellett volna és látványosan meghalsz azonnal, majd töltheted vissza a játékot. Ugyanis leírja szépen, hogy pályaváltáskor mindig lefutnak a szkriptek, megtörténnek a spawnok stb. De te ha közben mentesz is, akkor ez az egész megszakadhat és jönnek majd a crashek és a hibák, ezért csak egy-két perc múlva szabad menteni egy autosave után.
Amúgy egyelőre minden rendben van ezzel a moddal. Már több, mint 20 órám van benne, de még egyetlen crash sem volt. Még nem jártam át a Vad Vidékre se Yantar felé, de már túl vagyok 52 feladaton és még a listán van 17 Ezeknek több, mint fele meg se jelent a Soupban :K

(#1513) Gery D. válasza Sensut (#1512) üzenetére


Gery D.
Topikgazda

Szerintem azért Iglomet, mert azzal egy fejlövés a Katonának és meg is hal, bár, én nem használtam sose. Sajnos itt csak TB fejleszti a játékot a többiek csak belerondítanak a dialógusokba. Nameg egy-két script-et is átírnak, egyszerűsítenek.

Szerintem az NS-t az elmúlt 3-4 évben fejlesztették erre a szintre. A mostani SS, az NS akkori teszt verziója lehetett, amit TB megszerzett. Bár, el tudom képzelni, hogy ő is tagja lehetett az NS-nek, de valamiért kirakták a mód csapatból. Egyébként valami nagyon idős fószer ez a TB, lehet már vagy 50 éves és valami mérnök féle.
Mindenesetre érdekes lehet ez az NS C2.

Még az érdekelnie, hogy a halottakról le lehet-e húzni a Páncélt, vagy sem? Mert a 21-es verzióban ez még benne volt az SS-ben, csak kiszedték.

[ Szerkesztve ]

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#1514) Sensut válasza Gery D. (#1513) üzenetére


Sensut
őstag

Le lehet néhányról és sok exot lehet így összeszedni. Köztük több bandit exot, amiből ugye csak 1 volt az egész Soupban.

(#1515) Gery D. válasza Sensut (#1514) üzenetére


Gery D.
Topikgazda

Szóval ezt benne hagyták. A Soup-ban zavarta a sok majmot, hogy egy idő után sok Páncél lesz. Nem is értem. Mellesleg ezzel cseszték tönkre a halottak felszerelését. ezért van az, hogy egy 10 fős Zsoldos csapat kinyírása után akár 100db Vog-25-ös gránátot is össze lehet szedni. Na meg a Sörétes lőszereket a Banditáktól és így tovább. Ez viszont senkit se zavar.

Egyébként az Iglomet-es rész az eredeti NS volt. Szerintem sokat módosítottak azóta. Ami nincs benne az DMX 135-ös Oroszban, az az újítás az SS-ben.

[ Szerkesztve ]

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#1516) Sensut válasza Gery D. (#1515) üzenetére


Sensut
őstag

Hát, ha újítottak a Solyankan, akkor ott kemény csapat dolgozott rajta. Ha ezek évek óta képtelenek működésre bírni a Soupot, akkor minden elismerésem ennek az orosz Solyankas csapatnak!

[ Szerkesztve ]

(#1517) Gery D. válasza Sensut (#1516) üzenetére


Gery D.
Topikgazda

Azért tegyük hozzá, hogy a Soup is mennyire bugos volt még az elején. Leszámítva a 4-es patch-et, ami nekem végül is jól megy, azért elég szépen megyeget. Itt-ott kapok már csak crash-t, de azz is memória miatt. az elején mindig ott van, hogy Out of memory. Bár, szerintem itt más gond lehet, nem a 32 bites motor. amikor hibás volt a Gauss fegyver a magyarításomban, arra is memóriát írt. Azóta nem is kaptam Crash-t a Gauss-ra. Viszont az OICW még mindig bekavar néha, meg a Groza Scope.

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#1518) Sensut válasza Gery D. (#1517) üzenetére


Sensut
őstag

Hát ez az. A NS milyen motort használhat, ha nem önálló, hanem kell hozza az 1.006-os SOC, ami egyáltalán nem 64 bites motor, és mégis kétszer annyi dolgot képes hiba nélkül kezelni? Valami egyéb titka van ennek, mint a szimpla motor.

