Hirdetés
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- MasterDeeJay: Mi ez a pici videókártya? AMD E9173 teszt
- sziku69: Szólánc.
- Depression: Hardver rúzs effektus?
- mefistofeles: Az elhízás nem akaratgyengeség!
- Klaus Duran: RCS
- A szovjet és orosz űrhajózás múltja XXIV. rész
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
-
LOGOUT
Socket AM4 topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Yutani
nagyúr
Sziasztok! Egy érdekes dolognak szeretnék utánajárni. Első AM4 konfigom egy 1600X és egy ASRock B450 alaplap volt, amihez piros Patriot Viper 3200MHz memóriát vettem, és ment is az XMP-vel 3200-n. Aztán lett később MSI B550 és 3600, ott már csak 3GHz memóriával volt hajlandó menni a gép, és ősz óta egy 5700X mellett sem megy a 3200MHz XMP, csakis 3GHz az, amivel hajlandó menni a gép. A lapon a legfrissebb BIOS van.
Esetleg más is tapasztalt ilyet? Mennyi lenne az ideális RAM órajel?
-
Weor
tag
Sziasztok,
elég amatőr vagyok AMD fronton, most raktam össze egy ASRock B450M-HDV R4.0 + 2700x kombót és összmagon 3,47 GHz, egymagon pedig csak 3,7 GHz-et megy. Ez a Precision Boost, vagy mi a bánat megtaláltam a BIOS-ban és be is kapcsoltam, de nem változott semmi (hőfokok rendben, maximum 70 °C CPU stressz alatt).
Mit kell tennem, hogy megkapjam a gyári órajeleket?
Köszi

-
MaddeNNNN
addikt
Elpukkanni semmi sem fog szerencsére. Ezekben a modernebb alaplapokban és cpukban olyan védelem van ami visszavesz a teljesítményből ha valamit túl melegnek ítél.
Ha megírod a lap pontos típusát azért biztosabbat tudunk majd mondani.
De egy 5600x-et kényelmesen el kell vinnie bármelyik b550-es lapnak. -
Pöttön
őstag
Sziasztok!
Egy VRM hűtés nélküli csupasz mezei alaplapba (B550-es) mi a max proci amit bele lehet rakni, úgy hogy ne pukkanjon el mondjuk 1 hét alatt az alaplap?
8 vagy inkább csak 6 magos? pl ryzen 3600?A választ előre is köszi!

-
Imusz
csendes tag