(#1519) hubai1979 válasza Sensut (#1512) üzenetére


hubai1979
őstag

Amentésekel igazad van én is észre vettem,a kostya féle küldit csináltam az x10laborba valami pda meg össze vissza teleportálgat na mindegy.Kaptam egy automatamentést és utána bármenyi mentést csináltam csak azt volt hajlando vissza tölteni, na meg is ilyedtem,az sgm2.2 be kaptam be egyszer egy hasonló dolgot ott ujra kelet kezdeni a játékot.

Minnél nehezebb a fegyver,annál halálosabb.

(#1520) Sensut


Sensut
őstag

Mintha ígértek volna egy Soup patchet a hétvégére. Vajon mi lett vele?

(#1521) Aarpok válasza Gery D. (#1517) üzenetére


Aarpok
őstag

Igen ez a 4 -es javítás egy nagy semmi lett már a doki sem hajlandó lespanwolni a szobába egyik verzióval sem(sem a békés, sem a harcos megoldásban) és ennek az a jó hatása van egyszerűen elakad a történet és vége. Talán az a pozitívuma van, hogy csak visszatöltéskor hal meg a deadcity-s pálya az ellenek ölésénél nem, de ez kevés vigasz annak aki be akarná fejezni és átjutni a collectorba. :(((

Аарпок

(#1522) Gery D. válasza Sensut (#1520) üzenetére


Gery D.
Topikgazda

Késik, mint mindig. :)

Aarpok: Én még nem járok ott. Még csak most őrjöngök a Generátorokon. Vagyis őrjöngenék, ha a Helikopter jönne. de nem jön.

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#1523) Sensut válasza Gery D. (#1522) üzenetére


Sensut
őstag

Nem fog jönni. Nekem sem jött se a 2-esben, se a 3-asban. Még Ghost se akart átjönni velem annak idején, de azt javították a 3-asban. Azt mondták volt a fórumon, hogy a helikopter egy bug amit javítanak majd. A lefizetős verzióval tovább juthatsz ott.
Jah, kíváncsi leszek neked az ürge ki fog-e jönni a bázisról, miután kikapcsolta a detektorokat, vagy mik azok. Nekem az se akart visszajönni, hiába ácsorogtam a határon.

[ Szerkesztve ]

(#1524) Gery D. válasza Sensut (#1523) üzenetére


Gery D.
Topikgazda

Azt tudom, de ha lefizetem, nem kapom meg az áthaladási pontot. Szerintem a C-Öntudat Bázisáról kellene felszállnia, de nem teszi, csak lebeg. Ha odamegyek és lövöm, nem történik semmi, első lövésre elkezd füstölni, de nem pusztul el. Ezt kéne leírnom TB-nek.

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#1525) Sensut válasza Gery D. (#1524) üzenetére


Sensut
őstag

Milyen áthaladási pontot nem kapsz meg?

(#1526) Gery D. válasza Sensut (#1525) üzenetére


Gery D.
Topikgazda

Ha lelövöm a Helikoptert, akkor Countryman ad egy Utat. Hogy az most kivezet-e a Generátorokról, vagy a Generátorokra visz valahonnan, nem tudom. Az Orosz szövegben ez állt. Az angolban hülyéül volt leírva. Viszont, amikor lefizetem, írja is a végén, hogy azt utat nem adja ide, mivel az nem eladó.

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#1527) Sensut válasza Gery D. (#1526) üzenetére


Sensut
őstag

Hát, az csak valami bónusz lehet, mert nekem lett onnan 2 kijárat is a nélkül, hogy lelőttem volna. Jajj, be kíváncsi vagyok hogy működik mindez a Solyankában...

(#1528) Gery D. válasza Sensut (#1527) üzenetére


Gery D.
Topikgazda

Mindenesetre jó lehet egy kivezető út onnan máshová. Ki tudja, hova. mindjárt bele is nézek a Fájl-ba, hova lehet még a Generátorokról eljutni.

<string id="zemlyk_zadanie1_ok_3">
<text>Igen, továbbá itt vannak a koordináták egy útvonalról a Kórházba. Biztos, hogy hasznos lehet számodra ez az információ.</text>
</string>

Szóval a Korházba vezet az út.

[ Szerkesztve ]

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#1529) Sensut válasza Gery D. (#1528) üzenetére


Sensut
őstag

Szerintem az a sorompónál lenne, ahol a monolitosokat le kell lőni. Ott van egy kijárat a Lost Alphában is, ha jól emlékszem. Ott nekem nem lett kijárat, pedig az út adja magát.

(#1530) Gery D. válasza Gery D. (#1528) üzenetére


Gery D.
Topikgazda

Viszont megkapjuk a koordinátákat, ha letelik az idő, csak hogy +50 ezer Rubel. Szóval, kit érdekel a siker. :)

Sensut: Az az Út Pripyat-ba vezet. Ott Crash-elt be a játék, amikor arra kellene kimennem. Ja, igen, javítottam a Ghost-os beszélgetést is, amikor átérünk a Generátorokra. Azt az utat emlegeti, csak az angol fordításban ezt is hülyéűl írja. Ezt is átírtam már.

Küldtem Privit, belenézel? Köszi. :)

[ Szerkesztve ]

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#1531) Sensut válasza Gery D. (#1530) üzenetére


Sensut
őstag

Hm. Én a pripjátyi útra a házak mögött emlékszem. A kerítésen van egy hézag és ott, mintha. Vagy 2x át is mentem ott. De lehet, hogy keverem valamivel.

(#1532) Gery D. válasza Sensut (#1531) üzenetére


Gery D.
Topikgazda

Mindjárt megnézem. Megvárom, hogy leteljen a 11 perc és beszélek Countryman-val. A Házak mögötti szerintem Limansk-ba visz.

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#1533) Gery D.


Gery D.
Topikgazda

Valóban az az út a Korházhoz vezet. Viszont akkor az utolsó alkalommal is megvártam, hogy lejárjon az idő, csak nem emlékeztem rá. :)

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#1534) Sensut válasza Gery D. (#1533) üzenetére


Sensut
őstag

Pontosan. Most már bejött. Mind emlegették, de nekem nem adta be a helikopter miatt.

Ne miféle teremtmények kezdtek rám rontani a Mocsárban

Még sose találkoztam ilyenekkel. Olyan a hangjuk, mintha elefántok vonulnának :Y

(#1535) Gery D. válasza Sensut (#1534) üzenetére


Gery D.
Topikgazda

Ez valami Ember-medve mutáns:)

De ahogy látom, itt is el van cseszve a térkép.

[ Szerkesztve ]

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#1536) hubai1979


hubai1979
őstag

Limanskra kéne utaznom de elfelejtetem a sztalker nevét amit Zahar adot meg,nem találom pda beszélgetéseit.

Sensut ez miféle történet amivel épen játszol,és menyire stabil?

[ Szerkesztve ]

Minnél nehezebb a fegyver,annál halálosabb.

(#1537) Sensut válasza Gery D. (#1535) üzenetére


Sensut
őstag

Azt hiszem a térkép az eredeti CS-ben is el van csúszva. Legalábbis elindítottam az OGSM-et, ami a CS OGSE-ja, és abban is el van csúszva :)

(#1538) Gery D. válasza hubai1979 (#1536) üzenetére


Gery D.
Topikgazda

Majd megkapod Fang-tól a koordinátát, de nem most. :) Kicsit később lesz rá lehetőséged. Oda három módon lehet eljutni. Vörös Erdőből, Elvezett Faluból és Hadiraktárakról. A Hadiraktáras utat Fang fogja adni, de csak később. A Vörös Erdőbe az utat szintén Fang adja azt hiszem, amikor fel kell venni Doksikat a Vadászoktól. Szintén Fang adja az Elveszett Faluba vezető utat, miután Pilgrim sikeresen ott ragad és meg kell menteni.

Sensut: Az eredeti Clear Sky-ban nincs elcsúszva. Ott normálisan mutatja. Szeritnem a módból szedték ki a pályát, azért rossz és nem az eredetiből.

[ Szerkesztve ]

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#1539) hubai1979 válasza Gery D. (#1538) üzenetére


hubai1979
őstag

Igen Frang volt az holi is találom.Valahol pedig beszélgetem vele,a másik történet a mocsárba van az,gépálomáson a vadász mondja menjek le az x18laborba hozzak el neki egy pendréjvot adatokal és készít nekem egy sisakot ami majd jo lesz a nem tudom már hova, de az öregprof adot egyet azzal is jó lehet koborolni,kel az a sisak vagy nem.

Minnél nehezebb a fegyver,annál halálosabb.

(#1540) Sensut válasza Gery D. (#1535) üzenetére


Sensut
őstag

Visszavonom. A térkép tökéletesen talál a NS-ban, a Mocsárban. Kipróbáltam minden oldalról és hajszálpontosan ki lehet kerülni a tócsákat, ami jó is, mert itt a víz halálosan sugároz ha belelépsz.

(#1541) Gery D. válasza Sensut (#1540) üzenetére


Gery D.
Topikgazda

Mint a Clear Sky-ban. TB-nek kéne szólni, szedje ki belőle. :)

A Vad Területen jártál már? Ott az eleje rossz a Térképnek.

[ Szerkesztve ]

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#1542) Sensut válasza Gery D. (#1541) üzenetére


Sensut
őstag

Még nem jártam a Vad Területen, de most az következik. Ezeken bóklásztam eddig: Cordon - Garbage - Agroprom - Dark Walley - Bar - ATP - Swamp - Forgotten Forest. Most fejeztem be Freebie feladatát, amikor meg kell védeni a zsoldosoktól Cordonon. Itt nem halhatatlan, vagy 4x kellett visszatöltenem, hogy ne haljon meg ő se és én se :)

Egy érdekes dolog Sviblov PKM feladatával kapcsolatban. A Soupban, ha már van nálad egy PKM, akkor miután beszéltél a megfigyelővel a bandita bázisnál és belopózol, még be se érsz és Dan bandája már érkezik is - nem kell ellopnod a PKM-et. Viszont itt a NS-ban ha van nálad már egy PKM, az csak bajt okoz. Szerintem ez egy hiba ami nem szűrt még szemet senkinek. Nálam volt egy PKM, de be kellett lopóznom a tetőn attól függetlenül. Csakhogy hiába kaparintottam meg a zsákból a másik PKM-et is, a feladat akkor se teljesült. Ezért még mielőtt a megfigyelővel beszéltem volna, el kellett dobnom a nálam levő PKM-et, majd belopóznom és ellopnom a zsákból a másikat. Ekkor teljesült csak a feladat és jöttek Danék.

(#1543) Gery D. válasza Sensut (#1542) üzenetére


Gery D.
Topikgazda

Freebie is halandó az SS-ben. Én is kb. annyiszor szoktam visszatölteni. Ezzel a feladattal valamit kezdhetnének, mert ez így nagyon bosszantó.

Nekem a PKM-es feladatnál sosem volt PKM-em. Bár, én nem nagyon használok más fegyvert, csak az AK74-et, később meg a Groza-t. Sörétest ami épp a kezem ügyébe kerül, de abból is azt, amelyikbe tárazni kell, nem egyesével belepakolgatni. Mesterlövész fegyverből meg az SVD Trucker-t.

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#1544) hubai1979


hubai1979
őstag

Elválatam a bárba az egyik manusnak hogy elhozom a kincset a bányábol,oké lemegyek nem mesze megtalálom a leomlot falat női zombi jött rajta lefelé kinyartam,nem foglalkoztam vele.Megtaláltam a porond mesrtert elhotam neki a könyvet oké,mondja keresem meg neki a leomlot falat a bányába ami a celajtohoz vezet,de már nem találom :W :W :W :W mikor nem kelet rögtön bele botlotam most meg sehol semmi.

Minnél nehezebb a fegyver,annál halálosabb.

(#1545) Gery D. válasza hubai1979 (#1544) üzenetére


Gery D.
Topikgazda

Amikor bemész a bányába és lemész a falon, ott kell szétnézni. Egy olyan helyet keress, ahol 2 vagon van, az egyik az oldalán fekszik. Ez egy járatfordulóban lesz, nézz mindig fel. Ha látod a járatot feletted, ott kell a falon felmászni.

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#1546) hubai1979 válasza Gery D. (#1545) üzenetére


hubai1979
őstag

Biztos hogy igazad van mint mindig :R :R :R.

Minnél nehezebb a fegyver,annál halálosabb.

(#1547) hubai1979


hubai1979
őstag

Tuti hely.

Minnél nehezebb a fegyver,annál halálosabb.

(#1548) shield válasza hubai1979 (#1547) üzenetére


shield
őstag

Huha...én is felvettem ezt a feladatot, hol van ez a bánya?

Sensut nagyon bele pistultál a NS-ba, pedig az elején kissé mérgelődtél.

[ Szerkesztve ]

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

(#1549) kekeeci válasza shield (#1548) üzenetére


kekeeci
senior tag

Ez a Labirintus és a Barlang alsó szintjéből nyílik. (Ott, ahol fel kell mászni a falon.)
Az a barlang, ami a játék elején van.

[ Szerkesztve ]

kekeeci (waltzer) R†P: Project Torque, LevelR & HEAT Online :(      "Kívánom, hogy a víz amit talál ne világítson a sötétben. (May the water you find in the desert not shine at you in the dark.)"

(#1550) shield válasza kekeeci (#1549) üzenetére


shield
őstag

Ami Kordon alatt van?

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.